Op zich zou een topic over hoe nieuws nieuws wordt hier toch prima kunnen passen? Al was het maar als achtergronden bij het nieuws.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 11:32 schreef sp3c het volgende:
dat trekken we prima
de vraag is wat de beste plek is, ik weet het niet ... NWS niet lijkt me
Dat zei sp3cularium toch ook al net ergens hierboven? Het mag op zoch best.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 11:51 schreef Disana het volgende:
Jammer dat het is gesloten. De FP is een typisch voorbeeld van een medium dat tendentieus nieuws brengt voor een kleine schare lezers die precies dat nieuws graag leest. Ik blijf het raar vinden dat daar niets over gepost mag worden, dat is echt een grote eigenaardigheid van Fok.
Ik hoop dat het onderwerp in een aangepaste vorm nog eens terug mag komen.
Oké dat is goed om te weten, want er bestaat toch de indruk dat de FP een no-go area is qua discussie: je mag het er gewoon niet over hebben; meningen worden weggejorist en topics erover gesloten.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 13:38 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat zei sp3cularium toch ook al net ergens hierboven? Het mag op zoch best.
Een klacht over de FP hebben en daar dan causaal de tendens van de media en vooral nieuwe media bik betrekken is onzinnig. Dan moet je gewoon in FB over de FP klagen.
Een topic over die tendens van de media qua hardheid en stemmingmakerij maken is geen probleem, oo niet als je daar voorbeelden van de FP voor gebruikt.
'Anderen doen het ook' vind ik niet zo'n goed argument. Ik vind dat er niets mis is met kwaliteitsbewaking en het handhaven van een enigszins prettige sfeer voor discussie. Sommige media hebben hierom hun reactievelden afgesloten, want je hebt gelijk dat de onderbuikmeningen welig tieren. Ik vind dat Fok! nog erg veel ruimte laat voor die onderbuik.quote:Hierbij wil ik wel aangeven dat FOK! niet de enige is die in zekere zin verhard en verruwd is. We zijn niet half zo erg als haatblogs als GS en niet half zo stemmingmakend als Joop. Daarbij doen ook de 'mainstream' media het. Vrij heftig zelfs. Ik kwam van de week een feedbericht van het ANP tegen met als titel 'Botte reactie Israelische/Franse/of toch een andere minister'
Ging dus over de aabslagen en dat het een kwestie van tijd was met al die vluchteligen die we binnen halen. is te verwachten blabla. Zij vonden dat bot, dús is het bot. Zo is die stemmingmakerij en meningen als feiren presenteren gemeengoed geworden. Hou daar bij zo'n topic rekening mee, want als het een topic wordt waar niet over die tendens gepraat wordt, maar het uitdraait op het posten van linkjes naar de fp en dan met zijn allen zeggen hoe slecht het wel niet is, is het natuurlijk gewoon kut
Onderbuikmeningen zijn natuurlijk ook gewoon meningen en die mogen best gegeven worden, ook al zijn wij het er niet mee eens.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 13:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Oké dat is goed om te weten, want er bestaat toch de indruk dat de FP een no-go area is qua discussie: je mag het er gewoon niet over hebben; meningen worden weggejorist en topics erover gesloten.
[..]
'Anderen doen het ook' vind ik niet zo'n goed argument. Ik vind dat er niets mis is met kwaliteitsbewaking en het handhaven van een enigszins prettige sfeer voor discussie. Sommige media hebben hierom hun reactievelden afgesloten, want je hebt gelijk dat de onderbuikmeningen welig tieren. Ik vind dat Fok! nog erg veel ruimte laat voor die onderbuik.
Hier kan ik het wel mee eens zijn, behalve dan dat ik althans in NWS vanuit wat jij links noemt toch echt wel veel pogingen tot discussie zie, terwijl ik weer anderen zie die daar helemaal geen moeite voor doen. Dat bedoel ik zelf met onderbuikmening: mensen die maar wat roepen zonder het te (willen) onderbouwen, mensen die willen winnen, en mensen die ronduit schofferen en ruzie zoeken.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 16:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Onderbuikmeningen zijn natuurlijk ook gewoon meningen en die mogen best gegeven worden, ook al zijn wij het er niet mee eens.
Inhoudelijk mag je van mij (en van FOK!) bijna alles vinden. Het gaat meer op de manier waarop het gebracht wordt. Je kan je standpunt duidelijk maken door met argumenten te vertellen wat je vindt en je kan je standpunt duidelijk maken door andere menungen belachelijk te maken, gebruikers met een andere zienswijze te schofferen en schelden om je heen te slaan zodat men maar luistert.
Daar gaat het als je het mij vraagt, zowel op het forum als op de FP mis. Men, links en rechts, valt over elkaar heen om de gevatte pro of anti oneliner te maken, met soortgelijke oneliners worden inhoudelijke posts weggezet en de 'pvv-tokkie' of 'policor' verwijten zijn niet van de lucht.
Het mag allemaal wel wat inhoudelijker. of het nou onderbuikargumenten zijn of niet. Maar dat is maar mijn mening, en dat gaat niet alleen op FOK! mis maar overal. Dit soort discussie kunnen we natuurlijk op FOK! houden . Wil je dat over FOK! doen, kan je een topic in FB openen en als je het algemener wil, nieuwsmedia als groep, denk ik dat het hier in NWS wel kan
Dan kan het topic gewoon weer terug naar NWS en weer open want het ging daar juist over.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 16:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het mag allemaal wel wat inhoudelijker. of het nou onderbuikargumenten zijn of niet. Maar dat is maar mijn mening, en dat gaat niet alleen op FOK! mis maar overal. Dit soort discussie kunnen we natuurlijk op FOK! houden . Wil je dat over FOK! doen, kan je een topic in FB openen en als je het algemener wil, nieuwsmedia als groep, denk ik dat het hier in NWS wel kan
Sowieso kan het topic wel dicht; gaat nergens over. Alleen plaatjes in de OP.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 22:33 schreef zG. het volgende:
User post inhoud DM's op het forum: NWS / Het nieuwe Turkije, de meest recente conservatieve revolutie.
Ja en nee, wilde eigenlijk gewoon reageren op een post maar de OP is rommelig en wil niet herquoten, daarnaast is trump wel een topic waard.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 22:23 schreef Disana het volgende:
NWS / Donald Trump Republikeinse Presidentskandidaat
NWS / Donald Trump Republikeinse Presidentskandidaat
Dubbel, maar is een tweede deel de moeite waard?
De PvdAllochtonen gaat ook al jaren mee. Vast wel, dus.quote:Op zondag 27 maart 2016 09:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Begrijp ik dat PVVee tegenwoordig op FOK! prima is?
Zo ja, mogen dit soort dingen dan ook voor andere partijen systematisch?
In reacties vind ik het tot daar aan toe, maar in een TT vind ik het wel erg zielig.quote:Op zondag 27 maart 2016 09:39 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
De PvdAllochtonen gaat ook al jaren mee. Vast wel, dus.
Ik ook, overigens naar beide kanten. Maar dat is de manier waarop tegenwoordig in NWS een discussie wordt gevoerd. Ik vrees dat je het ermee zal moeten doen.quote:Op zondag 27 maart 2016 09:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In reacties vind ik het tot daar aan toe, maar in een TT vind ik het wel erg zielig.
Maar goed.
Het was pas in dat topic dat ik het voor het eerst zag. Het is kinderachtig maar dat zijn verbasteringen van namen toch al vaak. Dat zie je ook alle kanten op overigens van EUSSR tot Arrogander Pechtold en Maorijnissen.quote:Op zondag 27 maart 2016 09:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Begrijp ik dat PVVee tegenwoordig op FOK! prima is?
Zo ja, mogen dit soort dingen dan ook voor andere partijen systematisch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |