1991 , wat ik al dacht idd... 25 jaar later...quote:Op maandag 4 april 2016 00:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hij kreeg meen ik al vrij jong een hartinfarct en is meteen daarna gestopt.
quote:
dat mag ook wel dan....quote:Op maandag 4 april 2016 00:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Drie middagen bezig geweest bij mijn ouders om een joekel van een houthok te maken en nu neem ik een dag rust.
Ik en kapotquote:
Volgens mij is het 't zaadje wat je in je lichaam plant, in combinatie met een aantal beroerde genen. Van mijn vaders kant hebben ze zo'n beetje allemaal een hernia gehad, om maar iets te noemen. Doe je niets aan, je krijgt het dan toch, hoe je ook leeft.quote:Op maandag 4 april 2016 00:58 schreef chufi het volgende:
[..]
1991 , wat ik al dacht idd... 25 jaar later...
quote:
Glaasje wijn doet ook wonderen. Of heb je een kwade dronk over je.quote:Op maandag 4 april 2016 01:00 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik en kapot![]()
maar ik heb al geslapen hoor, ik heb net weer even een paar boterhammen naar binnen zitten werken en ik heb mezelf getrakteerd op 1 glaasje wijn![]()
Ga ik straks mijn bed weer in
in tegendeelquote:Op maandag 4 april 2016 01:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Glaasje wijn doet ook wonderen. Of heb je een kwade dronk over je.
Jij komt en gaat wanneer het je uitkomtquote:Op maandag 4 april 2016 01:00 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik en kapot![]()
maar ik heb al geslapen hoor, ik heb net weer even een paar boterhammen naar binnen zitten werken en ik heb mezelf getrakteerd op 1 glaasje wijn![]()
Ga ik straks mijn bed weer in
heb je de foto's niet gezien?quote:
Van dat gaan wist ik al.quote:Op maandag 4 april 2016 01:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij komt en gaat wanneer het je uitkomt
Dat is toch ook het leuke van Fok?quote:Op maandag 4 april 2016 01:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij komt en gaat wanneer het je uitkomt
Nee? Waar heb je ze staan?quote:Op maandag 4 april 2016 01:04 schreef FANN het volgende:
[..]
heb je de foto's niet gezien?![]()
Is gezellig geworden, toen ik wakker werd heb ik daaro koffie gedronken en een peukie gerookt
Gewoon binnenvallen wanneer je er zin in hebt, ideaal................quote:Op maandag 4 april 2016 01:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja, niet te hoeven reageren op een Wakker Worden roepende Sas om 7:30 in de morgen
Dat ook!quote:
Dat vond ik echt rete grappig van Sas.quote:Op maandag 4 april 2016 01:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja, niet te hoeven reageren op een Wakker Worden roepende Sas om 7:30 in de morgen
Doorgaan tot je van je stoel valt omdat het licht wordtquote:Op maandag 4 april 2016 01:06 schreef FANN het volgende:
[..]
Gewoon binnenvallen wanneer je er zin in hebt, ideaal................
heerlijk toch?quote:Op maandag 4 april 2016 01:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Doorgaan tot je van je stoel valt omdat het licht wordt
Tof geworden zeg.quote:Op maandag 4 april 2016 01:05 schreef FANN het volgende:
[..]
hiero![]()
40+ / [40+ SC #536] Waar heen met die trek chalet?
Die plantjes van Piet zijn iets groterquote:Op maandag 4 april 2016 01:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Tof geworden zeg.Hoewel die van Piet ook niet te versmaden is.
![]()
Spacecakequote:
Ben vanuit 't Gooi naar Drenthe gevlucht.quote:Op zondag 3 april 2016 19:59 schreef just me het volgende:
[..]
match made
en die kabouter komt wel uit het gooi hè![]()
De héle dag?quote:Op maandag 4 april 2016 01:12 schreef FANN het volgende:
Leukste dag die ik me kan herinneren was Koninginnendag, 2 trekkies om 11 uur 's ochtend's
en ik was de hele dag stoned
Ja bevoorbeeld.. Ook maar 1 keer gehad, maar ik begreep alle Guust Flater strips (heb er toen misschien een paar paginas van gelezen) Ik lag kompleet dubbel..quote:Op maandag 4 april 2016 01:11 schreef FANN het volgende:
[..]
Spacecake![]()
Heb ik nooit durven proberen, dan weet je niet hoeveel je binnenkrijgt![]()
Zal je net zien dat er een hele lading zit in het plakkie dat je neemt
quote:Op maandag 4 april 2016 01:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja bevoorbeeld.. Ook maar 1 keer gehad, maar ik begreep alle Guust Flater strips (heb er toen misschien een paar paginas van gelezen) Ik lag kompleet dubbel..
Want?quote:Op maandag 4 april 2016 01:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ben vanuit 't Gooi naar Drenthe gevlucht.
Er was een vriend mee die rookte nogal stevig, dus ik zal nog af en toe bijgevuld zijnquote:Op maandag 4 april 2016 01:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De andere blows en drank die dag is ze waarschijnlijk vergeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |