abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160967254
Hier verder deeltje 2.
----
realDonaldTrump twitterde op dinsdag 16-06-2015 om 21:15:54 Today I officially declared my candidacy for President of the United States. Watch the video of my full speech- https://t.co/gonTk0o9Dt reageer retweet

Hij slaapt naar eigen zeggen maar drie uur per nacht, werd twee dagen geleden 69, heeft misschien wel het meest besproken haarstukje (of is het echt zijn haar?) ter wereld én is vanaf vandaag Republikeins presidentskandidaat: miljardair Donald Trump. Vanmiddag kwam de zakenman met een “special announcement”.

De boodschap die hij daar verkondigde: Make America Great Again! Oftewel: hij kondigde officieel aan mee te gaan doen aan de Amerikaanse presidentsverkiezingen. En dat runnen van een land ziet hij, als we de volgende quotes mogen geloven, eigenlijk een beetje als het runnen van een bedrijf.

“Make America Great Again”
Gebruik bovenstaande slogan maar niet, voor je het weet word je gedaagd door Trump: hij heeft de tekst als merk geregistreerd. Onlangs verklaarde hij:

quote:
“I’ve actually trademarked it. I mean, I get tremendous raves for that line. [...] I could come up with different lines. You would think they would come up with their own. That is my whole theme.”
Het was hem opgevallen dat veel andere kandidaten zijn (potentiële) campagneslogan ook gebruiken. Dus heeft hij hem als eigen merk geregistreerd en kan hij gebruikers straks aanklagen. Overigens gebruikte Reagan de slogan in 1980 ook al.

President worden is geld hebben, weet Trump. Daar pocht hij dan ook graag mee:

quote:
“I’m the most successful person ever to run for the presidency, by far. Nobody’s ever been more successful than me. I’m the most successful person ever to run. Ross Perot isn’t successful like me. Romney - I have a Gucci store that’s worth more than Romney.”
Dat is niet de eerste (of vast laatste) keer. In 2011 zei hij al eens:

quote:
“Part of the beauty of me is that I’m very rich. So if I need $600 million, I can put $600 million myself. That’s a huge advantage over the other candidates.”
“Why aren’t they rich?”
Om die reden heeft Trump ook geen adviseur, zegt hij in een recent interview. Die zijn immers niet rijk, dus dan kunnen ze toch niet zo goed zijn?

quote:
“With very successful people, we sort of have our own ideas. A lot of people hire consultants. Well, if the consultant’s so smart, why aren’t they rich?”
“They cost me a fortune”
Als het aan Trump lag, verdiende hij zelfs geld aan zijn politieke speeches. Hij is - veruit - de best verdienende spreker van de VS, constateerde ABC News.
---
En dan nu, Peachbird bericht:
-
Als van rossum, maar dan slim.
pi_160967284
Modje even deel 2 erachter zetten, dacht dat het automatisch werd opgehoogd maar ok.
-
  Forum Admin zaterdag 26 maart 2016 @ 22:21:45 #3
35723 crew  GGMM
pi_160967379
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 22:19 schreef Peachbird het volgende:
Modje even deel 2 erachter zetten, dacht dat het automatisch werd opgehoogd maar ok.
Hoe kan het automatisch verhoogd worden als er geen '1' in het eerste deel stond?

Wat ben jij een raar persoon zeg.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_160967445
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 22:21 schreef GGMM het volgende:

[..]

Hoe kan het automatisch verhoogd worden als er geen '1' in het eerste deel stond?

Wat ben jij een raar persoon zeg.
Tevens onmogelijk het hele stuk te quoten.. allemachtig zeg..
Mischien had ik beter het topic dood kunnen laten.
-
pi_160967455
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 19:41 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik denk dat jij gewoon heel graag wil dat Trump president wordt. Dat intense verlangen vertroebelt je kijk op zaken.
Ik was eigenlijk nogal iemand die trump arrogant en pompeus vond tot ik er aandacht aan ging besteden en het vervolgens met de inhoud kon doen. Goed advies mischien voor iedereen in dit topic.

(Dat moest ik nog wel even posten)
-
  zaterdag 26 maart 2016 @ 22:28:07 #6
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_160967578
Ach, uiteindelijk zijn Trump en Hillary allebei eigenlijk niet zo geschikt, om uiteenlopende redenen dat wel.
pi_160970715
Trump praat best veel poep eigenlijk
  Moderator zondag 27 maart 2016 @ 01:58:25 #8
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_160970922
Iedere stem naar Trump tijdens de voorverkiezing is er een voor Clinton straks
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_160975539
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')