abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160983725
quote:
0s.gif Op zondag 27 maart 2016 18:52 schreef controlaltdelete het volgende:
Ook ik werk wel eens met photoshop. Waarom zou ik mijn mening met jullie moeten gaan delen? Ik zie daar geen reden toe want ik heb geen zin in de bekende discussie en al helemaal niet met de mensen die daar het hardst om vragen. Als je vrede hebt met de geleverde mediabeelden fine with me anders zoek het zelf uit.
Ik heb 0 verstand van foto's en digitale manipulatie dus zelfs als ik ga google-en heeft dat geen zin. Want ik begrijp het niet. Jij kent de materie blijkbaar wel maar dat wil je dan niet uitleggen. Dat vind ik jammer want wie weet heb je wel gegronde argumentatie waarom deze foto bewerkt zou zijn? :)
pi_160983885
quote:
0s.gif Op zondag 27 maart 2016 19:40 schreef Wantie het volgende:
Verder valt het me in de discussie op dat men er vooral van uit gaat dat de aanslag nooit plaats heeft gevonden, dat er geen slachtoffers zijn gevallen, dat in een drukke grote hal van een luchthaven een toneelstukje is opgevoerd.
Een soort van terreursimulatie opgezet door samenwerkende veiligheidsdiensten, het leger, de mainstream media en hulpdiensten, waarbij nietsvermoedende burgers op locatie en via de media de stuipen op het lijf wordt gejaagd? Een soort van live rampenoefening, maar waarbij de aanwezige burger van niks weet en aan een toneelstuk deelneemt zonder dat ie het zelf doorheeft? Zoiets?

Na wat ik hier nu allemaal van gezien heb vind ik dat eigenlijk niet eens een heel gekke gedachte.

Blaas het systeemplafond er uit en vul de ruimte tegelijk met rook en stof. Een hoop kabaal, brandmelders, gegil, mensen schrikken zich helemaal de tering en zullen meteen denken aan een aanslag. Iedereen wil z.s.m weg daar. Zorg dat hulpverleners er voor zorgen dat iedereen ook maakt dat ie wegkomt en begeleid ze tot uit het zicht.

De heftigste "gewonden" hebben dan hooguit een gat in het hoofd vanwege een plaat die uit het systeemplafond naar beneden kwam.

Hou de aanwezige pottenkijkers op afstand door alle zicht op de terminal te blokkeren, zodat daar lekker verder gegaan kan worden met het toneelstukje om beeldmateriaal te creëren om de wereld in te slingeren.

Journalisten op Radio 1 of BNR klaagden hier vrijdagmiddag over. Ze werden compleet afgeschermd (door o.a. het leger) van wat er gaande was.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 27-03-2016 20:29:26 ]
  zondag 27 maart 2016 @ 20:30:49 #203
16715 Mylene
*schatje*
pi_160984053
quote:
0s.gif Op zondag 27 maart 2016 20:23 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Een soort van terreursimulatie opgezet door samenwerkende veiligheidsdiensten, het leger, de mainstream media en hulpdiensten, waarbij nietsvermoedende burgers op locatie en via de media de stuipen op het lijf wordt gejaagd? Een soort van live rampenoefening, maar waarbij de aanwezige burger van niks weet en aan een toneelstuk deelneemt zonder dat ie het zelf doorheeft? Zoiets?

Na wat ik hier nu allemaal van gezien heb vind ik dat eigenlijk niet eens een heel gekke gedachte.

Blaas het systeemplafond er uit en vul de ruimte tegelijk met rook en stof. Een hoop kabaal, brandmelders, gegil, mensen schrikken zich helemaal de tering en zullen meteen denken aan een aanslag. Iedereen wil z.s.m weg daar. Zorg dat hulpverleners er voor zorgen dat iedereen ook maakt dat ie wegkomt en begeleid ze tot uit het zicht.

De heftigste "gewonden" hebben dan hooguit een gat in het hoofd vanwege een plaat die uit het systeemplafond naar beneden kwam.
En de 3 Nederlandse doden?

pi_160984146
quote:
0s.gif Op zondag 27 maart 2016 20:30 schreef Mylene het volgende:

[..]

En de 3 Nederlandse doden?

[ afbeelding ]
Waarom alleen de Nederlandse? De rest is minder erg?

Verder ga ik daar uit respect niet op in.
pi_160984574
quote:
0s.gif Op zondag 27 maart 2016 20:23 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Zou wel netjes zijn van de samenzweerders, dat ze het volledig als toneelstukje zouden uitvoeren, zonder dat er echt slachtoffers bij te betreuren zijn.
Probleem is wel dat dit het complot enorm groot maakt.

quote:
Journalisten op Radio 1 of BNR klaagden hier vrijdagmiddag over. Ze werden compleet afgeschermd (door o.a. het leger) van wat er gaande was.
Dus de MSM zit dan toch niet in het complot.

Wat de 3 Nederlandse doden betreft: die zijn uiteraard niet erger dan de overige slachtoffers. Dat is het punt niet.
Punt is dat gesuggereerd wordt dat er helemaal geen doden zijn.
En dat is lastiger vol te houden als het slachtoffers uit je eigen omgeving zijn.
pi_160984896
quote:
0s.gif Op zondag 27 maart 2016 20:50 schreef Wantie het volgende:

Zou wel netjes zijn van de samenzweerders, dat ze het volledig als toneelstukje zouden uitvoeren, zonder dat er echt slachtoffers bij te betreuren zijn.
Probleem is wel dat dit het complot enorm groot maakt.
Die große Lüge ja.

quote:
Dus de MSM zit dan toch niet in het complot.
Denk je dat alle MSM journalisten precies op de hoogte moeten zijn als de MSM er bij betrokken is? AFP en/of Reuters slingeren iets de wereld in en de hele MSM neemt het gewoon over.

quote:
Wat de 3 Nederlandse doden betreft: die zijn uiteraard niet erger dan de overige slachtoffers. Dat is het punt niet.
Punt is dat gesuggereerd wordt dat er helemaal geen doden zijn.
En dat is lastiger vol te houden als het slachtoffers uit je eigen omgeving zijn.
Zoals ik al zei. Uit respect ga ik niet over de dodelijke slachtoffers praten.
pi_160985509
quote:
0s.gif Op zondag 27 maart 2016 21:00 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Die große Lüge ja.
Nee, die is anders.

quote:
[..]

Denk je dat alle MSM journalisten precies op de hoogte moeten zijn als de MSM er bij betrokken is? AFP en/of Reuters slingeren iets de wereld in en de hele MSM neemt het gewoon over.
Tja, dat is ook weer in tegenspraak.

quote:
Zoals ik al zei. Uit respect ga ik niet over de dodelijke slachtoffers praten.
Dus dan zijn dat wel echte slachtoffers.
pi_160985767
quote:
0s.gif Op zondag 27 maart 2016 21:19 schreef Wantie het volgende:

Tja, dat is ook weer in tegenspraak.
.
In tegenspraak met wat?

Ik ben hier trouwens niet om jou of anderen te willen overtuigen van iets hoor. Ik ben hier voor mezelf om een eigen beeld te vormen van wat er gebeurd is. Ik zal dan ook verder niet met jou of anderen in discussie gaan en me laten verleiden tot deelname aan jullie eeuwige welles/nietes spelletjes.

Ik weet hoe het er hier aan toegaat en daar pas ik voor. :{w

[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 27-03-2016 21:36:51 ]
  zondag 27 maart 2016 @ 22:47:12 #209
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_160988507
quote:
5s.gif Op zondag 27 maart 2016 21:26 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

In tegenspraak met wat?

Ik ben hier trouwens niet om jou of anderen te willen overtuigen van iets hoor. Ik ben hier voor mezelf om een eigen beeld te vormen van wat er gebeurd is. Ik zal dan ook verder niet met jou of anderen in discussie gaan en me laten verleiden tot deelname aan jullie eeuwige welles/nietes spelletjes.

Ik weet hoe het er hier aan toegaat en daar pas ik voor. :{w
Wel netjes dat je het "dodelijke slachtoffers" noemt.
Ik heb in verleden minder respectvolle posts voorbij zien komen.
Mag even gezegd worden!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_160988943
Deze foto verscheen geblurred in de media.
Vraag me eigenlijk af wat er hier geblurred had moeten worden:

pi_160989570
De menselijke resten?
pi_160989917
Ik heb er naar gezocht, maar neuh..
  maandag 28 maart 2016 @ 00:06:15 #213
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_160990286
wat ik zelf apart vond dat ik op 3-22 op de radio hoorde dat er een 3e explosie in een metro station was, dat, wat later bleek, een gecontroleerde explosie was. Een on-ontplofte bomgordel oid, professioneel tot ontploffing gebracht...

vaag verhaal..

kan iemand dit bevestigen?
Huig
  maandag 28 maart 2016 @ 00:25:31 #214
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_160990731
quote:
0s.gif Op zondag 27 maart 2016 19:40 schreef Wantie het volgende:

Verder valt het me in de discussie op dat men er vooral van uit gaat dat de aanslag nooit plaats heeft gevonden, dat er geen slachtoffers zijn gevallen, dat in een drukke grote hal van een luchthaven een toneelstukje is opgevoerd.
Alles is mogelijk net zoals de beelden van de minsk metro aanslag in 2011 uitgezonden zijn als beelden behorende bij de brussel aanslag .

Tegenwoordig kan je echt niks meer aannemen voor waar wat in het nieuws komt en moet je zelf puzzelen naar de ware toedracht .

De politiek en de msm is al 1 grote poppenkast , als het de politiek uitkomt schuwen ze er niet voor ons toneelstukjes te voeren om oa angst en haat te zaaien , keihard te liegen of keihard uit te moorden . Dat is de wereldwijde dagelijkse harde realiteit .

De beelden in de hal lijken op een drill en de man die roept " where are the fucking soldiers " uit een script voor een politieke agenda , net als de vrouw die een paar keer bomaanslag roept .

De beelden die wel echt aandeden bleken uit 2011 te komen en dat maakt geen enkel verhaal geloofwaardiger .

Mensen die bij vorige aangewezen false flags aanwezig waren ook niet .

Bij Bostom bombing was er ook een drill waar op exact dezelfde locaties van de bomexplosies geoefend was , het is een mogelijkheid om controle te hebben en te houden over wat naar buiten komt qua beelden en verdachtmakingen op de dag van de aanslag in alle chaos .

Zowiezo alles wat met isis te maken heeft is verdacht want word handig misbruikt om haat en verdeeldheid te zaaien tegen moslims en vrijheden af te pakken van iedereen .

We leven al in 1 grote poppenkast , hoezo gaat 1 toneelstuk of keihard liegen te ver ...

Als men van deze drill http://www.amtvmedia.com/(...)ecent-terror-attack/
gedeeltes eruit vist waar mensen in hun rol zaten zou iedereen het als echt kunnen verkopen op basis van vertrouwen in het instituut die dat verspreid .
Op dezelfde manier dat de beelden zijn verspreid en toegevoegd aan de brussel aanslag van de 2011 aanslag .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_160990779
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 00:06 schreef Orwell het volgende:
wat ik zelf apart vond dat ik op 3-22 op de radio hoorde dat er een 3e explosie in een metro station was, dat, wat later bleek, een gecontroleerde explosie was. Een on-ontplofte bomgordel oid, professioneel tot ontploffing gebracht...

vaag verhaal..

Nou als ik het niet gedroomd heb, dan was het laatste nieuws dat het toch geen gecontroleerde ontploffing was (de matten lagen al wel op het projectiel)
pi_160990822
quote:

vaag verhaal..

Nee die metro bom 'n suicide bommer op de metro was.zeggen ze.
De derde bom in 't airport was controlled explosie?
Tis ook 'n beetje wat voor soort bommen het waren,misschien dat alle bommen controlled explosies van grote rook en geluid bommen of zo waren.Je kan heel veel spijkers in zo'n grote reistas maar ik heb geen beelden van zwaar schrapnel wonden gezien.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_160991096
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 00:31 schreef Tingo het volgende:

[..]

Je kan heel veel spijkers in zo'n grote reistas maar ik heb geen beelden van zwaar schrapnel wonden gezien.
Hoe duidelijk wil je het hebben?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:+

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 28-03-2016 00:46:00 ]
pi_160991243
quote:

vaag verhaal..

Er zijn 2 bommen ontpoft op de luchthaven en later 1 in het metrostel.
Later is een derde bompakket gevonden op de luchthaven en die is elders gecontroleerd tot ontploffing gebracht.
  maandag 28 maart 2016 @ 01:02:41 #219
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_160991485
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 21:54 schreef Orwell het volgende:

[..]

jammer van de 1 eye pose.
ik geloofde het bijna..

holy shit, ze worden steeds wanhopiger..
wanneer gaan ze clown Bassie rekruteren..
Wie heeft Bassie nog nodig als er een overvloed is van politieke clowns van ruttes , timmermansen , hilaries , netanyahu's en obama's om maar een paar te noemen :+ .
pi_160996778
Photographer on taking iconic images of Brussels attacks
Interviewed binnen 24uurtjes naar de gebeurtenis.
“My first impression was I am in a movie”
“I was only a few feet from the explosion”
“All the people were on the floor without legs”

Ketevan Kardava, (Brussels) Photo of Nidhi Chaphekar

“After I realised I was alive....”

Op de grond zijn er geen plafond tegels in de fotos van Miss Kardava te zien.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_160997238
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 13:37 schreef Tingo het volgende:

Ja dus?
  maandag 28 maart 2016 @ 14:15:32 #222
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_160997669
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 13:37 schreef Tingo het volgende:
Photographer on taking iconic images of Brussels attacks
Interviewed binnen 24uurtjes naar de gebeurtenis.
“My first impression was I am in a movie”
“I was only a few feet from the explosion”
“All the people were on the floor without legs”

Ketevan Kardava, (Brussels) Photo of Nidhi Chaphekar

“After I realised I was alive....”

ik vind ze er nog gaaf en onbeschadigd uitzien, terwijl ze een paar feet verwijderend van de bom waren.
pi_160997708
quote:
7s.gif Op maandag 28 maart 2016 13:58 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Ja dus?
Niks hoor.Als je met de officiele verklaringen,berichten,getuigen,beelden tevreden bent dan is er niks voor je om zorgen te maken over toch.
pi_160997748
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 14:15 schreef THEFXR het volgende:

[..]

ik vind ze er nog gaaf en onbeschadigd uitzien, terwijl ze een paar feet verwijderend van de bom waren.
Het lijkt dat er veel van zijn.
pi_160997753
quote:

[..]

Geen native English speaker, die paar feet kan meer zijn dan zij hier bedoeld lijkt me. Ik vind het wel opmerkelijk dat dit dan als "bewijs" dient voor een Tingo dat het niet echt zou zijn, maar dat dezelfde beelden 9/10 keer door hem als "fake" worden bestempeld :)
pi_160997865
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 14:17 schreef Tingo het volgende:

[..]

Niks hoor.Als je met de officiele verklaringen,berichten,getuigen,beelden tevreden bent dan is er niks voor je om zorgen te maken over toch.
Zorgen? Heeft niks met zorgen te maken. Maar meer wat je ermee wil zeggen. Want ik vind het vrij nietszeggende video's.
pi_160997881
Brussels terror attack victims laughing...crisis actors? *false flag, hoax
Interviewed op 't zelfde dag.

“I managed to get through police lines and take testimonies from the survivors, they said they saw bodies with no heads and no legs”

She doesn't seem very sure about what she is saying imo.
pi_160997926
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 14:22 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Zorgen? Heeft niks met zorgen te maken. Maar meer wat je ermee wil zeggen. Want ik vind het vrij nietszeggende video's.
Oh.
pi_160997963
quote:

[..]

En dat terwijl Mason Wells verder weg stond en met tweede- en derdegraads brandwonden in het ziekenhuis ligt:

Nog een vreemde aftermath video:
http://www.liveleak.com/view?i=112_1458660549#comment_page=21

Ik weet genoeg.

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 28-03-2016 14:27:25 ]
pi_160998012
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 14:23 schreef Tingo het volgende:
Brussels terror attack victims laughing...crisis actors? *false flag, hoax
Interviewed op 't zelfde dag.

“I managed to get through police lines and take testimonies from the survivors, they said they saw bodies with no heads and no legs”

She doesn't seem very sure about what she is saying imo.
Ok ik heb gekeken. Wat is hier "verdacht" aan? :)
pi_160998085
quote:
7s.gif Op maandag 28 maart 2016 14:28 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Ok ik heb gekeken. Wat is hier "verdacht" aan? :)
Niks hoor! Ik post wat info gewoon.
pi_160998106
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 14:31 schreef Tingo het volgende:

[..]

Niks hoor! Ik post wat info gewoon.
Maar wat voor info is het dan? Want het is gewoon een interview, niks nieuws wat erin verteld wordt in elk geval.
  Moderator maandag 28 maart 2016 @ 14:36:27 #233
249559 crew  Lavenderr
pi_160998208
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 14:17 schreef Tingo het volgende:

[..]

Er is genoeg reden om ons zorgen te maken.
pi_160998209
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 14:31 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Maar wat voor info is het dan? Want het is gewoon een interview, niks nieuws wat erin verteld wordt in elk geval.
Ik had de 'bodies without heads and legs' verhalen niet gehoord.
op 0:10.Misschien had iemand net 'n grapje vertelt.
pi_160998247
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 14:36 schreef Tingo het volgende:

[..]

op 0:10.
Wat verwacht je dan bij een explosie? Madeliefjes en horzels? :?

quote:
Misschien had iemand net 'n grapje vertelt.
Triest...
  Moderator maandag 28 maart 2016 @ 14:39:16 #236
249559 crew  Lavenderr
pi_160998262
quote:

[..]

Best sneu als je zo reageert.
pi_160998505
Het is hier wel gezellig.
  maandag 28 maart 2016 @ 15:10:08 #238
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_160999059
quote:

[..]

Joh er is haast met al die slachtoffers iets niet in de haak die allemaal zo prominent in het nieuws komen. Alleen al die mummie ingepakt in verband met zijn tweede en derdegraads verbrandingen helder van geest zijn relaas doet, maar zijn wimpers, wenkbrauwen en mond daar is niets te zien aan verbrandingen. Hmmz? Buiten dit, dat iemand tot zoiets in staat is? Ik heb ook wel eens een verbrandinkje gehad, dat alleen al doet verrekte zeer maar ja, het zal wel door de medicatie komen. Sure.

Die vid van die presstitute begint al met all seeing eye en dat blijft prominent aanwezig, gaat mij de zin al over zo ook de geloofwaardigheid van die griet. Het zal wel niet meer dan een logo zijn. Sure. :{

Las vanochtend nog dit

Terreur? Let op de maatregelen die doorgevoerd worden!

Hij zal wel weer met de grond gelijk gemaakt worden maar hij ziet het goed.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_160999310
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 14:25 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Nog een vreemde aftermath video:
http://www.liveleak.com/view?i=112_1458660549#comment_page=21

Ik weet genoeg.
Hoe lang was dit na de 'explosies' ?
Niet veel activiteit van hulpverleners.
Die vent op 1:20.
Sorry hoor - I can't beleive this crap.
pi_160999482
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 15:10 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Joh er is haast met al die slachtoffers iets niet in de haak die allemaal zo prominent in het nieuws komen. Alleen al die mummie ingepakt in verband met zijn tweede en derdegraads verbrandingen helder van geest zijn relaas doet, maar zijn wimpers, wenkbrauwen en mond daar is niets te zien aan verbrandingen. Hmmz? Buiten dit, dat iemand tot zoiets in staat is? Ik heb ook wel eens een verbrandinkje gehad, dat alleen al doet verrekte zeer maar ja, het zal wel door de medicatie komen. Sure.

Die vid van die presstitute begint al met all seeing eye en dat blijft prominent aanwezig, gaat mij de zin al over zo ook de geloofwaardigheid van die griet. Het zal wel niet meer dan een logo zijn. Sure. :{

Las vanochtend nog dit

Terreur? Let op de maatregelen die doorgevoerd worden!

Hij zal wel weer met de grond gelijk gemaakt worden maar hij ziet het goed.
Jij hebt duidelijk nog nooit aan de morfine gezeten. Ik wel. Dan voel je die brandwonden niet echt meer. :) En bij echte 3e graads brandwonden heb je kans dat de zenuwen zelfs weggebrand zijn. Dan kun je ook niks meer voelen. Is wel een hele diepe verbranding dan.

Verder vind ik termen als presstitue enzo niet spreken van respect maar goed dat is misschien kleinzielig van mij. :)
pi_160999664
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 15:10 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Precies. Kan ook anybody onder de verbanden zijn.
  maandag 28 maart 2016 @ 15:38:07 #242
189978 controlaltdelete
pi_160999682
quote:
7s.gif Op maandag 28 maart 2016 15:29 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Jij hebt duidelijk nog nooit aan de morfine gezeten. Ik wel. Dan voel je die brandwonden niet echt meer. :) En bij echte 3e graads brandwonden heb je kans dat de zenuwen zelfs weggebrand zijn. Dan kun je ook niks meer voelen. Is wel een hele diepe verbranding dan.

Verder vind ik termen als presstitue enzo niet spreken van respect maar goed dat is misschien kleinzielig van mij. :)
Ik heb zelf geen morfine gehad maar wel iemand van dichtbij meegemaakt vanwege heftig ongeluk. Inderdaad geen pijn maar helder van geest? Nee, niet echt. Maar ja lijn der verwachting dat zulke antwoorden zouden komen om niet toe te moeten geven dat de zaken niet kloppen bij deze mensen want ojee, dan gaat de bal rollen.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_160999747
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 15:38 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ik heb zelf geen morfine gehad maar wel iemand van dichtbij meegemaakt vanwege heftig ongeluk. Inderdaad geen pijn maar helder van geest? Nee, niet echt. Maar ja lijn der verwachting dat zulke antwoorden zouden komen om niet toe te moeten geven dat de zaken niet kloppen bij deze mensen want ojee, dan gaat de bal rollen.
De meeste mensen kijken wel maar kijken niet. Dat ga je niet veranderen.
pi_160999814
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 15:38 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ik wel - tis wel lekker dromerig. :)
pi_160999910
quote:
14s.gif Op maandag 28 maart 2016 15:40 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Zeker niet als ze de commentaren zoals
'There are bodies and blood everywhere'
'Some viewers may find these images disturbing'
'There you can see a child who is crying next to his dead mother' geloven.

They tell you to see things that aren't there.
Psychological Operation 101.
pi_161000031
quote:

[..]

Ik lach heel erg veel als ik zenuwachtig ben, of me geen houding weet te geven.
Op de begrafenis van mijn oma nb kreeg ik de slappe lach...
Ook als ik pijn heb moet ik vaak lachen, tijdens t huilen, dat is ontzettend onhandig, want mensen denken dat t allemaal wel meevalt, maar t is ook nog eens gênant.

Het komt in elk geval wel voor dat mensen lachen in moeilijke situaties.
compact en kleverig.
pi_161000096
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 15:21 schreef Tingo het volgende:

[..]

Hoe lang was dit na de 'explosies' ?
Niet veel activiteit van hulpverleners.
Die vent op 1:20.
Sorry hoor - I can't beleive this crap.
Geen idee, lijkt niet zo lang te zijn aangezien een militair met iemand op zijn nek uit de terminal komt lopen.

Er is in ieder geval veel mis met dat filmpje. Met vrijwel alle filmpjes eigenlijk.
pi_161000106
quote:

[..]

Of ze kijken wel, maar zien dingen die er niet zijn.

De persoon die gelooft in n false flag, zal overal z'n vraagtekens bij zetten en niets geloven. De persoon die daar niet in gelooft, zal niet 'kijken' dan.
compact en kleverig.
pi_161000138
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 15:48 schreef Tingo het volgende:

[..]

Zeker niet als ze de commentaren zoals
'There are bodies and blood everywhere'
'Some viewers may find these images disturbing'
'There you can see a child who is crying next to his dead mother' geloven.

They tell you to see things that aren't there.
Psychological Operation 101.
Yup

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-03-2016 15:57:11 ]
  maandag 28 maart 2016 @ 16:04:14 #250
189978 controlaltdelete
pi_161000302
quote:

[..]

Vrees dat je gelijk hebt. Men is snel tevreden met de beelden die de algemene media ze toont terwijl je eigenlijk al vrij snel moet afvragen of je niet besodemieterd wordt zeker de laatste tijd, juist daarom eens wat verder moet kijken dan je neus lang is. Misschien dat je dan eens zaken gaat opmerken die merkwaardig zijn, laat ik het zo maar noemen. Denk ook dat het komt door een soort van zelfbehoud, het is ook best krankzinnig om te bedenken dat de eigen overheid hun volk naar de slachtbank aan het brengen is. Dan liever meegaan in het verhaal van boze moslims, IS en de eindeloze war on terror.
pi_161000335
Er is een verschil tussen kritisch zijn over de gang van zaken bij nieuwsitems of.... Overal meteen "zeker zijn" dat het nep is. Of door de CIA/mossad en dat soort zaken. :)
pi_161000470
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2016 15:55 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Of ze kijken wel, maar zien dingen die er niet zijn.

De persoon die gelooft in n false flag, zal overal z'n vraagtekens bij zetten en niets geloven. De persoon die daar niet in gelooft, zal niet 'kijken' dan.
Ik heb de afgelopen jaren heel veel beelden gezien van aanslagen over heel de wereld. Voornamelijk waren dat aanslagen die plaatsvonden in het M-O en Afrika. Deze komen erg je huiskamer binnen qua gruwelijkheid. Totaal iets anders dan wat we hier voorgeschoteld krijgen aan beeldmateriaal. En dan heb ik het nog niet eens over de belachelijke plots die aan dergelijke westerse aanslagen kleven.
  maandag 28 maart 2016 @ 16:20:16 #253
189978 controlaltdelete
pi_161000618
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 16:11 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ik heb de afgelopen jaren heel veel beelden gezien van aanslagen over heel de wereld. Voornamelijk waren dat aanslagen die plaatsvonden in het M-O en Afrika. Deze komen erg je huiskamer binnen qua gruwelijkheid. Totaal iets anders dan wat we hier voorgeschoteld krijgen aan beeldmateriaal. En dan heb ik het nog niet eens over de belachelijke plots die aan dergelijke westerse aanslagen kleven.
Zoals al die slachtoffers zo vaak zeggen 'net als in een film'. Achter de schermen lachen ze ons uit, geven steekjes onder water en kleine aanwijzingen. Psychopaten zijn daar gek op per slotte, spelen met hun slachtoffers ofwel de massa in dit geval. We moeten er maar aan wennen, the new normal want daar worden we ook al mee geprogrammeerd.
pi_161000729
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 16:11 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Het probleem is wmb een beetje dat er aangenomen wordt dat mensen op n bepaalde manier zullen/moeten reageren als er iets gebeurt. Dat ís nl niet zo, mensen reageren niet volgens een boekje, maar zijn allemaal anders.

Ik heb bv ooit een ongeluk gehad waarbij ik de vrouw die me aan had gereden gerust moest stellen, terwijl ík gewond was en zij niet. Ook ben ik ooit zó bang geweest dat ik bedacht had dat ik wel uit het raam kon springen, totaal irrationeel, maar voor mij wel echt n optie op dat moment (je zag ook mensen aan het raamkozijn hangen bij de aanslagen in Parijs bv) en m'n vriend is ooit een brandend huis ingelopen omdat hij dacht dat er nog kinderen binnen waren, terwijl er allemaal mensen omheen stonden die niets deden.
Er is gewoon geen goed of fout aan emoties, mensen bevriezen, schieten in de lach, raken zó in paniek dat ze compleet de verkeerde kant op gaan of kunnen het helemaal niet bevatten.

er is gewoon geen vaststaande manier van reageren.
Kom met 'bewijzen' die daar niet mee te maken hebben en ik wil er met alle liefde naar kijken, hell, bij sommige reacties denk ik ook :? Maar dat is voor mij geen reden om het weg te zetten als onzin. Enschrijf niet alle reacties af omdat het niet is wat jij dénkt te zullen doen in een dergelijke situatie.

Je bereikt daarmee vooral dat de 'niet gelovers' je niet serieus meer nemen, terwijl je volgens mij juist wil dat meer mensen je theorie geloven, zodat ze meer 'aware' worden.

Je is in deze niet jij persoonlijk btw.
compact en kleverig.
  maandag 28 maart 2016 @ 16:32:30 #255
189978 controlaltdelete
pi_161000823
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2016 16:27 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Het probleem is wmb een beetje dat er aangenomen wordt dat mensen op n bepaalde manier zullen/moeten reageren als er iets gebeurt. Dat ís nl niet zo, mensen reageren niet volgens een boekje, maar zijn allemaal anders.

Ik heb bv ooit een ongeluk gehad waarbij ik de vrouw die me aan had gereden gerust moest stellen, terwijl ík gewond was en zij niet. Ook ben ik ooit zó bang geweest dat ik bedacht had dat ik wel uit het raam kon springen, totaal irrationeel, maar voor mij wel echt n optie op dat moment (je zag ook mensen aan het raamkozijn hangen bij de aanslagen in Parijs bv) en m'n vriend is ooit een brandend huis ingelopen omdat hij dacht dat er nog kinderen binnen waren, terwijl er allemaal mensen omheen stonden die niets deden.
Er is gewoon geen goed of fout aan emoties, mensen bevriezen, schieten in de lach, raken zó in paniek dat ze compleet de verkeerde kant op gaan of kunnen het helemaal niet bevatten.

er is gewoon geen vaststaande manier van reageren.
Kom met 'bewijzen' die daar niet mee te maken hebben en ik wil er met alle liefde naar kijken, hell, bij sommige reacties denk ik ook :? Maar schrijf niet alle reacties af omdat het niet is wat jij dénkt te zullen doen in een dergelijke situatie.

Je bereikt daarmee vooral dat de 'niet gelovers' je niet serieus meer nemen, terwijl je volgens mij juist wil dat meer mensen je theorie geloven, zodat ze meer 'aware' worden.

Je is in deze niet jij persoonlijk btw.
Sure ken je ook iemand misschien met tweede en derdegraadsverbrandingen over zijn lichaam (zelfs in zijn gezicht) die erna in staat is helder van geest een interview te geven voor de pers? Valt dat ook onder niet iedereen reageert hetzelfde?
pi_161000876
quote:
14s.gif Op maandag 28 maart 2016 15:55 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Geen idee, lijkt niet zo lang te zijn aangezien een militair met iemand op zijn nek uit de terminal komt lopen.

Er is in ieder geval veel mis met dat filmpje. Met vrijwel alle filmpjes eigenlijk.
En dan in zo'n korte tijd er 'n stuk of vijf zwaargewonden op de banken en grond buiten zijn?
Er zijn niet veel emergency sirens geluiden te horen.
Is het verstandig om 'n zwaargewonden zo te behandelen? Is 't niet standard medical procedure om mensen met zulke gewonden NIET te bewegen?

Ik heb vids van 'Brussels bombing eyewitnesses' gegoogled en ik heb geen ene overtuigende 'eyewitness/overlevenden' gezien.
Er klopt niks van.
pi_161000943
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 16:32 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Sure ken je ook iemand misschien met tweede en derdegraadsverbrandingen over zijn lichaam (zelfs in zijn gezicht) die erna in staat is helder van geest een interview te geven voor de pers? Valt dat ook onder niet iedereen reageert hetzelfde?
ik geef ook aan dat ik soms ook m'n vraagtekens heb, of niet?
Dat betekent echter niet dat je kan stellen dat het absoluut onmogelijk is dat iemand zo reageert.
Ik heb ook ooit zwaar onder de pijnstillers gezeten en zelf t gevoel gehad dat ik compleet high was, maar dat niemand er wat van merkte verder.
Ik snap nog steeds niet hoe ze niks gemerkt kunnen hebben op m'n werk, maar toch was t zo...
compact en kleverig.
pi_161000988
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 16:35 schreef Tingo het volgende:

[..]

En dan in zo'n korte tijd er 'n stuk of vijf zwaargewonden op de banken en grond buiten zijn?
Er zijn niet veel emergency sirens geluiden te horen.
Is het verstandig om 'n zwaargewonden zo te behandelen? Is 't niet standard medical procedure om mensen met zulke gewonden NIET te bewegen?

Ik heb vids van 'Brussels bombing eyewitnesses' gegoogled en ik heb geen ene overtuigende 'eyewitness/overlevenden' gezien.
Er klopt niks van.
Nee, dat is het niet.
Als er direct gevaar is, haal je iemand weg, óók als er kans is dat verwondingen daardoor verergeren.

Alleen als er geen direct gevaar is, laat je mensen liggen, overigens kunnen die mensen ook best zelf naar buiten gelopen zijn.
compact en kleverig.
pi_161001030
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 16:04 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Vrees dat je gelijk hebt. Men is snel tevreden met de beelden die de algemene media ze toont terwijl je eigenlijk al vrij snel moet afvragen of je niet besodemieterd wordt zeker de laatste tijd, juist daarom eens wat verder moet kijken dan je neus lang is. Misschien dat je dan eens zaken gaat opmerken die merkwaardig zijn, laat ik het zo maar noemen. Denk ook dat het komt door een soort van zelfbehoud, het is ook best krankzinnig om te bedenken dat de eigen overheid hun volk naar de slachtbank aan het brengen is. Dan liever meegaan in het verhaal van boze moslims, IS en de eindeloze war on terror.
De meeste mensen veel te veel vertrouw in de media hebben.
Soort van 'we all know the media tell lies,but they wouldn't tell such enormous lies'.
pi_161001095
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2016 16:41 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Nee, dat is het niet.
Als er direct gevaar is, haal je iemand weg, óók als er kans is dat verwondingen daardoor verergeren.

Alleen als er geen direct gevaar is, laat je mensen liggen, overigens kunnen die mensen ook best zelf naar buiten gelopen zijn.
OK - dan is het 'n kwestie van meningsverschil en vertrouw in de beelden.
De vid is heel erg verdacht.Het kan makkelijk in scene gezet zijn.imo
pi_161001112
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 16:43 schreef Tingo het volgende:

[..]

Soort van 'we all know the media tell lies,but they wouldn't tell such enormous lies'.
nou, dat is t niet eens..

Het lijkt me gewoon onnoemelijk veel gemakkelijker en logischer om gewoon écht een aanslag te plegen. Als overheid. Dát zou ik dan eerder verwachten dan een of ander nep-gebeuren waarbij helemaal geen slachtoffers zijn.

Dat is niet alleen veel risicovoller wbt het uitkomen van je geheimpje, maar ook nog eens veel meer werk... :{
compact en kleverig.
pi_161001135
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 16:46 schreef Tingo het volgende:

[..]

dat laatste reageerde ik niet op. Ik reageerde op je statement dat je iemand laat liggen in zo'n situatie.
compact en kleverig.
  maandag 28 maart 2016 @ 17:03:42 #263
16715 Mylene
*schatje*
pi_161001453
quote:
0s.gif Op zondag 27 maart 2016 20:33 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Waarom alleen de Nederlandse? De rest is minder erg?

Verder ga ik daar uit respect niet op in.
Netjes van je, respect.

Iemand anders die dan wel een verklaring heeft voor de doden, inmiddels 35, die zijn omgekomen?
pi_161001627
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 16:32 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Geef je haar in de rest van haar verhaal gelijk dat je er niet op in gaat? :)
pi_161001648
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 16:46 schreef Tingo het volgende:

[..]

Alles kan makkelijk in scene gezet zijn. Dat wil niet zeggen dat het zo is. Wie weet ben jij wel een in scene gezette trol..
pi_161001697
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 16:43 schreef Tingo het volgende:

[..]

De meeste mensen kijken niet met vertrouwen of wantrouwen naar nieuws. Die kijken gewoon.
pi_161001827
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 16:04 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Wie is men? Waaruit blijkt dat 'men' snel tevreden is? Waarom 'zeker de laatste tijd'? En je zegt "juist daarom" waarom juist daarom?

Welke zaken heb jij de afgelopen tijd opgemerkt die merkwaardig zijn, om het zo maar te noemen? Heb je al keihard aangetoond dat boze moslims niet bestaan, IS USA is en de 'war on terror' de bron van al het kwaad in de wereld is?
pi_161002128
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 17:14 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Alles kan makkelijk in scene gezet zijn. Dat wil niet zeggen dat het zo is. Wie weet ben jij wel een in scene gezette trol..
Nee- dat zeggen de slechte acteerwerk,stomme verhalen en kromme beelden wel goed.
pi_161002150
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 17:35 schreef Tingo het volgende:

[..]

Nee- dat zeggen de slechte acteerwerk,stomme verhalen en kromme beelden wel goed.
Nee, dat is jouw mening. En je argumenten schieten behoorlijk te kort om met je mening mee te gaan, daarom doet niemand dat dan ook (op de usual suspects na dan).
pi_161002212
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 17:37 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Nee, dat is jouw mening. En je argumenten schieten behoorlijk te kort om met je mening mee te gaan, daarom doet niemand dat dan ook (op de usual suspects na dan).
En nog miljoenen anderen. Ik sta niet alleen.
pi_161002219
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 17:41 schreef Tingo het volgende:

[..]

En nog miljoenen anderen. Ik sta niet alleen.
Bijna wel hoor. Geeft niets verder.
pi_161002278
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 17:42 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Bijna wel hoor. Geeft niets verder.
Dat weet jij niet. Geeft niks idd.
pi_161002301
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 17:45 schreef Tingo het volgende:

[..]

Dat weet jij niet. Geeft niks idd.
Dat weet ik wel. Ik voel dat soort dingen.
pi_161002353
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 17:46 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Onze eigen Jomanda O+

Wil je wat water voor me inzegenen ?
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_161002831
quote:

[..]

Het is geen bewíjs, wat jij slecht acteerwerk noemt, kan shock zijn, of verslagenheid, en wie weet zítten er wel mensen bij die hun 5 seconds of fame willen en daarom maar wat uit hun nek lullen, dat kan best.
Stomme verhalen past ook in dat plaatje én het kan best zijn dat jij het stom víndt, maar dat het wel echt waar is. Slappe lach op je oma's begrafenis is ook stom bv...
En kromme beelden... Tja, ik heb geen idee hoe ik zou filmen en óf ik zou filmen op zo'n moment. Jij weet ook niet wat normaal is als er écht iets gebeurt, dus dat kun je ook niet als bewijs aanvoeren... En daarbij, wat normaal is is ook niet hoe iederéén reageert, er zullen altijd mensen zijn die wat anders doen dan 'normaal'.
compact en kleverig.
  maandag 28 maart 2016 @ 18:19:43 #276
452947 frietenstamp
Thierry! Thierry! Thierry!
pi_161003037
quote:

[..]

In een goedkope filmproduktie worden minder fouten gemaakt, ziet het er allemaal echter en minder geacteerd uit. Dus of het zijn geen echte acteurs die ze gehosseld hebben voor dit optreden of het is wel echt.
pi_161003041
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2016 18:11 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Het is geen bewíjs, wat jij slecht acteerwerk noemt, kan shock zijn, of verslagenheid, en wie weet zítten er wel mensen bij die hun 5 seconds of fame willen en daarom maar wat uit hun nek lullen, dat kan best.
Stomme verhalen past ook in dat plaatje én het kan best zijn dat jij het stom víndt, maar dat het wel echt waar is. Slappe lach op je oma's begrafenis is ook stom bv...
En kromme beelden... Tja, ik heb geen idee hoe ik zou filmen en óf ik zou filmen op zo'n moment. Jij weet ook niet wat normaal is als er écht iets gebeurt, dus dat kun je ook niet als bewijs aanvoeren... En daarbij, wat normaal is is ook niet hoe iederéén reageert, er zullen altijd mensen zijn die wat anders doen dan 'normaal'.
Dit is het gebruikelijke riedeltje dat je op kunt hangen ja en dat maakt de discussie ook meteen dood.
pi_161003100
maar het is wel positief zo op de paasdagen om te kunnen concluderen dat de aanslagen niet hebben plaatsgevonden en dat er geen slachtoffers zijn te betreuren.
Enige puntjes van kritiek zijn het acteerwerk dat beter kan en volgende keer een professionele filmploeg op de locatie stationeren
pi_161003130
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 18:20 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Dit is het gebruikelijke riedeltje dat je op kunt hangen ja en dat maakt de discussie ook meteen dood.
Net als het riedeltje: ziet er gek uit, die mensen doen niet zoals ik, dus het is een hoax.
pi_161003169
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 18:20 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Je kan ook zelf wat kritischer kijken naar je standpunten zoals je dat zelf ook 'wist' van mensen die het anders zien.

Kijk kritisch naar het bewijs waar je mee komt en post dát en niet elke scheet die iemand plaatst die zogenaamd bewijst dat het niet klopt.
Kom met dingen die écht niet kloppen en laat daarbij de menselijke reacties zoveel mogelijk buiten beschouwing, het is nl onmogelijk om te zeggen dat níemand op n bepaalde manier zou reageren.
compact en kleverig.
  Moderator maandag 28 maart 2016 @ 18:30:57 #281
249559 crew  Lavenderr
pi_161003312
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 18:22 schreef Wantie het volgende:
maar het is wel positief zo op de paasdagen om te kunnen concluderen dat de aanslagen niet hebben plaatsgevonden en dat er geen slachtoffers zijn te betreuren.
Enige puntjes van kritiek zijn het acteerwerk dat beter kan en volgende keer een professionele filmploeg op de locatie stationeren
Idd. Zouden de mensen die dit hier lopen te verkondigen dat ook tegen de nabestaanden van de slachtoffers durven zeggen?
pi_161003752
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2016 18:24 schreef mootie het volgende:

[..]

Net als het riedeltje: ziet er gek uit, die mensen doen niet zoals ik, dus het is een hoax.
Met 1 groot verschil; bij het ene riedeltje beschuldig je mensen niet vals, ver of beoordeel je mensen niet, etc.
pi_161003815
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 18:30 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Idd. Zouden de mensen die dit hier lopen te verkondigen dat ook tegen de nabestaanden van de slachtoffers durven zeggen?
Nee, uit respect voor de nabestaanden gaan ze daar verder niet op in.
  Moderator maandag 28 maart 2016 @ 18:54:16 #284
249559 crew  Lavenderr
pi_161003899
Irma Schiffers gaat nog een stapje verder. Fake roept ze!

'Ik kan ook niet zeggen wat hier nu precies aan de hand is, maar ik zoek wel naar de andere kant van het verhaal, voor meer informatie. Let wel: als het geen lotus-slachtoffers zijn en er echte slachtoffers zijn gevallen, vind ik dat echt verschrikkelijk, dat lijdt geen twijfel. Het is überhaupt verschrikkelijk wat de machthebbers allemaal uithalen met de mensheid, de dieren, planten en met de planeet. Dat is een feit'.

https://irmaschiffers2014(...)n-fake-blijf-wakker/

Ze kan het niet precies zeggen maar ze weet wel dat het fake is :|W
En wat zijn lotus-slachtoffers?
pi_161004027
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 18:54 schreef Lavenderr het volgende:
Irma Schiffers gaat nog een stapje verder. Fake roept ze!

'Ik kan ook niet zeggen wat hier nu precies aan de hand is, maar ik zoek wel naar de andere kant van het verhaal, voor meer informatie. Let wel: als het geen lotus-slachtoffers zijn en er echte slachtoffers zijn gevallen, vind ik dat echt verschrikkelijk, dat lijdt geen twijfel. Het is überhaupt verschrikkelijk wat de machthebbers allemaal uithalen met de mensheid, de dieren, planten en met de planeet. Dat is een feit'.

https://irmaschiffers2014(...)n-fake-blijf-wakker/

Ze kan het niet precies zeggen maar ze weet wel dat het fake is :|W
En wat zijn lotus-slachtoffers?
lotus slachtoffers zijn acteurs die slachtoffer spelen, ook bij bv EHBO cursussen.
compact en kleverig.
pi_161004179
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 18:30 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Jij geeft echt bizarre veel om je medemens of niet :D
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_161004636

Explosie kwam van het plafond *knip*.
(vertaald als: "The explosions were in the departure level" :') ):

Het systeemplafond is er "gewoon" uitgeblazen.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 28-03-2016 19:33:26 ]
  maandag 28 maart 2016 @ 19:41:51 #288
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_161005119
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 19:24 schreef J0kkebr0k het volgende:
[ afbeelding ]

Explosie kwam van het plafond *knip*.
(vertaald als: "The explosions were in the departure level" :') ):

Het systeemplafond is er "gewoon" uitgeblazen.
ik vind die kolommen erg gaaf en nieuw uit zien
pi_161005226
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 19:41 schreef THEFXR het volgende:

[..]

ik vind die kolommen erg gaaf en nieuw uit zien
Ik ook Tingo ;)

Het ziet er iig niet uit alsof daar een bom is afgegaan en alsof het daar een bloedbad is geweest. Net als dat metrostel dat uit elkaar geblazen is.

Het lijkt er meer op dat "iets" het systeemplafond eruit heeft geblazen.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 28-03-2016 19:48:38 ]
  maandag 28 maart 2016 @ 20:03:05 #290
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_161005738
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 18:22 schreef Wantie het volgende:
false flag, geen Hoax.
pi_161005942
Hahaha, of je het nou met hem eens bent of niet:

Dat commentaar is briljant! _O-
pi_161006506
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 17:46 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ga jij ff voelen wat je wil.

[ Bericht 4% gewijzigd door jogy op 28-03-2016 20:36:33 ]
pi_161006758
quote:
7s.gif Op maandag 28 maart 2016 16:05 schreef ChrisCarter het volgende:
Er is een verschil tussen kritisch zijn over de gang van zaken bij nieuwsitems of.... Overal meteen "zeker zijn" dat het nep is. Of door de CIA/mossad en dat soort zaken. :)
Wie had 't over CIA/Mossad?
Jij denkt dat 't door 'n non-existent organisatie is.
En natuurlijk organisaties zoals CIA e.a. diensten zullen nooit zoiets doen.
pi_161007276
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2016 16:47 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

nou, dat is t niet eens..

Het lijkt me gewoon onnoemelijk veel gemakkelijker en logischer om gewoon écht een aanslag te plegen. Als overheid. Dát zou ik dan eerder verwachten dan een of ander nep-gebeuren waarbij helemaal geen slachtoffers zijn.

Dat is niet alleen veel risicovoller wbt het uitkomen van je geheimpje, maar ook nog eens veel meer werk... :{
Dan is 't veel moellijker om medewerkers te krijgen.Nobody really got killed,they did it for money,career,their own poltical beliefs,they got blackmailed, who knows?
Misschien sommige van de 'crisis acteurs/getuigen' CGI creaties zijn.Ik weet 't ook niet precies maar om dat ik 'weet 't niet precies' bedoelt niet dat ik kromme verhalen,beelden enz. (van 't zelfde gasten die hebben zulke classicos als moonlandings,911 e.a. verzonnen en verkocht) moet geloven.

Het 'geheim' is al 'n beetje uit hoor.
pi_161008395
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 20:50 schreef Tingo het volgende:

[..]

Dan is 't veel moellijker om medewerkers te krijgen.Nobody really got killed,they did it for money,career,their own poltical beliefs,they got blackmailed, who knows?
Misschien sommige van de 'crisis acteurs/getuigen' CGI creaties zijn.Ik weet 't ook niet precies maar om dat ik 'weet 't niet precies' bedoelt niet dat ik kromme verhalen,beelden enz. (van 't zelfde gasten die hebben zulke classicos als moonlandings,911 e.a. verzonnen en verkocht) moet geloven.

nee, dat is het niet. Mensen die het zo zien worden nog steeds door de massa bekeken als gekkies. Mede omdat er dus weinig echt bewijs is en er weinig tot geen mensen zijn die hun mond voorbij praten na aan zon nep- aanslag te hebben meegewerkt.
Hoeveel heb je er nodig? Minstens 100en.
Bij een echte aanslag door de overheid veel minder. Dus veel minder mensen die het kunnen doorlullen.

wat ik ook opvallend vind, is dat er vaak gezegd wordt dat het nergens op slaat dat het IS zou zijn, want wat is het doel?
Angst zaaien, wraak voor bombardementen en een sterke overtuiging dat wat zij doen goed is, is voor sommige mensen reden genoeg. Denk aan de kamikazepiloten...

Zijn alle aanslagen in de hele geschiedenis nep geweest? Moeten we alles in twijfel trekken, pf zou er ook weleens wat gebeuren dat wel echt is?

Ik vind dat er niet selectief gekeken wordt, niets is echt en alles wordt meteen al nep genoemd, nog voor beelden bekeken zijn, voor feiten naar buiten zijn gekomen en nog voor er meer bekend is dan: highschool shooting, of aanslag.
compact en kleverig.
  maandag 28 maart 2016 @ 22:09:14 #296
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_161010675
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 20:50 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik weet ook niet wat ik nou moet geloven van de hele gebeurtenis , feit blijft dat er meteen misleidende beelden zijn uitgezonden door een al onbetrouwbaar leugenachtig medium die eerst met overtuigend bewijs moet komen voordat ik ooit nog iets aanneem voor waar .
Ik heb geen heilige huisjes waar ik na 10 leugens toch nog basisvertrouwen moet hebben en wie dan ook daarna het voordeel van de twijfel behoor te geven .
pi_161011512
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 20:03 schreef THEFXR het volgende:

[..]

false flag, geen Hoax.
Tja, alle argumenten die langs komen wijzen op het laatste.
pi_161011652
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2016 21:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
Bij een echte aanslag door de overheid veel minder. Dus veel minder mensen die het kunnen doorlullen.
precies, een echte false flag is veel eenvoudiger in elkaar te zetten.

Maar kennelijk is dat niet spannend genoeg of zo. Dat zie je steeds meer in de complottheorieen: het moeten uiterst complexe scenarios zijn waar hollywood jaloers op zou worden, anders klopt het niet.
pi_161012490
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2016 21:21 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

nee, dat is het niet. Mensen die het zo zien worden nog steeds door de massa bekeken als gekkies. Mede omdat er dus weinig echt bewijs is en er weinig tot geen mensen zijn die hun mond voorbij praten na aan zon nep- aanslag te hebben meegewerkt.
Hoeveel heb je er nodig? Minstens 100en.

wat ik ook opvallend vind, is dat er vaak gezegd wordt dat het nergens op slaat dat het IS zou zijn, want wat is het doel?
Angst zaaien, wraak voor bombardementen en een sterke overtuiging dat wat zij doen goed is, is voor sommige mensen reden genoeg. Denk aan de kamikazepiloten...

Zijn alle aanslagen in de hele geschiedenis nep geweest? Moeten we alles in twijfel trekken, pf zou er ook weleens wat gebeuren dat wel echt is?

Ik vind dat er niet selectief gekeken wordt, niets is echt en alles wordt meteen al nep genoemd, nog voor beelden bekeken zijn, voor feiten naar buiten zijn gekomen en nog voor er meer bekend is dan: highschool shooting, of aanslag.
Net alsof je een vliegveld stil kunt leggen voor een dag, voor een oefening, zonder dat iemand het weet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')