Verschrikkelijk figuur, inderdaad.quote:Op donderdag 24 maart 2016 22:39 schreef Mutant01 het volgende:
Annabel Nanninga, wat een godvergeten hork zeg.. jezus.
Welke filmtitel stond er in?quote:Op donderdag 24 maart 2016 22:45 schreef PolitiekGeaard het volgende:
Ga eens niet de TT aanpassen, nu werkt mijn vorige reactie niet meer.
Mis je ook niets aan. Begint als een film over klimaatverandering, maar dan komen er opeens tornado's, orkanen en aardbevingen en een soort onzichtbare kracht die alles op zijn pad in één keer tot, waar het op lijkt, absolute nulpunt bevriest. Daarna gaan een paar acteurs met een dikke jas door New York heen en dan ontdooit alles weer, eindigt het met zo'n typische "Amerikanen kunnen alles overleven" en dan vergeet iedereen gewoon alles weer.quote:
Haha, fucking mooi toch? Vooral dat stuk met die wolven.quote:Op donderdag 24 maart 2016 23:07 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Mis je ook niets aan. Begint als een film over klimaatverandering, maar dan komen er opeens tornado's, orkanen en aardbevingen en een soort onzichtbare kracht die alles op zijn pad in één keer tot, waar het op lijkt, absolute nulpunt bevriest. Daarna gaan een paar acteurs met een dikke jas door New York heen en dan ontdooit alles weer, eindigt het met zo'n typische "Amerikanen kunnen alles overleven" en dan vergeet iedereen gewoon alles weer.
Hehe, die was ik vergeten. Wolven in NYCquote:Op donderdag 24 maart 2016 23:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Haha, fucking mooi toch? Vooral dat stuk met die wolven.
2012 is ook genieten.
Oh ja, wel gezien. Maar heeft weinig indruk gemaakt inderdaad, was 'm alweer bijna vergeten.quote:Op donderdag 24 maart 2016 23:07 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Mis je ook niets aan. Begint als een film over klimaatverandering, maar dan komen er opeens tornado's, orkanen en aardbevingen en een soort onzichtbare kracht die alles op zijn pad in één keer tot, waar het op lijkt, absolute nulpunt bevriest. Daarna gaan een paar acteurs met een dikke jas door New York heen en dan ontdooit alles weer, eindigt het met zo'n typische "Amerikanen kunnen alles overleven" en dan vergeet iedereen gewoon alles weer.
Het probleem met een dergelijke aanpak is dat iedereen in beginsel verdacht is terwijl er geen redelijke verdenking bestaat. Door al het internetverkeer te scannen en de metadata op te slaan ondermijn je de mogelijkheid voor burgers om in vertrouwen met elkaar te kunnen communiceren via een open internet. Een middel dat die mogelijkheid aantast moet je gewoon niet willen gebruiken als overheid zijnde, en al helemaal niet in het kader van 'het waarborgen van de vrije Westerse waarden'. Hetzelfde geldt overigens naar mijn idee ook voor het uitwisselen van passagierslijsten, het opeisen van data over bankrekeningen en kluizen bij banken door de fiscale autoriteiten en het registreren van alle kentekens van auto's die over de snelweg rijden. Dat soort sleepnetmethoden moet gewoon verboden worden naar mijn idee.quote:Op donderdag 24 maart 2016 22:15 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Zo lang het bij aftappen blijft maak ik mij er eigenlijk nog niet zo heel druk om. Ik maak mij tegenwoordig veel meer zorgen over de centralisatie van het internet bij grote bedrijven als Google en Facebook. Die hebben een praktisch monopolie op het weergeven van content en hebben dus veel meer macht omtrent vrijheden. Op YouTube worden nog wel eens negatieve reviews en gevoelige content verwijderd puur op basis van een aanklacht van een bedrijf of persoon en Facebook wil ook in hun ogen slechte comments censureren. Maar wie beslist dan wat ongewenst is?
De vrijheidsbeperking van een router die alle packets door een algoritme heen gooit heb ik nog niet echt zo concreet onder ogen. Partijen als de Piratenpartij gebruiken tot nu toe vooral argumenten op basis van angst of hellend vlak drogredenen.
Hier ben ik het mee eens.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 00:30 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Het probleem met een dergelijke aanpak is dat iedereen in beginsel verdacht is terwijl er geen redelijke verdenking bestaat. Door al het internetverkeer te scannen en de metadata op te slaan ondermijn je de mogelijkheid voor burgers om in vertrouwen met elkaar te kunnen communiceren via een open internet. Een middel dat die mogelijkheid aantast moet je gewoon niet willen gebruiken als overheid zijnde, en al helemaal niet in het kader van 'het waarborgen van de vrije Westerse waarden'. Hetzelfde geldt overigens naar mijn idee ook voor het uitwisselen van passagierslijsten, het opeisen van data over bankrekeningen en kluizen bij banken door de fiscale autoriteiten en het registreren van alle kentekens van auto's die over de snelweg rijden. Dat soort sleepnetmethoden moet gewoon verboden worden naar mijn idee.
Ik neem er een biertje opquote:
Was je op vakantie gestuurd?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 00:55 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Hoi Bolkje, ik mag weer even reageren alhier
Ik denk het niet. Ik werk mij politiek gezien steeds verder in de nesten wat dat betreft.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 00:55 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Maar deelt de Staatkundig Gereformeerde Partij dit standpunt?
Heel goed. Nu nog even 'ja' stemmen in dat domme referendum.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 00:57 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Ik werk mij politiek gezien steeds verder in de nesten wat dat betreft.
Wtf? Gekke Rusquote:Op vrijdag 25 maart 2016 01:05 schreef Kowloon het volgende:
Ik heb hier erg om moeten lachen, vooral dat schaap op het einde.
Dat schaap was wel veruit het leukste deelquote:Op vrijdag 25 maart 2016 01:05 schreef Kowloon het volgende:
Ik heb hier erg om moeten lachen, vooral dat schaap op het einde.
Hier kom ik morgen nog wel even op terug denk ik.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 00:30 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Het probleem met een dergelijke aanpak is dat iedereen in beginsel verdacht is terwijl er geen redelijke verdenking bestaat. Door al het internetverkeer te scannen en de metadata op te slaan ondermijn je de mogelijkheid voor burgers om in vertrouwen met elkaar te kunnen communiceren via een open internet. Een middel dat die mogelijkheid aantast moet je gewoon niet willen gebruiken als overheid zijnde, en al helemaal niet in het kader van 'het waarborgen van de vrije Westerse waarden'. Hetzelfde geldt overigens naar mijn idee ook voor het uitwisselen van passagierslijsten, het opeisen van data over bankrekeningen en kluizen bij banken door de fiscale autoriteiten en het registreren van alle kentekens van auto's die over de snelweg rijden. Dat soort sleepnetmethoden moet gewoon verboden worden naar mijn idee.
Piratenpartij.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 00:57 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Ik werk mij politiek gezien steeds verder in de nesten wat dat betreft.
Nu nog drie dagen grote pupillen.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 09:44 schreef Kaas- het volgende:
Ik kom net thuis van de rave. Was om 9 uur vanochtend voorbij. Was geweldig! Even douchen en dan m'n bed in.
De jongelui klit wat bij elkaar, in latexbroek en danst wat op hun rave-muziek.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 09:44 schreef Kaas- het volgende:
Ik kom net thuis van de rave. Was om 9 uur vanochtend voorbij. Was geweldig! Even douchen en dan m'n bed in.
Ik heb de christelijke waarden nog gekend, we ramden poten voor een cent. Ik zag ze braaf een vrouwtje trouwen..quote:Op vrijdag 25 maart 2016 10:58 schreef Ryon het volgende:
[..]
De jongelui klit wat bij elkaar, in latexbroek en danst wat op hun rave-muziek.
Ik weet wel het is hun goeie recht, De nieuwe tijd, net wat u zegt. Maar het maakt me wat melancholiek
8/10quote:Op vrijdag 25 maart 2016 11:05 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik heb de christelijke waarden nog gekend, we ramden poten voor een cent. Ik zag ze braaf een vrouwtje trouwen..
quote:
Valt tegen, ik kan heel goed doen alsof.quote:Op donderdag 24 maart 2016 20:14 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Hoe komt het dat jij zoveel over dit onderwerp weet eigenlijk?
Gelukkig gaat hij met enig regelmaat een dagje dicht.quote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2016 11:05 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik heb de christelijke waarden nog gekend, we ramden poten voor een cent. Ik zag ze braaf een vrouwtje trouwen..
Wat de suggestie wekt dat mensen in deze SC vaak wel nog een baan hebben.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 11:53 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Er zijn SC's die veel harder gaan.
Goedemorgen.
Het dorp van toen, het is voorbijquote:Op vrijdag 25 maart 2016 11:05 schreef Euribob het volgende:
[..]
Dat klopt ook wel, we hebben alleen een overschot aan extreem luie studenten.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 11:54 schreef Ryon het volgende:
[..]
Wat de suggestie wekt dat mensen in deze SC vaak wel nog een baan hebben.
Er is een populaire SC die als naam "geen reet te doen" heeft en die gaat zo'n beetje gelijk op met deze.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 11:54 schreef Ryon het volgende:
[..]
Heilwasser is in zijn eentje al goed voor 100 onrendabelen.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 11:58 schreef 2dope het volgende:
[..]
Er is een populaire SC die als naam "geen reet te doen" heeft en die gaat zo'n beetje gelijk op met deze.
Niet dat ik daar verder iets mee wil zeggen.
We zaten hier laatst nog te klagen dat de klandizie over de jaren wel is afgenomen. Ken je nagaan.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 11:58 schreef 2dope het volgende:
[..]
Er is een populaire SC die als naam "geen reet te doen" heeft en die gaat zo'n beetje gelijk op met deze.
Niet dat ik daar verder iets mee wil zeggen.
quote:Op vrijdag 25 maart 2016 11:56 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Het dorp van toen, het is voorbij
Nu met gaybar en zonder paasei
Al wat rest zijn lege frasen
De rest zijn dan zeker uitkeringstrekkers? Die posten ook de hele dag door.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 11:57 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Dat klopt ook wel, we hebben alleen een overschot aan extreem luie studenten.
Nee de rest zijn harde werkers, die posten overdag niet zoveel.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 13:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
De rest zijn dan zeker uitkeringstrekkers? Die posten ook de hele dag door.
Kan ik het helpen dat na mijn post opeens iedereen z'n bek houdt.quote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2016 13:34 schreef 2dope het volgende:
[..]
Kan ik het helpen dat na mijn post opeens iedereen z'n bek houdt.
Alsof je als vreemdeling een boerendisco binnenloopt.
Muziek die uitgaat, iedereen die omkijkt.
Tuurlijk.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 13:29 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Nee de rest zijn harde werkers, die posten overdag niet zoveel.
Haha. Goed vermaakt?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 09:44 schreef Kaas- het volgende:
Kaas verwacht ik eind volgende week pas weer up and running.quote:
Dat vind ik altijd wel grappig; ik namelijk het idee dat deze SC doordeweeks harder loopt dan in het weekend. Lekker chatten in de collegezaal of in de baas z'n tijd dus.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 11:54 schreef Ryon het volgende:
[..]
Kaas kan wel tegen een stootje hoor.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 14:22 schreef Euribob het volgende:
[..]
Kaas verwacht ik eind volgende week pas weer up and running.
Ik ben maar voor 'de rente van de ECB' gegaan.quote:Voor wat betreft de economie maak ik mij, van de zaken hieronder, vooral zorgen over...
• de olieprijs
• een mogelijk Brits EU-uittreden (Brexit)
• de rente van de ECB
• de Chinese economie
• de Europese economie
• de Amerikaanse economie
• internationale conflicten
"Het verbod op slavenhandel" ontbreekt.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 14:34 schreef Kowloon het volgende:
Kreeg net een poll in beeld toen ik uitlogde bij Mijn ING:
[..]
Ik ben maar voor 'de rente van de ECB' gegaan.
Daarom al je belangrijke data in de cloud hebben.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 14:20 schreef Kowloon het volgende:
Van dit soort berichten lopen de rillingen over mijn rug:
http://tweakers.net/nieuw(...)-schijf-op-slot.html
En die dan niet als schijf koppelen.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 14:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Daarom al je belangrijke data in de cloud hebben.
Dat idee heb ik ook. Ik factureer de uurtjes die ik op Fok! doorbreng ook gewoon als "veldwerk".quote:Op vrijdag 25 maart 2016 14:24 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd wel grappig; ik namelijk het idee dat deze SC doordeweeks harder loopt dan in het weekend. Lekker chatten in de collegezaal of in de baas z'n tijd dus.
Sat is inderdaad zeer verontrustend.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 14:34 schreef Kowloon het volgende:
Kreeg net een poll in beeld toen ik uitlogde bij Mijn ING:
[..]
Ik ben maar voor 'de rente van de ECB' gegaan.
Lekker de versleutelde bestanden naar de cloud uploaden.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 14:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Daarom al je belangrijke data in de cloud hebben.
Voor twee week terug nog een kennis geholpen met 1200 euro betalen, zodat 'ie weer bij zijn eigen documenten kon.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 14:20 schreef Kowloon het volgende:
Bouw je een eigen servertje.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 14:57 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Lekker de versleutelde bestanden naar de cloud uploaden.
En de ransomware werkt ook razendsnel doordat ze meestal, heel slim, alleen de headers van de bestanden versleutelen in plaats van het hele bestand. Zonder veel resources te gebruiken kunnen ze snel bestanden versleutelen waardoor je het pas door hebt als het te laat is. En als het nieuw is onderschept de virusscanner het ook niet.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 15:02 schreef 2dope het volgende:
[..]
Voor twee week terug nog een kennis geholpen met 1200 euro betalen, zodat 'ie weer bij zijn eigen documenten kon.
Ging om LOCKY-virus trouwens, net zo'n etterbak, alleen die verhoogd tenminste het bedrag niet naarmate de tijd verstrijkt. Sneu geld zullen we maar zeggen.
Dan zit je toch nog steeds met het probleem dat het kan dat je versleutelde bestanden gaat backuppen.quote:
Lekker verdienen voor onze grote verdienen Ivan en Poetin.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 15:02 schreef 2dope het volgende:
[..]
Voor twee week terug nog een kennis geholpen met 1200 euro betalen, zodat 'ie weer bij zijn eigen documenten kon.
Ging om LOCKY-virus trouwens, net zo'n etterbak, alleen die verhoogd tenminste het bedrag niet naarmate de tijd verstrijkt. Sneu geld zullen we maar zeggen.
Beterschap.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 15:11 schreef Friek_ het volgende:
Godverdomme wat ben ik toch verkouden. Had ook niet moeten werken de afgelopen dagen maar thuis moeten blijven.
Hoppa!quote:Op vrijdag 25 maart 2016 15:11 schreef Friek_ het volgende:
Godverdomme wat ben ik toch verkouden. Had ook niet moeten werken de afgelopen dagen maar thuis moeten blijven.
Het is inderdaad gewoon de fraude in stand houden, maar als je hele administratie/bedrijfsvoering er vanaf hangt kan ik me de wanhoop wel voorstellen.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 15:14 schreef Ryon het volgende:
[..]
Lekker verdienen voor onze grote verdienen Ivan en Poetin.
Maar neem je dan ook contact op met de politie? Of alleen zelf afgehandeld via dubieuze internetrekeningen en vage Russische mailadressen?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 15:23 schreef 2dope het volgende:
[..]
Het is inderdaad gewoon de fraude in stand houden, maar als je hele administratie/bedrijfsvoering er vanaf hangt kan ik me de wanhoop wel voorstellen.
Nadien uiteraard wel lekker gaan zitten Captain Hindsight'en.
Zelf afgehandeld, de decryptor zit achter een paywall die je via een TOR-browser moet ophalen, betaling uiteraard alleen met Bitcoins.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 15:24 schreef Ryon het volgende:
[..]
Maar neem je dan ook contact op met de politie? Of alleen zelf afgehandeld via dubieuze internetrekeningen en vage Russische mailadressen?
Hoe is de encryptor op de pc gekomen? Ook via een dubieus mailtje?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 15:31 schreef 2dope het volgende:
[..]
Zelf afgehandeld, de decryptor zit achter een paywall die je via een TOR-browser moet ophalen, betaling uiteraard alleen met Bitcoins.
Je kunt er paradoxaal genoeg van uitgaan dat je je spul terug krijgt na betaling. Als de decryptors niet zouden werken hadden de oplichters ook geen inkomsten, of in ieder geval veel minder.
http://tweakers.net/nieuw(...)nd-en-nederland.html
Ja, met als onderwerp 'invoice' en dan als bijlage een of ander bedenkelijk ZIP-bestand.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 15:32 schreef Ryon het volgende:
[..]
Hoe is de encryptor op de pc gekomen? Ook via een dubieus mailtje?
Oh, dat is goed kut. Dan kan de office dame flink wat schade berokkenen als ze te fanatiek klikt.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 15:40 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ja, met als onderwerp 'invoice' en dan als bijlage een of ander bedenkelijk ZIP-bestand.
Schijnbaar zat daar een kwaadaardige office-macro in die de ellende veroorzaakt, ik heb dat zelf verder niet meegekregen.
Het beroerdste voor met name bedrijven is dat het zich razendsnel verspreid over alle beschikbare netwerk shares.
Woeps.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 15:40 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ja, met als onderwerp 'invoice' en dan als bijlage een of ander bedenkelijk ZIP-bestand.
Schijnbaar zat daar een kwaadaardige office-macro in die de ellende veroorzaakt, ik heb dat zelf verder niet meegekregen.
Het beroerdste voor met name bedrijven is dat het zich razendsnel verspreid over alle beschikbare netwerk shares.
En dat zijn doorgaans nogal fanatieke klikkerts. Office-heren eveneens.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 15:44 schreef Ryon het volgende:
[..]
Oh, dat is goed kut. Dan kan de office dame flink wat schade berokkenen als ze te fanatiek klikt.
Was die afkomstig van Hitler?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 15:46 schreef Kosmoproleet het volgende:
[ afbeelding ]
Toch wel een goede quote.
Beetje hetzelfde een laken een pak dan denk ik.quote:
"Personeelsafdelingen krijgen e-mails met een Dropbox-link naar een portfolio. In plaats daarvan downloaden zij een uitvoerbaar bestand dat voor de besmetting zorgt."quote:Op vrijdag 25 maart 2016 14:20 schreef Kowloon het volgende:
Werd net wakker en ze zijn nog steeds huge ja.quote:
Weer heel veel meiden gemasseerd en geknuffeld en gekust, waar m'n vriend gewoon bij stond.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 10:58 schreef Ryon het volgende:
[..]
De jongelui klit wat bij elkaar, in latexbroek en danst wat op hun rave-muziek.
Ik weet wel het is hun goeie recht, De nieuwe tijd, net wat u zegt. Maar het maakt me wat melancholiek
Latente hetero.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 16:21 schreef Kaas- het volgende:
Weer heel veel meiden gemasseerd en geknuffeld en gekust, waar m'n vriend gewoon bij stond.
Gelukkig dwingen een hoop deadlines me om heel gauw m'n shit weer bij elkaar te hebben. Al is vandaag wel een verloren dag ja. Ach, vanavond lekker vroeg onder de wol.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 14:22 schreef Euribob het volgende:
[..]
Kaas verwacht ik eind volgende week pas weer up and running.
quote:Op vrijdag 25 maart 2016 15:20 schreef Ryon het volgende:
Degene die dat cookie spel linkte mag wat mij betreft ook een ongeluk krijgen.
Waarom ga je encrypten?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 16:25 schreef Kosmoproleet het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wel mooie gezellige lay-out, inclusief support enzo.
JE BAGETELLISEERDDquote:Op vrijdag 25 maart 2016 16:41 schreef PolitiekGeaard het volgende:
NWS / Daling verdachten met Marokkaanse achtergrond
Wat een graf topic![]()
Nog nooit zoveel debiele aannames gezien die van geen kant kloppen. Heb nog even een CBS statline linkje gedropt die gewoon puur genegeerd wordt waarna weer dezelfde users hetzelfde "er is gegoochelt met de statistieken" riedeltje aflopen en het langzaam offtopic trekken.
Man man, er worden zaken bijgehaald als derde generatie 'allochtonen' en dubbele nationaliteiten. Significant voor die 20% daling bestaan die mensen geen eens![]()
Überhaupt als onderdeel van de niet-westerse bevolking is het een minimale hoeveelheid.
Soms vraag ik mij af of het niet gewoon dit is: https://en.wikipedia.org/wiki/Web_brigades
Ik zou er niet voor vallen.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 16:27 schreef Kosmoproleet het volgende:
Ze zijn best goed hoor Pokkelmans.
Dit is een voorbeeld-mailtje.
[ afbeelding ]
Dat nog net niet, maar het is wel een steeds en overal terugkerend clubje dat overal tegenin gaat ongeacht hoe goed je je feiten presenteert. Die mensen zijn niet uit op discussie, die willen alleen hun eigen doemverhalen maar repeteren.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 16:41 schreef PolitiekGeaard het volgende:
Wat een graf topic![]()
Nog nooit zoveel debiele aannames gezien die van geen kant kloppen. Heb nog even een CBS statline linkje gedropt die gewoon puur genegeerd wordt waarna weer dezelfde users hetzelfde "er is gegoochelt met de statistieken" riedeltje aflopen en het langzaam offtopic trekken.
Man man, er worden zaken bijgehaald als derde generatie 'allochtonen' en dubbele nationaliteiten. Significant voor die 20% daling bestaan die mensen geen eens![]()
Überhaupt als onderdeel van de niet-westerse bevolking is het een minimale hoeveelheid.
Soms vraag ik mij af of het niet gewoon dit is: https://en.wikipedia.org/wiki/Web_brigades
Waarmee post je nu dan?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 16:09 schreef Pokkelmans het volgende:
Verdomme vergeten de adapter van mijn laptop mee te nemen. Nu het paasweekend zonder laptop door moeten zien te komen.
Nouja, wel een beetje onhandig dat ik mijn aantekeningen allemaal op die laptop heb staan. Backups in "de cloud" zijn allemaal van vorige week, dus daar heb ik ook weinig aan.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 17:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah goed zo. In deze tijd kan een mens geen minuut meer zonder internet.
Je kunt dus even een paar dagen niet werken. Maar hier posten gaat nog wel en dat is het belangrijkstequote:Op vrijdag 25 maart 2016 17:47 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Nouja, wel een beetje onhandig dat ik mijn aantekeningen allemaal op die laptop heb staan. Backups in "de cloud" zijn allemaal van vorige week, dus daar heb ik ook weinig aan.
Daarom GNU/Linux jwzquote:Op vrijdag 25 maart 2016 14:20 schreef Kowloon het volgende:
Whehe.quote:In the case of the Qingyuan marathon, the organizers’ lack of experience was also on display when it came to the gift bags given to runners. According to local media, organizers gave runners bars of grape-scented soap, which many participants mistook for energy bars and attempted to eat.
quote:Op vrijdag 25 maart 2016 18:03 schreef Monolith het volgende:
https://www.washingtonpos(...)sted-after-14-years/
In de categorie bizarre rechtszaken. En dan nog voor zo'n baggerfilm ook.
quote:‘Sir, I don’t know how to tell you this but there’s a warrant for your arrest from 2002. Apparently, you rented a movie, ‘Freddy Got Fingered,’ and you never returned it'.
Sommige ( een heleboel mensen) voelen zich prettig met napraten en immiteren van gedrag.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 16:41 schreef PolitiekGeaard het volgende:
Wat een graf topic![]()
Ja, dat je nu af bent van al die USB sticks is wel echt heel fijn. Talloze drama's daarmee gehad.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 18:04 schreef PolitiekGeaard het volgende:
Dat in de 'cloud' werken was ik in het begin ook niet erg happig op. Maar de Universiteit levert een leuk Google account met volgens mij oneindig storage. Zeker voor simpele documentjes of zelfs het opslaan van simulatie gegevens met een groep werkt het eigenlijk perfect. Ik hoef tegenwoordig nauwelijks meer backups te maken en kan bijna direct van desktop naar laptop wisselen zonder met USB-sticks te gaan prutsen.
Ik loop er bijna dagelijks langs en heb het vermaakt aanschouwdquote:Op vrijdag 25 maart 2016 18:25 schreef GSbrder het volgende:
Zijn er hier al schrale aasgieren bij de V&D geweest?
Misschien nog even onderbroeken halen.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 18:25 schreef GSbrder het volgende:
Altijd leuk om het Primark-volk te zien die eindelijk de prijzen van V&D kunnen betalen.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 18:29 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ik loop er bijna dagelijks langs en heb het vermaakt aanschouwd
Ik zag net beelden van V&D Rijswijk, die moest al snel weer dicht doordat mensen gingen vechten over de laatste artikelen.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 18:25 schreef GSbrder het volgende:
Hebben ze jouw maat wel?quote:
Jaja en dat zijn dan dezelfde mensen die een grote mond hebben over moslims.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 18:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik zag net beelden van V&D Rijswijk, die moest al snel weer dicht doordat mensen gingen vechten over de laatste artikelen.!
Beschamend.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 18:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik zag net beelden van V&D Rijswijk, die moest al snel weer dicht doordat mensen gingen vechten over de laatste artikelen.!
De daadwerkelijke kortingen stelden overigens nog niet zoveel voor begreep ik. Vooral 20%.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 18:30 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Altijd leuk om het Primark-volk te zien die eindelijk de prijzen van V&D kunnen betalen.
Ondertussen, in Riceneighborhood:quote:
Dat en VPN, genot.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 18:04 schreef PolitiekGeaard het volgende:
Dat in de 'cloud' werken was ik in het begin ook niet erg happig op. Maar de Universiteit levert een leuk Google account met volgens mij oneindig storage. Zeker voor simpele documentjes of zelfs het opslaan van simulatie gegevens met een groep werkt het eigenlijk perfect. Ik hoef tegenwoordig nauwelijks meer backups te maken en kan bijna direct van desktop naar laptop wisselen zonder met USB-sticks te gaan prutsen.
Allemaal uitzetten naar het MO, laat ze daar maar vechten.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 18:31 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jaja en dat zijn dan dezelfde mensen die een grote mond hebben over moslims.
Korting is als moslimterreur.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 18:32 schreef 99.999 het volgende:
[..]
De daadwerkelijke kortingen stelden overigens nog niet zoveel voor begreep ik. Vooral 20%.
Sowieso het volk dat daar op af komt. Zag een topic elders op FOK!, daar gingen users al om 8:30 voor de deur staan terwijl de V&D pas om 10 uur openging. En dat allemaal voor een paar sokken.quote:
VPN + Campusnet was the piratebay avant la lettre.quote:
Wat is campusnet?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 18:35 schreef Monolith het volgende:
[..]
VPN + Campusnet was the piratebay avant la lettre.
quote:Op vrijdag 25 maart 2016 18:10 schreef 2dope het volgende:
[..]
[..]![]()
Ik vind Tom Green briljant trouwens, maar dat is vooral een nostalgiedingetje denk ik
Waarom heb je dan nog een VPN nodig als je toch al op het netwerk van de uni zit?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 18:37 schreef Monolith het volgende:
[..]
http://wiki.student.utwente.nl/nl/wiki.php/CAMPUSnet
Klopt, hebben ze heel slim weten te doen dit. Beter dan al die voorraden voor bijna nop naar een opkoper.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 18:34 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Korting is als moslimterreur.
Het idee dat het er is, maakt meer verschil dan het daadwerkelijke effect.
Het hele idee van de VPN was dat je niet op de campus hoefde te wonen om bij het netwerk te kunnen.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 18:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Waarom heb je dan nog een VPN nodig als je toch al op het netwerk van de uni zit?
Delfshaven, heftige ghettoquote:Op vrijdag 25 maart 2016 16:57 schreef Kosmoproleet het volgende:
Een vriend van me zei dat je mocro's tegenwoordig gewoon kan uitschelden op straat en dat ze niks terugdoen. 'Volgens mij zijn ze bang ofzo'.
Vind ik wel interessant, was zo'n Rotterdams jongetje van autochtone afkomst die is op de straten van Delfshaven is opgegroeid en daardoor de meeste streetcredz had van onze hele gymnasium vriendengroep.
Ach, voor elk verkocht item met korting zijn er drie stuks gestolen vandaag.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 18:38 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Klopt, hebben ze heel slim weten te doen dit. Beter dan al die voorraden voor bijna nop naar een opkoper.
Oh zo. Ja, dat bedoelde ik ook met VPN.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 18:39 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het hele idee van de VPN was dat je niet op de campus hoefde te wonen om bij het netwerk te kunnen.
Christus. De armoede daar.. Ondraaglijk. Hoe kunnen mensen zo leven?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 18:40 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Delfshaven, heftige ghetto
[ afbeelding ]
Niet te doen, maar als het je lukt heb je wel dikke streedcredz.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 18:42 schreef Ryon het volgende:
[..]
Christus. De armoede daar.. Ondraaglijk. Hoe kunnen mensen zo leven?
Waarschijnlijk was het een DENK'er die hem gejat heeft.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 18:45 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Fiets gejat op het station.
DENK zou nu om fietspolitie vragen.
Beesten.quote:
Nog een campus fossiel?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 18:35 schreef Monolith het volgende:
[..]
VPN + Campusnet was the piratebay avant la lettre.
Zeeland maar gelaten voor wat het is? Kutprovincie is dat ook.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 18:50 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Nog een campus fossiel?
Beste shit die er is. Nooit meer films of series downloaden.
\\Datamonster
Voor de onwetenden: Het netwerk op de UTwente is een gigabit netwerk waarbij ook alle PC's aan elkaar gekoppeld zitten in het netwerk. Sommige studentenhuizen hebben daarom servers met enorm veel schijven eraan die automatisch nieuwe films en series van het Internet downloaden. De schijven zijn bereikbaar over de hele campus dus er hoeft maar één keer gedownload te worden en de rest is gewoon een stream. Het resultaat is een gratis aanbod die ver voorbij Netflix gaat
Ik kan mij niet meer herinneren dat ik ooit in Zeeland heb gewoond. Wel een bagger provincie overigens.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 18:54 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Zeeland maar gelaten voor wat het is? Kutprovincie is dat ook.
Normale studenten maken één groot feest van hun studententijd. TU'ers maken er één grote LAN-party van.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 18:50 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Nog een campus fossiel?
Beste shit die er is. Nooit meer films of series downloaden.
\\Datamonster
Voor de onwetenden: Het netwerk op de UTwente is een gigabit netwerk waarbij ook alle PC's aan elkaar gekoppeld zitten in het netwerk. Sommige studentenhuizen hebben daarom servers met enorm veel schijven eraan die automatisch nieuwe films en series van het Internet downloaden. De schijven zijn bereikbaar over de hele campus dus er hoeft maar één keer gedownload te worden en de rest is gewoon een stream. Het resultaat is een gratis aanbod die ver voorbij Netflix gaat
Ga je dat nou de hele tijd volhouden?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 18:55 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Ik kan mij niet meer herinneren dat ik ooit in Zeeland heb gewoond. Wel een bagger provincie overigens.
Te lang geleden al weer, dat ik op een LAN-party was.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 18:55 schreef Ryon het volgende:
[..]
Normale studenten maken één groot feest van hun studententijd. TU'ers maken er één grote LAN-party van.
Precies. Daardoor is elk sociaal contact nu oprecht overbodig geworden.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 18:56 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Te lang geleden al weer, dat ik op een LAN-party was.
Tegenwoordig kun je dan ook prima lagloos gamen via internet.
quote:Op vrijdag 25 maart 2016 18:55 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ga je dat nou de hele tijd volhouden?
Ze maakten vooral van een idee dat ongetwijfeld bedoeld was om innovatie en creativiteit te stimuleren een broeinest van criminele activiteiten.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 18:55 schreef Ryon het volgende:
[..]
Normale studenten maken één groot feest van hun studententijd. TU'ers maken er één grote LAN-party van.
Haha.quote:Voormalig fractievoorzitter Michael Heemels van de PVV Limburg heeft sinds 2011 zo'n 175.000 euro gestolen uit de partijkas. Dat geld gebruikte hij onder meer om zijn drank- en drugsverslaving te financieren.
Hehequote:Op vrijdag 25 maart 2016 18:58 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ze maakten vooral van een idee dat ongetwijfeld bedoeld was om innovatie en creativiteit te stimuleren een broeinest van criminele activiteiten.
Zo, da's flink wat coke en champagne.quote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2016 18:56 schreef Ryon het volgende:
[..]
Precies. Daardoor is elk sociaal contact nu oprecht overbodig geworden.
En terecht. Oh, wacht. Het is een PVV'er. Uit Limburg ook nog eens. Nee, dan is dit niet oké natuurlijk.quote:
Dit klopt wel. Zeker de eerste jaars IT studenten zie je allemaal LAN'en in de pauzequote:Op vrijdag 25 maart 2016 18:55 schreef Ryon het volgende:
[..]
En dan vragen mensen zich af waarom niemand een technische studie wil doen.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 19:02 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Dit klopt wel. Zeker de eerste jaars IT studenten zie je allemaal LAN'en in de pauze
Zag laatst nog wat EE'ers aan een robot van een Segway prutsen waar precies een bierkratje in pastte
Heerlijk spel.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 16:26 schreef Kaas- het volgende:
[..]!
Mien god, ik ben na 35 dagen pas van de verslaving afgekomen. Kosmo gaf me gelukkig het laatste zetje om echt te stoppen.
Dat vraag ik me oprecht af ja. Een brug van bierkratten bouwen is toch veel leuker dan een rechtenbundel doornemen?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 19:04 schreef Ryon het volgende:
[..]
En dan vragen mensen zich af waarom niemand een technische studie wil doen.
Ik vond het er wel vermakelijk uit zien.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 19:04 schreef Ryon het volgende:
[..]
En dan vragen mensen zich af waarom niemand een technische studie wil doen.
Kijk, wat ik dus doe is een paar uur in de week "serieus" bezig zijn. Dan ga ik wettenbundels doornemen, essays schrijven, pretentieus lopen doen met kamerstukken, richtlijnen, en beschouwingen.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 19:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat vraag ik me oprecht af ja. Een brug van bierkratten bouwen is toch veel leuker dan een rechtenbundel doornemen?
Als techneut kun je anders ook perfect alcoholisme praktiserenquote:Op vrijdag 25 maart 2016 19:08 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Kijk, wat ik dus doe is een paar uur in de week "serieus" bezig zijn. Dan ga ik wettenbundels doornemen, essays schrijven, pretentieus lopen doen met kamerstukken, richtlijnen, en beschouwingen.
En als ik dan ga zuipen op een avond, dán bouwen we een brug van bierkratten.
Ga informatiekunde doen.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 19:12 schreef robin007bond het volgende:
Soms voel ik me als een verdwaalde tussen de subculturen. Bij de technische mensen zit ik heerlijk over computers en games te praten. Toch hebben velen echt geen interesse in maatschappelijke zaken.Dan voel ik me veel meer thuis bij de alfa's.
quote:Op vrijdag 25 maart 2016 19:08 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Kijk, wat ik dus doe is een paar uur in de week "serieus" bezig zijn. Dan ga ik wettenbundels doornemen, essays schrijven, pretentieus lopen doen met kamerstukken, richtlijnen, en beschouwingen.
En als ik dan ga zuipen op een avond, dán bouwen we een brug van bierkratten.
Joh, heb ik bij vrijwel alles. Beter toch? Schijt aan stereotyperingen. Je zou maar een heel gedeelte van je identiteit opgeven om ergens maar bij te kunnen horen.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 19:12 schreef robin007bond het volgende:
Soms voel ik me als een verdwaalde tussen de subculturen. Bij de technische mensen zit ik heerlijk over computers en games te praten. Toch hebben velen echt geen interesse in maatschappelijke zaken.Dan voel ik me veel meer thuis bij de alfa's.
Nerd.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 19:15 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nee. Vind ik saai. Informatica gaat het worden denk ik.
Beter ontwikkel je even een of ander organisme dat afval huis-tuin en keukenafval omzet in bier.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 19:14 schreef Rezania het volgende:
[..]Ik klooi gewoon lekker met DNA en brouw mijn eigen bier.
Probeer het eens bij natuurkunde of meer de alfa richtingen zoals industrieel ontwerpen, TBK. Ik merk dat die wat meer maatschappelijk betrokken zijn. Bij elektro, informatica en wiskunde moet je het inderdaad, op enkelen na, niet gaan zoeken.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 19:12 schreef robin007bond het volgende:
quote:Op vrijdag 25 maart 2016 19:15 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Joh, heb ik bij vrijwel alles. Beter toch? Schijt aan stereotyperingen. Je zou maar een heel gedeelte van je identiteit opgeven om ergens maar bij te kunnen horen.
quote:Op vrijdag 25 maart 2016 19:15 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Joh, heb ik bij vrijwel alles. Beter toch? Schijt aan stereotyperingen. Je zou maar een heel gedeelte van je identiteit opgeven om ergens maar bij te kunnen horen.
Natuurkunde?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 19:16 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Probeer het eens bij natuurkunde of meer de alfa richtingen zoals industrieel ontwerpen, TBK. Ik merk dat die wat meer maatschappelijk betrokken zijn. Bij elektro, informatica en wiskunde moet je het inderdaad, op enkelen na, niet gaan zoeken.
Denk niet dat dat mogelijk is. Men kijkt wel naar het omzetten van groen afval naar biobrandstoffen.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 19:16 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Beter ontwikkel je even een of ander organisme dat afval huis-tuin en keukenafval omzet in bier.
Ik heb dan ook niet een erg grote N-term, maar heb nog wel eens politieke discussies met natuurkundigen jaquote:
Nou, als ik door het TN-gebouw loop zit iedereen een beetje stil achter zijn computer, zelfs in de lunchruimte.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 19:18 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Ik heb dan ook niet een erg grote N-term, maar heb nog wel eens politieke discussies met natuurkundigen ja
Alle grappen ten spijt, dat vind ik vaak wel serieus kut aan bèta's (heus niet allemaal). Veel van hen zijn ongetwijfeld goed in codes schrijven en natuurkundige formules uitwerken, maar ze komen vaak in een willekeurig gesprek zo verschrikkelijk dom over door een complete desinteresse in de maatschappij. De meest basale dingen weten ze nog niets van of begrijpen ze niet, en het boeit ze ook niet.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 19:12 schreef robin007bond het volgende:
Ja, wat dat betreft heb ik wel respect voor die uitvreters.quote:
Je moet ze dan ook een beetje bier voerenquote:Op vrijdag 25 maart 2016 19:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou, als ik door het TN-gebouw loop zit iedereen een beetje stil achter zijn computer, zelfs in de lunchruimte.
Je kan het niet, maar je doet het wel.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 19:20 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ja, wat dat betreft heb ik wel respect voor die uitvreters.
Lekker beetje doen waar ze zin in hebben, overal schijt aan hebben. Gister ook weer met een paar van die types aan de praat geraakt in een kroeg. Levert altijd mooie gesprekken op. Ben dan haast jaloers dat ik niet zo weinig om alles kan geven als zij.
Boeiend.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 19:20 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Alle grappen ten spijt, dat vind ik vaak wel serieus kut aan bèta's (heus niet allemaal). Veel van hen zijn ongetwijfeld goed in codes schrijven en natuurkundige formules uitwerken, maar ze komen vaak in een willekeurig gesprek zo verschrikkelijk dom over door een complete desinteresse in de maatschappij. De meest basale dingen weten ze nog niets van of begrijpen ze niet, en het boeit ze ook niet.
Dat wil ik echt nog eens proeven. Proefde gisteren een dubbel-bier die door een vriend gebrouwen was, was echt best lekker.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 19:14 schreef Rezania het volgende:
[..]Ik klooi gewoon lekker met DNA en brouw mijn eigen bier.
Wel weten hoe het universum werkt. Niet weten hoe de wereld werkt. #Bètastruggles.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 19:20 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Alle grappen ten spijt, dat vind ik vaak wel serieus kut aan bèta's (heus niet allemaal). Veel van hen zijn ongetwijfeld goed in codes schrijven en natuurkundige formules uitwerken, maar ze komen vaak in een willekeurig gesprek zo verschrikkelijk dom over door een complete desinteresse in de maatschappij. De meest basale dingen weten ze nog niets van of begrijpen ze niet, en het boeit ze ook niet.
Een prisma die licht omzet in bier.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 19:16 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Beter ontwikkel je even een of ander organisme dat afval huis-tuin en keukenafval omzet in bier.
Onderwijskunde en communicatiewetenschappen waren dan ook puur pogingen tot gentrificatie, geen serieuze studies.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 19:20 schreef GSbrder het volgende:
TU-nerds zijn vaak vrij rechts. Weinig empathie en weinig vrouwen.
Nee joh. Die gasten springen zelfs achteloos om met hun eigen leven. Zo'n kerel had al weken zijn hartmedicatie niet genomen omdat hij er slecht van werd als hij dat combineerde met alcohol.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 19:21 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je kan het niet, maar je doet het wel.
Eens. Daarnaast stemmen alfa's links vanwege clientelisme.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 19:22 schreef Monolith het volgende:
[..]
Onderwijskunde en communicatiewetenschappen waren dan ook puur pogingen tot gentrificatie, geen serieuze studies.
En hoelang heb jij je hartmedicatie al niet genomen? Nou?!quote:Op vrijdag 25 maart 2016 19:23 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Nee joh. Die gasten springen zelfs achteloos om met hun eigen leven. Zo'n kerel had al weken zijn hartmedicatie niet genomen omdat hij er slecht van werd als hij dat combineerde met alcohol.
Dat zijn inderdaad de frustraties waardoor ik me goed voor kan stellen dat moslims radicaliseren.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 19:23 schreef Ryon het volgende:
Godverdomme, het is natuurlijk weer goede vrijdag. De dag dat alle Albert Heijns al om zeven uur dicht zijn.
Bij mij tot 20:00 uur. 020Gaza viert geen gristenfeest.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 19:23 schreef Ryon het volgende:
Godverdomme, het is natuurlijk weer goede vrijdag. De dag dat alle Albert Heijns al om zeven uur dicht zijn.
Carpe diem hè.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 19:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En hoelang heb jij je hartmedicatie al niet genomen? Nou?!
Ik heb eigenlijk nog nooit een biertje gebrouwen.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 19:21 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat wil ik echt nog eens proeven. Proefde gisteren een dubbel-bier die door een vriend gebrouwen was, was echt best lekker.
Ik dacht dat ik er dit jaar niet in zou trappen.. Is het nu potdomme gewoon al half acht.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 19:24 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Dat zijn inderdaad de frustraties waardoor ik me goed voor kan stellen dat moslims radicaliseren.
QFTquote:Op vrijdag 25 maart 2016 19:21 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Wel weten hoe het universum werkt. Niet weten hoe de wereld werkt. #Bètastruggles.
Soms wel herkenbaar. Gelukkig zijn er altijd uitzonderingen.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 19:20 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Atheïstje pesten.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 19:23 schreef Ryon het volgende:
Had laatst wel een borrel met wat TN'ers, dat was wel gezellig idd.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 19:21 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Je moet ze dan ook een beetje bier voeren
Wordt weer saté bestellen.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 19:23 schreef Ryon het volgende:
quote:Op vrijdag 25 maart 2016 18:25 schreef GSbrder het volgende:
En die kost dan zeker 10.000.000.000.000.000 L bier?quote:
Lekker profiteren van andermans leed.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 19:25 schreef Gutmensch het volgende:
Bij V&D in Arnhem konden de mensen zich wel beheersen. Nog een zooi dvd's gescoord. ¤10 -20% maar ze werden aangeslagen voor ¤9 - 20%.
Ik weet nog niet hoe ik elektro met bier kan combineren. Tijdje terug viel er nog een keer een soldeerbout in een glas bier, rook niet zo heel bestquote:Op vrijdag 25 maart 2016 19:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nog nooit een biertje gebrouwen.Waren gewoon dingetjes uit ons studie-lied. Wil nog wel zo'n pakket kopen. Misschien een eigen gist genetisch modificeren en daarmee fermenteren.
Door zo'n foutje moet ook ooit het Rauchbier ontstaan zijn.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 19:26 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Ik weet nog niet hoe ik elektro met bier kan combineren. Tijdje terug viel er nog een keer een soldeerbout in een glas bier, rook niet zo heel best
quote:Op vrijdag 25 maart 2016 19:26 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Ik weet nog niet hoe ik elektro met bier kan combineren. Tijdje terug viel er nog een keer een soldeerbout in een glas bier, rook niet zo heel best
Hoogtijdagen van het roofkapitalisme dit.quote:
Links he? Je mag best profiteren van materialistisch anglo-saksisch kapitalisme, zolang je minder dan 1mio te besteden hebt.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 19:26 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Lekker profiteren van andermans leed.
Sun Capital brengt het parasitaire uitzuiggedrag naar het nuchtere kikkerlandje.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 19:28 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Hoogtijdagen van het roofkapitalisme dit.
Moet je nog wel een keertje doen hoor, super awesome en wel echt iets voor jou! Ik wil wel meehelpen als proever ofzo.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 19:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nog nooit een biertje gebrouwen.Waren gewoon dingetjes uit ons studie-lied. Wil nog wel zo'n pakket kopen. Misschien een eigen gist genetisch modificeren en daarmee fermenteren.
Oh jazekerquote:
En de tweede alweer 15% meer.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 19:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
En die kost dan zeker 10.000.000.000.000.000 L bier?
Als ik het doe doe ik het goed. Gewoon labapparatuur jatten, meesmokkelen in mijn rugtas.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 19:30 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Moet je nog wel een keertje doen hoor, super awesome en wel echt iets voor jou! Ik wil wel meehelpen als proever ofzo.
Linksen he. Eerst de boel failliet laten gaan en al die mensen werkloos maken, dan gauw je slag slaan.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 19:26 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Heerlijk.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 19:26 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Samenvatting van die film:quote:Op vrijdag 25 maart 2016 19:33 schreef Euribob het volgende:
The Revenant gezien zojuist. Was tekstueel wel oké.
En vervolgens de rijken laten betalen door ze onevenredig veel van de bijstandsuitkeringen te laten dragen.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 19:32 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Linksen he. Eerst de boel failliet laten gaan en al die mensen werkloos maken, dan gauw je slag slaan.
Een ex-FA onwaardig.quote:
Ziet er wel klinisch uit. Zet zo'n apparaat dan op z'n minst in een bruincafe-achtige sfeer, om toch nog een beetje de romantiek van het bier brouwen te vangen.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 19:32 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Dan heb je pas echte micro-brews.
Is niet zo moeilijk. Beetje creatief zijn jwz.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 19:32 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Jawel, ik moest er uiteindelijk om lachen. Maar hoe komt het in je op.
Het is klinisch. Het is wetenschap, geen soapopera.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 19:34 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ziet er wel klinisch uit. Zet zo'n apparaat dan op z'n minst in een bruincafe-achtige sfeer, om toch nog een beetje de romantiek van het bier brouwen te vangen.
One_of_the_few is een bierbrouwer trouwens.
Bier brouwen is kunst.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 19:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het is klinisch. Het is wetenschap, geen soapopera.
Ook gewoon wetenschap en een industrie. In Australië proberen ze er een continu process van te maken in plaats van in batches te werken. Dat is pure wetenschap en ingenieursschap.quote:
Je kunt het anders wel aardig verkloten. Dispuutje had er bietensap doorheen gegooid omdat paars hun huiskleur wasquote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2016 19:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het is klinisch. Het is wetenschap, geen soapopera.
quote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2016 19:38 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Je kunt het anders wel aardig verkloten. Dispuutje had er bietensap doorheen gegooid omdat paars hun huiskleur was
Als je niet echt weet wat je aan het doen bent is het idd een kunst.quote:
De beste bieren komen uit die aftandse middeleeuwse kloostertjes waar nog lijken van pestlijers liggen te fermenteren onderin het brouwvat.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 19:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ook gewoon wetenschap en een industrie. In Australië proberen ze er een continu process van te maken in plaats van in batches te werken. Dat is pure wetenschap en ingenieursschap.
quote:Op vrijdag 25 maart 2016 19:40 schreef GSbrder het volgende:
Waar eindigt kunst en begint industrie? Waarom kan het niet allebei zijn?
Ik doe dan ook geen uitspraken over het eindresultaat. Maar door de zeggen dat het enkel een kunst is verwerp je onterecht een hele wetenschap.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 19:40 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
De beste bieren komen uit die aftandse middeleeuwse kloostertjes waar nog lijken van pestlijers liggen te fermenteren onderin het brouwvat.
Flinke verkleedpartij voor een beetje matten.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 19:41 schreef robin007bond het volgende:
Ik wil echt graag een keer met Kaas- Street Fighter doen...
Maar ik ben dan wel Ryu.
1/10quote:Op vrijdag 25 maart 2016 19:43 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Flinke verkleedpartij voor een beetje matten.
Ach, vaak is het ontstaan geen gevolg van wetenschap maar van "Happy little accidents".quote:Op vrijdag 25 maart 2016 19:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik doe dan ook geen uitspraken over het eindresultaat. Maar door de zeggen dat het enkel een kunst is verwerp je onterecht een hele wetenschap.
Aaaayoekin!quote:Op vrijdag 25 maart 2016 19:41 schreef robin007bond het volgende:
Ik wil echt graag een keer met Kaas- Street Fighter doen...
Maar ik ben dan wel Ryu.
Anton Heyboer. Oftewel, meneer "5 kunstwerken per minuut".quote:Op vrijdag 25 maart 2016 19:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Is dat die dikke van Game of Thrones?
Het is Hadouken, vieze casual.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 19:46 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Aaaayoekin!
Wel chill jaMaar ik ken de meeste trucjes niet meer. Ik ben redelijk rechttoe rechtaan aan het meppen.
Ik mag graag naar de tegenstander springen om hem vanuit de lucht een harde schop te geven, direct gevolgd door een tackle. Vaak kan je die niet afweten. En als je geluk hebt wordt 'ie dan duizelig en doe je er nog een judorol achteraan.
Bierologie?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 19:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik doe dan ook geen uitspraken over het eindresultaat. Maar door de zeggen dat het enkel een kunst is verwerp je onterecht een hele wetenschap.
Slimmmm.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 19:46 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Aaaayoekin!
Wel chill jaMaar ik ken de meeste trucjes niet meer. Ik ben redelijk rechttoe rechtaan aan het meppen.
Ik mag graag naar de tegenstander springen om hem vanuit de lucht een harde schop te geven, direct gevolgd door een tackle. Vaak kan je die niet afweten. En als je geluk hebt wordt 'ie dan duizelig en doe je er nog een judorol achteraan.
Tevens vijf vrouwen per dag.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 19:47 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Anton Heyboer. Oftewel, meneer "5 kunstwerken per minuut".
Biotechnologie, en dan vooral de gisttak. Iedere grote bierbrouwer heeft één of meerdere biotechnologen in dienst.quote:
Hoe en waar dat? Dan moet ik eerst wel even goed oefenen.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 19:48 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Slimmmm.
Als je wilt kunnen we het wel een keer online doen. Met toetsenbord is het echt prima speelbaar.
Grote bierbrouwers? Daar kun je niet pretentieus over doen.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 19:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Biotechnologie, en dan vooral de gisttak. Iedere grote bierbrouwer heeft één of meerdere biotechnologen in dienst.
Zonder apostrof.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 19:49 schreef Euribob het volgende:
Kan iemand wat aan de moslimtopic's in POL doen? Wat mij betreft passen ze zich aan aan onze standaarden, anders moeten ze wegwezen.
Óók de jonge moslimtopics. Afschieten' die handel.quote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2016 19:49 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Grote bierbrouwers? Daar kun je niet pretentieus over doen.
Ik zal het straks even goed opzoeken, zodat ik zeker weet dat ik geen onzin aan je lul.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 19:49 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hoe en waar dat? Dan moet ik eerst wel even goed oefenen.
Dit. Laatst weer zo'n prachtig klein brouwerijtje bezocht (Maallust, geweldige tripel). Daar werken geen wetenschappers maar gewoon prachtige kerels met liefde voor bier. En wat een eindproduct.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 19:49 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Grote bierbrouwers? Daar kun je niet pretentieus over doen.
Maar het begrip ervan is wel degelijk een wetenschap. Ik zei trouwens ook niet dat de uitvinding van bier gelijk stond aan de uitvinding van een wetenschap, dat bestond 10.000 jaar geleden nog niet.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 19:45 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ach, vaak is het ontstaan geen gevolg van wetenschap maar van "Happy little accidents".
Graag.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 19:50 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik zal het straks even goed opzoeken, zodat ik zeker weet dat ik geen onzin aan je lul.
Kut man.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 19:51 schreef PolitiekGeaard het volgende:
Gisteren overigens nog EU4 op deze codeklop-laptop geprobeerd. Nog flinke moeite moeten doen om een driver te installeren zodat hij automatisch wisselde tussen Intel en Nvidia kaart. Na een reboot kapte de volledige laptop ermee, dus tot zover EU4 spelen op paasweekend
Mijn broer had vorig jaar zelf een fijne Weizen in elkaar gedraaidquote:Op vrijdag 25 maart 2016 19:21 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat wil ik echt nog eens proeven. Proefde gisteren een dubbel-bier die door een vriend gebrouwen was, was echt best lekker.
Hehequote:Op vrijdag 25 maart 2016 19:51 schreef Euribob het volgende:
Ik ben wel blij dat we in deze SC straks gewoon over het extremisme in POL kunnen klagen. Dan hoeven we dat forumdatnietgenoemdmagworden ook niet meer te noemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |