Dat ook!quote:
Dat vond ik echt rete grappig van Sas.quote:Op maandag 4 april 2016 01:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja, niet te hoeven reageren op een Wakker Worden roepende Sas om 7:30 in de morgen
Doorgaan tot je van je stoel valt omdat het licht wordtquote:Op maandag 4 april 2016 01:06 schreef FANN het volgende:
[..]
Gewoon binnenvallen wanneer je er zin in hebt, ideaal................
heerlijk toch?quote:Op maandag 4 april 2016 01:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Doorgaan tot je van je stoel valt omdat het licht wordt
Tof geworden zeg.quote:Op maandag 4 april 2016 01:05 schreef FANN het volgende:
[..]
hiero![]()
40+ / [40+ SC #536] Waar heen met die trek chalet?
Die plantjes van Piet zijn iets groterquote:Op maandag 4 april 2016 01:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Tof geworden zeg.Hoewel die van Piet ook niet te versmaden is.
![]()
Spacecakequote:
Ben vanuit 't Gooi naar Drenthe gevlucht.quote:Op zondag 3 april 2016 19:59 schreef just me het volgende:
[..]
match made
en die kabouter komt wel uit het gooi hè![]()
De héle dag?quote:Op maandag 4 april 2016 01:12 schreef FANN het volgende:
Leukste dag die ik me kan herinneren was Koninginnendag, 2 trekkies om 11 uur 's ochtend's
en ik was de hele dag stoned
Ja bevoorbeeld.. Ook maar 1 keer gehad, maar ik begreep alle Guust Flater strips (heb er toen misschien een paar paginas van gelezen) Ik lag kompleet dubbel..quote:Op maandag 4 april 2016 01:11 schreef FANN het volgende:
[..]
Spacecake![]()
Heb ik nooit durven proberen, dan weet je niet hoeveel je binnenkrijgt![]()
Zal je net zien dat er een hele lading zit in het plakkie dat je neemt
quote:Op maandag 4 april 2016 01:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja bevoorbeeld.. Ook maar 1 keer gehad, maar ik begreep alle Guust Flater strips (heb er toen misschien een paar paginas van gelezen) Ik lag kompleet dubbel..
Want?quote:Op maandag 4 april 2016 01:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ben vanuit 't Gooi naar Drenthe gevlucht.
Er was een vriend mee die rookte nogal stevig, dus ik zal nog af en toe bijgevuld zijnquote:Op maandag 4 april 2016 01:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De andere blows en drank die dag is ze waarschijnlijk vergeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |