Ben je nou serieus of zeg je dit soort dingen om te trollen?quote:Op zondag 27 maart 2016 15:31 schreef Tingo het volgende:
Als je naar beneden scrollen kom je bij 'n foto van 'n vent met 'n gewonden been:
http://www.dailymail.co.u(...)al-hospital-bed.html
Is dat 'n mens of 'n mannequin die naast hem staat?
Hoezo zou dat een mannequin zijn? Dat is een mens.quote:Op zondag 27 maart 2016 15:31 schreef Tingo het volgende:
Als je naar beneden scrollen kom je bij 'n foto van 'n vent met 'n gewonden been:
Ben 'bloed' serieus. Maar dat weet je al goed toch?quote:Op zondag 27 maart 2016 15:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ben je nou serieus of zeg je dit soort dingen om te trollen?
Ik twijfel nog altijd. Maar dat weet jij ook heel goedquote:Op zondag 27 maart 2016 15:42 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ben 'bloed' serieus. Maar dat weet je al goed toch?
Mij bekruipt het gevoel dat het gefotosoept isquote:Op zondag 27 maart 2016 15:31 schreef Tingo het volgende:
Misschien het 'n Boston Bomb slachtoffer met 'n prosthetic arm is. Toevallig.quote:Op zondag 27 maart 2016 15:54 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Mij bekruipt het gevoel dat het gefotosoept isverdiep je eens in hoe foto's daar aan te herkennen zijn dan zie je de overeenkomsten. Maar zo gek doen ze niet joh, dit zijn vast echte beelden
Vicsims dus?quote:Op zondag 27 maart 2016 15:54 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Mij bekruipt het gevoel dat het gefotosoept isverdiep je eens in hoe foto's daar aan te herkennen zijn dan zie je de overeenkomsten. Maar zo gek doen ze niet joh, dit zijn vast echte beelden
Maar waarom heb je dat gevoel dan?quote:Op zondag 27 maart 2016 15:54 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Lolquote:Op zondag 27 maart 2016 15:31 schreef Tingo het volgende:
Qua odds zijn er sowieso tig toffe verhalen. Las laatst nog zoiets, dat iemand 2 keer per toeval een baby opving of iets dergelijks. Of 2 broers die elk een jaar na elkaar overlijden, op dezelfde scooter, op dezelfde plek, door dezelfde auto.quote:Op zondag 27 maart 2016 15:10 schreef theguyver het volgende:
[..]
http://historiek.net/japa(...)e-is-overleden/6521/
What are the odds?
Boston Parijs Brussel het zijn wel even steden van paar honderd duizend inwoners.
Waarom bekruipt jou gevoel dat? Zomaar? Of heb je enig idee wáárom het een 'fotosoep' (zo 2008 dat woord) is?quote:Op zondag 27 maart 2016 15:54 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Als je dit denkt het een hoax is, dan zit je in het verkeerde topic.quote:Op zondag 27 maart 2016 15:31 schreef Tingo het volgende:
Surequote:Op zondag 27 maart 2016 17:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Qua odds zijn er sowieso tig toffe verhalen. Las laatst nog zoiets, dat iemand 2 keer per toeval een baby opving of iets dergelijks. Of 2 broers die elk een jaar na elkaar overlijden, op dezelfde scooter, op dezelfde plek, door dezelfde auto.
Ja joh zomaar, laten we het daar op houden voor de lieve vrede. Ga zelfs es een foto onder de loep nemen, gooi um es door een image editor. Veder heb ik geen zin in de bekende discussie (welles/nietes) en met jou al helemaal niet.quote:Op zondag 27 maart 2016 17:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Waarom bekruipt jou gevoel dat? Zomaar? Of heb je enig idee wáárom het een 'fotosoep' (zo 2008 dat woord) is?
quote:Op zondag 27 maart 2016 18:24 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ja joh zomaar, laten we het daar op houden voor de lieve vrede. Ga zelfs es een foto onder de loep nemen, gooi um es door een image editor. Veder heb ik geen zin in de bekende discussie (welles/nietes) en met jou al helemaal niet.
Maw je kunt er niks zinnigs over zeggen. Jammer weer.quote:Op zondag 27 maart 2016 18:24 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ja joh zomaar, laten we het daar op houden voor de lieve vrede. Ga zelfs es een foto onder de loep nemen, gooi um es door een image editor. Veder heb ik geen zin in de bekende discussie (welles/nietes) en met jou al helemaal niet.
Okéquote:Op zondag 27 maart 2016 18:52 schreef controlaltdelete het volgende:
Ook ik werk wel eens met photoshop. Waarom zou ik mijn mening met jullie moeten gaan delen? Ik zie daar geen reden toe want ik heb geen zin in de bekende discussie en al helemaal niet met de mensen die daar het hardst om vragen. Als je vrede hebt met de geleverde mediabeelden fine with me anders zoek het zelf uit.
Brandwonden kunnen op verschillende manieren ontstaan, door hitte, chemicalien en door koude.quote:Op zondag 27 maart 2016 13:13 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
En hoe ontstaan derdegraads brandwonden?
Als je deskundig bent en met die kennis kunt aantonen dat een bepaalde foto nep is, en je ventileert dat op een forum, dan kun je verwachten dat anderen graag van je zien dat je aantoont welke kenmerken op de foto geknoei verraden.quote:Op zondag 27 maart 2016 18:52 schreef controlaltdelete het volgende:
Ook ik werk wel eens met photoshop. Waarom zou ik mijn mening met jullie moeten gaan delen? Ik zie daar geen reden toe want ik heb geen zin in de bekende discussie en al helemaal niet met de mensen die daar het hardst om vragen. Als je vrede hebt met de geleverde mediabeelden fine with me anders zoek het zelf uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |