Wat bedoel je met "in zijn kringen"? Marokkanen? Hij trekt het wat breder naar alle buitenlanders.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 20:20 schreef Disana het volgende:
Homioseksualiteit ligt in zijn kringen nu eenmaal moeilijk, dus ik kan me zijn jarenlange aarzeling wel voorstellen. Ik vind zijn coming out ook zeer moedig.
Op grond waarvan in hemelsnaam?quote:Op zaterdag 26 maart 2016 20:16 schreef MisterCe het volgende:
... Is dit niet te gevoelig? Er zijn mensen om minder aangeklaagd. Toch?
Hoezo lol? In feite zegt hij dat alle buitenlanders niets van homo's moeten hebben. Als blanke moet je dit niet zeggen. Of klopt dit niet?quote:
Oh zulke dingen worden hier op Fok! om de haverklap geroepen in de vele onderbuiktopics over de Islam en/of vluchtelingen en bij mijn weten is daar nog nooit iemand voor vervolgd. Je maakt je druk om helemaal niks.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 20:25 schreef MisterCe het volgende:
[..]
Hoezo lol? In feite zegt hij dat alle buitenlanders niets van homo's moeten hebben. Als blanke moet je dit niet zeggen. Of klopt dit niet?
Nou, klaag hem aan, zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 20:25 schreef MisterCe het volgende:
[..]
Hoezo lol? In feite zegt hij dat alle buitenlanders niets van homo's moeten hebben. Als blanke moet je dit niet zeggen. Of klopt dit niet?
Antillianen zijn bij mijn weten ook niet dol op homoseksualiteit, dus mogelijk bedoelt hij inderdaad meer mensen van buitenlandse afkomst dan alleen moslims.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 20:22 schreef MisterCe het volgende:
[..]
Wat bedoel je met "in zijn kringen"? Marokkanen? Hij trekt het wat breder naar alle buitenlanders.
Maar als een blanke dit zou zeggen dan zou dit racisme zijn. Toch?quote:Op zaterdag 26 maart 2016 20:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Antillianen zijn bij mijn weten ook niet dol op homoseksualiteit, dus mogelijk bedoelt hij inderdaad meer mensen van buitenlandse afkomst dan alleen moslims.
Ik begrijp dat het je daarom te doen is, dat je dat graag wil horen, maar ik zie je hele probleem niet: het is gewoon een feit dat er nog steeds mensen zijn die niet veel van homoseksualiteit moeten hebben; wat is er zo moeilijk aan dat gewoon te onderkennen.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 20:35 schreef MisterCe het volgende:
[..]
Maar als een blanke dit zou zeggen dan zou dit racisme zijn. Toch?
Ga ik ook doen. Ik wacht op de reeds ingevulde aangifteformulieren van de politie.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 20:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nou, klaag hem aan, zou ik zeggen.
Dat is zeker waar, maar om buitenlanders hiervan te beschuldigen is wel racistisch. Dat kun je toch niet ontkennen?quote:Op zaterdag 26 maart 2016 20:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik begrijp dat het je daarom te doen is, dat je dat graag wil horen, maar ik zie je hele probleem niet: het is gewoon een feit dat er nog steeds mensen zijn die niet veel van homoseksualiteit moeten hebben; wat is er zo moeilijk aan dat gewoon te onderkennen.
toch wel een raar statement gezien zijn achtergrondquote:Op zaterdag 26 maart 2016 20:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Antillianen zijn bij mijn weten ook niet dol op homoseksualiteit, dus mogelijk bedoelt hij inderdaad meer mensen van buitenlandse afkomst dan alleen moslims.
Nee.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 20:35 schreef MisterCe het volgende:
[..]
Maar als een blanke dit zou zeggen dan zou dit racisme zijn. Toch?
Het is niet racistisch, het is realistisch: je hebt het over de mening van bepaalde groepen, niet over iets waaraan ze niets kunnen doen zoals ras.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 20:40 schreef MisterCe het volgende:
[..]
Dat is zeker waar, maar om buitenlanders hiervan te beschuldigen is wel racistisch. Dat kun je toch niet ontkennen?
Nou weet ik wel dat alleen blanken racistisch kunnen zijn, ik ben niet van gisteren.
Wat is er raar aan? Hij was politicus en had een achterban te verliezen.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 20:41 schreef bijdehand het volgende:
[..]
toch wel een raar statement gezien zijn achtergrond
Maar dat tovert niks is voor hem snap ik wel. Zou Grindr iets zijn?
Nee, je bent gewoon op zoek naar iets om weer lekker verongelijkt te kunnen doen over allochtonen. Het is gejank om helemaal niks.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 20:47 schreef MisterCe het volgende:
[..]
Maar alleen blanken kunnen racistisch zijn toch?
Nee? Dat dacht ik. Is er ooit eens een niet-blanke aangeklaagd voor racisme dan? Volgens mij niet he.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 20:50 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Nee, je bent gewoon op zoek naar iets om weer lekker verongelijkt te kunnen doen over allochtonen. Het is gejank om helemaal niks.
Nu snap ik het. Als een niet-blanke dit zegt dan is het realistisch en wanneer een blanke dit zegt dan is het racistisch.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 20:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is niet racistisch, het is realistisch: je hebt het over de mening van bepaalde groepen, niet over iets waaraan ze niets kunnen doen zoals ras.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |