Waar ging het ook al weer over?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 19:55 schreef Kaas- het volgende:
Awesome dat jullie Maallust kennen.
@Rez
Die zal ook wel op het Gronings bierfestival staan. Sla hem niet over, zeker de Tripel niet.
Ik weiger mijn identiteit op te geven of mijn vrijheid van meningsuiting in te perken voor wat PVV'ers.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 19:55 schreef Disana het volgende:
Met zo'n TT ga je geheid mensen trekken. Ik weet niet of je dat wel wil.
Dus je hebt een grote mond en het kan je niks boeien.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 19:57 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik weiger mijn identiteit op te geven of mijn vrijheid van meningsuiting in te perken voor wat PVV'ers.
Dubieuze uitspraak tegen Bob.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 19:55 schreef Disana het volgende:
Met zo'n TT ga je geheid mensen trekken. Ik weet niet of je dat wel wil.
Schijt aan alles.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 19:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dus je hebt een grote mond en het kan je niks boeien.
We zullen wel zien.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 19:57 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik weiger mijn identiteit op te geven of mijn vrijheid van meningsuiting in te perken voor wat PVV'ers.
http://www.maallust.nl/nl/bieren/tripel-9/quote:Op vrijdag 25 maart 2016 19:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Smaakt het naar gerookte ham of chocola?
Je hebt er in ieder geval niet van die vuige moslims.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 19:52 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat erger is. Zeeland of Gellemuden
Wel veel neef-nicht huwelijken.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 20:04 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Je hebt er in ieder geval niet van die vuige moslims.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |