1991 , wat ik al dacht idd... 25 jaar later...quote:Op maandag 4 april 2016 00:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hij kreeg meen ik al vrij jong een hartinfarct en is meteen daarna gestopt.
quote:
dat mag ook wel dan....quote:Op maandag 4 april 2016 00:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Drie middagen bezig geweest bij mijn ouders om een joekel van een houthok te maken en nu neem ik een dag rust.
Ik en kapotquote:
Volgens mij is het 't zaadje wat je in je lichaam plant, in combinatie met een aantal beroerde genen. Van mijn vaders kant hebben ze zo'n beetje allemaal een hernia gehad, om maar iets te noemen. Doe je niets aan, je krijgt het dan toch, hoe je ook leeft.quote:Op maandag 4 april 2016 00:58 schreef chufi het volgende:
[..]
1991 , wat ik al dacht idd... 25 jaar later...
quote:
Glaasje wijn doet ook wonderen. Of heb je een kwade dronk over je.quote:Op maandag 4 april 2016 01:00 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik en kapot![]()
maar ik heb al geslapen hoor, ik heb net weer even een paar boterhammen naar binnen zitten werken en ik heb mezelf getrakteerd op 1 glaasje wijn![]()
Ga ik straks mijn bed weer in
in tegendeelquote:Op maandag 4 april 2016 01:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Glaasje wijn doet ook wonderen. Of heb je een kwade dronk over je.
Jij komt en gaat wanneer het je uitkomtquote:Op maandag 4 april 2016 01:00 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik en kapot![]()
maar ik heb al geslapen hoor, ik heb net weer even een paar boterhammen naar binnen zitten werken en ik heb mezelf getrakteerd op 1 glaasje wijn![]()
Ga ik straks mijn bed weer in
heb je de foto's niet gezien?quote:
Van dat gaan wist ik al.quote:Op maandag 4 april 2016 01:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij komt en gaat wanneer het je uitkomt
Dat is toch ook het leuke van Fok?quote:Op maandag 4 april 2016 01:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij komt en gaat wanneer het je uitkomt
Nee? Waar heb je ze staan?quote:Op maandag 4 april 2016 01:04 schreef FANN het volgende:
[..]
heb je de foto's niet gezien?![]()
Is gezellig geworden, toen ik wakker werd heb ik daaro koffie gedronken en een peukie gerookt
Gewoon binnenvallen wanneer je er zin in hebt, ideaal................quote:Op maandag 4 april 2016 01:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja, niet te hoeven reageren op een Wakker Worden roepende Sas om 7:30 in de morgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |