Wat bedoel je met "in zijn kringen"? Marokkanen? Hij trekt het wat breder naar alle buitenlanders.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 20:20 schreef Disana het volgende:
Homioseksualiteit ligt in zijn kringen nu eenmaal moeilijk, dus ik kan me zijn jarenlange aarzeling wel voorstellen. Ik vind zijn coming out ook zeer moedig.
Op grond waarvan in hemelsnaam?quote:Op zaterdag 26 maart 2016 20:16 schreef MisterCe het volgende:
... Is dit niet te gevoelig? Er zijn mensen om minder aangeklaagd. Toch?
Hoezo lol? In feite zegt hij dat alle buitenlanders niets van homo's moeten hebben. Als blanke moet je dit niet zeggen. Of klopt dit niet?quote:
Oh zulke dingen worden hier op Fok! om de haverklap geroepen in de vele onderbuiktopics over de Islam en/of vluchtelingen en bij mijn weten is daar nog nooit iemand voor vervolgd. Je maakt je druk om helemaal niks.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 20:25 schreef MisterCe het volgende:
[..]
Hoezo lol? In feite zegt hij dat alle buitenlanders niets van homo's moeten hebben. Als blanke moet je dit niet zeggen. Of klopt dit niet?
Nou, klaag hem aan, zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 20:25 schreef MisterCe het volgende:
[..]
Hoezo lol? In feite zegt hij dat alle buitenlanders niets van homo's moeten hebben. Als blanke moet je dit niet zeggen. Of klopt dit niet?
Antillianen zijn bij mijn weten ook niet dol op homoseksualiteit, dus mogelijk bedoelt hij inderdaad meer mensen van buitenlandse afkomst dan alleen moslims.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 20:22 schreef MisterCe het volgende:
[..]
Wat bedoel je met "in zijn kringen"? Marokkanen? Hij trekt het wat breder naar alle buitenlanders.
Maar als een blanke dit zou zeggen dan zou dit racisme zijn. Toch?quote:Op zaterdag 26 maart 2016 20:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Antillianen zijn bij mijn weten ook niet dol op homoseksualiteit, dus mogelijk bedoelt hij inderdaad meer mensen van buitenlandse afkomst dan alleen moslims.
Ik begrijp dat het je daarom te doen is, dat je dat graag wil horen, maar ik zie je hele probleem niet: het is gewoon een feit dat er nog steeds mensen zijn die niet veel van homoseksualiteit moeten hebben; wat is er zo moeilijk aan dat gewoon te onderkennen.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 20:35 schreef MisterCe het volgende:
[..]
Maar als een blanke dit zou zeggen dan zou dit racisme zijn. Toch?
Ga ik ook doen. Ik wacht op de reeds ingevulde aangifteformulieren van de politie.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 20:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nou, klaag hem aan, zou ik zeggen.
Dat is zeker waar, maar om buitenlanders hiervan te beschuldigen is wel racistisch. Dat kun je toch niet ontkennen?quote:Op zaterdag 26 maart 2016 20:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik begrijp dat het je daarom te doen is, dat je dat graag wil horen, maar ik zie je hele probleem niet: het is gewoon een feit dat er nog steeds mensen zijn die niet veel van homoseksualiteit moeten hebben; wat is er zo moeilijk aan dat gewoon te onderkennen.
toch wel een raar statement gezien zijn achtergrondquote:Op zaterdag 26 maart 2016 20:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Antillianen zijn bij mijn weten ook niet dol op homoseksualiteit, dus mogelijk bedoelt hij inderdaad meer mensen van buitenlandse afkomst dan alleen moslims.
Nee.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 20:35 schreef MisterCe het volgende:
[..]
Het is niet racistisch, het is realistisch: je hebt het over de mening van bepaalde groepen, niet over iets waaraan ze niets kunnen doen zoals ras.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 20:40 schreef MisterCe het volgende:
[..]
Dat is zeker waar, maar om buitenlanders hiervan te beschuldigen is wel racistisch. Dat kun je toch niet ontkennen?
Nou weet ik wel dat alleen blanken racistisch kunnen zijn, ik ben niet van gisteren.
Wat is er raar aan? Hij was politicus en had een achterban te verliezen.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 20:41 schreef bijdehand het volgende:
[..]
toch wel een raar statement gezien zijn achtergrond
Maar dat tovert niks is voor hem snap ik wel. Zou Grindr iets zijn?
Nee, je bent gewoon op zoek naar iets om weer lekker verongelijkt te kunnen doen over allochtonen. Het is gejank om helemaal niks.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 20:47 schreef MisterCe het volgende:
[..]
Maar alleen blanken kunnen racistisch zijn toch?
Nee? Dat dacht ik. Is er ooit eens een niet-blanke aangeklaagd voor racisme dan? Volgens mij niet he.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 20:50 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Nee, je bent gewoon op zoek naar iets om weer lekker verongelijkt te kunnen doen over allochtonen. Het is gejank om helemaal niks.
Nu snap ik het. Als een niet-blanke dit zegt dan is het realistisch en wanneer een blanke dit zegt dan is het racistisch.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 20:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is niet racistisch, het is realistisch: je hebt het over de mening van bepaalde groepen, niet over iets waaraan ze niets kunnen doen zoals ras.
Je bent fijn bezig je eigen topic om zeep te helpen. Ik ben er weg van.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 20:53 schreef MisterCe het volgende:
[..]
Nu snap ik het. Als een niet-blanke dit zegt dan is het realistisch en wanneer een blanke dit zegt dan is het racistisch.
Maar durf je echt te ontkennen dat, wanneer een blanke deze bewering zou doen, dat die beschuldigd zou worden van racisme? Durf je dit echt te beweren?quote:Op zaterdag 26 maart 2016 20:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Je bent fijn bezig je eigen topic om zeep te helpen. Ik ben er weg van.
nja ik dacht dat hij progressief wilde zijnquote:Op zaterdag 26 maart 2016 20:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat is er raar aan? Hij was politicus en had een achterban te verliezen.
als een blanke zegt dat er in blanke kringen probleme zijn met homosexualiteit dan is dat geen racisme neequote:Op zaterdag 26 maart 2016 20:35 schreef MisterCe het volgende:
[..]
Die variant kende ik nog niet.....quote:
Durf je ook een post te typen zonder uitlokkende vraag? Nou? Kun je dat? Kun je dat echt?quote:Op zaterdag 26 maart 2016 20:55 schreef MisterCe het volgende:
[..]
Maar durf je echt te ontkennen dat, wanneer een blanke deze bewering zou doen, dat die beschuldigd zou worden van racisme? Durf je dit echt te beweren?
Met al dat white privilege van je toch zulke calimero uitspraken uit je strot krijgen.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 20:52 schreef MisterCe het volgende:
[..]
Nee? Dat dacht ik. Is er ooit eens een niet-blanke aangeklaagd voor racisme dan? Volgens mij niet he.
Dat zegt een hoop over achterban van Dibi en Groen Links.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 20:16 schreef MisterCe het volgende:
De voormalig GroenLinks-Kamerlid vertelde eerder dat hij niet uit de kast durfde te komen uit angst dat zijn achterban kwijt te raken.
GL is pro-homorechten hoor.quote:Op zondag 27 maart 2016 00:40 schreef Alektorophobia het volgende:
[..]
Dat zegt een hoop over achterban van Dibi en Groen Links.
Ja maar hun achterban niet. GL politici die hun geaardheid moeten verzwijgen...quote:
Dat hij een onzeker pisventje is zegt weinig over de achterban. Veel homo's zijn onterecht bang van alles en nog wat kwijt te raken door uit de kast te komen. Het zal bij hem wat gevoeliger liggen doordat hij Turks is of zo, maar denk sowieso niet dat hij veel conservatieve allochtonen als achterban had.quote:Op zondag 27 maart 2016 00:44 schreef Alektorophobia het volgende:
[..]
Ja maar hun achterban niet. GL politici die hun geaardheid moeten verzwijgen...
"Ik heb schijt aan de Hollanders" biechtte hij als eerste op. Niet serieus meer te nemen dat ventje.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 20:16 schreef MisterCe het volgende:
"Als je echt gelooft in wie je bent, wat je voelt en wat je vindt, trek je je ook niet zoveel meer aan van wat anderen over je zeggen", aldus Didi.
Een van de slechtste politieke analyses van het jaar 2016quote:Op zondag 27 maart 2016 00:45 schreef Rezania het volgende:
Het zal bij hem wat gevoeliger liggen doordat hij Turks is of zo, maar denk sowieso niet dat hij veel conservatieve allochtonen als achterban had.
GL is toch een progressieve partij? Waarom zouden conservatieve allochtonen daar op stemmen? Of zijn mensen zo makkelijk over te halen door 'Hij heeft ons kleurtje'?quote:Op zondag 27 maart 2016 00:50 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Een van de slechtste politieke analyses van het jaar 2016
Hij is Marokkaan en je gaat je nog verbazen hoeveel Marokkanen GL stemmen. Ik hou met een paar kameraden de linkse partijen een beetje in de gaten. Een van dingen die we elke verkiezingen weer doen is de ondersteuningslijsten in elk kiesdistrict opvragen. Het gaat dan om 30/40 mensen per kiesdistrict die hun handtekening zetten voor de partij zodat ze mee kunnen doen aan de verkiezingen. Elke partij moet dit. Blijkbaar heeft men een poot in de Marokkaanse gemeenschap want zo'n 80% van de mensen op de ondersteuningslijsten is van Marokkaanse afkomst. En gezien hun standpunten over homo's kan ik Dibi niet helemaal ongelijk geven.quote:Op zondag 27 maart 2016 00:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat hij een onzeker pisventje is zegt weinig over de achterban. Veel homo's zijn onterecht bang van alles en nog wat kwijt te raken door uit de kast te komen. Het zal bij hem wat gevoeliger liggen doordat hij Turks is of zo, maar denk sowieso niet dat hij veel conservatieve allochtonen als achterban had.
1) Hij is Marokkaans, niet Turks, maar dat is niet zo belangrijk.quote:Op zondag 27 maart 2016 00:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
GL is toch een progressieve partij? Waarom zouden conservatieve allochtonen daar op stemmen? Of zijn mensen zo makkelijk over te halen door 'Hij heeft ons kleurtje'?
Wat is een ondersteuningslijst?quote:Op zondag 27 maart 2016 00:55 schreef Alektorophobia het volgende:
[..]
Hij is Marokkaan en je gaat je nog verbazen hoeveel Marokkanen GL stemmen. Ik hou met een paar kameraden de linkse partijen een beetje in de gaten. Een van dingen die we elke verkiezingen weer doen is de ondersteuningslijsten in elk kiesdistrict opvragen. Het gaat dan om 30/40 mensen per kiesdistrict die hun handtekening zetten voor de partij zodat ze mee kunnen doen aan de verkiezingen. Elke partij moet dit. Blijkbaar heeft men een poot in de Marokkaanse gemeenschap want zo'n 80% van de mensen op de ondersteuningslijsten is van Marokkaanse afkomst. En gezien hun standpunten over homo's kan ik Dibi niet helemaal ongelijk geven.
Dat wist ik niet zeker maar is idd niet heel relevant.quote:Op zondag 27 maart 2016 00:55 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
1) Hij is Marokkaans, niet Turks, maar dat is niet zo belangrijk.
2) Het is al langer een bekende paradox dat veel allochtonen (met conservatieve waarden) op progressieve partijen als D66, PvdA en GroenLinks stemmen.
Het zou voortkomen uit het feit dat deze mensen ooit als gastarbeider naar Nederland kwamen en daardoor van oudsher zich identificeerden met de Arbeiderspartij. Op een gegeven moment blijf je dan bij zo'n partij, komen er ook veel allochtonen ("eigen mensen") binnen die partijen waarop dan wordt gestemd. Ik wil niet zeggen dat het allemaal cliëntelisme is, maar op lokaal niveau komt dat zeker wel voor, daar hebben EenVandaag en Nieuwsuur wel eens over bericht.quote:Op zondag 27 maart 2016 00:57 schreef Rezania het volgende:
Dat wist ik niet zeker maar is idd niet heel relevant.
Dat wist ik ook niet.
Een lijst met mensen die in een bepaald kiesdistrict wonen en die verklaren dat zij het ok vinden dat de partij mee doet aan de verkiezingen in hun district. Elke partij moet minstens 30 mensen per district op die lijst zetten om mee te mogen doen. Die mensen moeten dan naar het stadhuis om hun handtekening te zetten. Ondersteunings verklaringen en een geldbedrag, dat is alles wat je nodig hebt om mee te mogen doen aan verkiezingen.quote:
En waar is het probleem? Wanneer mensen niets van homo's moeten hebben is dat hun gevoel en hun recht. Lekker belangrijk.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 20:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik begrijp dat het je daarom te doen is, dat je dat graag wil horen, maar ik zie je hele probleem niet: het is gewoon een feit dat er nog steeds mensen zijn die niet veel van homoseksualiteit moeten hebben; wat is er zo moeilijk aan dat gewoon te onderkennen.
Ik word zo moe van jou. Laat die gozer toch lekker stoppen met Tinder. Wellicht zit hij nu op barebackers ofzo. Wat heeft dat uberhaub met Turks te maken...quote:Op zondag 27 maart 2016 00:55 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
1) Hij is Marokkaans, niet Turks, maar dat is niet zo belangrijk.
2) Het is al langer een bekende paradox dat veel allochtonen (met conservatieve waarden) op progressieve partijen als D66, PvdA en GroenLinks stemmen.
Waarschijnlijk ben je zo moe omdat het laat is, dat blijkt ook uit je reactie die op geen enkele manier aansluit op mijn post.quote:Op zondag 27 maart 2016 01:12 schreef hertogjan_lekkerman het volgende:
[..]
Ik word zo moe van jou. Laat die gozer toch lekker stoppen met Tinder. Wellicht zit hij nu op barebackers ofzo. Wat heeft dat uberhaub met Turks te maken...
Ik vind eerlijk gezegd een niets zeggende post.quote:Op zondag 27 maart 2016 01:47 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ben je zo moe omdat het laat is, dat blijkt ook uit je reactie die op geen enkele manier aansluit op mijn post.
Reageer er dan niet opquote:Op zondag 27 maart 2016 01:52 schreef hertogjan_lekkerman het volgende:
[..]
Ik vind eerlijk gezegd een niets zeggende post.
Jij spreekt me aan. Heb je oogje op tofik ofzo?quote:
Je houdt inderdaad van bierquote:Op zondag 27 maart 2016 03:00 schreef hertogjan_lekkerman het volgende:
[..]
Jij spreekt me aan. Heb je oogje op tofik ofzo?
klopt en jij houdt van het afgeven op vluchtelingen, homo's en andere minderheden. Ik weet wel wat ik liever zou doen. Make peace not war. Meeste racisten zijn psychopaten.quote:
Lees het morgenmiddag nog maar eens terug als je sober bentquote:Op zondag 27 maart 2016 03:05 schreef hertogjan_lekkerman het volgende:
[..]
klopt en jij houdt van het afgeven op vluchtelingen, homo's en andere minderheden. Ik weet wel wat ik liever zou doen. Make peace not war. Meeste racisten zijn psychopaten.
Wat heeft een gemiddelde zondagmiddag in Urk te maken met dit topic?quote:Op zondag 27 maart 2016 07:52 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wel zielig dat hij niet uit de kast kon komen omdat zijn geloofsgenoten hem anders van een flat zouden gooien. Toch goed dat hij deze mensen blijft verdedigen. Het kapotmaken van homo's is immers een groot goed in die cultuur, daar moet je trots op zijn. Dat zijn van die dingen, prachtig. Dat je met je kinderen door een fotoalbum bladert met afgehakte hoofden, jeugdherinneringen ophalen. Suske en Wiske en de zich achter een rots verstoppende jood, prachtig, prachtig. Knusjes bij vader op schoot, moeder aan een ketting in de keuken, prachtig.
Lees mijn woorden nog eens, misschien dat je in nuchtere toestand wel ziet dat ik iets soortgelijks zeg.quote:Op zondag 27 maart 2016 01:10 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
En waar is het probleem? Wanneer mensen niets van homo's moeten hebben is dat hun gevoel en hun recht. Lekker belangrijk.
En ondertussen wel naar de Biblebelt afreizen om christenen hun seksuele moraal op te dringen.quote:Op zondag 27 maart 2016 07:52 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wel zielig dat hij niet uit de kast kon komen omdat zijn geloofsgenoten hem anders van een flat zouden gooien. Toch goed dat hij deze mensen blijft verdedigen. Het kapotmaken van homo's is immers een groot goed in die cultuur, daar moet je trots op zijn. Dat zijn van die dingen, prachtig. Dat je met je kinderen door een fotoalbum bladert met afgehakte hoofden, jeugdherinneringen ophalen. Suske en Wiske en de zich achter een rots verstoppende jood, prachtig, prachtig. Knusjes bij vader op schoot, moeder aan een ketting in de keuken, prachtig.
Dit inderdaad. Persoonlijk ben ik eindeloos geboeid door het tindergedrag van Tofik.quote:Op zondag 27 maart 2016 13:48 schreef Toefjes het volgende:
NWS kent lastige tijden. Gelukkig zijn er mensen die dit soort kwaliteitstopics aanmaken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |