Geen idee fox//quote:
Geef mij maar druktequote:Op zondag 3 april 2016 03:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee fox//
Ik zit nu fincas in Spanje te bekijken.. Binnenlanden daar trekt iedereen weg naar de grote stad.. Dus wel zo rustig
klein dorpje maar ben vaak zat in de stad. Ben geboren in het grootste dorp van Nederlandquote:Op zondag 3 april 2016 03:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan moet je naar de grote stad.. Waar woon he nu?
oh oh achter de duinen.... Dan valt het wel meequote:Op zondag 3 april 2016 03:23 schreef tailfox het volgende:
[..]
klein dorpje maar ben vaak zat in de stad. Ben geboren in het grootste dorp van Nederland
daar woon ik nu maar eens perweek. Waar kom jij vandaan?quote:Op zondag 3 april 2016 03:27 schreef chufi het volgende:
[..]
oh oh achter de duinen.... Dan valt het wel mee
Ik woon in Amsterdam... al meer dan 30 jaar.... Maar kom uit Grunn.. Besef me nu eigenlijk wel dat ik hier al langer woon dan daar waar ik opgegroeid en zo ben..quote:Op zondag 3 april 2016 03:29 schreef tailfox het volgende:
[..]
daar woon ik nu maar eens perweek. Waar kom jij vandaan?
jahaaaaaaquote:Op zondag 3 april 2016 08:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, hup hup, uit de veren!
Fix die bak & braad topic reeks svp even...
als alles schoon is kan ik mijn nieuwe kassie neerzettenquote:Op zondag 3 april 2016 09:15 schreef MissMSX het volgende:
Ik ga mijn balkon pas schoonmaken als de zon schijnt. Dat zal'em leren
Hoe groot is je balkon?quote:Op zondag 3 april 2016 09:17 schreef FANN het volgende:
[..]
als alles schoon is kan ik mijn nieuwe kassie neerzetten![]()
én ik kan met mijn moestuin beginnen
Het mijne ook niet hoor. Maar ik ga dit jaar wel extra hard werken aan efficiënt ruimtegebruik voor heeeeeel veeeeeel groenquote:Op zondag 3 april 2016 09:19 schreef FANN het volgende:
[..]
pfffffffffff goeie vraag![]()
2,5 bij 1,5 ofzoiets....
géén idee eigenlijk![]()
Niet groot in elk geval
als alles klaar is misschien een paar pics. maar nu is er weinig te zienquote:Op zondag 3 april 2016 09:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het mijne ook niet hoor. Maar ik ga dit jaar wel extra hard werken aan efficiënt ruimtegebruik voor heeeeeel veeeeeel groen
Oh, en: pics!
Voor, tijdens en na picsquote:Op zondag 3 april 2016 09:22 schreef FANN het volgende:
[..]
als alles klaar is misschien een paar pics. maar nu is er weinig te zien
wat ga je doen dan?quote:Op zondag 3 april 2016 09:22 schreef MissMSX het volgende:
Ik wil nog twee gaten in het plafond van m'n balkon boren. Maar is zo eng op het randje...
Beter een goede buur dan een verre vriend...quote:Op zondag 3 april 2016 09:25 schreef FANN het volgende:
straks komt het balkon van je bovenburen naar beneden
ah........quote:Op zondag 3 april 2016 09:29 schreef MissMSX het volgende:
Op een paar plekken zaten al haken. Hing een net aan tegen de duiven. Maar op twee plekken nog niet (daar waar het balkon een 'grappig' uitstulpseltje heeft). Maar daar wil ik ze nu wel hebben om wat draad of een stukje trellis aan te hangen voor mijn klimmers
Zit wél waarheid inquote:Op zondag 3 april 2016 09:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Beter een goede buur dan een verre vriend...
of msx zelf met boor en alquote:Op zondag 3 april 2016 09:25 schreef FANN het volgende:
straks komt het balkon van je bovenburen naar beneden
Daar ben ik wel bang voor jaquote:
Doe alsof je 2 linkerhanden hebt en vraag je buurman even of hij dat 'kan',quote:Op zondag 3 april 2016 09:22 schreef MissMSX het volgende:
Ik wil nog twee gaten in het plafond van m'n balkon boren. Maar is zo eng op het randje...
Ik vrees dat ik hier in het portiek de meest rechterhanden hebquote:Op zondag 3 april 2016 10:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Doe alsof je 2 linkerhanden hebt en vraag je buurman even of hij dat 'kan',
want je hebt zelf geen idee hoe dat moet.........![]()
Ik ga hier bij mij op 5 hoog niet op een ladder op balkon staan, er valt sowieso niks te boren want er is niets boven, maar als het kon, dan zou ik mijn broertje vragen.quote:Op zondag 3 april 2016 10:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik hier in het portiek de meest rechterhanden heb
Als in: dit vertrouw ik niemand anders toe![]()
![]()
Tja, hoogtevrees en watervrees, ik kan wel redelijk zwemmen, maar dat vliegen is nooit iets geworden.quote:Op zondag 3 april 2016 11:56 schreef chufi het volgende:
Ik heb ook hoogtevrees, maar soms moet ik de boel wel eens schoonmaken .. Maar ik val redelijk zacht in het water.., Denk dat ik dat wel overleef
Nee dat vliegen is lastiger dan je denkt... Ooit wel eens mooie salto gemaakt in de stierenarena of een jumpje met mn surfplank of een sprongetje op de skis, maar verder blijft het bij dromenquote:Op zondag 3 april 2016 12:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Tja, hoogtevrees en watervrees, ik kan wel redelijk zwemmen, maar dat vliegen is nooit iets geworden.
En vliegen op een paard lukt ook niet als ik Piet mag geloven.quote:Op zondag 3 april 2016 12:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee dat vliegen is lastiger dan je denkt... Ooit wel eens mooie salto gemaakt in de stierenarena of een jumpje met mn surfplank of een sprongetje op de skis, maar verder blijft het bij dromen
Zelfs een mooie zweefduik van de hoge bracht me altijd terug op aardequote:Op zondag 3 april 2016 13:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En vliegen op een paard lukt ook niet als ik Piet mag geloven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |