Er staat nadrukkelijk bij dat het geen terroristisch motief heeft en dat zijn toegangspas niet is gejat en zo'n pas wordt natuurlijk meteen geblokkeerd. Dus nee geen fearmongering.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 13:57 schreef THEFXR het volgende:
is dit nog meer fear mongering of heel erg echt?
http://www.telegraaf.nl/b(...)trale_gedood__.html
fearmongering hoeft achteraf ook niet waar te zijn , slechts op het juiste moment gebruikt te worden . Als mensen in shock zijn is het het beste moment voor fearmongering en haat zaaien .quote:Op zaterdag 26 maart 2016 14:02 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Er staat nadrukkelijk bij dat het geen terroristisch motief heeft en dat zijn toegangspas niet is gejat en zo'n pas wordt natuurlijk meteen geblokkeerd. Dus nee geen fearmongering.
Heldquote:Op zaterdag 26 maart 2016 19:41 schreef ems. het volgende:
Toevallig heb ik die ook alle drie overleeft. Vraag mij alles.
while sleeping, ja..quote:Op zaterdag 26 maart 2016 19:41 schreef ems. het volgende:
say no more , WAAR kunnen we geld storten .quote:Op zaterdag 26 maart 2016 19:41 schreef ems. het volgende:
jammer van de 1 eye pose.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 20:17 schreef Summers het volgende:
[..]
[..]
say no more , WAAR kunnen we geld storten .
Ho ho... ik heb zo mijn vraagtekens bij die Mason, maar ik stel niet dat ik denk dat dit een false flag was of zelfs volledig geënsceneerd.quote:Op zondag 27 maart 2016 00:06 schreef Orwell het volgende:
(Hahhahahahahahahahahahahahahaaa!)
vrijwel niemand trapt er nog in...
Nee.quote:Op zondag 27 maart 2016 00:16 schreef Orwell het volgende:
zou dit je overtuigen?
George Gladius Childfuck Illuiminati survives 33 terror attacks" on 22 3 at 9:11 after attending CFR meeting
Ja man dit heeft me echt keihard overtuigd.quote:Op zondag 27 maart 2016 00:16 schreef Orwell het volgende:
zou dit je overtuigen?
George Gladius Childfuck Illuiminati survives 33 terror attacks" on 22 3 at 9:11 after attending CFR meeting
Ze hebben zijn gezicht mooi hersteld na Bostonquote:Op zaterdag 26 maart 2016 23:45 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik kwam deze video tegen en las de reacties er onder:
Weet niet wat ik hiervan moet denken. Vreemd is het toch wel imho.
Dit is dus trouwens die Mason Wells die de aanslagen in Boston, Parijs en nu dus ook Brussel overleefd heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |