jij vind alles vreemd en onlogisch.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 14:52 schreef Tingo het volgende:
[..]
Zo'n hoge plafond naar beneden te brengen zou meer luchtdruk nodig hebben....en geen schade op anderen dingen? Lijkt me 'n beetje vreemd.
Dankje
Dat hoeft natuurlijk niet aan de media te liggen, neem aan dat die beelden allereerst in beslag worden genomen door veiligheidsdiensten ter onderzoek. Wat er naar buiten kwam was voornamelijk mobiele telefoon beelden.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 20:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik had die beelden inmiddels ook wel verwacht. Misschien word de media voorzichter met die dingen, of zijn ze wat strakker op het voorkomen van het uitlekken. Rol van media tijdens de laatste aanslagen is behoorlijk bekritiseerd.
Maar ook maar een paar filmpjes toch? Vaak zijn er wel camera beelden die wat sneller uitlekken. Maar oke, misschien komen er nog meer. Het is nog maar een paar dagen terug natuurlijk.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 20:48 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Dat hoeft natuurlijk niet aan de media te liggen, neem aan dat die beelden allereerst in beslag worden genomen door veiligheidsdiensten ter onderzoek. Wat er naar buiten kwam was voornamelijk mobiele telefoon beelden.
En hier wat commentaar en eenvoudige analysis van de CCTV beelden en MSM berichten:quote:Op vrijdag 25 maart 2016 18:57 schreef Geranium_Opa het volgende:
Bizar dat er nog altijd geen CCTV beelden van de explosies zijn verschenen, het is perfecte propaganda voor het uitrollen van de surveillance staat die gaat komen.
.
Nee hoor. Vreemd en onlogisich fake nieuws verhalen enz. maar 'n heel klein beetje van m'n dagelijks leven is.quote:
Misschien met dit soort technologie ook?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 17:14 schreef J0kkebr0k het volgende:
Stel dat het allemaal fake is he... is dan het grondpersoneel zoals baliemedewerkers, beveiligers, schoonmakers en weet ik wat er nog meer aan het werk is op zo'n ochtend ook onderdeel van het complot of hoe moet ik dat zien in dit geval?
Of hadden ze die dag allemaal ineens vrij gekregen?
Je hebt nu eenmaal een categorie mensen die nooit buiten hun dorp geweest zijn en dus geen idee hebben wat er allemaal afspeelt op een luchthaven in de hoofdstad van een land. Die denken dat je gewoon ongezien voor de buitenwereld even een plafond naar beneden kunt brengen, wat ramen met een hamer kunt inslaan, LOTUS-acteurs naar binnen loodsen en via de speakers en knal kunt laten horen...quote:Op vrijdag 25 maart 2016 17:14 schreef J0kkebr0k het volgende:
Stel dat het allemaal fake is he... is dan het grondpersoneel zoals baliemedewerkers, beveiligers, schoonmakers en weet ik wat er nog meer aan het werk is op zo'n ochtend ook onderdeel van het complot of hoe moet ik dat zien in dit geval?
Of hadden ze die dag allemaal ineens vrij gekregen?
We zijn vertelt dat de kind heeft z'n moeder verloren maar dat zien we niet. Ik wil dat soort dingen liever ook niet zien maar ik ga ook niet zulke commentaren zo makkelijk geloven.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 20:28 schreef donderdopje het volgende:
[..]
Het filmpje van gisteren was gemaakt door een taxi chaffeur en die was op zoek naar zijn zoon die bij een cafe werkte, althans dit kon je zien in de beelden.
Ik vermoed dat dit de starbucks was waar explosie 2 afging.
Reden dat hoor je in het filmpjequote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:32 schreef Tingo het volgende:
[..]
We zijn vertelt dat de kind heeft z'n moeder verloren maar dat zien we niet.
Waarom heeft de video maker de kind niet geholpen?
Die was op zoek naar zijn eigen kind!quote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:32 schreef Tingo het volgende:
[..]
We zijn vertelt dat de kind heeft z'n moeder verloren maar dat zien we niet. Ik wil dat soort dingen liever ook niet zien maar ik ga ook niet zulke commentaren zo makkelijk geloven.
Tis raar dat de hele plafond uitgeblazen is maar dan zo weinig schade op de muren en geen spijkers/schrapnel in de plafond tegels is.
Slechte kwaliteit dus moeillijk te zien is.
Tingo, of je trollt al jaren of je bent gewoon fucking dom.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:32 schreef Tingo het volgende:
[..]
We zijn vertelt dat de kind heeft z'n moeder verloren maar dat zien we niet. Ik wil dat soort dingen liever ook niet zien maar ik ga ook niet zulke commentaren zo makkelijk geloven.
Tis raar dat de hele plafond uitgeblazen is maar dan zo weinig schade op de muren en geen spijkers/schrapnel in de plafond tegels is.
kan het misschien dat jij een beetje raar bent, jij ziet nl soms dingen die er niet zijn?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:32 schreef Tingo het volgende:
[..]
Waarom? Want ik geloven geen ene reet van de nep bullshit dat we op TV enz zien?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:52 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Tingo, of je trollt al jaren of je bent gewoon fucking dom.
Maar wat zou je dan wel overtuigen?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:22 schreef Tingo het volgende:
[..]
Waarom? Want ik geloven geen ene reet van de nep bullshit dat we op TV enz zien?
Sorry hoor!
In de amateur vid wij zijn vertelt om wat te zien. imo.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:09 schreef THEFXR het volgende:
[..]
kan het misschien dat jij een beetje raar bent, jij ziet nl soms dingen die er niet zijn?
Ik zou denken dat je kan beter en sneller en wat makkelijker iets vinden vinden als je niet zo bezig met 'n slechte kwaliteit mobiel vid te maken was.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:39 schreef theguyver het volgende:
[..]
Die was op zoek naar zijn eigen kind!
Het is ook nooit goed!quote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:54 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik zou denken dat je kan beter en sneller en wat makkelijker iets vinden vinden als je niet zo bezig met 'n slechte kwaliteit mobiel vid te maken was.
Ik zou het raar vinden als je spijkers in de plafondtegels zou zien, aangeziendie spijkers uiteraard aan de andere zijde horen te zittenquote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:32 schreef Tingo het volgende:
[..]
Trek je er niks van aan want dat is een zeer goede eigenschap.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:22 schreef Tingo het volgende:
[..]
Waarom? Want ik geloven geen ene reet van de nep bullshit dat we op TV enz zien?
Sorry hoor!
in de film Eraser zit een leuke spijkerbom scenequote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:22 schreef Tingo het volgende:
[..]
Sorry hoor!
Maar wel een beetje vreemd om dan aan de hand van dezelfde beelden conclusies te trekken.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 08:42 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Trek je er niks van aan want dat is een zeer goede eigenschap.
Waarom? Ik volg de media en zie ook nog wel eens het nieuws. Wat ik te zien krijg neem ik niet bij voorbaat aan als de waarheid, verre van zelfs. Ben juist alleen maar achterdochtiger en sceptischer geworden in wat ik voorgeschoteld krijg daarom breder om me heen kijkend dus ook het alternatief nieuws. Uit dit alles daar trek ik mijn conclusies uit.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 09:36 schreef ems. het volgende:
[..]
Maar wel een beetje vreemd om dan aan de hand van dezelfde beelden conclusies te trekken.
Wat had je anders verwacht?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:32 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik vind het op z'n minst opmerkelijk dat je zo overtuigd bent van alle fakeheid die er plaatsvindt maar tegelijkertijd wel blind vertrouwen hebt in je eigen 'interpretatievermogen' dat je wel even kan concluderen wat er allemaal achter de schermen plaatsvindt en wat de exacte intenties zijn van de boosdoeners. Te meer omdat de getoonde beelden, zoals gezegd, vrij beperkt zijn.quote:
Ja, dat herhaal je ongeveer 3x per topic dus ik ben ondertussen wel op de hoogte wat voor uniek kritisch sneeuwvlokje je bent.quote:Ik volg de media en zie ook nog wel eens het nieuws. Wat ik te zien krijg neem ik niet bij voorbaat aan als de waarheid, verre van zelfs. Ben juist alleen maar achterdochtiger en sceptischer geworden in wat ik voorgeschoteld krijg daarom breder om me heen kijkend dus ook het alternatief nieuws. Uit dit alles daar trek ik mijn conclusies uit.
Er staat nadrukkelijk bij dat het geen terroristisch motief heeft en dat zijn toegangspas niet is gejat en zo'n pas wordt natuurlijk meteen geblokkeerd. Dus nee geen fearmongering.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 13:57 schreef THEFXR het volgende:
is dit nog meer fear mongering of heel erg echt?
http://www.telegraaf.nl/b(...)trale_gedood__.html
fearmongering hoeft achteraf ook niet waar te zijn , slechts op het juiste moment gebruikt te worden . Als mensen in shock zijn is het het beste moment voor fearmongering en haat zaaien .quote:Op zaterdag 26 maart 2016 14:02 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Er staat nadrukkelijk bij dat het geen terroristisch motief heeft en dat zijn toegangspas niet is gejat en zo'n pas wordt natuurlijk meteen geblokkeerd. Dus nee geen fearmongering.
Heldquote:Op zaterdag 26 maart 2016 19:41 schreef ems. het volgende:
Toevallig heb ik die ook alle drie overleeft. Vraag mij alles.
while sleeping, ja..quote:Op zaterdag 26 maart 2016 19:41 schreef ems. het volgende:
say no more , WAAR kunnen we geld storten .quote:Op zaterdag 26 maart 2016 19:41 schreef ems. het volgende:
jammer van de 1 eye pose.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 20:17 schreef Summers het volgende:
[..]
[..]
say no more , WAAR kunnen we geld storten .
Ho ho... ik heb zo mijn vraagtekens bij die Mason, maar ik stel niet dat ik denk dat dit een false flag was of zelfs volledig geënsceneerd.quote:Op zondag 27 maart 2016 00:06 schreef Orwell het volgende:
(Hahhahahahahahahahahahahahahaaa!)
vrijwel niemand trapt er nog in...
Nee.quote:Op zondag 27 maart 2016 00:16 schreef Orwell het volgende:
zou dit je overtuigen?
George Gladius Childfuck Illuiminati survives 33 terror attacks" on 22 3 at 9:11 after attending CFR meeting
Ja man dit heeft me echt keihard overtuigd.quote:Op zondag 27 maart 2016 00:16 schreef Orwell het volgende:
zou dit je overtuigen?
George Gladius Childfuck Illuiminati survives 33 terror attacks" on 22 3 at 9:11 after attending CFR meeting
Ze hebben zijn gezicht mooi hersteld na Bostonquote:Op zaterdag 26 maart 2016 23:45 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik kwam deze video tegen en las de reacties er onder:
Weet niet wat ik hiervan moet denken. Vreemd is het toch wel imho.
Dit is dus trouwens die Mason Wells die de aanslagen in Boston, Parijs en nu dus ook Brussel overleefd heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |