Ik denk dat'ie weggekeken heeft.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 15:19 schreef Joezi het volgende:
Het zou Wilders sieren zelf ook op te stappen als allerbeste vriend zijnde, hij moet dit geweten en goedgekeurd hebben.
Dat kan niet anders..quote:Op zaterdag 26 maart 2016 15:20 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik denk dat'ie weggekeken heeft.
Mooi inderdaad dat ze de zwakkeren in de samenleving ondersteunen en een plekje geven. Het zal vast niet niks zijn om als drugsverslaafde aan het werk te komen, maar de PVV lost dat mooi op.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 15:36 schreef RobbieRonald het volgende:
Goed gehandeld door de PVV! Hard aanpakken dit soort gasten.
Dat heeft wel even geduurd.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 15:16 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Jammer dat dit is gebeurd. Maar de PVV heeft het prima opgelost
Twee maand geleden ontkende hij nog alles en kon hij gewoon woordvoerder blijven. Sowieso heeft het lang geetterd als je het leest.quote:Onderzoek
Tegen Heemels loopt nu een onderzoek naar zijn betaalgedrag. Het onderzoek is door Heemels zelf geïnitieerd en wordt uitgevoerd door een extern bureau.
Hij hoopt dat het onderzoek hem snel zal vrijspreken. "Mijn werkzaamheden heb ik altijd gedaan naar eer en geweten. Daarom vind ik het van het grootste belang dat op heel korte termijn het rapport (dat moet voortkomen uit het onderzoek, red.) duidelijkheid zal scheppen." Heemels zegt dat het onderzoek hem zal vrijwaren van de nu aan hem gerichte beschuldigingen, staat in de verklaring.
Heemels' vertrek uit de Provinciale Staten staat los van zijn werk als woordvoerder van Wilders.
Door: http://www.nu.nl/algemeen(...)nlid-in-limburg.html NU.nl
quote:Op zaterdag 26 maart 2016 15:20 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik denk dat'ie weggekeken heeft.
Ik weet het wel zeker. Als er eentje met twee maten meet, is het Geert W. wel.quote:
Het is opgelost want het geld is terugbetaald?!quote:Op zaterdag 26 maart 2016 15:16 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Dat is sowieso een beetje schimmig. Waarschijnlijk al bekend: http://nos.nl/video/39107(...)eld-uit-amerika.htmlquote:Op zaterdag 26 maart 2016 18:01 schreef Kaas- het volgende:
PVV wordt voornamelijk door het buitenland gefinancierd, kunnen die buitenlanders waar PVV het zo van moet hebben (zowel qua financiering als qua voedingsbodem voor hun haatpropaganda) nu niet ook even de portemonnee trekken om deze situatie rondom de zoveelste PVV-crimineel op te lossen?
Opgelost? Door een betalingsregeling te treffen?quote:Op zaterdag 26 maart 2016 15:16 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Wilders moet onder handen genomen worden door Wilders?quote:Op zaterdag 26 maart 2016 18:06 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Opgelost? Door een betalingsregeling te treffen?
Daarmee wordt een symptoom behandeld. Een echte oplossing zou inhouden dat de organisatie van de PVV onder handen wordt genomen.
Dat is het probleem juist.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 18:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wilders moet onder handen genomen worden door Wilders?
Dat zal toch vooral voor de landelijke beweging opgaan. De provinciale afdelingen zullen toch vooral zichzelf moeten bedruipen lijkt me.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 18:01 schreef Kaas- het volgende:
PVV wordt voornamelijk door het buitenland gefinancierd, kunnen die buitenlanders waar PVV het zo van moet hebben (zowel qua financiering als qua voedingsbodem voor hun haatpropaganda) nu niet ook even de portemonnee trekken om deze situatie rondom de zoveelste PVV-crimineel op te lossen?
Hoe dan?quote:Op zaterdag 26 maart 2016 18:06 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Opgelost? Door een betalingsregeling te treffen?
Daarmee wordt een symptoom behandeld. Een echte oplossing zou inhouden dat de organisatie van de PVV onder handen wordt genomen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |