Zorgen? Heeft niks met zorgen te maken. Maar meer wat je ermee wil zeggen. Want ik vind het vrij nietszeggende video's.quote:Op maandag 28 maart 2016 14:17 schreef Tingo het volgende:
[..]
Niks hoor.Als je met de officiele verklaringen,berichten,getuigen,beelden tevreden bent dan is er niks voor je om zorgen te maken over toch.
Oh.quote:Op maandag 28 maart 2016 14:22 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Zorgen? Heeft niks met zorgen te maken. Maar meer wat je ermee wil zeggen. Want ik vind het vrij nietszeggende video's.
En dat terwijl Mason Wells verder weg stond en met tweede- en derdegraads brandwonden in het ziekenhuis ligt:quote:Op maandag 28 maart 2016 14:15 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik vind ze er nog gaaf en onbeschadigd uitzien, terwijl ze een paar feet verwijderend van de bom waren.
Ok ik heb gekeken. Wat is hier "verdacht" aan?quote:Op maandag 28 maart 2016 14:23 schreef Tingo het volgende:
Brussels terror attack victims laughing...crisis actors? *false flag, hoax
Interviewed op 't zelfde dag.
“I managed to get through police lines and take testimonies from the survivors, they said they saw bodies with no heads and no legs”
She doesn't seem very sure about what she is saying imo.
Niks hoor! Ik post wat info gewoon.quote:Op maandag 28 maart 2016 14:28 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Ok ik heb gekeken. Wat is hier "verdacht" aan?
Maar wat voor info is het dan? Want het is gewoon een interview, niks nieuws wat erin verteld wordt in elk geval.quote:
Er is genoeg reden om ons zorgen te maken.quote:Op maandag 28 maart 2016 14:17 schreef Tingo het volgende:
[..]
Niks hoor.Als je met de officiele verklaringen,berichten,getuigen,beelden tevreden bent dan is er niks voor je om zorgen te maken over toch.
Ik had de 'bodies without heads and legs' verhalen niet gehoord.quote:Op maandag 28 maart 2016 14:31 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Maar wat voor info is het dan? Want het is gewoon een interview, niks nieuws wat erin verteld wordt in elk geval.
Wat verwacht je dan bij een explosie? Madeliefjes en horzels?quote:Op maandag 28 maart 2016 14:36 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik had de 'bodies without heads and legs' verhalen niet gehoord.
op 0:10.
Triest...quote:Misschien had iemand net 'n grapje vertelt.
Best sneu als je zo reageert.quote:Op maandag 28 maart 2016 14:36 schreef Tingo het volgende:
[..]
op 0:10.Misschien had iemand net 'n grapje vertelt.
Joh er is haast met al die slachtoffers iets niet in de haak die allemaal zo prominent in het nieuws komen. Alleen al die mummie ingepakt in verband met zijn tweede en derdegraads verbrandingen helder van geest zijn relaas doet, maar zijn wimpers, wenkbrauwen en mond daar is niets te zien aan verbrandingen. Hmmz? Buiten dit, dat iemand tot zoiets in staat is? Ik heb ook wel eens een verbrandinkje gehad, dat alleen al doet verrekte zeer maar ja, het zal wel door de medicatie komen. Sure.quote:Op maandag 28 maart 2016 14:15 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik vind ze er nog gaaf en onbeschadigd uitzien, terwijl ze een paar feet verwijderend van de bom waren.
Hoe lang was dit na de 'explosies' ?quote:Op maandag 28 maart 2016 14:25 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nog een vreemde aftermath video:
http://www.liveleak.com/view?i=112_1458660549#comment_page=21
Ik weet genoeg.
Jij hebt duidelijk nog nooit aan de morfine gezeten. Ik wel. Dan voel je die brandwonden niet echt meer.quote:Op maandag 28 maart 2016 15:10 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Joh er is haast met al die slachtoffers iets niet in de haak die allemaal zo prominent in het nieuws komen. Alleen al die mummie ingepakt in verband met zijn tweede en derdegraads verbrandingen helder van geest zijn relaas doet, maar zijn wimpers, wenkbrauwen en mond daar is niets te zien aan verbrandingen. Hmmz? Buiten dit, dat iemand tot zoiets in staat is? Ik heb ook wel eens een verbrandinkje gehad, dat alleen al doet verrekte zeer maar ja, het zal wel door de medicatie komen. Sure.
Die vid van die presstitute begint al met all seeing eye en dat blijft prominent aanwezig, gaat mij de zin al over zo ook de geloofwaardigheid van die griet. Het zal wel niet meer dan een logo zijn. Sure.![]()
Las vanochtend nog dit
Terreur? Let op de maatregelen die doorgevoerd worden!
Hij zal wel weer met de grond gelijk gemaakt worden maar hij ziet het goed.
Precies. Kan ook anybody onder de verbanden zijn.quote:Op maandag 28 maart 2016 15:10 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Joh er is haast met al die slachtoffers iets niet in de haak die allemaal zo prominent in het nieuws komen. Alleen al die mummie ingepakt in verband met zijn tweede en derdegraads verbrandingen helder van geest zijn relaas doet, maar zijn wimpers, wenkbrauwen en mond daar is niets te zien aan verbrandingen. Hmmz? Buiten dit, dat iemand tot zoiets in staat is? Ik heb ook wel eens een verbrandinkje gehad, dat alleen al doet verrekte zeer maar ja, het zal wel door de medicatie komen. Sure.
Ik heb zelf geen morfine gehad maar wel iemand van dichtbij meegemaakt vanwege heftig ongeluk. Inderdaad geen pijn maar helder van geest? Nee, niet echt. Maar ja lijn der verwachting dat zulke antwoorden zouden komen om niet toe te moeten geven dat de zaken niet kloppen bij deze mensen want ojee, dan gaat de bal rollen.quote:Op maandag 28 maart 2016 15:29 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk nog nooit aan de morfine gezeten. Ik wel. Dan voel je die brandwonden niet echt meer.En bij echte 3e graads brandwonden heb je kans dat de zenuwen zelfs weggebrand zijn. Dan kun je ook niks meer voelen. Is wel een hele diepe verbranding dan.
Verder vind ik termen als presstitue enzo niet spreken van respect maar goed dat is misschien kleinzielig van mij.
De meeste mensen kijken wel maar kijken niet. Dat ga je niet veranderen.quote:Op maandag 28 maart 2016 15:38 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik heb zelf geen morfine gehad maar wel iemand van dichtbij meegemaakt vanwege heftig ongeluk. Inderdaad geen pijn maar helder van geest? Nee, niet echt. Maar ja lijn der verwachting dat zulke antwoorden zouden komen om niet toe te moeten geven dat de zaken niet kloppen bij deze mensen want ojee, dan gaat de bal rollen.
Ik wel - tis wel lekker dromerig.quote:Op maandag 28 maart 2016 15:38 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik heb zelf geen morfine gehad maar wel iemand van dichtbij meegemaakt vanwege heftig ongeluk. Inderdaad geen pijn maar helder van geest? Nee, niet echt. Maar ja lijn der verwachting dat zulke antwoorden zouden komen om niet toe te moeten geven dat de zaken niet kloppen bij deze mensen want ojee, dan gaat de bal rollen.
Zeker niet als ze de commentaren zoalsquote:Op maandag 28 maart 2016 15:40 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
De meeste mensen kijken wel maar kijken niet. Dat ga je niet veranderen.
Ik lach heel erg veel als ik zenuwachtig ben, of me geen houding weet te geven.quote:Op maandag 28 maart 2016 14:36 schreef Tingo het volgende:
[..]
op 0:10.Misschien had iemand net 'n grapje vertelt.
Geen idee, lijkt niet zo lang te zijn aangezien een militair met iemand op zijn nek uit de terminal komt lopen.quote:Op maandag 28 maart 2016 15:21 schreef Tingo het volgende:
[..]
Hoe lang was dit na de 'explosies' ?
Niet veel activiteit van hulpverleners.
Die vent op 1:20.
Sorry hoor - I can't beleive this crap.
Of ze kijken wel, maar zien dingen die er niet zijn.quote:Op maandag 28 maart 2016 15:40 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Yupquote:Op maandag 28 maart 2016 15:48 schreef Tingo het volgende:
[..]
Zeker niet als ze de commentaren zoals
'There are bodies and blood everywhere'
'Some viewers may find these images disturbing'
'There you can see a child who is crying next to his dead mother' geloven.
They tell you to see things that aren't there.
Psychological Operation 101.
Vrees dat je gelijk hebt. Men is snel tevreden met de beelden die de algemene media ze toont terwijl je eigenlijk al vrij snel moet afvragen of je niet besodemieterd wordt zeker de laatste tijd, juist daarom eens wat verder moet kijken dan je neus lang is. Misschien dat je dan eens zaken gaat opmerken die merkwaardig zijn, laat ik het zo maar noemen. Denk ook dat het komt door een soort van zelfbehoud, het is ook best krankzinnig om te bedenken dat de eigen overheid hun volk naar de slachtbank aan het brengen is. Dan liever meegaan in het verhaal van boze moslims, IS en de eindeloze war on terror.quote:Op maandag 28 maart 2016 15:40 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |