Wat ik er van begrepen heb is dat hij bij de aanslag in Boston niet gewond is geraaktquote:Op zondag 27 maart 2016 10:40 schreef Summers het volgende:
[..]
Ze hebben zijn gezicht mooi hersteld na Boston![]()
[ afbeelding ]
Je zou daar van uitgaan maar ik vrees dat er toch nog steeds mensen zijn die zich liever daar niet aan wagen omdat het beyond imagination gaat dat een overheid tot zoiets in staat is, zich met dit soort praktijken bezig houdt en eigenlijk hun eigen volk naar de galg aan het brengen is. Dan toch liever aan de msm -versie houden want dat is beter voor de geestelijke veiligheid.quote:Op zondag 27 maart 2016 00:06 schreef Orwell het volgende:
(Hahhahahahahahahahahahahahahaaa!)
vrijwel niemand trapt er nog in...
quote:Op zaterdag 26 maart 2016 20:17 schreef Summers het volgende:
[..]
say no more , WAAR kunnen we geld storten .
Wat is jouw voorstelling van een spijkerbom?quote:Op zondag 27 maart 2016 12:07 schreef Tingo het volgende:
Oh dus het niet spijker maar vuurbommen waren?
Dus?quote:Third-degree burns are the worst burns.
What are the odds inderdaad. Maar het blijven odds.quote:Op zondag 27 maart 2016 11:50 schreef J0kkebr0k het volgende:
Oké... zonder de aanslagen meteen als een false flag of psy-op te willen bestempelen, heb ik toch een paar puntjes van kritiek / vragen omtrent deze Mason Wells zijn mediaoptreden en verwondingen:
- Allereerst is het nogal toevallig dat hij 3 aanslagen zou hebben meegemaakt in 3 verschillende steden op 2 continenten. Ik bedoel: What are the odds? Overigens moet dit wel worden genuanceerd, want er wordt beweerd dat hij ten tijde van de aanslagen in Parijs in een ander deel van de stad was. Dat moet natuurlijk wel even worden gezegd.
Misschien omdat ze het de hele dag al in meters besproken hebben, of 1 van de andere redenen waarom ze het over meters zouden kunnen hebben.quote:- @3:17 Hij heeft het er over dat hij op "10 to 15 meters" van de explosie stond. "Meters"? Dit is een Amerikaan en Amerikanen gebruiken dus niet het metrische stelsel. De interviewster is ook een Amerikaanse, dus waarom heeft hij het over meters?
Gelukkig geen expert in brandwonden, maar dit vind ik altijd lastig. Ik hou er niet van om mensen te 'veroordelen' op dergelijke zaken. Niveautje "zijn traan ging te snel dus een acteur" wat mij betreft.quote:- Tweede- en derdegraads brandwonden zijn voor zover ik weet zeer, maar dan ook zeer pijnlijk. Iemand die op op een dergelijke manier is verbonden en 3 of 4 dagen na de aanslag al zo vrij en gemakkelijk beweegt en spreekt, vind ik best bijzonder te noemen. Ik bespeur nergens in het interview ook maar een centje pijn heeft tenzij hij stijf onder de pijnmedicatie zit, maar dan nog vind ik hem erg welbespraakt en scherp overkomen.
Kan je weinig mee.quote:- Zijn lippen zijn mooi in tact gebleven. Daar heeft ie wel mazzel bij.
Zie hierboven.quote:- Zijn hand vertoont geen enkele (brand)wond terwijl hij zegt dat hij de volle tijd bij bewustzijn is geweest. Heeft hij zijn gezicht niet beschermd met zijn handen? Hij zegt zelfs dat zijn handen ernstige brandwonden hebben opgelopen. Okay, eerlijk is eerlijk.. je ziet alleen zijn linkerhand tijdens de interviews.
Idem als hierboven. Je hebt geen idee wat zijn band met zijn ouders is, je hebt geen idee wat voor omstandigheden die ouders in leven, het zijn Amerikanen, etc.quote:- Het optreden van zijn ouders in de media is in mijn optiek ook nogal opmerkelijk. Op een gegeven moment belt hij zijn ouders voor de eerste keer op terwijl CNN bij ze op bezoek is. What the fuck? Waarom zijn zijn ouders niet meteen naar Frankrijk afgereisd om hun zoon bij te staan? CNN interviewtjes geven was natuurlijk belangrijker.
En dit is de enige reden waarom ik überhaupt op je reageerdequote:Maar goed, gewoon dus wat observaties zonder daar direct conclusies aan te willen verbinden.
Beetje vergezochtquote:EDIT: en dan nog iets over zijn naam. Mason. Als in freemason?
Ook een beetje vergezochtquote:Grappig dat onder 1 van de video's een reactie staat van iemand die claimt een vriend van Mason te zijn. Die heet dan weer Dan Crawley (Aleister Crowley anyone?)
[ afbeelding ]
Voel mezelf nu wel een beetje![]()
Inderdaad.quote:Op zondag 27 maart 2016 12:31 schreef Scrummie het volgende:
Oké... zonder die Mason direct als onschuldig te willen verklaren etc;
[..]
What are the odds inderdaad. Maar het blijven odds.
Mja, persoonlijk zou ik nooit over yards gaan spreken als ik gewoon in mijn eigen moedertaal wordt geïnterviewd door een landgenoot. Ik vind het vreemd, maar ook hier kan ik niks mee eigenlijk. Het blijft een onderbuikgevoel.quote:Misschien omdat ze het de hele dag al in meters besproken hebben, of 1 van de andere redenen waarom ze het over meters zouden kunnen hebben.
Zijn ouders hebben het over lichte verwondingen en hijzelf over tweede- en derdegraads brandwonden. Uhm... vreemd.quote:Gelukkig geen expert in brandwonden, maar dit vind ik altijd lastig. Ik hou er niet van om mensen te 'veroordelen' op dergelijke zaken. Niveautje "zijn traan ging te snel dus een acteur" wat mij betreft.
Het is dan ook slechts een observatiequote:Kan je weinig mee.
Zie hierboven.quote:Zie hierboven.
Het zijn Amerikanen? Wat heeft dat er mee te maken?quote:Idem als hierboven. Je hebt geen idee wat zijn band met zijn ouders is, je hebt geen idee wat voor omstandigheden die ouders in leven, het zijn Amerikanen, etc.
Dankjewel.quote:En dit is de enige reden waarom ik überhaupt op je reageerde. Mooie post!
Mwah, het is en blijft hier natuurlijk wel BNW hé.quote:Beetje vergezocht
Ook een beetje vergezocht.
Het is inderdaad erg toevallig,maar niet onmogelijk.quote:Op zondag 27 maart 2016 11:50 schreef J0kkebr0k het volgende:
- Allereerst is het nogal toevallig dat hij 3 aanslagen zou hebben meegemaakt in 3 verschillende steden op 2 continenten. Ik bedoel: What are the odds? Overigens moet dit wel worden genuanceerd, want er wordt beweerd dat hij ten tijde van de aanslagen in Parijs in een ander deel van de stad was. Dat moet natuurlijk wel even worden gezegd.
Dat zou dus betekenen dat hij geen Amerikaan is. Dat lijkt me nogal riskant voor een crisisacteur, aangezien daar dus in de VS zo doorheen wordt geprikt. Sowieso is het interviewen van een crisisacteur riskant omdat mensen die in zijn omgeving zouden moeten wonen naar voren kunnen stappen dat ze nog nooit van die persoon hebben gehoord, of anderen die de acteur persoonlijke kennen kunnen naar voren stappen en zijn werkelijke identiteit verklappen. Zeker in de tijd van social media, waarbij iedereen zijn eigen podium can creeeren is het lastig om de werkelijke identiteit van iemand te verhullen.quote:- @3:17 Hij heeft het er over dat hij op "10 to 15 meters" van de explosie stond. "Meters"? Dit is een Amerikaan en Amerikanen gebruiken dus niet het metrische stelsel. De interviewster is ook een Amerikaanse, dus waarom heeft hij het over meters?
tweede graads wel, derdegraads niet, want dan zijn de zenuweinden dood en geven die geen pijnprikkels meer door. Derde gaat altijd gepaard met tweedegraads, tenzij je hele lichaam derdegraads verbrand is. Dan heb je helemaal geen pijn. Dat overleef je trouwens niet.quote:- Tweede- en derdegraads brandwonden zijn voor zover ik weet zeer, maar dan ook zeer pijnlijk.
Want voor een euro koop je een buskaartje VS -> Brussel?quote:Waarom zijn zijn ouders niet meteen naar Frankrijk afgereisd om hun zoon bij te staan
Ach, als bekenden van hem niet reageren, dan wordt dat gezien als bewijs dat het acteurs zijn (tingo vs 911 slachtoffers bijv.), reageren ze wel, dan zijn het ook acteurs..quote:Grappig dat onder 1 van de video's een reactie staat van iemand die claimt een vriend van Mason te zijn.
Hij is toch slachtoffer van een explosie en niet van een brand?quote:Op zondag 27 maart 2016 11:50 schreef J0kkebr0k het volgende:
Zijn hand vertoont geen enkele (brand)wond terwijl hij zegt dat hij de volle tijd bij bewustzijn is geweest. Heeft hij zijn gezicht niet beschermd met zijn handen?
Nee, dat niet, maar ik heb er zo mijn onderbuikgevoelens bij.quote:Op zondag 27 maart 2016 12:46 schreef Wantie het volgende:
[quote]
Het is inderdaad erg toevallig,maar niet onmogelijk.
Of het zou kunnen betekenen dat het script een Europees script is dat hij uit zijn hoofd heeft geleerdquote:Dat zou dus betekenen dat hij geen Amerikaan is. Dat lijkt me nogal riskant voor een crisisacteur, aangezien daar dus in de VS zo doorheen wordt geprikt. Sowieso is het interviewen van een crisisacteur riskant omdat mensen die in zijn omgeving zouden moeten wonen naar voren kunnen stappen dat ze nog nooit van die persoon hebben gehoord, of anderen die de acteur persoonlijke kennen kunnen naar voren stappen en zijn werkelijke identiteit verklappen. Zeker in de tijd van social media, waarbij iedereen zijn eigen podium can creeeren is het lastig om de werkelijke identiteit van iemand te verhullen.
Oké, fair enoughquote:tweede graads wel, derdegraads niet, want dan zijn de zenuweinden dood en geven die geen pijnprikkels meer door. Derde gaat altijd gepaard met tweedegraads, tenzij je hele lichaam derdegraads verbrand is. Dan heb je helemaal geen pijn. Dat overleef je trouwens niet.
Dat hij tweedegraads verbrandingen heeft wil niet automatisch zeggen dat hij dus heel veel pijn moet hebben en daardoor dus minder beweeglijk kan zijn. Dat hangt helemaal af van de hoeveelheid en de grootte van de brandwonden..
Ah, ze hadden geen geld en moesten nog even een paar dagen sparen. Ze zijn inmiddels wel op bezoek geweestquote:Want voor een euro koop je een buskaartje VS -> Brussel?
Blijft een lastig punt inderdaad.quote:Ach, als bekenden van hem niet reageren, dan wordt dat gezien als bewijs dat het acteurs zijn (tingo vs 911 slachtoffers bijv.), reageren ze wel, dan zijn het ook acteurs..
Dus wat dat betreft kan iemand het nooit goed doen.
Hij heeft het over vuur en tweede- én derdegraads brandwonden. Check zijn interviews maar.quote:Op zondag 27 maart 2016 12:49 schreef Wantie het volgende:
[..]
Hij is toch slachtoffer van een explosie en niet van een brand?
Klopt, maar dat wil niet zeggen dat hij in brand stond. De hitte van de explosie kan de brandwonden veroorzaken.quote:Op zondag 27 maart 2016 12:53 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Hij heeft het over vuur en tweede- én derdegraads brandwonden. Check zijn interviews maar.
quote:Op zondag 27 maart 2016 13:03 schreef Wantie het volgende:
[..]
Klopt, maar dat wil niet zeggen dat hij in brand stond. De hitte van de explosie kan de brandwonden veroorzaken.
Tja, ik heb daar niets meequote:Op zondag 27 maart 2016 12:52 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nee, dat niet, maar ik heb er zo mijn onderbuikgevoelens bij.
Dat doet verder niet af op mijn reactie.quote:Of het zou kunnen betekenen dat het script een Europees script is dat hij uit zijn hoofd heeft geleerd
In ieder geval heeft zo'n reis wat meer voeten in de aarde dan een bustripje. Tickets, paspoorten, kweetnie of een visum nodig is voor Europa, verder regelen dat bepaalde verplichtingen in de VS doorlopen bij afwezigheid, etc.quote:Ah, ze hadden geen geld en moesten nog even een paar dagen sparen. Ze zijn inmiddels wel op bezoek geweest
Oké, punt gemaakt.quote:Op zondag 27 maart 2016 13:07 schreef Wantie het volgende:
[..]
Tja, ik heb daar niets mee
[..]
Dat doet verder niet af op mijn reactie.
[..]
In ieder geval heeft zo'n reis wat meer voeten in de aarde dan een bustripje. Tickets, paspoorten, kweetnie of een visum nodig is voor Europa, verder regelen dat bepaalde verplichtingen in de VS doorlopen bij afwezigheid, etc.
Dit soort discussies is een beetje van 'ik zou het anders hebben gedaan en daarom is het verdacht'.
Klopt, maar nogmaals: hitte van een explosie die je dichtbij meemaakt, hoezo heb je dan voldoende tijd om met je handen je gezicht af te schermen.quote:Op zondag 27 maart 2016 13:05 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Vanaf 0:36 heeft ie het toch echt over vuur bij zijn gezicht en zijn benen.
Hij heeft het zelf in een ander interview over brandwonden aan zijn handen.quote:Op zondag 27 maart 2016 13:10 schreef Wantie het volgende:
[..]
Klopt, maar nogmaals: hitte van een explosie die je dichtbij meemaakt, hoezo heb je dan voldoende tijd om met je handen je gezicht af te schermen.
Ok true.quote:Op zondag 27 maart 2016 13:38 schreef ChrisCarter het volgende:
Je hoeft vlammen niet aan te raken om brandwonden van de hitte op te lopen he.
http://historiek.net/japa(...)e-is-overleden/6521/quote:Op zondag 27 maart 2016 12:31 schreef Scrummie het volgende:
Oké... zonder die Mason direct als onschuldig te willen verklaren etc;
[..]
What are the odds inderdaad. Maar het blijven odds.
[..]
Misschien omdat ze het de hele dag al in meters besproken hebben, of 1 van de andere redenen waarom ze het over meters zouden kunnen hebben.
[..]
Gelukkig geen expert in brandwonden, maar dit vind ik altijd lastig. Ik hou er niet van om mensen te 'veroordelen' op dergelijke zaken. Niveautje "zijn traan ging te snel dus een acteur" wat mij betreft.
[..]
Kan je weinig mee.
[..]
Zie hierboven.
[..]
Idem als hierboven. Je hebt geen idee wat zijn band met zijn ouders is, je hebt geen idee wat voor omstandigheden die ouders in leven, het zijn Amerikanen, etc.
[..]
En dit is de enige reden waarom ik überhaupt op je reageerde. Mooie post!
[..]
Beetje vergezocht
[..]
Ook een beetje vergezocht.
Like 'lying through her teeth'....right before your eyes.quote:Op zondag 27 maart 2016 15:27 schreef ems. het volgende:
Je zou bijna denken dat "right in front of her face" een relatieve uitspraak is. Maargoed, kruimels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |