Waar ging het ook al weer over?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 19:55 schreef Kaas- het volgende:
Awesome dat jullie Maallust kennen.
@Rez
Die zal ook wel op het Gronings bierfestival staan. Sla hem niet over, zeker de Tripel niet.
Ik weiger mijn identiteit op te geven of mijn vrijheid van meningsuiting in te perken voor wat PVV'ers.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 19:55 schreef Disana het volgende:
Met zo'n TT ga je geheid mensen trekken. Ik weet niet of je dat wel wil.
Dus je hebt een grote mond en het kan je niks boeien.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 19:57 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik weiger mijn identiteit op te geven of mijn vrijheid van meningsuiting in te perken voor wat PVV'ers.
Dubieuze uitspraak tegen Bob.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 19:55 schreef Disana het volgende:
Met zo'n TT ga je geheid mensen trekken. Ik weet niet of je dat wel wil.
Schijt aan alles.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 19:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dus je hebt een grote mond en het kan je niks boeien.
We zullen wel zien.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 19:57 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik weiger mijn identiteit op te geven of mijn vrijheid van meningsuiting in te perken voor wat PVV'ers.
http://www.maallust.nl/nl/bieren/tripel-9/quote:Op vrijdag 25 maart 2016 19:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Smaakt het naar gerookte ham of chocola?
Je hebt er in ieder geval niet van die vuige moslims.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 19:52 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat erger is. Zeeland of Gellemuden
Wel veel neef-nicht huwelijken.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 20:04 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Je hebt er in ieder geval niet van die vuige moslims.
Niet alle moslims zijn erbij dus dat zegt niks!!11! Waar zijn zij dan, HE????quote:Op vrijdag 25 maart 2016 20:09 schreef Rezania het volgende:
Een gezamelijke herdenking van moslims, christenen, joden en anderen voor Brussel. Mooi om te zien.
Duitse 'bier-supermarkten' (een slijterij kan je het niet meer noemen) zijn de allerbeste.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 20:09 schreef Gutmensch het volgende:
Bier brouwen, veel te veel werk
Morgen maar weer eens naar Trinkgut en het een en ander inslaan.
Juist de figuren die meer en meer anti-islam worden na iedere terroristische actie spelen in de hand van terroristen.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 20:10 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Niet alle moslims zijn erbij dus dat zegt niks!!11! Waar zijn zij dan, HE????
Bierbrouwen kan ook supersnel. Ligt aan omstandigheden, de soort gist en wat je wilt hebben.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 20:09 schreef Gutmensch het volgende:
Bier brouwen, veel te veel werk
Morgen maar weer eens naar Trinkgut en het een en ander inslaan.
Ja en het scheelt gewoon de helft in prijs met hier en veel en veel meer keus.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 20:11 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Duitse 'bier-supermarkten' (een slijterij kan je het niet meer noemen) zijn de allerbeste.
Ter nagedachtenis aan Cruijff zullen de Fransen met 1-4 winnen.quote:
Dat zou mooi zijn. Het is al 0-1.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 20:56 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ter nagedachtenis aan Cruijff zullen de Fransen met 1-4 winnen.
We zien eindelijk de ware staat van het Nederlandse voetbal vandaag.quote:
Tsja, dit is wel het laagste niveau sinds begin jaren tachtig.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:07 schreef Monolith het volgende:
[..]
We zien eindelijk de ware staat van het Nederlandse voetbal vandaag.
En ik zie ook erg weinig perspectief voor de komende jaren.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:10 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Tsja, dit is wel het laagste niveau sinds begin jaren tachtig.
0-2
Ik zie ook weinig nieuwe toptalenten van eigen bodem.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:16 schreef Monolith het volgende:
[..]
En ik zie ook erg weinig perspectief voor de komende jaren.
Slimste man die ik ken. Uitmuntend analytisch vermogen. Zoals bij de meeste voetbalverslaggevers.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:27 schreef Kowloon het volgende:
Vinden jullie Tom Egbers ook zo'n dom figuur? Evenals die Joep Schreuder overigens.
Laten we ons op korfbal en schaatsen focussen. Ieder jaar met zekerheid twee keer wereldkampioen.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:24 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ik zie ook weinig nieuwe toptalenten van eigen bodem.
Darts natuurlijk.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:29 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Laten we ons op korfbal en schaatsen focussen. Ieder jaar met zekerheid twee keer wereldkampioen.
Ik heb bij Egbers altijd het idee dat hij aan het eind van zijn verhaal niet meer weet waarom hij er over begon.quote:
Ik vind competities met serieuze concurrentie interessanterquote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:29 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Laten we ons op korfbal en schaatsen focussen. Ieder jaar met zekerheid twee keer wereldkampioen.
Niks mis met Tom Egbers.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:30 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik heb bij Egbers altijd het idee dat hij aan het eind van zijn verhaal niet meer weet waarom hij er over begon.
Cruijff kon ook goed analyseren, alleen kon niemand hem volgen.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:29 schreef Ryon het volgende:
[..]
Slimste man die ik ken. Uitmuntend analytisch vermogen. Zoals bij de meeste voetbalverslaggevers.
Als Cruijff het niet over voetbal had was hij al snel aan het raaskallen, al mogen veel mensen graag doen alsof hij overal verstand van had.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:32 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Cruijff kon ook goed analyseren, alleen kon niemand hem volgen.
Dat zou wel serieus tof zijn. Maar ik moet het nog maar zien gebeuren. Ik heb het idee dat een goede auto momenteel wel erg doorslaggevend is bij Formule 1. Net als Ferrari dat was begon jaren '00. Komt Max bij het juiste team terecht is de vraag.quote:
Dat deed ie ook als ie het wel over voetbal had.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:33 schreef Monolith het volgende:
[..]
Als Cruijff het niet over voetbal had was hij al snel aan het raaskallen, al mogen veel mensen graag doen alsof hij overal verstand van had.
Ik denk dat dat hem moet lukken. De andere Nederlanders in de recente F1 geschiedenis zaten daar toch vooral omdat ze hun stoeltje hadden gekocht. Max zit daar toch grotendeels op basis van talent en heeft dat vorig seizoen al flink waargemaakt.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:34 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Dat zou wel serieus tof zijn. Maar ik moet het nog maar zien gebeuren. Ik heb het idee dat een goede auto momenteel wel erg doorslaggevend is bij Formule 1. Net als Ferrari dat was begon jaren '00. Komt Max bij het juiste team terecht is de vraag.
Zie Zaventemquote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:48 schreef GSbrder het volgende:
Max is dan ook een Belg.
2016 is het jaar van de Belgen, zie het voetbal.
Dat is waar ja, hij heeft alles in zich om kampioen te worden. Rijtalent, maar ook kritisch en zelfverzekerd.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:37 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik denk dat dat hem moet lukken. De andere Nederlanders in de recente F1 geschiedenis zaten daar toch vooral omdat ze hun stoeltje hadden gekocht. Max zit daar toch grotendeels op basis van talent en heeft dat vorig seizoen al flink waargemaakt.
Haha.quote:
Ja. Ik zie het vooral als mooie symboliek: een teken dat Cuba op weg is naar meer vrijheid.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Haha.
Maar toch: eindelijk rock op Cuba.
Ik was maar begonnen aan Daredevil seizoen twee.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:58 schreef Gutmensch het volgende:
Ah, toch 1-2. Maar ik ga zappen naar Nieuwsuur.
Is het ook, al die tientallen jaren de Stones niet mogen horen en nu een gratis concert.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:08 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja. Ik zie het vooral als mooie symboliek: een teken dat Cuba op weg is naar meer vrijheid.
Het concert is niet gratis maar wordt betaald door een Curaçaose miljonair.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Is het ook, al die tientallen jaren de Stones niet mogen horen en nu een gratis concert.
Laat je je weer eens lekker opnaaien door Ryan?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Is het ook, al die tientallen jaren de Stones niet mogen horen en nu een gratis concert.
Ja, ik bedoel dat het gratis is voor het publiek.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:16 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Het concert is niet gratis maar wordt betaald door een Curaçaose miljonair.
Nee, komt dat zo over?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:16 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Laat je je weer eens lekker opnaaien door Ryan?
Zo, lange dag.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:35 schreef Kaas- het volgende:
Het is weer mooi geweest, ga slapen. Truste.
Welterusten Kaas-.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:35 schreef Kaas- het volgende:
Trusten Kaasiebips.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:35 schreef Kaas- het volgende:
Dat krijg je als een doorhaalt tot 9 uur 's ochtendsquote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:35 schreef Kaas- het volgende:
Ach ja, zo is de jeugd.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:48 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Dat krijg je als een doorhaalt tot 9 uur 's ochtends
Jazeker. Ben er een groot voorstander van.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:47 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Hmm, ken je dit Robin? www.diem25.org
En wat gaan die lui doen dan? Allemaal 72% van hun inkomen over maken richting de Europese Commissie uit protest?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:52 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Jazeker. Ben er een groot voorstander van.
Transparantie jeweetz.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 23:01 schreef Ryon het volgende:
[..]
En wat gaan die lui doen dan? Allemaal 72% van hun inkomen over maken richting de Europese Commissie uit protest?
O ja, ze gaan allemaal bijeenkomsten organiseren waar na lang praten en overleggen men tot gezamenlijke besluit komt dat de tijd om lang te praten en te overleggen voorbij is en het maar beter is als men een keer actie gaat ondernemen. Door bijvoorbeeld bijeenkomsten te organiseren waar men met elkaar in gesprek kan.quote:
Zoals *iemand* anders al zei:quote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:16 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Laat je je weer eens lekker opnaaien door Ryan?
M'n Italiaanse kwam ermee. Ik weet het niet hoor, ik vind de EU al voldoende democratisch eigenlijk.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:52 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Jazeker. Ben er een groot voorstander van.
Wat? Dan ben je echt de uitzondering.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 23:20 schreef Gutmensch het volgende:
ik vind de EU al voldoende democratisch eigenlijk.
Het is gewoon net zo democratisch als de Nederlandse staat georganiseerd. Alleen is er helaas nog geen Europese regering die gevormd wordt door een coalitie die een meerderheid in het EP heeft.quote:
Wil dat werken, zouden de verkiezingen dan niet anders vormgegeven moeten worden?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 23:26 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Het is gewoon net zo democratisch als de Nederlandse staat georganiseerd. Alleen is er helaas nog geen Europese regering die gevormd wordt door een coalitie die een meerderheid in het EP heeft.
Wat? Gast, je bent nog niet eens 12 uur lang wakker geweest.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:35 schreef Kaas- het volgende:
Dat is toch niet zo vreemd? Ik kwam vroeger op zondag ook gewoon rustig om vier of vijf uur in de middag uit bed om er vervolgens om half twaalf weer in te kruipen.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 23:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat? Gast, je bent niet eens 12 uur lang wakker geweest.![]()
Dat je dan al kunt slapen... Ik moet ook daadwerkelijk zoveel uur wakker zijn geweest voordat ik in slaap kan vallen.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 23:34 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat is toch niet zo vreemd? Ik kwam vroeger op zondag ook gewoon rustig om vier of vijf uur in de middag uit bed om er vervolgens om half twaalf weer in te kruipen.
Als je de avond ervoor genoeg zuipt ben je dusdanig naar de klote dat je dat prima kan.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 23:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat je dan al kunt slapen... Ik moet ook daadwerkelijk zoveel uur wakker zijn geweest voordat ik in slaap kan vallen.
Nee, waarom? Ze zijn net zo georganiseerd als de verkiezingen voor de Tweede Kamer.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 23:27 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Wil dat werken, zouden de verkiezingen dan niet anders vormgegeven moeten worden?
Deze man weet.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 23:37 schreef Monolith het volgende:
[..]
Als je de avond ervoor genoeg zuipt ben je dusdanig naar de klote dat je dat prima kan.
Zelfs dan niet. Als ik op een avond helemaal naar de klote ga slaap ik zolang ik wil, dus dan heb ik nergens last meer van de volgende dag.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 23:37 schreef Monolith het volgende:
[..]
Als je de avond ervoor genoeg zuipt ben je dusdanig naar de klote dat je dat prima kan.
Niet helemaal, aangezien je niet op iedere kandidaat kan stemmen.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 23:39 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Nee, waarom? Ze zijn net zo georganiseerd als de verkiezingen voor de Tweede Kamer.
Klopt, nu nog alleen op de kandidaten uit je eigen land op de verschillende lijsten, dat moet inderdaad veranderen. Ik zou zelf graag op Guy Verhofstadt kunnen stemmen.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 23:40 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Niet helemaal, aangezien je niet op iedere kandidaat kan stemmen.
Meid.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 00:01 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Vast grappig als je een bepaalde serie volgt.
Alles naar de klote:quote:Op vrijdag 25 maart 2016 23:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zelfs dan niet. Als ik op een avond helemaal naar de klote ga slaap ik zolang ik wil, dus dan heb ik nergens last meer van de volgende dag.
Meid.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 00:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij hebt serieus altijd wat te zeiken.
Beetje kijken hoe families elkaar het leven zuur proberen te maken met allerlei "spannende" intriges.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 00:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij hebt serieus altijd wat te zeiken.
Boehoe.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 00:26 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nee, veel te edgy met dwergenseks, verkrachtingen en overdreven gedoe.
Ik geniet ervan.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 00:25 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Beetje kijken hoe families elkaar het leven zuur proberen te maken met allerlei "spannende" intriges.
Wat kijk jij dan?quote:Op zaterdag 26 maart 2016 00:30 schreef robin007bond het volgende:
Sorry, ik snap gewoon niet wat er zo boeiend is aan een verhaal over ruziënde families.
Daar wil ik ook nog eens heen eigenlijk, maar niemand wil mee.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 00:31 schreef phpmystyle het volgende:
Morgen kaarten bestellen voor Defqon. #yolo!
Is dat zoals Inspector Gadget?quote:Op zaterdag 26 maart 2016 00:33 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Niets momenteel. Ik genoot laatst wel van Mr. Robot.
Gewoon ff aandringen. Echt de moeite waard. Na het weekend ben jij voor het hele jaar weer klaar met hardstylequote:Op zaterdag 26 maart 2016 00:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Daar wil ik ook nog eens heen eigenlijk, maar niemand wil mee.
Tja je kunt van alles wel een stompzinnige karikatuur maken en zeggen dat het daarom niet leuk is. Het wordt natuurlijk wel iets minder dan zo'n eerste seizoen waarin je nog overdonderd wordt door hoe mooi het gemaakt is, maar het blijft gewoon prima vermaak.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 00:30 schreef robin007bond het volgende:
Sorry, ik snap gewoon niet wat er zo boeiend is aan een verhaal over ruziënde families.
Denk dat ik dan onmogelijk hard moet aandringen, vrienden zijn niet echt van hardstyle of ook maar iets buiten de top 40.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 00:34 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Gewoon ff aandringen. Echt de moeite waard. Na het weekend ben jij voor het hele jaar weer klaar met hardstyle
Dat trok niet, heb het na een aflevering of vijf opgegeven.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 00:33 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Niets momenteel. Ik genoot laatst wel van Mr. Robot.
Heb er ook maar eentje die deze muziek waardeert. Wordt dit jaar voor de tweede keer, maar vond het vorig jaar echt tof. Hoewel het zaterdagavond snel afgelopen was toen ik door mijn enkel heen zakte doordat ik neersprong op een omhoog staand flesjequote:Op zaterdag 26 maart 2016 00:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Denk dat ik dan onmogelijk hard moet aandringen, vrienden zijn niet echt van hardstyle of ook maar iets buiten de top 40.
Daar moet ik er nog een stuk of vijf van zien, maar ben er niet heel erg enthousiast over.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 00:41 schreef Rezania het volgende:
The Expanse is wel echt heel tof. Ga ik denk ik de boeken van lezen.
Ik wil wel mee.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 00:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Denk dat ik dan onmogelijk hard moet aandringen, vrienden zijn niet echt van hardstyle of ook maar iets buiten de top 40.
Zeg dat maar niet tegen Robin.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 00:54 schreef PolitiekGeaard het volgende:
Poging installatie Europa Universalis 4 #2![]()
Het is dat ik Linux meestal gebruik voor wat FOK!en en om wat code te compileren, maar man man man het is ook niet gek dat praktisch niemand het gebruikt op desktops en laptops. Wil je al iets meer dan kun je al gauw van zwart scherm tot zwart scherm werken
Is er ook nog iets waar je wel vreugde uit haalt of is je hele leven meh?quote:Op zaterdag 26 maart 2016 00:58 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Daar moet ik er nog een stuk of vijf van zien, maar ben er niet heel erg enthousiast over.
Je deed wat?quote:Op zaterdag 26 maart 2016 00:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Heb er ook maar eentje die deze muziek waardeert. Wordt dit jaar voor de tweede keer, maar vond het vorig jaar echt tof. Hoewel het zaterdagavond snel afgelopen was toen ik door mijn enkel heen zakte doordat ik neersprong op een omhoog staand flesje__!
Eerst even bij Kaas checken of je wel te vertrouwen bent.quote:
Een van zijn mindere werken.quote:
Niet eens, hoewel Vikings echt wel kont schopt. Dan nog, Black Sails -> Vikings.quote:
Black Sails was ik aan begonnen, maar te veel gelul op land, te weinig actie op zee. Beetje jammer.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 01:15 schreef 2dope het volgende:
[..]
Niet eens, hoewel Vikings echt wel kont schopt. Dan nog, Black Sails -> Vikings.
Mijn leven is geweldig en ik vind een serie als The Americans fantastischquote:Op zaterdag 26 maart 2016 01:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Is er ook nog iets waar je wel vreugde uit haalt of is je hele leven meh?
Laat maar, ben niet zo'n hardstyle fan, ik dacht dat Defqon meer een hardcore feest was.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 01:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Eerst even bij Kaas checken of je wel te vertrouwen bent.
Klopt helemaal, wordt in seizoen 2 veel beter.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 01:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Black Sails was ik aan begonnen, maar te veel gelul op land, te weinig actie op zee. Beetje jammer.
The Americans.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 01:21 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Mijn leven is geweldig en ik vind een serie als The Americans fantastisch
Oh god, soort Breaking Bad begin dus? Daarbij ben ik nooit voorbij de eerste paar afleveringen gekomen, terwijl iedereen zegt dat het zo geweldig wordt.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 01:22 schreef 2dope het volgende:
[..]
Klopt helemaal, wordt in seizoen 2 veel beter.
Ik ga zo ep 6 van Vikings kijken.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 01:15 schreef 2dope het volgende:
[..]
Niet eens, hoewel Vikings echt wel kont schopt. Dan nog, Black Sails -> Vikings.
Die ken ik dan weer niet.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 01:21 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Mijn leven is geweldig en ik vind een serie als The Americans fantastisch
Ik zei toch dat niemand mee wil.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 01:21 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Laat maar, ben niet zo'n hardstyle fan, ik dacht dat Defqon meer een hardcore feest was.
Wat zouden ze met die pastor gaan doen? Ik denk dat ze hem de KGB in gaan loodsenquote:
Het spant erom moet ik eerlijk zeggen.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 01:23 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ik ga zo ep 6 van Vikings kijken.
Black Sails ken ik niet.
Geen idee, nog niet gezien volgens mij. Netflix is nog niet zover.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 01:25 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Wat zouden ze met die pastor gaan doen? Ik denk dat ze hem de KGB in gaan loodsen
Whehe.quote:
Je hebt de serie niet eens gezien vrees ik, want dat laat die serie helemaal niet zien, het is eerder kritisch naar de Amerikaanse samenleving die Reagan probeerde te vormen.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 01:24 schreef GSbrder het volgende:
The Americans laat weer eens zien hoe superieur het Amerikaanse kapitalisme is ten opzichte van het USSR-socialisme.
Het probleem is dat het kutmuziek betreft?quote:Op zaterdag 26 maart 2016 01:26 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Whehe.Hardstyle heeft een probleem wat veel elektronische muziek tegenwoordig heeft, en dat is een overschot aan breaks en een stortvloed aan allerlei nare effecten.
Ik vond Vikings een 7, Black Sails een 5,5.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 01:25 schreef 2dope het volgende:
[..]
Het spant erom moet ik eerlijk zeggen.
In Vikings zijn er sowieso twee redenen om te kijken, namelijk King Egbert of Wessex en Lagertha.
quote:Op zaterdag 26 maart 2016 01:28 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik vond Vikings een 7, Black Sails een 5,5.
Ik snap dat men Black Sails blijft kijken, maar ik vond het niet heel boeiend.
Snap ik ook wel weer. Zijn ook veel dingen in Black Sails die een beetje gaap zijn. Ik vond Captain Flint bijv. echt een dikke loser de eerste paar episodes, maar naarmate de mysterie om zijn personage wat duidelijk werd kon ik 'm steeds meer waarderen. Het spant erom moet ik zeggen.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 01:28 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik vond Vikings een 7, Black Sails een 5,5.
Ik snap dat men Black Sails blijft kijken, maar ik vond het niet heel boeiend.
Tegenwoordig wel ja eigenlijk.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 01:27 schreef Euribob het volgende:
[..]
Het probleem is dat het kutmuziek betreft?
Ik ben na een paar afleveringen afgehaakt omdat het me niet echt meer wist te boeien.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 01:32 schreef 2dope het volgende:
[..]
Snap ik ook wel weer. Zijn ook veel dingen in Black Sails die een beetje gaap zijn. Ik vond Captain Flint bijv. echt een dikke loser de eerste paar episodes, maar naarmate de mysterie om zijn personage wat duidelijk werd kon ik 'm steeds meer waarderen. Het spant erom moet ik zeggen.
Seizoen 3 van Vikings gaf ik zelf een 8 trouwens.
Blu-ray: Vikings (seizoen 3) / le pimp
Klopt. Ik vond dit een prachtstukje. Zo simpel en toch zo mooi.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 01:34 schreef Pokkelmans het volgende:
Seizoen 3 van Vikings was inderdaad wel tof. Maar dat komt ook vooral omdat die Ecbert daar een mooi karakter in het geheel vormt.
Waren het niet Russische sleepercells die in de States een aantal mensen hebben gedood?quote:Op zaterdag 26 maart 2016 01:27 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Je hebt de serie niet eens gezien vrees ik, want dat laat die serie helemaal niet zien, het is eerder kritisch naar de Amerikaanse samenleving die Reagan probeerde te vormen.
Dan moet je zeker "the last kingdom" kijken.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 01:25 schreef 2dope het volgende:
[..]
Het spant erom moet ik eerlijk zeggen.
In Vikings zijn er sowieso twee redenen om te kijken, namelijk King Egbert of Wessex en Lagertha.
Al die giraffen in deze SC kunnen wel inpakken.quote:Findings based on millions of deaths suggest that shorter, smaller bodies have lower death rates and fewer diet-related chronic diseases, especially past middle age. Shorter people also appear to have longer average lifespans.
Ik ook.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 01:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh god, soort Breaking Bad begin dus? Daarbij ben ik nooit voorbij de eerste paar afleveringen gekomen, terwijl iedereen zegt dat het zo geweldig wordt.
Mwah. Uiteindelijk is het natuurlijk evolutionair gezien ook wel voordelig om je voort te planten.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 02:07 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Al die giraffen in deze SC kunnen wel inpakken.
Eerste paar aflevering gekeken, vond het wel een goede sfeer hebben. Ook alles erg mooi/kunstzinnig gefilmd. Heb alleen de rest nog niet gezien.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 02:18 schreef DUTCHKO het volgende:
Iemand deze gezien?
Waanzinnig goed.............
True Detective (TV Series 2014– ) - IMDb
Over een tijdje kan dat gewoon in een laboratorium. Dan kunnen de beste eigenschappen geselecteerd worden.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 02:11 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Mwah. Uiteindelijk is het natuurlijk evolutionair gezien ook wel voordelig om je voort te planten.
Wat dat betreft kunnen de ukkies inpakken.
Gewoon doen.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 02:20 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Eerste paar aflevering gekeken, vond het wel een goede sfeer hebben. Ook alles erg mooi/kunstzinnig gefilmd. Heb alleen de rest nog niet gezien.
Gewoon >190cm én gezond, dus.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 02:21 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Over een tijdje kan dat gewoon in een laboratorium. Dan kunnen de beste eigenschappen geselecteerd worden.
Ik denk niet dat het zo werkt. Bij andere zoogdieren blijkt ook op te gaan dat kortere/kleinere individuen een langere levensverwachting hebben dan langere/grotere individuen.quote:
Als je een pil naar binnen slaat. ja.....quote:Op zaterdag 26 maart 2016 02:23 schreef Kowloon het volgende:
De laatste 10 minuten van deze mix vind ik echt super tof.
https://soundcloud.com/li(...)ndustrial-mix-201507
Met alleen een glas water vind ik het ook prima te doen.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 02:27 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Als je een pil naar binnen slaat. ja.....
Maarja, helaas voor hen zijn ze minder aantrekkelijk.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 02:26 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het zo werkt. Bij andere zoogdieren blijkt ook op te gaan dat kortere/kleinere individuen een langere levensverwachting hebben dan langere/grotere individuen.
Langere mensen schijnen ook meer te verdienen. Wat dat betreft komen de kwaliteiten van u, als lange soortgenoot, nog niet echt tot uiting.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 02:32 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Maarja, helaas voor hen zijn ze minder aantrekkelijk.
Wat dat betreft is het een prima kwaliteit-voor-kwantiteit opoffering van hun langere soortgenoten.
Dat is de straf van StallmanGod voor het proberen te installeren van proprietary Nvidia drivers.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 00:54 schreef PolitiekGeaard het volgende:
Poging installatie Europa Universalis 4 #2![]()
Het is dat ik Linux meestal gebruik voor wat FOK!en en om wat code te compileren, maar man man man het is ook niet gek dat praktisch niemand het gebruikt op desktops en laptops. Wil je al iets meer dan kun je al gauw van zwart scherm tot zwart scherm werken
Ja, maar de Amerikanen blijken ook helemaal niet zo braaf te zijn, met oa het stockpilen van biologische wapens tegen alle verdragen in. En hoe Reagan de samenleving verneukt komt ook aan bod.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 01:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Waren het niet Russische sleepercells die in de States een aantal mensen hebben gedood?
Vond ik vermakelijker als serie dan Vikings.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 01:51 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Dan moet je zeker "the last kingdom" kijken.![]()
Terecht. Nu kan er zo iemand naar binnen lopen en het ding laten ontploffen.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 11:15 schreef Rezania het volgende:
Iedereen in paniek omdat een pasje van een beveiliger van een kerncentrale is gejat.
Haha.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 11:17 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Terecht. Nu kan er zo iemand naar binnen lopen en het ding laten ontploffen.
Inderdaad. Niks meer aan te redden.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 11:17 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Een goeie ontploffing is alweer een tijdje geleden.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 11:17 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Kan jij mooi weer wat doms roepen over Greenpeace.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 11:15 schreef Rezania het volgende:
Iedereen in paniek omdat een pasje van een beveiliger van een kerncentrale is gejat.
Ga fietsen.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 11:30 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Kan jij mooi weer wat doms roepen over Greenpeace.
Je hebt dus enkel vrienden met een IQ groter dan hun schoenmaat?quote:Op zaterdag 26 maart 2016 00:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wel wat minder hoor. Kwam om half 5 in de middag uit bed? En om half 11 er weer in, dus zes uurtjes wakker.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 23:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat? Gast, je bent nog niet eens 12 uur lang wakker geweest.![]()
De EU voldoende democratisch, wat?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 23:20 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
M'n Italiaanse kwam ermee. Ik weet het niet hoor, ik vind de EU al voldoende democratisch eigenlijk.
Zelfde als met het referendum, als je de waan van de dag gaat volgen help je de democratie vanzelf om zeep.
Ben jij nog een beetje zuur van mijn studie-opmerking?quote:Op zaterdag 26 maart 2016 11:33 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Je hebt dus enkel vrienden met een IQ groter dan hun schoenmaat?
Heb er nog amper iets van gezien maar ergens trekt het me ook niet zo. Iets te Amerikaans en uitgemolken wellicht.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 00:36 schreef Monolith het volgende:
[..]
Tja je kunt van alles wel een stompzinnige karikatuur maken en zeggen dat het daarom niet leuk is. Het wordt natuurlijk wel iets minder dan zo'n eerste seizoen waarin je nog overdonderd wordt door hoe mooi het gemaakt is, maar het blijft gewoon prima vermaak.
Oh die was ik alweer vergeten. Maar dat soort muziek is toch ook enkel voor bezoekers van het speciaal onderwijs?quote:Op zaterdag 26 maart 2016 11:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ben jij nog een beetje zuur van mijn studie-opmerking?
Stel je voor, je zou maar muziek leuk vinden die anderen niet zo leuk vinden, nu is er vast wat mis met je!quote:Op zaterdag 26 maart 2016 11:36 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Oh die was ik alweer vergeten. Maar dat soort muziek is toch ook enkel voor bezoekers van het speciaal onderwijs?
Geloof me. Als je 28 uur wakker bent, waarvan je er zojuist 9 uur lang onafgebroken hebt gedanst, dan kan je de twee dagen die erop volgen heeeel lang slapen.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 23:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zelfs dan niet. Als ik op een avond helemaal naar de klote ga slaap ik zolang ik wil, dus dan heb ik nergens last meer van de volgende dag.
Ja jonguh, ik wist niet dat je 28 uur wakker was geweest.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 11:37 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Geloof me. Als je 28 uur wakker bent, waarvan je er zojuist 9 uur lang onafgebroken hebt gedanst, dan kan je de twee dagen die erop volgen heeeel lang slapen.
Daar is wel ruimte voor verbetering. Alleen is dat niet haalbaar omdat geen land meer bevoegdheden aan hrt EP wil geven. En ergens snap ik dat ook welquote:
"Muziek"quote:Op zaterdag 26 maart 2016 11:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Stel je voor, je zou maar muziek leuk vinden die anderen niet zo leuk vinden, nu is er vast wat mis met je!
Junkie.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 11:37 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Geloof me. Als je 28 uur wakker bent, waarvan je er zojuist 9 uur lang onafgebroken hebt gedanst, dan kan je de twee dagen die erop volgen heeeel lang slapen.
Verrassend, een liefhebber van ploertenmuziek.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 00:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hier is Erik het niet mee eens.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 11:40 schreef Rezania het volgende:
Weer eens wat anders dan een verlept bandje dat zijn hoogtijdagen 30 jaar geleden beleefde.
Ploert. Mooi scheldwoord is dat.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 11:41 schreef eriksd het volgende:
[..]
Verrassend, een liefhebber van ploertenmuziek.
quote:Op zaterdag 26 maart 2016 11:41 schreef robin007bond het volgende:
https://d2.maxfile.ro/rwspylwbwo.webm
Zou dit echt zijn? Dat screenshots van je desktop worden gestuurd naar Microsoft?
Zou best kunnen toch, zeker als je het ook uit kan zetten.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 11:41 schreef robin007bond het volgende:
https://d2.maxfile.ro/rwspylwbwo.webm
Zou dit echt zijn? Dat screenshots van je desktop worden gestuurd naar Microsoft?
Oh ja, dit herinnert me eraan dat ik even m'n bankpas moet blokkeren. Gisteren kwijtgeraakt. Kan gelukkig in twee clicks via de bankapp.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 11:15 schreef Rezania het volgende:
Echt he. Waarom zou je naar feesten gaan als je ook in Drenthe kan wonen.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 11:33 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Je hebt dus enkel vrienden met een IQ groter dan hun schoenmaat?
Je moet gewoon bellen toch?quote:Op zaterdag 26 maart 2016 11:47 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oh ja, dit herinnert me eraan dat ik even m'n bankpas moet blokkeren. Gisteren kwijtgeraakt. Kan gelukkig in twee clicks via de bankapp.
Klopt. Dan hoef je je niet te mengen onder het ondervolk met Karpatenkoppen.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 11:47 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Echt he. Waarom zou je naar feesten gaan als je ook in Drenthe kan wonen.
Ja, het zou kunnen. Maar dat Russisch maakte me een beetje sceptisch.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 11:47 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Zou best kunnen toch, zeker als je het ook uit kan zetten.
Donderdag om 7:30 uur eruit, die avond van 23:00-09:00 gefeest en uiteindelijk vrijdag tussen 11 en 12 naar bed gegaan en even een uur of vier in bed gelegen en slecht geslapen.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 11:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja jonguh, ik wist niet dat je 28 uur wakker was geweest.
Nee joh, nu al geblokkeerd via de app en een nieuwe laten opsturen. Bellen is zo'n gedoe. Duurt ook zeker tien keer zo lang.quote:
Bellen kost hooguit een minuut. Verder nog die keer dat ik hem zelf kwijt was na jouw suggestie gezocht naar een manier om het via de app te regelen maar niet gevonden, dacht dat je lulde.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 11:51 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nee joh, nu al geblokkeerd via de app. Bellen is zo'n gedoe. Duurt ook zeker tien keer zo lang.
Qua BBP/capita (PPP) is Drenthe een van de armste regio's in de EU, on par met regio's op de Balkan en Oost-Europa. Dat is dus ook niet echt direct een goed voorbeeld van 'bovenvolk'.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 11:49 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Klopt. Dan hoef je je niet te mengen onder het ondervolk met Karpatenkoppen.
Bij de Rabo is het via de app echt heel eenvoudig.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 11:53 schreef Euribob het volgende:
[..]
Bellen kost hooguit een minuut. Verder nog die keer dat ik hem zelf kwijt was na jouw suggestie gezocht naar een manier om het via de app te regelen maar niet gevonden, dacht dat je lulde.
Een minuut? Dan is het maximaal 6x langer dan via de app.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 11:53 schreef Euribob het volgende:
[..]
Bellen kost hooguit een minuut. Verder nog die keer dat ik hem zelf kwijt was na jouw suggestie gezocht naar een manier om het via de app te regelen maar niet gevonden, dacht dat je lulde.
En dat is dan reden om maar met tienduizend hersenlozen onder invloed naar hersendode herrie te gaan luisteren?quote:Op zaterdag 26 maart 2016 11:53 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Qua BBP/capita (PPP) is Drenthe een van de armste regio's in de EU, on par met regio's op de Balkan en Oost-Europa. Dat is dus ook niet echt direct een goed voorbeeld van 'bovenvolk'.
Er staat geen zelf regelen.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 11:55 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Een minuut? Dan is het maximaal 6x langer dan via de app.
Maar hoe vond je dat niet?Hoofdmenu > zelf regelen > pas blokkeren > OK drukken.
quote:
Zelf regelen is gvd de allereerste categorie in het menu. Of heb jij een enorm verouderde versie van de app?quote:
Klinkt als jouw werk, dus waarom niet?quote:Op zaterdag 26 maart 2016 11:56 schreef 99.999 het volgende:
[..]
En dat is dan reden om maar met tienduizend hersenlozen onder invloed naar hersendode herrie te gaan luisteren?
Oh, ik dacht Rabo. Bij ABN kan het ook trouwens. Wat is ING dan een ouderwetse kutbank; een consumentenbank moet gewoon alles via de app aanbieden zodat je nooit contact hoeft op te nemen als je iets regelen wil.quote:
Kijk op je telefoon en oordeel zelf.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 11:59 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Zelf regelen is gvd de allereerste categorie in het menu. Of heb jij een enorm verouderde versie van de app?
24/7-service zonder wachttijd vind ik anders een prima alternatief.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 12:01 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oh, ik dacht Rabo. Bij ABN kan het ook trouwens. Wat is ING dan een ouderwetse kutbank; een consumentenbank moet gewoon alles via de app aanbieden zodat je nooit contact hoeft op te nemen als je iets regelen wil.
Nee, kom uit Groningen he. Daar heeft iedereen Rabo. Iedereen? Iedereen..quote:Op zaterdag 26 maart 2016 12:01 schreef Euribob het volgende:
Oh, ik dacht dat Kaas ook ING had. Laat maar gewoon dan.
Ik dacht dat één mollige homo dapper standhield. Helaas.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 12:03 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nee, kom uit Groningen he. Daar heeft iedereen Rabo. Iedereen? Iedereen..
Ik in elk geval wel.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 12:03 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nee, kom uit Groningen he. Daar heeft iedereen Rabo. Iedereen? Iedereen..
Behalve als je ook geïnfecteerd bent op je mobiel.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 12:06 schreef Kowloon het volgende:
Ik vind het TAN systeem van ING wel handig. Twee factor authenticatie is wel zo veilig, en TAN is daar naar mijn idee wel het meest praktisch voor.
Bij de Rabo kan het gewoon van mijn vingerafdruk op mijn telefoonquote:Op zaterdag 26 maart 2016 12:06 schreef Kowloon het volgende:
Ik vind het TAN systeem van ING wel handig. Twee factor authenticatie is wel zo veilig, en TAN is daar naar mijn idee wel het meest praktisch voor.
Hoezo?quote:Op zaterdag 26 maart 2016 12:07 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Behalve als je ook geïnfecteerd bent op je mobiel.
Daar ligt het gemiddelde IQ aanmerkelijk hoger dan op zo'n Defqon dingetjequote:Op zaterdag 26 maart 2016 12:00 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Klinkt als jouw werk, dus waarom niet?
Biometrische beveiligen ben ik totaal geen fan van eigenlijk.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 12:08 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Bij de Rabo kan het gewoon van mijn vingerafdruk op mijn telefoon
Het gemiddelde IQ in Drenthe is (met Nederland als maatstaf) ongeveer 85, oftewel 90 in de private sector en 80 in de ambtenarij. Dus zal toch niet?quote:Op zaterdag 26 maart 2016 12:08 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Daar ligt het gemiddelde IQ aanmerkelijk hoger dan op zo'n Defqon dingetje
Kan ook via een code hoor. En dit is voor kleine betalingen tot volgens mij 250 of 500 euro. Grotere betalingen moeten via zo'n kastje. Vind het ideaal.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 12:09 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Biometrische beveiligen ben ik totaal geen fan van eigenlijk.
En dan? Een TAN code is maar één keer geldig en specifiek voor de transactie.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 12:08 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Die kan de gestuurde TAN-codes dan uitlezen.
Awesome he.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 12:08 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Bij de Rabo kan het gewoon van mijn vingerafdruk op mijn telefoon
Kunnen we nog meer uitkeringen gaan betalen, jippie.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 12:08 schreef Kaas- het volgende:
Zelfscankassa icm contactloos betalen, puur genot. Zoveel sneller.Zo'n winkel durf je op het station tenminste nog in te gaan twee minuten voor je trein vertrekt.
Nog even en er is geen personeel meer in de winkels.
Het zal wel. Toch trekken die hersendoden me niet zo. En hoe verder naar het noorden hoe beroerder, dat weet iedereen dus waarom je jezelf zo onderuit moet halen.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 12:10 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Het gemiddelde IQ in Drenthe is (met Nederland als maatstaf) ongeveer 85, oftewel 90 in de private sector en 80 in de ambtenarij. Dus zal toch niet?
En dat eindeloos blijven herhalen op een avond..quote:Op zaterdag 26 maart 2016 12:08 schreef Kaas- het volgende:
Contactloos betalen is pas fijn, maar als je je pasje kwijtraakt denk je wel even van kut, elke willekeurige persoon kan er nu even ¤25 van aftrekken.
Is dat nog steeds zo dat je dat op papier thuisgestuurd krijgtquote:Op zaterdag 26 maart 2016 12:10 schreef Kowloon het volgende:
[..]
En dan? Een TAN code is maar één keer geldig en specifiek voor de transactie.
Nee, via je mobiel. Handig man.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 12:12 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Is dat nog steeds zo dat je dat op papier thuisgestuurd krijgt?
Nee, het is max 25 per dag, daarna is een pincode nodig.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 12:12 schreef Euribob het volgende:
[..]
En dat eindeloos blijven herhalen op een avond..
Nee, het is max 25 euro per transactie.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 12:13 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nee, het is max 25 per dag, daarna is een pincode nodig.
Nee, per dag.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 12:14 schreef Euribob het volgende:
[..]
Nee, het is max 25 euro per transactie.
Daar kan je nog voor kiezen ja. Deed mijn pa altijd.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 12:12 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Is dat nog steeds zo dat je dat op papier thuisgestuurd krijgt?
Die TAN-codes vind ik eerlijk gezegd best snel werken en desondanks een extra beveiliging. Niks op aan te merken.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 12:14 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat vind ik nou echt zo kut en traag aan ING. Omslachtig gedoe.
Ik kan in ieder geval niet mijn randomreader kwijtraken. Of hoe dat ding ook heet. Die tancodes werken prima.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 12:14 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Via de mobiele app heb je dat gedoe niet bij ing.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 12:14 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Die random reader heb ik niet genoeg, enkel m'n vingerafdruk.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 12:15 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik kan in ieder geval niet mijn randomreader kwijtraken. Of hoe dat ding ook heet. Die tancodes werken prima.
Ik vind het eigenlijk prima als bankzaken niet het summum van snelheid zijn.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 12:14 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nee, per transactie. Bij 50 euro vraagt ie om een pincode.quote:
Ik had m'n post net geedit maar ik heb dat zo ingesteld via de app.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 12:16 schreef Euribob het volgende:
[..]
Nee, per transactie. Bij 50 euro vraagt ie om een pincode.
Dat ding raak je kwijt omdat je ze zelden of nooit meer nodig hebt vanwege de appquote:Op zaterdag 26 maart 2016 12:15 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik kan in ieder geval niet mijn randomreader kwijtraken. Of hoe dat ding ook heet. Die tancodes werken prima.
Net weer bericht dat de rente naar 0,5% gaatquote:Op zaterdag 26 maart 2016 12:18 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik had m'n post net geedit maar ik heb dat zo ingesteld via de app.
Ook al weer zo lekker handig.
Voor een ouderwetse boerenbank is Rabo voor consumenten eigenlijk wel relaxed. Tenzij je geld hebt dan, want die rentes slaan natuurlijk nergens op.
Maar geld hebben is nog nooit een probleem van mij geweest.
Ik heb in het begin die scanner een keer gebruikt om de limieten zonder scanner en dus met vingerafdruk op maximaal te zetten. Geen idee waar die scanner nu is eigenlijk, want nooit nodig.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 12:18 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat ding raak je kwijt omdat je ze zelden of nooit meer nodig hebt vanwege de app
Maar met de app gebruik je die dus bijna nooit meer.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 12:19 schreef Tem het volgende:
Rabo is gewoon ruk met die rabo scanner. Over omslachtig gesproken.
Inderdaad, alleen nog bij grote betalingen maar zo vaak komen die niet voor.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 12:21 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik heb in het begin die scanner een keer gebruikt om de limieten zonder scanner en dus met vingerafdruk op maximaal te zetten. Geen idee waar die scanner nu is eigenlijk, want nooit nodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |