Je bent fijn bezig je eigen topic om zeep te helpen. Ik ben er weg van.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 20:53 schreef MisterCe het volgende:
[..]
Nu snap ik het. Als een niet-blanke dit zegt dan is het realistisch en wanneer een blanke dit zegt dan is het racistisch.
Maar durf je echt te ontkennen dat, wanneer een blanke deze bewering zou doen, dat die beschuldigd zou worden van racisme? Durf je dit echt te beweren?quote:Op zaterdag 26 maart 2016 20:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Je bent fijn bezig je eigen topic om zeep te helpen. Ik ben er weg van.
nja ik dacht dat hij progressief wilde zijnquote:Op zaterdag 26 maart 2016 20:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat is er raar aan? Hij was politicus en had een achterban te verliezen.
als een blanke zegt dat er in blanke kringen probleme zijn met homosexualiteit dan is dat geen racisme neequote:Op zaterdag 26 maart 2016 20:35 schreef MisterCe het volgende:
[..]
Maar als een blanke dit zou zeggen dan zou dit racisme zijn. Toch?
Die variant kende ik nog niet.....quote:
Durf je ook een post te typen zonder uitlokkende vraag? Nou? Kun je dat? Kun je dat echt?quote:Op zaterdag 26 maart 2016 20:55 schreef MisterCe het volgende:
[..]
Maar durf je echt te ontkennen dat, wanneer een blanke deze bewering zou doen, dat die beschuldigd zou worden van racisme? Durf je dit echt te beweren?
Met al dat white privilege van je toch zulke calimero uitspraken uit je strot krijgen.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 20:52 schreef MisterCe het volgende:
[..]
Nee? Dat dacht ik. Is er ooit eens een niet-blanke aangeklaagd voor racisme dan? Volgens mij niet he.
Dat zegt een hoop over achterban van Dibi en Groen Links.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 20:16 schreef MisterCe het volgende:
De voormalig GroenLinks-Kamerlid vertelde eerder dat hij niet uit de kast durfde te komen uit angst dat zijn achterban kwijt te raken.
GL is pro-homorechten hoor.quote:Op zondag 27 maart 2016 00:40 schreef Alektorophobia het volgende:
[..]
Dat zegt een hoop over achterban van Dibi en Groen Links.
Ja maar hun achterban niet. GL politici die hun geaardheid moeten verzwijgen...quote:
Dat hij een onzeker pisventje is zegt weinig over de achterban. Veel homo's zijn onterecht bang van alles en nog wat kwijt te raken door uit de kast te komen. Het zal bij hem wat gevoeliger liggen doordat hij Turks is of zo, maar denk sowieso niet dat hij veel conservatieve allochtonen als achterban had.quote:Op zondag 27 maart 2016 00:44 schreef Alektorophobia het volgende:
[..]
Ja maar hun achterban niet. GL politici die hun geaardheid moeten verzwijgen...
"Ik heb schijt aan de Hollanders" biechtte hij als eerste op. Niet serieus meer te nemen dat ventje.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 20:16 schreef MisterCe het volgende:
"Als je echt gelooft in wie je bent, wat je voelt en wat je vindt, trek je je ook niet zoveel meer aan van wat anderen over je zeggen", aldus Didi.
Een van de slechtste politieke analyses van het jaar 2016quote:Op zondag 27 maart 2016 00:45 schreef Rezania het volgende:
Het zal bij hem wat gevoeliger liggen doordat hij Turks is of zo, maar denk sowieso niet dat hij veel conservatieve allochtonen als achterban had.
GL is toch een progressieve partij? Waarom zouden conservatieve allochtonen daar op stemmen? Of zijn mensen zo makkelijk over te halen door 'Hij heeft ons kleurtje'?quote:Op zondag 27 maart 2016 00:50 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Een van de slechtste politieke analyses van het jaar 2016
Hij is Marokkaan en je gaat je nog verbazen hoeveel Marokkanen GL stemmen. Ik hou met een paar kameraden de linkse partijen een beetje in de gaten. Een van dingen die we elke verkiezingen weer doen is de ondersteuningslijsten in elk kiesdistrict opvragen. Het gaat dan om 30/40 mensen per kiesdistrict die hun handtekening zetten voor de partij zodat ze mee kunnen doen aan de verkiezingen. Elke partij moet dit. Blijkbaar heeft men een poot in de Marokkaanse gemeenschap want zo'n 80% van de mensen op de ondersteuningslijsten is van Marokkaanse afkomst. En gezien hun standpunten over homo's kan ik Dibi niet helemaal ongelijk geven.quote:Op zondag 27 maart 2016 00:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat hij een onzeker pisventje is zegt weinig over de achterban. Veel homo's zijn onterecht bang van alles en nog wat kwijt te raken door uit de kast te komen. Het zal bij hem wat gevoeliger liggen doordat hij Turks is of zo, maar denk sowieso niet dat hij veel conservatieve allochtonen als achterban had.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |