én tweetalig opgevoedquote:
quote:Op zondag 3 april 2016 20:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Kijk dat zijn de beste, weet ik uit ervaring
Dat is wel erg vroeg.quote:Op zondag 3 april 2016 19:56 schreef just me het volgende:
[..]
[..]
was dé kans geweest om te kijken of het kan matchen
even aan elkaar snuffelenquote:
DDT, ken ik jou ?quote:
Smaakt naar kip toch? Heb ik van horen zeggenquote:
Klopt, niet heel spannend.quote:Op zondag 3 april 2016 20:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Smaakt naar kip toch? Heb ik van horen zeggen
Okquote:Op zondag 3 april 2016 20:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, dat doe ik niet meer.
Ik was naar een honkbaltoernooi in Bussum...
Whehehe, gat in de markt: eerst zelf je eten dood makenquote:Op zondag 3 april 2016 20:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Klopt, niet heel spannend.
Als 'ie maar dood is, voordat je 'm op je bord legt dan...
Het is hier wat intenser gedaan, denk ik, met die wandeltocht en een hoop dingen in het stadion.quote:Op zondag 3 april 2016 20:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok![]()
Ik vond het hier mooier dan gisteren in Barcelona
Doe ik met kreeft wel altijd.quote:Op zondag 3 april 2016 20:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Whehehe, gat in de markt: eerst zelf je eten dood maken
Zieligquote:Op zondag 3 april 2016 20:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Doe ik met kreeft wel altijd.
Die scharen zijn levensgevaarlijk...
Die zijn altijd al vast gebonden.. Daar valt weinig aan te vechtenquote:Op zondag 3 april 2016 20:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Doe ik met kreeft wel altijd.
Die scharen zijn levensgevaarlijk...
Gewoon vriendjes mee worden tochquote:Op zondag 3 april 2016 20:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Moet ik me dan laten knijpen door zo'n beest?
Eet jij kreeft levend met de elastiekjes van de scharen af?quote:Op zondag 3 april 2016 20:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Die zijn altijd al vast gebonden.. Daar valt weinig aan te vechten
Je nieuwe vriend thuis brengen en niet opetenquote:Op zondag 3 april 2016 20:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, da's dan behoorlijk eenzijdig...
Moet je weer een aquarium aanschaffen.quote:Op zondag 3 april 2016 20:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je nieuwe vriend thuis brengen en niet opeten
Gewoon uitzetten in de sloot achter je huis toch?quote:Op zondag 3 april 2016 20:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Moet je weer een aquarium aanschaffen.
Dan is de pan toch makkelijker...
Ik ook 1 of 2 keer per jaar maar, ligt er aan waar ik ben.quote:Op zondag 3 april 2016 20:52 schreef chufi het volgende:
Ik eet nooit kreeft, alleen soms uit een blikje
Dat hebben anderen al gedaan...quote:Op zondag 3 april 2016 20:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Gewoon uitzetten in de sloot achter je huis toch?
Nou, heeft-ie gezelschapquote:
Nee, die kunnen heel vervelend doen.quote:Op zondag 3 april 2016 21:00 schreef MissMSX het volgende:
Met dit beestje wil je ook echt geen ruzie hebben
[ afbeelding ]
Geen ruzie gemaakt?quote:Op zondag 3 april 2016 21:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, die kunnen heel vervelend doen.
Afgelopen jaar nog op Aruba ontmoet tijdens het duiken...
Type hippie?quote:
quote:
Helemaal mis dusquote:
eerst dacht ik vis, toen dacht ik kipquote:Op zondag 3 april 2016 20:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Smaakt naar kip toch? Heb ik van horen zeggen
Kippig visje misschien.quote:
de saus was citroenig, er zat een soort makaron op, het was heerlijk, ik dacht vis, moest raden wat ik at, na even door proeven zei ik kipquote:
quote:Op zondag 3 april 2016 21:26 schreef sacha het volgende:
[..]
de saus was citroenig, er zat een soort makaron op, het was heerlijk, ik dacht vis, moest raden wat ik at, na even door proeven zei ik kip![]()
fout antwoord, 28ste plaats geëindigd
niemandquote:Op zondag 3 april 2016 21:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Er waren wel mensen die het goed hadden?
Wat was de best guess?quote:
Ja volgens mij van heel vroeger, ander forum, maar ik kan me vergissen hoorquote:
Vroeger bestond 40+ nog niet dus het zal wel een ander forum zijn geweestquote:Op zondag 3 april 2016 22:40 schreef just me het volgende:
[..]
Ja volgens mij van heel vroeger, ander forum, maar ik kan me vergissen hoor
quote:Op zondag 3 april 2016 23:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Doe wel voorzichtig, straks valt er nog een vulling uit
Jeetje dat is toch niks nieuwsquote:Op maandag 4 april 2016 00:19 schreef chufi het volgende:
Ik voel een nieuwe Internationale reeks Undercover aankomen. Panama Papers..
Ja dat mag nu wel.. Zwitserland heeft de anonimiteit prijsgegeven geloof ik..quote:Op maandag 4 april 2016 00:34 schreef FANN het volgende:
[..]
Jeetje dat is toch niks nieuws![]()
Ik werkte ooit voor een bedrijf die had ook van dat soort regelingen voor hun klanten,
dat ging allemaal naar Zwitserland![]()
voor de rest kan ik daar niets over vertellen
Ja, maar toen nog nietquote:Op maandag 4 april 2016 00:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat mag nu wel.. Zwitserland heeft de anonimiteit prijsgegeven geloof ik..
Zal best.. Maar ja tuurlijk was dat wel bekend . Straks wordt de tabak voor Mo ook nog duurderquote:Op maandag 4 april 2016 00:38 schreef FANN het volgende:
Kwamen nog best veel bekende personen op bezoek af en toe
Hoezo dat dan?quote:Op maandag 4 april 2016 00:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Straks wordt de tabak voor Mo ook nog duurder
ah...quote:Op maandag 4 april 2016 00:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar vandaan komt Mo's tabak altijd .. Zn broer woont er
In Spanje zijn de sigaretten heel goedkoop toch?quote:Op maandag 4 april 2016 00:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar dat zal nog wel even duren vermoed ik
Dat was Luxemburg toch?quote:Op maandag 4 april 2016 00:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar vandaan komt Mo's tabak altijd .. Zn broer woont er
Ja daar rookt bijna iedereen veel, maar er zijn ook steeds meer mensen die stoppen.. En het verschil in prijs wordt ook steeds minder..quote:Op maandag 4 april 2016 00:45 schreef FANN het volgende:
[..]
In Spanje zijn de sigaretten heel goedkoop toch?
Roken ze daar ook meer?
ow... ik was benieuwd of de prijs uit zou maken, het lijkt er wel op dus..quote:Op maandag 4 april 2016 00:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja daar rookt bijna iedereen veel, maar er zijn ook steeds meer mensen die stoppen.. En het verschil in prijs wordt ook steeds minder..
Monaco, kan dat nog?quote:Op maandag 4 april 2016 00:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Europeesch verantwoord belasting paradijs..
Maar nu Johan dood is zullen ze in Catalunya allemaal wel snel stoppen...quote:Op maandag 4 april 2016 00:48 schreef FANN het volgende:
[..]
ow... ik was benieuwd of de prijs uit zou maken, het lijkt er wel op dus..
Johan was al járen gestopt.... heeft ook niet geholpen....quote:Op maandag 4 april 2016 00:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar nu Johan dood is zullen ze in Catalunya allemaal wel snel stoppen...
Ja dus een echte waarschuwing.. Ik weet niet precies wanneer ie ook al weer moest stoppen, maar dat je dus zoveel later nog steeds kanker kunt krijgen en er aan dood kunt gaan...quote:Op maandag 4 april 2016 00:52 schreef FANN het volgende:
[..]
Johan was al járen gestopt.... heeft ook niet geholpen....
Hij kreeg meen ik al vrij jong een hartinfarct en is meteen daarna gestopt.quote:Op maandag 4 april 2016 00:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dus een echte waarschuwing.. Ik weet niet precies wanneer ie ook al weer moest stoppen, maar dat je dus zoveel later nog steeds kanker kunt krijgen en er aan dood kunt gaan...
Je hebt zoveel soorten kanker, dus roken is niet altijd de oorzaak...quote:Op maandag 4 april 2016 00:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dus een echte waarschuwing.. Ik weet niet precies wanneer ie ook al weer moest stoppen, maar dat je dus zoveel later nog steeds kanker kunt krijgen en er aan dood kunt gaan...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |