abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160978002
Als je naar beneden scrollen kom je bij 'n foto van 'n vent met 'n gewonden been:
http://www.dailymail.co.u(...)al-hospital-bed.html

Is dat 'n mens of 'n mannequin die naast hem staat?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  Moderator zondag 27 maart 2016 @ 15:33:36 #177
249559 crew  Lavenderr
pi_160978048
quote:
0s.gif Op zondag 27 maart 2016 15:31 schreef Tingo het volgende:
Als je naar beneden scrollen kom je bij 'n foto van 'n vent met 'n gewonden been:

Ben je nou serieus of zeg je dit soort dingen om te trollen?
pi_160978158
quote:

Hoezo zou dat een mannequin zijn? Dat is een mens.
pi_160978255
quote:
0s.gif Op zondag 27 maart 2016 15:33 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ben je nou serieus of zeg je dit soort dingen om te trollen?
Ben 'bloed' serieus. Maar dat weet je al goed toch?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  Moderator zondag 27 maart 2016 @ 15:43:26 #180
249559 crew  Lavenderr
pi_160978276
quote:
0s.gif Op zondag 27 maart 2016 15:42 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ben 'bloed' serieus. Maar dat weet je al goed toch?
Ik twijfel nog altijd. Maar dat weet jij ook heel goed :)
pi_160978320
Brussels Attack Survivors 'I Thought It Was The End Of The World'
Op 0:12 zijn er 'n aantal mensen die heel erg blij om 't allemaal te overleven natuurlijk...

Veel interviews naast de snelweg zijn.
  zondag 27 maart 2016 @ 15:54:47 #182
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_160978484
quote:

Mij bekruipt het gevoel dat het gefotosoept is :o verdiep je eens in hoe foto's daar aan te herkennen zijn dan zie je de overeenkomsten. Maar zo gek doen ze niet joh, dit zijn vast echte beelden :|W
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_160978594
quote:
0s.gif Op zondag 27 maart 2016 15:54 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Mij bekruipt het gevoel dat het gefotosoept is :o verdiep je eens in hoe foto's daar aan te herkennen zijn dan zie je de overeenkomsten. Maar zo gek doen ze niet joh, dit zijn vast echte beelden :|W
Misschien het 'n Boston Bomb slachtoffer met 'n prosthetic arm is. Toevallig.
pi_160978882
quote:

[..]

Vicsims dus?
pi_160979043
quote:

[..]

Maar waarom heb je dat gevoel dan? :)

Hoe herken je "shops"? Want kennelijk ben jij er al wel in verdiept dus kun je een kundige analyse geven.
pi_160979388
quote:

Lol

Deze bedoel je toch?

Nep arm? _O- Jij bent af en toe echt te grappig Tingo.
pi_160979995
Volgens deze kerel kwamen de explosies vanaf het plafond? :? :o

Vanaf 0:16

Edit: "De explosies kwamen vanaf het plafond!" en daarbij wijst hij naar boven!! Hmmm, hele interessante uitspraak dit. Wordt het net interessant, doen ze *knip* in de video :{ Food for thought.

Hadden de terroristen ook bommen in het systeemplafond verstopt en af laten gaan? :+

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 27-03-2016 18:21:48 ]
pi_160980791
quote:
0s.gif Op zondag 27 maart 2016 15:10 schreef theguyver het volgende:

[..]

http://historiek.net/japa(...)e-is-overleden/6521/

What are the odds?

Boston Parijs Brussel het zijn wel even steden van paar honderd duizend inwoners.
Qua odds zijn er sowieso tig toffe verhalen. Las laatst nog zoiets, dat iemand 2 keer per toeval een baby opving of iets dergelijks. Of 2 broers die elk een jaar na elkaar overlijden, op dezelfde scooter, op dezelfde plek, door dezelfde auto.
pi_160980835
quote:

[..]

Waarom bekruipt jou gevoel dat? Zomaar? Of heb je enig idee wáárom het een 'fotosoep' (zo 2008 dat woord) is?
  zondag 27 maart 2016 @ 18:00:33 #190
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_160981097
quote:

Als je dit denkt het een hoax is, dan zit je in het verkeerde topic.
pi_160981176
quote:
0s.gif Op zondag 27 maart 2016 17:46 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Qua odds zijn er sowieso tig toffe verhalen. Las laatst nog zoiets, dat iemand 2 keer per toeval een baby opving of iets dergelijks. Of 2 broers die elk een jaar na elkaar overlijden, op dezelfde scooter, op dezelfde plek, door dezelfde auto.
Sure :D
  zondag 27 maart 2016 @ 18:24:51 #192
189978 controlaltdelete
pi_160981544
quote:
0s.gif Op zondag 27 maart 2016 17:48 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Waarom bekruipt jou gevoel dat? Zomaar? Of heb je enig idee wáárom het een 'fotosoep' (zo 2008 dat woord) is?
Ja joh zomaar, laten we het daar op houden voor de lieve vrede. Ga zelfs es een foto onder de loep nemen, gooi um es door een image editor. Veder heb ik geen zin in de bekende discussie (welles/nietes) en met jou al helemaal niet.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_160981699
Lekker smoesjes verzinnen om niets te hoeven verklaren.
Conscience do cost.
pi_160981875
Hmm, deze video kwam afgelopen dinsdag vrij snel online:

Ik heb hem nu een paar keer gezien, maar the fuck wat een baggerkwaliteit. Je ziet eigenlijk telkens net niks...

En die baby zit daar bij wat volgens CNN zijn dode moeder is (hoe the fuck weten ze dat, want dat valt gewoon niet te zien?) en op het moment dat ie gefilmd wordt huilt ie even 1 keer en dan stopt het weer.

De filmer loopt overigens gewoon door en laat die baby over aan zijn lot op zoek naar zijn zoon die ie in de hele video maar 2 keer roept. Hij neemt ook lekker de tijd om op het gemakje rond te banjeren. Geen reddingswerker die daar iets van zegt en hem laat oppleuren.

Vreemde video.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 27-03-2016 18:45:39 ]
pi_160981931
quote:
0s.gif Op zondag 27 maart 2016 18:24 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ja joh zomaar, laten we het daar op houden voor de lieve vrede. Ga zelfs es een foto onder de loep nemen, gooi um es door een image editor. Veder heb ik geen zin in de bekende discussie (welles/nietes) en met jou al helemaal niet.
:D.

Ik werk dagelijks met Photoshop (niet dat dat iets zegt over mijn kennis er van, of van foto's überhaupt) :).

Het hoeft geen welles nietes discussie te zijn, ik vroeg je gewoon waarom je iets vind.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 27-03-2016 18:48:56 ]
pi_160981954
quote:
0s.gif Op zondag 27 maart 2016 18:24 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Maw je kunt er niks zinnigs over zeggen. Jammer weer.
  zondag 27 maart 2016 @ 18:52:09 #197
189978 controlaltdelete
pi_160982053
Ook ik werk wel eens met photoshop. Waarom zou ik mijn mening met jullie moeten gaan delen? Ik zie daar geen reden toe want ik heb geen zin in de bekende discussie en al helemaal niet met de mensen die daar het hardst om vragen. Als je vrede hebt met de geleverde mediabeelden fine with me anders zoek het zelf uit.
pi_160982086
quote:
0s.gif Op zondag 27 maart 2016 18:52 schreef controlaltdelete het volgende:
Ook ik werk wel eens met photoshop. Waarom zou ik mijn mening met jullie moeten gaan delen? Ik zie daar geen reden toe want ik heb geen zin in de bekende discussie en al helemaal niet met de mensen die daar het hardst om vragen. Als je vrede hebt met de geleverde mediabeelden fine with me anders zoek het zelf uit.
Oké :)
pi_160982923
quote:
0s.gif Op zondag 27 maart 2016 13:13 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

En hoe ontstaan derdegraads brandwonden?
Brandwonden kunnen op verschillende manieren ontstaan, door hitte, chemicalien en door koude.
derde graads houdt feitelijk in dat die plek dood is. Bij hitte kan het zelfs betekenen dat het vlees op die plek gewoon gaar is.

Brandwonden kunnen verergeren als koeling niet snel en lang genoeg wordt toegepast. Eerste graads kunnen daardoor tweedegraads worden, etc.

[quote]Niet door een zeer kortstondige blootstelling aan hitte lijkt me. [/qoute]

Denk aan brandwonden als gevolg van vuurwerk: die loop je ook door kortstondige hitte van vuurwerk dat te dicht bij je komt en notploft.

Verder valt het me in de discussie op dat men er vooral van uit gaat dat de aanslag nooit plaats heeft gevonden, dat er geen slachtoffers zijn gevallen, dat in een drukke grote hal van een luchthaven een toneelstukje is opgevoerd.
pi_160982967
quote:
0s.gif Op zondag 27 maart 2016 18:52 schreef controlaltdelete het volgende:
Als je deskundig bent en met die kennis kunt aantonen dat een bepaalde foto nep is, en je ventileert dat op een forum, dan kun je verwachten dat anderen graag van je zien dat je aantoont welke kenmerken op de foto geknoei verraden.
Als je dan vervolgens niet thuis geeft, dan ontstrip je alle waarde van je eerdere argumentatie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')