Wat ik er van begrepen heb is dat hij bij de aanslag in Boston niet gewond is geraaktquote:Op zondag 27 maart 2016 10:40 schreef Summers het volgende:
[..]
Ze hebben zijn gezicht mooi hersteld na Boston![]()
[ afbeelding ]
Je zou daar van uitgaan maar ik vrees dat er toch nog steeds mensen zijn die zich liever daar niet aan wagen omdat het beyond imagination gaat dat een overheid tot zoiets in staat is, zich met dit soort praktijken bezig houdt en eigenlijk hun eigen volk naar de galg aan het brengen is. Dan toch liever aan de msm -versie houden want dat is beter voor de geestelijke veiligheid.quote:Op zondag 27 maart 2016 00:06 schreef Orwell het volgende:
(Hahhahahahahahahahahahahahahaaa!)
vrijwel niemand trapt er nog in...
quote:Op zaterdag 26 maart 2016 20:17 schreef Summers het volgende:
[..]
say no more , WAAR kunnen we geld storten .
Wat is jouw voorstelling van een spijkerbom?quote:Op zondag 27 maart 2016 12:07 schreef Tingo het volgende:
Oh dus het niet spijker maar vuurbommen waren?
Dus?quote:Third-degree burns are the worst burns.
What are the odds inderdaad. Maar het blijven odds.quote:Op zondag 27 maart 2016 11:50 schreef J0kkebr0k het volgende:
Oké... zonder de aanslagen meteen als een false flag of psy-op te willen bestempelen, heb ik toch een paar puntjes van kritiek / vragen omtrent deze Mason Wells zijn mediaoptreden en verwondingen:
- Allereerst is het nogal toevallig dat hij 3 aanslagen zou hebben meegemaakt in 3 verschillende steden op 2 continenten. Ik bedoel: What are the odds? Overigens moet dit wel worden genuanceerd, want er wordt beweerd dat hij ten tijde van de aanslagen in Parijs in een ander deel van de stad was. Dat moet natuurlijk wel even worden gezegd.
Misschien omdat ze het de hele dag al in meters besproken hebben, of 1 van de andere redenen waarom ze het over meters zouden kunnen hebben.quote:- @3:17 Hij heeft het er over dat hij op "10 to 15 meters" van de explosie stond. "Meters"? Dit is een Amerikaan en Amerikanen gebruiken dus niet het metrische stelsel. De interviewster is ook een Amerikaanse, dus waarom heeft hij het over meters?
Gelukkig geen expert in brandwonden, maar dit vind ik altijd lastig. Ik hou er niet van om mensen te 'veroordelen' op dergelijke zaken. Niveautje "zijn traan ging te snel dus een acteur" wat mij betreft.quote:- Tweede- en derdegraads brandwonden zijn voor zover ik weet zeer, maar dan ook zeer pijnlijk. Iemand die op op een dergelijke manier is verbonden en 3 of 4 dagen na de aanslag al zo vrij en gemakkelijk beweegt en spreekt, vind ik best bijzonder te noemen. Ik bespeur nergens in het interview ook maar een centje pijn heeft tenzij hij stijf onder de pijnmedicatie zit, maar dan nog vind ik hem erg welbespraakt en scherp overkomen.
Kan je weinig mee.quote:- Zijn lippen zijn mooi in tact gebleven. Daar heeft ie wel mazzel bij.
Zie hierboven.quote:- Zijn hand vertoont geen enkele (brand)wond terwijl hij zegt dat hij de volle tijd bij bewustzijn is geweest. Heeft hij zijn gezicht niet beschermd met zijn handen? Hij zegt zelfs dat zijn handen ernstige brandwonden hebben opgelopen. Okay, eerlijk is eerlijk.. je ziet alleen zijn linkerhand tijdens de interviews.
Idem als hierboven. Je hebt geen idee wat zijn band met zijn ouders is, je hebt geen idee wat voor omstandigheden die ouders in leven, het zijn Amerikanen, etc.quote:- Het optreden van zijn ouders in de media is in mijn optiek ook nogal opmerkelijk. Op een gegeven moment belt hij zijn ouders voor de eerste keer op terwijl CNN bij ze op bezoek is. What the fuck? Waarom zijn zijn ouders niet meteen naar Frankrijk afgereisd om hun zoon bij te staan? CNN interviewtjes geven was natuurlijk belangrijker.
En dit is de enige reden waarom ik überhaupt op je reageerdequote:Maar goed, gewoon dus wat observaties zonder daar direct conclusies aan te willen verbinden.
Beetje vergezochtquote:EDIT: en dan nog iets over zijn naam. Mason. Als in freemason?
Ook een beetje vergezochtquote:Grappig dat onder 1 van de video's een reactie staat van iemand die claimt een vriend van Mason te zijn. Die heet dan weer Dan Crawley (Aleister Crowley anyone?)
[ afbeelding ]
Voel mezelf nu wel een beetje![]()
Inderdaad.quote:Op zondag 27 maart 2016 12:31 schreef Scrummie het volgende:
Oké... zonder die Mason direct als onschuldig te willen verklaren etc;
[..]
What are the odds inderdaad. Maar het blijven odds.
Mja, persoonlijk zou ik nooit over yards gaan spreken als ik gewoon in mijn eigen moedertaal wordt geïnterviewd door een landgenoot. Ik vind het vreemd, maar ook hier kan ik niks mee eigenlijk. Het blijft een onderbuikgevoel.quote:Misschien omdat ze het de hele dag al in meters besproken hebben, of 1 van de andere redenen waarom ze het over meters zouden kunnen hebben.
Zijn ouders hebben het over lichte verwondingen en hijzelf over tweede- en derdegraads brandwonden. Uhm... vreemd.quote:Gelukkig geen expert in brandwonden, maar dit vind ik altijd lastig. Ik hou er niet van om mensen te 'veroordelen' op dergelijke zaken. Niveautje "zijn traan ging te snel dus een acteur" wat mij betreft.
Het is dan ook slechts een observatiequote:Kan je weinig mee.
Zie hierboven.quote:Zie hierboven.
Het zijn Amerikanen? Wat heeft dat er mee te maken?quote:Idem als hierboven. Je hebt geen idee wat zijn band met zijn ouders is, je hebt geen idee wat voor omstandigheden die ouders in leven, het zijn Amerikanen, etc.
Dankjewel.quote:En dit is de enige reden waarom ik überhaupt op je reageerde. Mooie post!
Mwah, het is en blijft hier natuurlijk wel BNW hé.quote:Beetje vergezocht
Ook een beetje vergezocht.
Het is inderdaad erg toevallig,maar niet onmogelijk.quote:Op zondag 27 maart 2016 11:50 schreef J0kkebr0k het volgende:
- Allereerst is het nogal toevallig dat hij 3 aanslagen zou hebben meegemaakt in 3 verschillende steden op 2 continenten. Ik bedoel: What are the odds? Overigens moet dit wel worden genuanceerd, want er wordt beweerd dat hij ten tijde van de aanslagen in Parijs in een ander deel van de stad was. Dat moet natuurlijk wel even worden gezegd.
Dat zou dus betekenen dat hij geen Amerikaan is. Dat lijkt me nogal riskant voor een crisisacteur, aangezien daar dus in de VS zo doorheen wordt geprikt. Sowieso is het interviewen van een crisisacteur riskant omdat mensen die in zijn omgeving zouden moeten wonen naar voren kunnen stappen dat ze nog nooit van die persoon hebben gehoord, of anderen die de acteur persoonlijke kennen kunnen naar voren stappen en zijn werkelijke identiteit verklappen. Zeker in de tijd van social media, waarbij iedereen zijn eigen podium can creeeren is het lastig om de werkelijke identiteit van iemand te verhullen.quote:- @3:17 Hij heeft het er over dat hij op "10 to 15 meters" van de explosie stond. "Meters"? Dit is een Amerikaan en Amerikanen gebruiken dus niet het metrische stelsel. De interviewster is ook een Amerikaanse, dus waarom heeft hij het over meters?
tweede graads wel, derdegraads niet, want dan zijn de zenuweinden dood en geven die geen pijnprikkels meer door. Derde gaat altijd gepaard met tweedegraads, tenzij je hele lichaam derdegraads verbrand is. Dan heb je helemaal geen pijn. Dat overleef je trouwens niet.quote:- Tweede- en derdegraads brandwonden zijn voor zover ik weet zeer, maar dan ook zeer pijnlijk.
Want voor een euro koop je een buskaartje VS -> Brussel?quote:Waarom zijn zijn ouders niet meteen naar Frankrijk afgereisd om hun zoon bij te staan
Ach, als bekenden van hem niet reageren, dan wordt dat gezien als bewijs dat het acteurs zijn (tingo vs 911 slachtoffers bijv.), reageren ze wel, dan zijn het ook acteurs..quote:Grappig dat onder 1 van de video's een reactie staat van iemand die claimt een vriend van Mason te zijn.
Hij is toch slachtoffer van een explosie en niet van een brand?quote:Op zondag 27 maart 2016 11:50 schreef J0kkebr0k het volgende:
Zijn hand vertoont geen enkele (brand)wond terwijl hij zegt dat hij de volle tijd bij bewustzijn is geweest. Heeft hij zijn gezicht niet beschermd met zijn handen?
Nee, dat niet, maar ik heb er zo mijn onderbuikgevoelens bij.quote:Op zondag 27 maart 2016 12:46 schreef Wantie het volgende:
[quote]
Het is inderdaad erg toevallig,maar niet onmogelijk.
Of het zou kunnen betekenen dat het script een Europees script is dat hij uit zijn hoofd heeft geleerdquote:Dat zou dus betekenen dat hij geen Amerikaan is. Dat lijkt me nogal riskant voor een crisisacteur, aangezien daar dus in de VS zo doorheen wordt geprikt. Sowieso is het interviewen van een crisisacteur riskant omdat mensen die in zijn omgeving zouden moeten wonen naar voren kunnen stappen dat ze nog nooit van die persoon hebben gehoord, of anderen die de acteur persoonlijke kennen kunnen naar voren stappen en zijn werkelijke identiteit verklappen. Zeker in de tijd van social media, waarbij iedereen zijn eigen podium can creeeren is het lastig om de werkelijke identiteit van iemand te verhullen.
Oké, fair enoughquote:tweede graads wel, derdegraads niet, want dan zijn de zenuweinden dood en geven die geen pijnprikkels meer door. Derde gaat altijd gepaard met tweedegraads, tenzij je hele lichaam derdegraads verbrand is. Dan heb je helemaal geen pijn. Dat overleef je trouwens niet.
Dat hij tweedegraads verbrandingen heeft wil niet automatisch zeggen dat hij dus heel veel pijn moet hebben en daardoor dus minder beweeglijk kan zijn. Dat hangt helemaal af van de hoeveelheid en de grootte van de brandwonden..
Ah, ze hadden geen geld en moesten nog even een paar dagen sparen. Ze zijn inmiddels wel op bezoek geweestquote:Want voor een euro koop je een buskaartje VS -> Brussel?
Blijft een lastig punt inderdaad.quote:Ach, als bekenden van hem niet reageren, dan wordt dat gezien als bewijs dat het acteurs zijn (tingo vs 911 slachtoffers bijv.), reageren ze wel, dan zijn het ook acteurs..
Dus wat dat betreft kan iemand het nooit goed doen.
Hij heeft het over vuur en tweede- én derdegraads brandwonden. Check zijn interviews maar.quote:Op zondag 27 maart 2016 12:49 schreef Wantie het volgende:
[..]
Hij is toch slachtoffer van een explosie en niet van een brand?
Klopt, maar dat wil niet zeggen dat hij in brand stond. De hitte van de explosie kan de brandwonden veroorzaken.quote:Op zondag 27 maart 2016 12:53 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Hij heeft het over vuur en tweede- én derdegraads brandwonden. Check zijn interviews maar.
quote:Op zondag 27 maart 2016 13:03 schreef Wantie het volgende:
[..]
Klopt, maar dat wil niet zeggen dat hij in brand stond. De hitte van de explosie kan de brandwonden veroorzaken.
Tja, ik heb daar niets meequote:Op zondag 27 maart 2016 12:52 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nee, dat niet, maar ik heb er zo mijn onderbuikgevoelens bij.
Dat doet verder niet af op mijn reactie.quote:Of het zou kunnen betekenen dat het script een Europees script is dat hij uit zijn hoofd heeft geleerd
In ieder geval heeft zo'n reis wat meer voeten in de aarde dan een bustripje. Tickets, paspoorten, kweetnie of een visum nodig is voor Europa, verder regelen dat bepaalde verplichtingen in de VS doorlopen bij afwezigheid, etc.quote:Ah, ze hadden geen geld en moesten nog even een paar dagen sparen. Ze zijn inmiddels wel op bezoek geweest
Oké, punt gemaakt.quote:Op zondag 27 maart 2016 13:07 schreef Wantie het volgende:
[..]
Tja, ik heb daar niets mee
[..]
Dat doet verder niet af op mijn reactie.
[..]
In ieder geval heeft zo'n reis wat meer voeten in de aarde dan een bustripje. Tickets, paspoorten, kweetnie of een visum nodig is voor Europa, verder regelen dat bepaalde verplichtingen in de VS doorlopen bij afwezigheid, etc.
Dit soort discussies is een beetje van 'ik zou het anders hebben gedaan en daarom is het verdacht'.
Klopt, maar nogmaals: hitte van een explosie die je dichtbij meemaakt, hoezo heb je dan voldoende tijd om met je handen je gezicht af te schermen.quote:Op zondag 27 maart 2016 13:05 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Vanaf 0:36 heeft ie het toch echt over vuur bij zijn gezicht en zijn benen.
Hij heeft het zelf in een ander interview over brandwonden aan zijn handen.quote:Op zondag 27 maart 2016 13:10 schreef Wantie het volgende:
[..]
Klopt, maar nogmaals: hitte van een explosie die je dichtbij meemaakt, hoezo heb je dan voldoende tijd om met je handen je gezicht af te schermen.
Ok true.quote:Op zondag 27 maart 2016 13:38 schreef ChrisCarter het volgende:
Je hoeft vlammen niet aan te raken om brandwonden van de hitte op te lopen he.
http://historiek.net/japa(...)e-is-overleden/6521/quote:Op zondag 27 maart 2016 12:31 schreef Scrummie het volgende:
Oké... zonder die Mason direct als onschuldig te willen verklaren etc;
[..]
What are the odds inderdaad. Maar het blijven odds.
[..]
Misschien omdat ze het de hele dag al in meters besproken hebben, of 1 van de andere redenen waarom ze het over meters zouden kunnen hebben.
[..]
Gelukkig geen expert in brandwonden, maar dit vind ik altijd lastig. Ik hou er niet van om mensen te 'veroordelen' op dergelijke zaken. Niveautje "zijn traan ging te snel dus een acteur" wat mij betreft.
[..]
Kan je weinig mee.
[..]
Zie hierboven.
[..]
Idem als hierboven. Je hebt geen idee wat zijn band met zijn ouders is, je hebt geen idee wat voor omstandigheden die ouders in leven, het zijn Amerikanen, etc.
[..]
En dit is de enige reden waarom ik überhaupt op je reageerde. Mooie post!
[..]
Beetje vergezocht
[..]
Ook een beetje vergezocht.
Like 'lying through her teeth'....right before your eyes.quote:Op zondag 27 maart 2016 15:27 schreef ems. het volgende:
Je zou bijna denken dat "right in front of her face" een relatieve uitspraak is. Maargoed, kruimels.
Ben je nou serieus of zeg je dit soort dingen om te trollen?quote:Op zondag 27 maart 2016 15:31 schreef Tingo het volgende:
Als je naar beneden scrollen kom je bij 'n foto van 'n vent met 'n gewonden been:
http://www.dailymail.co.u(...)al-hospital-bed.html
Is dat 'n mens of 'n mannequin die naast hem staat?
Hoezo zou dat een mannequin zijn? Dat is een mens.quote:Op zondag 27 maart 2016 15:31 schreef Tingo het volgende:
Als je naar beneden scrollen kom je bij 'n foto van 'n vent met 'n gewonden been:
Ben 'bloed' serieus. Maar dat weet je al goed toch?quote:Op zondag 27 maart 2016 15:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ben je nou serieus of zeg je dit soort dingen om te trollen?
Ik twijfel nog altijd. Maar dat weet jij ook heel goedquote:Op zondag 27 maart 2016 15:42 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ben 'bloed' serieus. Maar dat weet je al goed toch?
Mij bekruipt het gevoel dat het gefotosoept isquote:Op zondag 27 maart 2016 15:31 schreef Tingo het volgende:
Misschien het 'n Boston Bomb slachtoffer met 'n prosthetic arm is. Toevallig.quote:Op zondag 27 maart 2016 15:54 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Mij bekruipt het gevoel dat het gefotosoept isverdiep je eens in hoe foto's daar aan te herkennen zijn dan zie je de overeenkomsten. Maar zo gek doen ze niet joh, dit zijn vast echte beelden
Vicsims dus?quote:Op zondag 27 maart 2016 15:54 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Mij bekruipt het gevoel dat het gefotosoept isverdiep je eens in hoe foto's daar aan te herkennen zijn dan zie je de overeenkomsten. Maar zo gek doen ze niet joh, dit zijn vast echte beelden
Maar waarom heb je dat gevoel dan?quote:Op zondag 27 maart 2016 15:54 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Lolquote:Op zondag 27 maart 2016 15:31 schreef Tingo het volgende:
Qua odds zijn er sowieso tig toffe verhalen. Las laatst nog zoiets, dat iemand 2 keer per toeval een baby opving of iets dergelijks. Of 2 broers die elk een jaar na elkaar overlijden, op dezelfde scooter, op dezelfde plek, door dezelfde auto.quote:Op zondag 27 maart 2016 15:10 schreef theguyver het volgende:
[..]
http://historiek.net/japa(...)e-is-overleden/6521/
What are the odds?
Boston Parijs Brussel het zijn wel even steden van paar honderd duizend inwoners.
Waarom bekruipt jou gevoel dat? Zomaar? Of heb je enig idee wáárom het een 'fotosoep' (zo 2008 dat woord) is?quote:Op zondag 27 maart 2016 15:54 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Als je dit denkt het een hoax is, dan zit je in het verkeerde topic.quote:Op zondag 27 maart 2016 15:31 schreef Tingo het volgende:
Surequote:Op zondag 27 maart 2016 17:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Qua odds zijn er sowieso tig toffe verhalen. Las laatst nog zoiets, dat iemand 2 keer per toeval een baby opving of iets dergelijks. Of 2 broers die elk een jaar na elkaar overlijden, op dezelfde scooter, op dezelfde plek, door dezelfde auto.
Ja joh zomaar, laten we het daar op houden voor de lieve vrede. Ga zelfs es een foto onder de loep nemen, gooi um es door een image editor. Veder heb ik geen zin in de bekende discussie (welles/nietes) en met jou al helemaal niet.quote:Op zondag 27 maart 2016 17:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Waarom bekruipt jou gevoel dat? Zomaar? Of heb je enig idee wáárom het een 'fotosoep' (zo 2008 dat woord) is?
quote:Op zondag 27 maart 2016 18:24 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ja joh zomaar, laten we het daar op houden voor de lieve vrede. Ga zelfs es een foto onder de loep nemen, gooi um es door een image editor. Veder heb ik geen zin in de bekende discussie (welles/nietes) en met jou al helemaal niet.
Maw je kunt er niks zinnigs over zeggen. Jammer weer.quote:Op zondag 27 maart 2016 18:24 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ja joh zomaar, laten we het daar op houden voor de lieve vrede. Ga zelfs es een foto onder de loep nemen, gooi um es door een image editor. Veder heb ik geen zin in de bekende discussie (welles/nietes) en met jou al helemaal niet.
Okéquote:Op zondag 27 maart 2016 18:52 schreef controlaltdelete het volgende:
Ook ik werk wel eens met photoshop. Waarom zou ik mijn mening met jullie moeten gaan delen? Ik zie daar geen reden toe want ik heb geen zin in de bekende discussie en al helemaal niet met de mensen die daar het hardst om vragen. Als je vrede hebt met de geleverde mediabeelden fine with me anders zoek het zelf uit.
Brandwonden kunnen op verschillende manieren ontstaan, door hitte, chemicalien en door koude.quote:Op zondag 27 maart 2016 13:13 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
En hoe ontstaan derdegraads brandwonden?
Als je deskundig bent en met die kennis kunt aantonen dat een bepaalde foto nep is, en je ventileert dat op een forum, dan kun je verwachten dat anderen graag van je zien dat je aantoont welke kenmerken op de foto geknoei verraden.quote:Op zondag 27 maart 2016 18:52 schreef controlaltdelete het volgende:
Ook ik werk wel eens met photoshop. Waarom zou ik mijn mening met jullie moeten gaan delen? Ik zie daar geen reden toe want ik heb geen zin in de bekende discussie en al helemaal niet met de mensen die daar het hardst om vragen. Als je vrede hebt met de geleverde mediabeelden fine with me anders zoek het zelf uit.
Ik heb 0 verstand van foto's en digitale manipulatie dus zelfs als ik ga google-en heeft dat geen zin. Want ik begrijp het niet. Jij kent de materie blijkbaar wel maar dat wil je dan niet uitleggen. Dat vind ik jammer want wie weet heb je wel gegronde argumentatie waarom deze foto bewerkt zou zijn?quote:Op zondag 27 maart 2016 18:52 schreef controlaltdelete het volgende:
Een soort van terreursimulatie opgezet door samenwerkende veiligheidsdiensten, het leger, de mainstream media en hulpdiensten, waarbij nietsvermoedende burgers op locatie en via de media de stuipen op het lijf wordt gejaagd? Een soort van live rampenoefening, maar waarbij de aanwezige burger van niks weet en aan een toneelstuk deelneemt zonder dat ie het zelf doorheeft? Zoiets?quote:Op zondag 27 maart 2016 19:40 schreef Wantie het volgende:
Verder valt het me in de discussie op dat men er vooral van uit gaat dat de aanslag nooit plaats heeft gevonden, dat er geen slachtoffers zijn gevallen, dat in een drukke grote hal van een luchthaven een toneelstukje is opgevoerd.
En de 3 Nederlandse doden?quote:Op zondag 27 maart 2016 20:23 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Een soort van terreursimulatie opgezet door samenwerkende veiligheidsdiensten, het leger, de mainstream media en hulpdiensten, waarbij nietsvermoedende burgers op locatie en via de media de stuipen op het lijf wordt gejaagd? Een soort van live rampenoefening, maar waarbij de aanwezige burger van niks weet en aan een toneelstuk deelneemt zonder dat ie het zelf doorheeft? Zoiets?
Na wat ik hier nu allemaal van gezien heb vind ik dat eigenlijk niet eens een heel gekke gedachte.
Blaas het systeemplafond er uit en vul de ruimte tegelijk met rook en stof. Een hoop kabaal, brandmelders, gegil, mensen schrikken zich helemaal de tering en zullen meteen denken aan een aanslag. Iedereen wil z.s.m weg daar. Zorg dat hulpverleners er voor zorgen dat iedereen ook maakt dat ie wegkomt en begeleid ze tot uit het zicht.
De heftigste "gewonden" hebben dan hooguit een gat in het hoofd vanwege een plaat die uit het systeemplafond naar beneden kwam.
Waarom alleen de Nederlandse? De rest is minder erg?quote:Op zondag 27 maart 2016 20:30 schreef Mylene het volgende:
[..]
En de 3 Nederlandse doden?
[ afbeelding ]
Zou wel netjes zijn van de samenzweerders, dat ze het volledig als toneelstukje zouden uitvoeren, zonder dat er echt slachtoffers bij te betreuren zijn.quote:Op zondag 27 maart 2016 20:23 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Een soort van terreursimulatie opgezet door samenwerkende veiligheidsdiensten, het leger, de mainstream media en hulpdiensten, waarbij nietsvermoedende burgers op locatie en via de media de stuipen op het lijf wordt gejaagd? Een soort van live rampenoefening, maar waarbij de aanwezige burger van niks weet en aan een toneelstuk deelneemt zonder dat ie het zelf doorheeft? Zoiets?
Dus de MSM zit dan toch niet in het complot.quote:Journalisten op Radio 1 of BNR klaagden hier vrijdagmiddag over. Ze werden compleet afgeschermd (door o.a. het leger) van wat er gaande was.
Die große Lüge ja.quote:Op zondag 27 maart 2016 20:50 schreef Wantie het volgende:
Zou wel netjes zijn van de samenzweerders, dat ze het volledig als toneelstukje zouden uitvoeren, zonder dat er echt slachtoffers bij te betreuren zijn.
Probleem is wel dat dit het complot enorm groot maakt.
Denk je dat alle MSM journalisten precies op de hoogte moeten zijn als de MSM er bij betrokken is? AFP en/of Reuters slingeren iets de wereld in en de hele MSM neemt het gewoon over.quote:Dus de MSM zit dan toch niet in het complot.
Zoals ik al zei. Uit respect ga ik niet over de dodelijke slachtoffers praten.quote:Wat de 3 Nederlandse doden betreft: die zijn uiteraard niet erger dan de overige slachtoffers. Dat is het punt niet.
Punt is dat gesuggereerd wordt dat er helemaal geen doden zijn.
En dat is lastiger vol te houden als het slachtoffers uit je eigen omgeving zijn.
Nee, die is anders.quote:
Tja, dat is ook weer in tegenspraak.quote:[..]
Denk je dat alle MSM journalisten precies op de hoogte moeten zijn als de MSM er bij betrokken is? AFP en/of Reuters slingeren iets de wereld in en de hele MSM neemt het gewoon over.
Dus dan zijn dat wel echte slachtoffers.quote:Zoals ik al zei. Uit respect ga ik niet over de dodelijke slachtoffers praten.
In tegenspraak met wat?quote:
Wel netjes dat je het "dodelijke slachtoffers" noemt.quote:Op zondag 27 maart 2016 21:26 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
In tegenspraak met wat?
Ik ben hier trouwens niet om jou of anderen te willen overtuigen van iets hoor. Ik ben hier voor mezelf om een eigen beeld te vormen van wat er gebeurd is. Ik zal dan ook verder niet met jou of anderen in discussie gaan en me laten verleiden tot deelname aan jullie eeuwige welles/nietes spelletjes.
Ik weet hoe het er hier aan toegaat en daar pas ik voor.![]()
Alles is mogelijk net zoals de beelden van de minsk metro aanslag in 2011 uitgezonden zijn als beelden behorende bij de brussel aanslag .quote:Op zondag 27 maart 2016 19:40 schreef Wantie het volgende:
Verder valt het me in de discussie op dat men er vooral van uit gaat dat de aanslag nooit plaats heeft gevonden, dat er geen slachtoffers zijn gevallen, dat in een drukke grote hal van een luchthaven een toneelstukje is opgevoerd.
Nou als ik het niet gedroomd heb, dan was het laatste nieuws dat het toch geen gecontroleerde ontploffing was (de matten lagen al wel op het projectiel)quote:Op maandag 28 maart 2016 00:06 schreef Orwell het volgende:
wat ik zelf apart vond dat ik op 3-22 op de radio hoorde dat er een 3e explosie in een metro station was, dat, wat later bleek, een gecontroleerde explosie was. Een on-ontplofte bomgordel oid, professioneel tot ontploffing gebracht...
vaag verhaal..
kan iemand dit bevestigen?
Nee die metro bom 'n suicide bommer op de metro was.zeggen ze.quote:Op maandag 28 maart 2016 00:06 schreef Orwell het volgende:
wat ik zelf apart vond dat ik op 3-22 op de radio hoorde dat er een 3e explosie in een metro station was, dat, wat later bleek, een gecontroleerde explosie was. Een on-ontplofte bomgordel oid, professioneel tot ontploffing gebracht...
vaag verhaal..
Hoe duidelijk wil je het hebben?quote:Op maandag 28 maart 2016 00:31 schreef Tingo het volgende:
[..]
Je kan heel veel spijkers in zo'n grote reistas maar ik heb geen beelden van zwaar schrapnel wonden gezien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 28-03-2016 00:46:00 ]
Er zijn 2 bommen ontpoft op de luchthaven en later 1 in het metrostel.quote:Op maandag 28 maart 2016 00:06 schreef Orwell het volgende:
vaag verhaal..
Wie heeft Bassie nog nodig als er een overvloed is van politieke clowns van ruttes , timmermansen , hilaries , netanyahu's en obama's om maar een paar te noemenquote:Op zaterdag 26 maart 2016 21:54 schreef Orwell het volgende:
[..]
jammer van de 1 eye pose.
ik geloofde het bijna..
holy shit, ze worden steeds wanhopiger..
wanneer gaan ze clown Bassie rekruteren..
Ja dus?quote:Op maandag 28 maart 2016 13:37 schreef Tingo het volgende:
Op de grond zijn er geen plafond tegels in de fotos van Miss Kardava te zien.
ik vind ze er nog gaaf en onbeschadigd uitzien, terwijl ze een paar feet verwijderend van de bom waren.quote:Op maandag 28 maart 2016 13:37 schreef Tingo het volgende:
Photographer on taking iconic images of Brussels attacks
Interviewed binnen 24uurtjes naar de gebeurtenis.
“My first impression was I am in a movie”
“I was only a few feet from the explosion”
“All the people were on the floor without legs”
Ketevan Kardava, (Brussels) Photo of Nidhi Chaphekar
“After I realised I was alive....”
Op de grond zijn er geen plafond tegels in de fotos van Miss Kardava te zien.
Niks hoor.Als je met de officiele verklaringen,berichten,getuigen,beelden tevreden bent dan is er niks voor je om zorgen te maken over toch.quote:
Het lijkt dat er veel van zijn.quote:Op maandag 28 maart 2016 14:15 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik vind ze er nog gaaf en onbeschadigd uitzien, terwijl ze een paar feet verwijderend van de bom waren.
Geen native English speaker, die paar feet kan meer zijn dan zij hier bedoeld lijkt me. Ik vind het wel opmerkelijk dat dit dan als "bewijs" dient voor een Tingo dat het niet echt zou zijn, maar dat dezelfde beelden 9/10 keer door hem als "fake" worden bestempeldquote:Op maandag 28 maart 2016 14:15 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik vind ze er nog gaaf en onbeschadigd uitzien, terwijl ze een paar feet verwijderend van de bom waren.
Zorgen? Heeft niks met zorgen te maken. Maar meer wat je ermee wil zeggen. Want ik vind het vrij nietszeggende video's.quote:Op maandag 28 maart 2016 14:17 schreef Tingo het volgende:
[..]
Niks hoor.Als je met de officiele verklaringen,berichten,getuigen,beelden tevreden bent dan is er niks voor je om zorgen te maken over toch.
Oh.quote:Op maandag 28 maart 2016 14:22 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Zorgen? Heeft niks met zorgen te maken. Maar meer wat je ermee wil zeggen. Want ik vind het vrij nietszeggende video's.
En dat terwijl Mason Wells verder weg stond en met tweede- en derdegraads brandwonden in het ziekenhuis ligt:quote:Op maandag 28 maart 2016 14:15 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Ok ik heb gekeken. Wat is hier "verdacht" aan?quote:Op maandag 28 maart 2016 14:23 schreef Tingo het volgende:
Brussels terror attack victims laughing...crisis actors? *false flag, hoax
Interviewed op 't zelfde dag.
“I managed to get through police lines and take testimonies from the survivors, they said they saw bodies with no heads and no legs”
She doesn't seem very sure about what she is saying imo.
Niks hoor! Ik post wat info gewoon.quote:Op maandag 28 maart 2016 14:28 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Ok ik heb gekeken. Wat is hier "verdacht" aan?
Maar wat voor info is het dan? Want het is gewoon een interview, niks nieuws wat erin verteld wordt in elk geval.quote:
Er is genoeg reden om ons zorgen te maken.quote:Op maandag 28 maart 2016 14:17 schreef Tingo het volgende:
[..]
Niks hoor.Als je met de officiele verklaringen,berichten,getuigen,beelden tevreden bent dan is er niks voor je om zorgen te maken over toch.
Ik had de 'bodies without heads and legs' verhalen niet gehoord.quote:Op maandag 28 maart 2016 14:31 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Maar wat voor info is het dan? Want het is gewoon een interview, niks nieuws wat erin verteld wordt in elk geval.
Wat verwacht je dan bij een explosie? Madeliefjes en horzels?quote:Op maandag 28 maart 2016 14:36 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik had de 'bodies without heads and legs' verhalen niet gehoord.
op 0:10.
Triest...quote:Misschien had iemand net 'n grapje vertelt.
Best sneu als je zo reageert.quote:Op maandag 28 maart 2016 14:36 schreef Tingo het volgende:
[..]
op 0:10.Misschien had iemand net 'n grapje vertelt.
Joh er is haast met al die slachtoffers iets niet in de haak die allemaal zo prominent in het nieuws komen. Alleen al die mummie ingepakt in verband met zijn tweede en derdegraads verbrandingen helder van geest zijn relaas doet, maar zijn wimpers, wenkbrauwen en mond daar is niets te zien aan verbrandingen. Hmmz? Buiten dit, dat iemand tot zoiets in staat is? Ik heb ook wel eens een verbrandinkje gehad, dat alleen al doet verrekte zeer maar ja, het zal wel door de medicatie komen. Sure.quote:Op maandag 28 maart 2016 14:15 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Hoe lang was dit na de 'explosies' ?quote:Op maandag 28 maart 2016 14:25 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nog een vreemde aftermath video:
http://www.liveleak.com/view?i=112_1458660549#comment_page=21
Ik weet genoeg.
Jij hebt duidelijk nog nooit aan de morfine gezeten. Ik wel. Dan voel je die brandwonden niet echt meer.quote:Op maandag 28 maart 2016 15:10 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Joh er is haast met al die slachtoffers iets niet in de haak die allemaal zo prominent in het nieuws komen. Alleen al die mummie ingepakt in verband met zijn tweede en derdegraads verbrandingen helder van geest zijn relaas doet, maar zijn wimpers, wenkbrauwen en mond daar is niets te zien aan verbrandingen. Hmmz? Buiten dit, dat iemand tot zoiets in staat is? Ik heb ook wel eens een verbrandinkje gehad, dat alleen al doet verrekte zeer maar ja, het zal wel door de medicatie komen. Sure.
Die vid van die presstitute begint al met all seeing eye en dat blijft prominent aanwezig, gaat mij de zin al over zo ook de geloofwaardigheid van die griet. Het zal wel niet meer dan een logo zijn. Sure.![]()
Las vanochtend nog dit
Terreur? Let op de maatregelen die doorgevoerd worden!
Hij zal wel weer met de grond gelijk gemaakt worden maar hij ziet het goed.
Precies. Kan ook anybody onder de verbanden zijn.quote:Op maandag 28 maart 2016 15:10 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Joh er is haast met al die slachtoffers iets niet in de haak die allemaal zo prominent in het nieuws komen. Alleen al die mummie ingepakt in verband met zijn tweede en derdegraads verbrandingen helder van geest zijn relaas doet, maar zijn wimpers, wenkbrauwen en mond daar is niets te zien aan verbrandingen. Hmmz? Buiten dit, dat iemand tot zoiets in staat is? Ik heb ook wel eens een verbrandinkje gehad, dat alleen al doet verrekte zeer maar ja, het zal wel door de medicatie komen. Sure.
Ik heb zelf geen morfine gehad maar wel iemand van dichtbij meegemaakt vanwege heftig ongeluk. Inderdaad geen pijn maar helder van geest? Nee, niet echt. Maar ja lijn der verwachting dat zulke antwoorden zouden komen om niet toe te moeten geven dat de zaken niet kloppen bij deze mensen want ojee, dan gaat de bal rollen.quote:Op maandag 28 maart 2016 15:29 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk nog nooit aan de morfine gezeten. Ik wel. Dan voel je die brandwonden niet echt meer.En bij echte 3e graads brandwonden heb je kans dat de zenuwen zelfs weggebrand zijn. Dan kun je ook niks meer voelen. Is wel een hele diepe verbranding dan.
Verder vind ik termen als presstitue enzo niet spreken van respect maar goed dat is misschien kleinzielig van mij.
De meeste mensen kijken wel maar kijken niet. Dat ga je niet veranderen.quote:Op maandag 28 maart 2016 15:38 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik heb zelf geen morfine gehad maar wel iemand van dichtbij meegemaakt vanwege heftig ongeluk. Inderdaad geen pijn maar helder van geest? Nee, niet echt. Maar ja lijn der verwachting dat zulke antwoorden zouden komen om niet toe te moeten geven dat de zaken niet kloppen bij deze mensen want ojee, dan gaat de bal rollen.
Ik wel - tis wel lekker dromerig.quote:Op maandag 28 maart 2016 15:38 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik heb zelf geen morfine gehad maar wel iemand van dichtbij meegemaakt vanwege heftig ongeluk. Inderdaad geen pijn maar helder van geest? Nee, niet echt. Maar ja lijn der verwachting dat zulke antwoorden zouden komen om niet toe te moeten geven dat de zaken niet kloppen bij deze mensen want ojee, dan gaat de bal rollen.
Zeker niet als ze de commentaren zoalsquote:Op maandag 28 maart 2016 15:40 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
De meeste mensen kijken wel maar kijken niet. Dat ga je niet veranderen.
Ik lach heel erg veel als ik zenuwachtig ben, of me geen houding weet te geven.quote:Op maandag 28 maart 2016 14:36 schreef Tingo het volgende:
[..]
op 0:10.Misschien had iemand net 'n grapje vertelt.
Geen idee, lijkt niet zo lang te zijn aangezien een militair met iemand op zijn nek uit de terminal komt lopen.quote:Op maandag 28 maart 2016 15:21 schreef Tingo het volgende:
[..]
Hoe lang was dit na de 'explosies' ?
Niet veel activiteit van hulpverleners.
Die vent op 1:20.
Sorry hoor - I can't beleive this crap.
Of ze kijken wel, maar zien dingen die er niet zijn.quote:Op maandag 28 maart 2016 15:40 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Yupquote:Op maandag 28 maart 2016 15:48 schreef Tingo het volgende:
[..]
Zeker niet als ze de commentaren zoals
'There are bodies and blood everywhere'
'Some viewers may find these images disturbing'
'There you can see a child who is crying next to his dead mother' geloven.
They tell you to see things that aren't there.
Psychological Operation 101.
Vrees dat je gelijk hebt. Men is snel tevreden met de beelden die de algemene media ze toont terwijl je eigenlijk al vrij snel moet afvragen of je niet besodemieterd wordt zeker de laatste tijd, juist daarom eens wat verder moet kijken dan je neus lang is. Misschien dat je dan eens zaken gaat opmerken die merkwaardig zijn, laat ik het zo maar noemen. Denk ook dat het komt door een soort van zelfbehoud, het is ook best krankzinnig om te bedenken dat de eigen overheid hun volk naar de slachtbank aan het brengen is. Dan liever meegaan in het verhaal van boze moslims, IS en de eindeloze war on terror.quote:Op maandag 28 maart 2016 15:40 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen jaren heel veel beelden gezien van aanslagen over heel de wereld. Voornamelijk waren dat aanslagen die plaatsvonden in het M-O en Afrika. Deze komen erg je huiskamer binnen qua gruwelijkheid. Totaal iets anders dan wat we hier voorgeschoteld krijgen aan beeldmateriaal. En dan heb ik het nog niet eens over de belachelijke plots die aan dergelijke westerse aanslagen kleven.quote:Op maandag 28 maart 2016 15:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Of ze kijken wel, maar zien dingen die er niet zijn.
De persoon die gelooft in n false flag, zal overal z'n vraagtekens bij zetten en niets geloven. De persoon die daar niet in gelooft, zal niet 'kijken' dan.
Zoals al die slachtoffers zo vaak zeggen 'net als in een film'. Achter de schermen lachen ze ons uit, geven steekjes onder water en kleine aanwijzingen. Psychopaten zijn daar gek op per slotte, spelen met hun slachtoffers ofwel de massa in dit geval. We moeten er maar aan wennen, the new normal want daar worden we ook al mee geprogrammeerd.quote:Op maandag 28 maart 2016 16:11 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen jaren heel veel beelden gezien van aanslagen over heel de wereld. Voornamelijk waren dat aanslagen die plaatsvonden in het M-O en Afrika. Deze komen erg je huiskamer binnen qua gruwelijkheid. Totaal iets anders dan wat we hier voorgeschoteld krijgen aan beeldmateriaal. En dan heb ik het nog niet eens over de belachelijke plots die aan dergelijke westerse aanslagen kleven.
Het probleem is wmb een beetje dat er aangenomen wordt dat mensen op n bepaalde manier zullen/moeten reageren als er iets gebeurt. Dat ís nl niet zo, mensen reageren niet volgens een boekje, maar zijn allemaal anders.quote:Op maandag 28 maart 2016 16:11 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen jaren heel veel beelden gezien van aanslagen over heel de wereld. Voornamelijk waren dat aanslagen die plaatsvonden in het M-O en Afrika. Deze komen erg je huiskamer binnen qua gruwelijkheid. Totaal iets anders dan wat we hier voorgeschoteld krijgen aan beeldmateriaal. En dan heb ik het nog niet eens over de belachelijke plots die aan dergelijke westerse aanslagen kleven.
Sure ken je ook iemand misschien met tweede en derdegraadsverbrandingen over zijn lichaam (zelfs in zijn gezicht) die erna in staat is helder van geest een interview te geven voor de pers? Valt dat ook onder niet iedereen reageert hetzelfde?quote:Op maandag 28 maart 2016 16:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het probleem is wmb een beetje dat er aangenomen wordt dat mensen op n bepaalde manier zullen/moeten reageren als er iets gebeurt. Dat ís nl niet zo, mensen reageren niet volgens een boekje, maar zijn allemaal anders.
Ik heb bv ooit een ongeluk gehad waarbij ik de vrouw die me aan had gereden gerust moest stellen, terwijl ík gewond was en zij niet. Ook ben ik ooit zó bang geweest dat ik bedacht had dat ik wel uit het raam kon springen, totaal irrationeel, maar voor mij wel echt n optie op dat moment (je zag ook mensen aan het raamkozijn hangen bij de aanslagen in Parijs bv) en m'n vriend is ooit een brandend huis ingelopen omdat hij dacht dat er nog kinderen binnen waren, terwijl er allemaal mensen omheen stonden die niets deden.
Er is gewoon geen goed of fout aan emoties, mensen bevriezen, schieten in de lach, raken zó in paniek dat ze compleet de verkeerde kant op gaan of kunnen het helemaal niet bevatten.
er is gewoon geen vaststaande manier van reageren.
Kom met 'bewijzen' die daar niet mee te maken hebben en ik wil er met alle liefde naar kijken, hell, bij sommige reacties denk ik ookMaar schrijf niet alle reacties af omdat het niet is wat jij dénkt te zullen doen in een dergelijke situatie.
Je bereikt daarmee vooral dat de 'niet gelovers' je niet serieus meer nemen, terwijl je volgens mij juist wil dat meer mensen je theorie geloven, zodat ze meer 'aware' worden.
Je is in deze niet jij persoonlijk btw.
En dan in zo'n korte tijd er 'n stuk of vijf zwaargewonden op de banken en grond buiten zijn?quote:Op maandag 28 maart 2016 15:55 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Geen idee, lijkt niet zo lang te zijn aangezien een militair met iemand op zijn nek uit de terminal komt lopen.
Er is in ieder geval veel mis met dat filmpje. Met vrijwel alle filmpjes eigenlijk.
ik geef ook aan dat ik soms ook m'n vraagtekens heb, of niet?quote:Op maandag 28 maart 2016 16:32 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Sure ken je ook iemand misschien met tweede en derdegraadsverbrandingen over zijn lichaam (zelfs in zijn gezicht) die erna in staat is helder van geest een interview te geven voor de pers? Valt dat ook onder niet iedereen reageert hetzelfde?
Nee, dat is het niet.quote:Op maandag 28 maart 2016 16:35 schreef Tingo het volgende:
[..]
En dan in zo'n korte tijd er 'n stuk of vijf zwaargewonden op de banken en grond buiten zijn?
Er zijn niet veel emergency sirens geluiden te horen.
Is het verstandig om 'n zwaargewonden zo te behandelen? Is 't niet standard medical procedure om mensen met zulke gewonden NIET te bewegen?
Ik heb vids van 'Brussels bombing eyewitnesses' gegoogled en ik heb geen ene overtuigende 'eyewitness/overlevenden' gezien.
Er klopt niks van.
De meeste mensen veel te veel vertrouw in de media hebben.quote:Op maandag 28 maart 2016 16:04 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Vrees dat je gelijk hebt. Men is snel tevreden met de beelden die de algemene media ze toont terwijl je eigenlijk al vrij snel moet afvragen of je niet besodemieterd wordt zeker de laatste tijd, juist daarom eens wat verder moet kijken dan je neus lang is. Misschien dat je dan eens zaken gaat opmerken die merkwaardig zijn, laat ik het zo maar noemen. Denk ook dat het komt door een soort van zelfbehoud, het is ook best krankzinnig om te bedenken dat de eigen overheid hun volk naar de slachtbank aan het brengen is. Dan liever meegaan in het verhaal van boze moslims, IS en de eindeloze war on terror.
OK - dan is het 'n kwestie van meningsverschil en vertrouw in de beelden.quote:Op maandag 28 maart 2016 16:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, dat is het niet.
Als er direct gevaar is, haal je iemand weg, óók als er kans is dat verwondingen daardoor verergeren.
Alleen als er geen direct gevaar is, laat je mensen liggen, overigens kunnen die mensen ook best zelf naar buiten gelopen zijn.
nou, dat is t niet eens..quote:Op maandag 28 maart 2016 16:43 schreef Tingo het volgende:
[..]
De meeste mensen veel te veel vertrouw in de media hebben.
Soort van 'we all know the media tell lies,but they wouldn't tell such enormous lies'.
dat laatste reageerde ik niet op. Ik reageerde op je statement dat je iemand laat liggen in zo'n situatie.quote:Op maandag 28 maart 2016 16:46 schreef Tingo het volgende:
[..]
OK - dan is het 'n kwestie van meningsverschil en vertrouw in de beelden.
De vid is heel erg verdacht.Het kan makkelijk in scene gezet zijn.imo
Netjes van je, respect.quote:Op zondag 27 maart 2016 20:33 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Waarom alleen de Nederlandse? De rest is minder erg?
Verder ga ik daar uit respect niet op in.
Geef je haar in de rest van haar verhaal gelijk dat je er niet op in gaat?quote:Op maandag 28 maart 2016 16:32 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Sure ken je ook iemand misschien met tweede en derdegraadsverbrandingen over zijn lichaam (zelfs in zijn gezicht) die erna in staat is helder van geest een interview te geven voor de pers? Valt dat ook onder niet iedereen reageert hetzelfde?
Alles kan makkelijk in scene gezet zijn. Dat wil niet zeggen dat het zo is. Wie weet ben jij wel een in scene gezette trol..quote:Op maandag 28 maart 2016 16:46 schreef Tingo het volgende:
[..]
OK - dan is het 'n kwestie van meningsverschil en vertrouw in de beelden.
De vid is heel erg verdacht.Het kan makkelijk in scene gezet zijn.imo
De meeste mensen kijken niet met vertrouwen of wantrouwen naar nieuws. Die kijken gewoon.quote:Op maandag 28 maart 2016 16:43 schreef Tingo het volgende:
[..]
De meeste mensen veel te veel vertrouw in de media hebben.
Soort van 'we all know the media tell lies,but they wouldn't tell such enormous lies'.
Wie is men? Waaruit blijkt dat 'men' snel tevreden is? Waarom 'zeker de laatste tijd'? En je zegt "juist daarom" waarom juist daarom?quote:Op maandag 28 maart 2016 16:04 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Vrees dat je gelijk hebt. Men is snel tevreden met de beelden die de algemene media ze toont terwijl je eigenlijk al vrij snel moet afvragen of je niet besodemieterd wordt zeker de laatste tijd, juist daarom eens wat verder moet kijken dan je neus lang is. Misschien dat je dan eens zaken gaat opmerken die merkwaardig zijn, laat ik het zo maar noemen. Denk ook dat het komt door een soort van zelfbehoud, het is ook best krankzinnig om te bedenken dat de eigen overheid hun volk naar de slachtbank aan het brengen is. Dan liever meegaan in het verhaal van boze moslims, IS en de eindeloze war on terror.
Nee- dat zeggen de slechte acteerwerk,stomme verhalen en kromme beelden wel goed.quote:Op maandag 28 maart 2016 17:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Alles kan makkelijk in scene gezet zijn. Dat wil niet zeggen dat het zo is. Wie weet ben jij wel een in scene gezette trol..
Nee, dat is jouw mening. En je argumenten schieten behoorlijk te kort om met je mening mee te gaan, daarom doet niemand dat dan ook (op de usual suspects na dan).quote:Op maandag 28 maart 2016 17:35 schreef Tingo het volgende:
[..]
Nee- dat zeggen de slechte acteerwerk,stomme verhalen en kromme beelden wel goed.
En nog miljoenen anderen. Ik sta niet alleen.quote:Op maandag 28 maart 2016 17:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, dat is jouw mening. En je argumenten schieten behoorlijk te kort om met je mening mee te gaan, daarom doet niemand dat dan ook (op de usual suspects na dan).
Bijna wel hoor. Geeft niets verder.quote:Op maandag 28 maart 2016 17:41 schreef Tingo het volgende:
[..]
En nog miljoenen anderen. Ik sta niet alleen.
Dat weet jij niet. Geeft niks idd.quote:Op maandag 28 maart 2016 17:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Bijna wel hoor. Geeft niets verder.
Onze eigen Jomandaquote:Op maandag 28 maart 2016 17:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat weet ik wel. Ik voel dat soort dingen.
Het is geen bewíjs, wat jij slecht acteerwerk noemt, kan shock zijn, of verslagenheid, en wie weet zítten er wel mensen bij die hun 5 seconds of fame willen en daarom maar wat uit hun nek lullen, dat kan best.quote:Op maandag 28 maart 2016 17:35 schreef Tingo het volgende:
[..]
Nee- dat zeggen de slechte acteerwerk,stomme verhalen en kromme beelden wel goed.
In een goedkope filmproduktie worden minder fouten gemaakt, ziet het er allemaal echter en minder geacteerd uit. Dus of het zijn geen echte acteurs die ze gehosseld hebben voor dit optreden of het is wel echt.quote:Op maandag 28 maart 2016 17:35 schreef Tingo het volgende:
[..]
Dit is het gebruikelijke riedeltje dat je op kunt hangen ja en dat maakt de discussie ook meteen dood.quote:Op maandag 28 maart 2016 18:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het is geen bewíjs, wat jij slecht acteerwerk noemt, kan shock zijn, of verslagenheid, en wie weet zítten er wel mensen bij die hun 5 seconds of fame willen en daarom maar wat uit hun nek lullen, dat kan best.
Stomme verhalen past ook in dat plaatje én het kan best zijn dat jij het stom víndt, maar dat het wel echt waar is. Slappe lach op je oma's begrafenis is ook stom bv...
En kromme beelden... Tja, ik heb geen idee hoe ik zou filmen en óf ik zou filmen op zo'n moment. Jij weet ook niet wat normaal is als er écht iets gebeurt, dus dat kun je ook niet als bewijs aanvoeren... En daarbij, wat normaal is is ook niet hoe iederéén reageert, er zullen altijd mensen zijn die wat anders doen dan 'normaal'.
Net als het riedeltje: ziet er gek uit, die mensen doen niet zoals ik, dus het is een hoax.quote:Op maandag 28 maart 2016 18:20 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dit is het gebruikelijke riedeltje dat je op kunt hangen ja en dat maakt de discussie ook meteen dood.
Je kan ook zelf wat kritischer kijken naar je standpunten zoals je dat zelf ook 'wist' van mensen die het anders zien.quote:Op maandag 28 maart 2016 18:20 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dit is het gebruikelijke riedeltje dat je op kunt hangen ja en dat maakt de discussie ook meteen dood.
Idd. Zouden de mensen die dit hier lopen te verkondigen dat ook tegen de nabestaanden van de slachtoffers durven zeggen?quote:Op maandag 28 maart 2016 18:22 schreef Wantie het volgende:
maar het is wel positief zo op de paasdagen om te kunnen concluderen dat de aanslagen niet hebben plaatsgevonden en dat er geen slachtoffers zijn te betreuren.
Enige puntjes van kritiek zijn het acteerwerk dat beter kan en volgende keer een professionele filmploeg op de locatie stationeren
Met 1 groot verschil; bij het ene riedeltje beschuldig je mensen niet vals, ver of beoordeel je mensen niet, etc.quote:Op maandag 28 maart 2016 18:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Net als het riedeltje: ziet er gek uit, die mensen doen niet zoals ik, dus het is een hoax.
Nee, uit respect voor de nabestaanden gaan ze daar verder niet op in.quote:Op maandag 28 maart 2016 18:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Idd. Zouden de mensen die dit hier lopen te verkondigen dat ook tegen de nabestaanden van de slachtoffers durven zeggen?
lotus slachtoffers zijn acteurs die slachtoffer spelen, ook bij bv EHBO cursussen.quote:Op maandag 28 maart 2016 18:54 schreef Lavenderr het volgende:
Irma Schiffers gaat nog een stapje verder. Fake roept ze!
'Ik kan ook niet zeggen wat hier nu precies aan de hand is, maar ik zoek wel naar de andere kant van het verhaal, voor meer informatie. Let wel: als het geen lotus-slachtoffers zijn en er echte slachtoffers zijn gevallen, vind ik dat echt verschrikkelijk, dat lijdt geen twijfel. Het is überhaupt verschrikkelijk wat de machthebbers allemaal uithalen met de mensheid, de dieren, planten en met de planeet. Dat is een feit'.
https://irmaschiffers2014(...)n-fake-blijf-wakker/
Ze kan het niet precies zeggen maar ze weet wel dat het fake is![]()
En wat zijn lotus-slachtoffers?
Jij geeft echt bizarre veel om je medemens of nietquote:Op maandag 28 maart 2016 18:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Idd. Zouden de mensen die dit hier lopen te verkondigen dat ook tegen de nabestaanden van de slachtoffers durven zeggen?
ik vind die kolommen erg gaaf en nieuw uit zienquote:Op maandag 28 maart 2016 19:24 schreef J0kkebr0k het volgende:
[ afbeelding ]
Explosie kwam van het plafond *knip*.
(vertaald als: "The explosions were in the departure level"):
Het systeemplafond is er "gewoon" uitgeblazen.
Ik ook Tingoquote:Op maandag 28 maart 2016 19:41 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik vind die kolommen erg gaaf en nieuw uit zien
false flag, geen Hoax.quote:Op maandag 28 maart 2016 18:22 schreef Wantie het volgende:
maar het is wel positief zo op de paasdagen om te kunnen concluderen dat de aanslagen niet hebben plaatsgevonden en dat er geen slachtoffers zijn te betreuren.
Enige puntjes van kritiek zijn het acteerwerk dat beter kan en volgende keer een professionele filmploeg op de locatie stationeren
Ga jij ff voelen wat je wil.quote:Op maandag 28 maart 2016 17:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat weet ik wel. Ik voel dat soort dingen.
Wie had 't over CIA/Mossad?quote:Op maandag 28 maart 2016 16:05 schreef ChrisCarter het volgende:
Er is een verschil tussen kritisch zijn over de gang van zaken bij nieuwsitems of.... Overal meteen "zeker zijn" dat het nep is. Of door de CIA/mossad en dat soort zaken.
Dan is 't veel moellijker om medewerkers te krijgen.Nobody really got killed,they did it for money,career,their own poltical beliefs,they got blackmailed, who knows?quote:Op maandag 28 maart 2016 16:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nou, dat is t niet eens..
Het lijkt me gewoon onnoemelijk veel gemakkelijker en logischer om gewoon écht een aanslag te plegen. Als overheid. Dát zou ik dan eerder verwachten dan een of ander nep-gebeuren waarbij helemaal geen slachtoffers zijn.
Dat is niet alleen veel risicovoller wbt het uitkomen van je geheimpje, maar ook nog eens veel meer werk...
nee, dat is het niet. Mensen die het zo zien worden nog steeds door de massa bekeken als gekkies. Mede omdat er dus weinig echt bewijs is en er weinig tot geen mensen zijn die hun mond voorbij praten na aan zon nep- aanslag te hebben meegewerkt.quote:Op maandag 28 maart 2016 20:50 schreef Tingo het volgende:
[..]
Dan is 't veel moellijker om medewerkers te krijgen.Nobody really got killed,they did it for money,career,their own poltical beliefs,they got blackmailed, who knows?
Misschien sommige van de 'crisis acteurs/getuigen' CGI creaties zijn.Ik weet 't ook niet precies maar om dat ik 'weet 't niet precies' bedoelt niet dat ik kromme verhalen,beelden enz. (van 't zelfde gasten die hebben zulke classicos als moonlandings,911 e.a. verzonnen en verkocht) moet geloven.
Het 'geheim' is al 'n beetje uit hoor.
Ik weet ook niet wat ik nou moet geloven van de hele gebeurtenis , feit blijft dat er meteen misleidende beelden zijn uitgezonden door een al onbetrouwbaar leugenachtig medium die eerst met overtuigend bewijs moet komen voordat ik ooit nog iets aanneem voor waar .quote:Op maandag 28 maart 2016 20:50 schreef Tingo het volgende:
[..]
Dan is 't veel moellijker om medewerkers te krijgen.Nobody really got killed,they did it for money,career,their own poltical beliefs,they got blackmailed, who knows?
Misschien sommige van de 'crisis acteurs/getuigen' CGI creaties zijn.Ik weet 't ook niet precies maar om dat ik 'weet 't niet precies' bedoelt niet dat ik kromme verhalen,beelden enz. (van 't zelfde gasten die hebben zulke classicos als moonlandings,911 e.a. verzonnen en verkocht) moet geloven.
Het 'geheim' is al 'n beetje uit hoor.
precies, een echte false flag is veel eenvoudiger in elkaar te zetten.quote:Op maandag 28 maart 2016 21:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
Bij een echte aanslag door de overheid veel minder. Dus veel minder mensen die het kunnen doorlullen.
Net alsof je een vliegveld stil kunt leggen voor een dag, voor een oefening, zonder dat iemand het weet.quote:Op maandag 28 maart 2016 21:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee, dat is het niet. Mensen die het zo zien worden nog steeds door de massa bekeken als gekkies. Mede omdat er dus weinig echt bewijs is en er weinig tot geen mensen zijn die hun mond voorbij praten na aan zon nep- aanslag te hebben meegewerkt.
Hoeveel heb je er nodig? Minstens 100en.
Bij een echte aanslag door de overheid veel minder. Dus veel minder mensen die het kunnen doorlullen.
wat ik ook opvallend vind, is dat er vaak gezegd wordt dat het nergens op slaat dat het IS zou zijn, want wat is het doel?
Angst zaaien, wraak voor bombardementen en een sterke overtuiging dat wat zij doen goed is, is voor sommige mensen reden genoeg. Denk aan de kamikazepiloten...
Zijn alle aanslagen in de hele geschiedenis nep geweest? Moeten we alles in twijfel trekken, pf zou er ook weleens wat gebeuren dat wel echt is?
Ik vind dat er niet selectief gekeken wordt, niets is echt en alles wordt meteen al nep genoemd, nog voor beelden bekeken zijn, voor feiten naar buiten zijn gekomen en nog voor er meer bekend is dan: highschool shooting, of aanslag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |