Nah.. wie weet, vanmiddag toen ik met het moestuintje ezig was dacht ik nog, nu zou het welquote:
Ahh How cutequote:Op maandag 4 april 2016 01:33 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah.. wie weet, vanmiddag toen ik met het moestuintje ezig was dacht ik nog, nu zou het wel
leuk zijn om zo'n Aapie als Sas te hebben, hadden we het samen kunnen doen
Ik heb nooit echt gebruikt, altijd op invitatie basis... Op een enkele keer na danquote:Op maandag 4 april 2016 01:32 schreef FANN het volgende:
[..]
dat is nog niet eens zo lang geleden dan, bij mij is het wel 15 jaar terug ofzo....
Nah jah... eerlijk gezegd had ik het niet zo zeker geweten áls ik per ongeluk zwanger was geworden vroeger, nu niet meer natuurlijk, moet er nu niet aan denkenquote:
Kijk nog maar een keer naar de foto die Sas van de keuken plaatste in koken en bakken voor oude zakken en dan hoor ik je mening wel weer.quote:Op maandag 4 april 2016 01:33 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah.. wie weet, vanmiddag toen ik met het moestuintje ezig was dacht ik nog, nu zou het wel
ja, dattequote:Op maandag 4 april 2016 01:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee, serieus, ik snap het wel.
Ja nu ben je al te laat voor zoietsquote:Op maandag 4 april 2016 01:35 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah jah... eerlijk gezegd had ik het niet zo zeker geweten áls ik per ongeluk zwanger was geworden vroeger, nu niet meer natuurlijk, moet er nu niet aan denken![]()
ben ik veels te moe voor
Die slopen de boel meestal.quote:Op maandag 4 april 2016 01:33 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik geniet altijd van die verhalenquote:Op maandag 4 april 2016 01:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Voor die verhalen hebben we gelukkig Sas...
Zo'n kleintje in je armen houden doet zelfs bij míj wat.quote:Op maandag 4 april 2016 01:37 schreef FANN het volgende:
[..]misschien wel
![]()
was even een momentje ....
Baby's vind ik weer minderquote:Op maandag 4 april 2016 01:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zo'n kleintje in je armen houden doet zelfs bij míj wat.Maar ja, nu kunnen we beter richting aangepaste huizen en/of aanleunwoningen gaan denken.
quote:Op maandag 4 april 2016 01:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Zijn dat de hangouderen bij jou op de Veluwe?
Dat is mijn vaste bankje.quote:Op maandag 4 april 2016 01:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Zijn dat de hangouderen bij jou op de Veluwe?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |