Allemaal één groot complot van Turkiyemspor inderdaad.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 23:27 schreef Villas__Rubin het volgende:
Zand in de ogen strooi gedrag hier met die picca's. Dan wordt toppa gesloten en hoppa turkiyem heeft weer censuur bereikt.
Jij zegt 't!quote:Op zaterdag 26 maart 2016 23:29 schreef Kosmoproleet het volgende:
Allemaal één groot complot van Turkiyemspor inderdaad.
Inderdaad, even inloggen met een kloon en dan een klacht plaatsen in het feedbacktopic en het slotje is een feit.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 23:27 schreef Villas__Rubin het volgende:
Zand in de ogen strooi gedrag hier met die picca's. Dan wordt toppa gesloten en hoppa turkiyem heeft weer censuur bereikt.
Exact. Maar dit topic is iig veilig opgeslagen nu. Als je zin hebt in een rechtszaak hoor ik het graag.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 23:30 schreef Peter_Rasmussen het volgende:
[..]
Inderdaad, even inloggen met een kloon en dan een klacht plaatsen in het feedbacktopic en het slotje is een feit.
TS lokt zelf een slot uit door de policy te schenden hoor, maar wat mij betreft kan het topic gewoon openblijven, mooie diepgaande OP ook.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 23:30 schreef Peter_Rasmussen het volgende:
[..]
Inderdaad, even inloggen met een kloon en dan een klacht plaatsen in het feedbacktopic en het slotje is een feit.
Een rechtszaak tegen een mogelijke mod die er een slot op gooit?quote:Op zaterdag 26 maart 2016 23:32 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Exact. Maar dit topic is iig veilig opgeslagen nu. Als je zin hebt in een rechtszaak hoor ik het graag.
Ik wilde dit echt net typen. De tering hey ik heb opblaaspoppen gezien die overtuigender levend vrouwmens nadeden dan deze wijven.quote:
Dit is NWS, niet POL. En dat Erdogan een conservatieve eikel is weten we allang. Mij interesseert meer waarom Turkije vorig jaar in één van de 40 uitwijzingen naar Nederland van de normale procedure afweek zodat de diensten in Nederland en België er pas van hoorden toen de man al verdwenen was. En of er van de 39 andere gevallen iemand in verband gebracht is met (het voorbereiden van) aanslagen in Europa. Indien dat niet het geval is wordt de rol van Turkije wel erg verdacht.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 23:27 schreef Villas__Rubin het volgende:
Geen haat op islamieten ( de doorsnee fatsoenlijke dan), maar Erdolf is gewoon een mongooltje en de blinde Turken die hem steunen net zo.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 23:14 schreef PSVCL het volgende:
Mooi om te zien die haat voor Erdogan van de Islamhatertjes.
Dan weet je zeker dat ie goed bezig is ,.. go Erdogan!!
iedereen die niet achter ome erdogan staat haat de islam uiteraardquote:Op zaterdag 26 maart 2016 23:14 schreef PSVCL het volgende:
Mooi om te zien die haat voor Erdogan van de Islamhatertjes.
Dan weet je zeker dat ie goed bezig is ,.. go Erdogan!!
Onzin, het zijn vooral de laaggeschoolde moslims in Turkije en delen van Europa die achter deze corrupte dictator staan. Met af en toe een verdwaalde hoogopgeleide, maar die heb je bij Wilders ook. Alleen komt Wilders er vergeleken met Erdogan nog goed vanaf.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 22:38 schreef PSVCL het volgende:
Erdogan is een baas ,lekker boeiend wat Nederlanders (het westen) van hem denken.
Ga zo door Erdogan de Moslims wereldwijd staan achter je
Go ERDOGAN !quote:Op zondag 27 maart 2016 15:12 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Onzin, het zijn vooral de laaggeschoolde moslims in Turkije en delen van Europa die achter deze corrupte dictator staan. Met af en toe een verdwaalde hoogopgeleide, maar die heb je bij Wilders ook. Alleen komt Wilders er vergeleken met Erdogan nog goed vanaf.
Kopvodjes zouden niet moeten toegestaan in het onderwijs.quote:Op zondag 27 maart 2016 08:02 schreef frietenstamp het volgende:
[ afbeelding ]
[ [url=http://imgserv9.tcdn.nl/v1/NRvMCjtLuuRiSs18iTzhebFj62U=/704x398/smart/http://metronieuws.tcdn.n(...)15234.jpg]afbeelding[/url] ]
En dat maakt jou dus geen haar beter dan mensen die een hoofddoek verplicht willen stellen in het onderwijs.quote:Op zondag 27 maart 2016 15:34 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Kopvodjes zouden niet moeten toegestaan in het onderwijs.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |