Waar ging het ook al weer over?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 19:55 schreef Kaas- het volgende:
Awesome dat jullie Maallust kennen.
@Rez
Die zal ook wel op het Gronings bierfestival staan. Sla hem niet over, zeker de Tripel niet.
Ik weiger mijn identiteit op te geven of mijn vrijheid van meningsuiting in te perken voor wat PVV'ers.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 19:55 schreef Disana het volgende:
Met zo'n TT ga je geheid mensen trekken. Ik weet niet of je dat wel wil.
Dus je hebt een grote mond en het kan je niks boeien.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 19:57 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik weiger mijn identiteit op te geven of mijn vrijheid van meningsuiting in te perken voor wat PVV'ers.
Dubieuze uitspraak tegen Bob.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 19:55 schreef Disana het volgende:
Met zo'n TT ga je geheid mensen trekken. Ik weet niet of je dat wel wil.
Schijt aan alles.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 19:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dus je hebt een grote mond en het kan je niks boeien.
We zullen wel zien.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 19:57 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik weiger mijn identiteit op te geven of mijn vrijheid van meningsuiting in te perken voor wat PVV'ers.
http://www.maallust.nl/nl/bieren/tripel-9/quote:Op vrijdag 25 maart 2016 19:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Smaakt het naar gerookte ham of chocola?
Je hebt er in ieder geval niet van die vuige moslims.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 19:52 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat erger is. Zeeland of Gellemuden
Wel veel neef-nicht huwelijken.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 20:04 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Je hebt er in ieder geval niet van die vuige moslims.
Niet alle moslims zijn erbij dus dat zegt niks!!11! Waar zijn zij dan, HE????quote:Op vrijdag 25 maart 2016 20:09 schreef Rezania het volgende:
Een gezamelijke herdenking van moslims, christenen, joden en anderen voor Brussel. Mooi om te zien.
Duitse 'bier-supermarkten' (een slijterij kan je het niet meer noemen) zijn de allerbeste.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 20:09 schreef Gutmensch het volgende:
Bier brouwen, veel te veel werk
Morgen maar weer eens naar Trinkgut en het een en ander inslaan.
Juist de figuren die meer en meer anti-islam worden na iedere terroristische actie spelen in de hand van terroristen.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 20:10 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Niet alle moslims zijn erbij dus dat zegt niks!!11! Waar zijn zij dan, HE????
Bierbrouwen kan ook supersnel. Ligt aan omstandigheden, de soort gist en wat je wilt hebben.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 20:09 schreef Gutmensch het volgende:
Bier brouwen, veel te veel werk
Morgen maar weer eens naar Trinkgut en het een en ander inslaan.
Ja en het scheelt gewoon de helft in prijs met hier en veel en veel meer keus.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 20:11 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Duitse 'bier-supermarkten' (een slijterij kan je het niet meer noemen) zijn de allerbeste.
Ter nagedachtenis aan Cruijff zullen de Fransen met 1-4 winnen.quote:
Dat zou mooi zijn. Het is al 0-1.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 20:56 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ter nagedachtenis aan Cruijff zullen de Fransen met 1-4 winnen.
We zien eindelijk de ware staat van het Nederlandse voetbal vandaag.quote:
Tsja, dit is wel het laagste niveau sinds begin jaren tachtig.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:07 schreef Monolith het volgende:
[..]
We zien eindelijk de ware staat van het Nederlandse voetbal vandaag.
En ik zie ook erg weinig perspectief voor de komende jaren.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:10 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Tsja, dit is wel het laagste niveau sinds begin jaren tachtig.
0-2
Ik zie ook weinig nieuwe toptalenten van eigen bodem.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:16 schreef Monolith het volgende:
[..]
En ik zie ook erg weinig perspectief voor de komende jaren.
Slimste man die ik ken. Uitmuntend analytisch vermogen. Zoals bij de meeste voetbalverslaggevers.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:27 schreef Kowloon het volgende:
Vinden jullie Tom Egbers ook zo'n dom figuur? Evenals die Joep Schreuder overigens.
Laten we ons op korfbal en schaatsen focussen. Ieder jaar met zekerheid twee keer wereldkampioen.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:24 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ik zie ook weinig nieuwe toptalenten van eigen bodem.
Darts natuurlijk.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:29 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Laten we ons op korfbal en schaatsen focussen. Ieder jaar met zekerheid twee keer wereldkampioen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |