Waarom kom jij steeds met dit soort poeptopics?quote:Op zaterdag 26 maart 2016 22:20 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Waarom hoeft Erdogan z'n weelderige haardos niet te bedekken?
niks verleidelijks aanquote:Op zaterdag 26 maart 2016 22:20 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Waarom hoeft Erdogan z'n weelderige haardos niet te bedekken?
als je de andere kant op wil kijken heb ik daar geen problemen mee. En je mag je DM's bij je houden.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 22:20 schreef Kosmoproleet het volgende:
Diepgaand topic dit. Ik doe nu even de Turkse tv aan en zie nul hoofddoekjes op alle grote zenders.
islam=achteruitgang, dat waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 22:20 schreef Kosmoproleet het volgende:
Beat hoven, wat wil je met dit inhoudsloze topic precies?
Welke kant op? Zijn hoofddoekjes verplicht in Turkije?quote:Op zaterdag 26 maart 2016 22:23 schreef Beathoven het volgende:
[..]
als je de andere kant op wil kijken heb ik daar geen problemen mee. En je mag je DM's bij je houden.
Interessante mening, nog nooit gelezen hier, bedankt TS voor deze prachtige foto's.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 22:27 schreef Hathor het volgende:
[..]
islam=achteruitgang, dat waarschijnlijk.
islam is vooruitgangquote:Op zaterdag 26 maart 2016 22:27 schreef Hathor het volgende:
[..]
islam=achteruitgang, dat waarschijnlijk.
nee maar er zijn altijd mensen die dat doenquote:
Je zou eerst bij hem moeten zijn; DM's op deze manier openbaar maken om een wit voetje te halen bij andere users is kinderachtig. Hij loopt hier lang genoeg mee om te weten wat wel en niet mag.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 22:33 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Als er ook maar iets Turks buiten de lijnen kleurt.
Deze bewaren we voor het nageslachtquote:Op zaterdag 26 maart 2016 22:35 schreef zG. het volgende:
[..]
Je zou eerst bij hem moeten zijn; DM's op deze manier openbaar maken om een wit voetje te halen bij andere users is kinderachtig. Hij loopt hier lang genoeg mee om te weten wat wel en niet mag.
Niet dus.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 22:38 schreef PSVCL het volgende:
Erdogan is een baas ,lekker boeiend wat Nederlanders (het westen) van hem denken.
Ga zo door Erdogan de Moslims wereldwijd staan achter je
Ah, weer je trucje toepassen, anderen dingen in de mond leggen die iets Turks kunnen impliceren.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 22:40 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ik ga jou niet de les lezen over DM over een onderwerp hier. Dat men in Turkije journalisme wil censureren prima, maar dit is Nederland en dit is Fok.
Kun je mij uitleggen hoe het mogelijk is dat je pro-Atatürk bent en tegelijkertijd anti-Erdoğan kan zijn, terwijl het allebei despoten zijn?quote:Op zaterdag 26 maart 2016 22:40 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ik ga jou niet de les lezen over DM over een onderwerp hier. Dat men in Turkije journalisme wil censureren prima, maar dit is Nederland en dit is Fok.
Harunquote:Op zaterdag 26 maart 2016 22:55 schreef topdeck het volgende:
HARUN
[ afbeelding ]
MOTHERFUCKING
[ afbeelding ]
YAYHA
[ afbeelding ]
Letterlijk een afstammeling van de enige echte profeet Mohammed (pbuh)
Ik vind het allemaal primaquote:Op zaterdag 26 maart 2016 22:41 schreef Kosmoproleet het volgende:
Beathoven heeft last van identiteitsproblematiek. Hij moet constant bevestigen hoe geïntegreerd hij wel niet is en dat moet ook altijd ten koste van anderen. Het is zo pathologisch geworden dat hij mij in de mond legt dat hij geen kritiek op Erdoğan zou mogen hebben.
Nu vinden ze je allemaal een leukerd , hoop dat je er blij mee bent.
Meer van deze.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 22:55 schreef topdeck het volgende:
HARUN
[ afbeelding ]
MOTHERFUCKING
[ afbeelding ]
YAYHA
[ afbeelding ]
Letterlijk een afstammeling van de enige echte profeet Mohammed (pbuh)
Excuses aanvaard.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 22:57 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal prima
nog 2 berichten van je
----------
Hallo mensen ik wil jullie via deze weg nog de groetjes doen
--------
Dit is namelijk schijnbaar een doorgeefluik van een leugenachtig iemand met identiteitsproblematiek die anderen mensen met dubieuze niet kloppende onzin onderuit moet halen om te worden geaccepteerd
--------------------------------------------------------------
Sorry kosmo, ik heb geen idee wat er in je omgaat maar het is allemaal eenrichtingsverkeer met hersenspinsels..
Schijnt dat andere Turken niet willen dat jij als Turk een andere waarheid ziet dan jij.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 22:57 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal prima
nog 2 berichten van je
----------
Hallo mensen ik wil jullie via deze weg nog de groetjes doen
--------
Dit is namelijk schijnbaar een doorgeefluik van een leugenachtig iemand met identiteitsproblematiek die anderen mensen met dubieuze niet kloppende onzin onderuit moet halen om te worden geaccepteerd
--------------------------------------------------------------
Sorry kosmo, ik heb geen idee wat er in je omgaat maar het is allemaal eenrichtingsverkeer met hersenspinsels..
Ik wordt er melancholisch van, zulke foto's van zulke mooie sma's, als ik me bedenk hoe ze niet op hun waarde worden geschat in de islamitische machokoeltoer.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |