idd, ik dacht dat het stukken beter ging en had wel verwacht dat het nog lang zou duren.quote:Op donderdag 24 maart 2016 13:31 schreef Bolasie het volgende:
Bevestigd door o.a. het Parool, AD en de Telegraaf.
Dit zag ik niet aankomen, zeker niet na de laatste positieve berichten.
Zeker niet na dit bericht: http://www.ad.nl/ad/nl/37(...)en-mijn-ziekte.dhtmlquote:Op donderdag 24 maart 2016 13:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
idd, ik dacht dat het stukken beter ging en had wel verwacht dat het nog lang zou duren.
quote:Johan Cruyff 1947-2016
On March 24 2016 Johan Cruyff (68) died peacefully in Barcelona, surrounded by his family after a hard fought battle with cancer. It’s with great sadness that we ask you to respect the family’s privacy during their time of grief.
quote:On March 24 2016 Johan Cruyff (68) died peacefully in Barcelona, surrounded by his family after a hard fought battle with cancer. It’s with great sadness that we ask you to respect the family’s privacy during their time of grief.
Zo op het oog zag hij er begin van de maand met Max Verstappen gewoon fit uit inderdaad.quote:
Ik ook Paul.quote:
Klopt, is altijd zo bij de media. Alles staat klaar.quote:Op donderdag 24 maart 2016 13:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
NOS had al een verhaal klaar staan. Die waren voorbereid
Prima ook, de kans is vrij reëel dat het een keer gebeurt natuurlijkquote:Op donderdag 24 maart 2016 13:43 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Klopt, is altijd zo bij de media. Alles staat klaar.
Gelijk parasiet Henny erbij? Walgelijk.quote:Op donderdag 24 maart 2016 13:42 schreef bluemoon23 het volgende:
Net op RTLZ interview met zijn broer Henny
Bild Zeitung.quote:Der größte holländische Fußballer aller Zeiten starb am heutigen Donnerstag im Alter von 68 Jahren an Krebs.
Seine größte Niederlage erlebte er bei der Fußball-Weltmeisterschaft 1974, als er mit der holländischen Nationalmannschaft das Finale gegen Deutschland in München mit 1:2 verlor.
Auf seiner Website heißt es: „Am 24. März starb Johan Cruyff friedlich in Barcelona umgeben von seiner Familie nach einem harten Kampf gegen den Krebs.“
Die hoort de kassa al rinkelen.quote:Op donderdag 24 maart 2016 13:45 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Gelijk parasiet Henny erbij? Walgelijk.
Dat doen ze bij alle beroemde mensen hoor.quote:Op donderdag 24 maart 2016 13:49 schreef Tagliano het volgende:
Dit moet toch ook raar zijn geweest voor bijvoorbeeld Egbers. Om dit in te spreken terwijl die man nog springlevend was![]()
Ik snap natuurlijk wel dat het logisch is, maar dat moet toch vreemd zijn
Zal niet de enige zijn die over de rug van een dode Cruijff zijn geld gaat verdienen. Walgelijk.quote:
Dat snap ik ook wel, maar ik probeer me een beetje in te leven in Egbers daar. Moet toch een vreemde gewaarwording zijnquote:Op donderdag 24 maart 2016 13:50 schreef MCH het volgende:
[..]
Dat doen ze bij alle beroemde mensen hoor.
Wat een smeerlapquote:
Bij Egbers moet ook brood op de plank komen.quote:Op donderdag 24 maart 2016 13:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel, maar ik probeer me een beetje in te leven in Egbers daar. Moet toch een vreemde gewaarwording zijn
Vanaf een bepaalde leeftijd wordt er sowieso al een "levensverhaal" voorbereidquote:Op donderdag 24 maart 2016 13:50 schreef MCH het volgende:
Dat doen ze bij alle beroemde mensen hoor.
Wellicht een soort volharding/ontkenningsfase, op het goede woord kom ik even nietquote:Op donderdag 24 maart 2016 13:56 schreef Caland het volgende:
Zag laatst een foto voorbijkomen met Max Verstappen. Daar zag hij er al meer dood dan levend uit. Benieuwd waarom hij dan riep dat het zo goed ging, wellicht nog iedereen voor een laatste keer op het verkeerde been zetten.
Ik zie die foto. Dat is gewoon een typisch kankerkoppie dus zal wel complicaties zijn.quote:Op donderdag 24 maart 2016 13:57 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wellicht een soort volharding/ontkenningsfase, op het goede woord kom ik even niet
wow..quote:Op donderdag 24 maart 2016 13:58 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik zie die foto. Dat is gewoon een typisch kankerkoppie dus zal wel complicaties zijn.
nou nou nouquote:Op donderdag 24 maart 2016 13:58 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik zie die foto. Dat is gewoon een typisch kankerkoppie dus zal wel complicaties zijn.
twitter:FCBarcelona twitterde op donderdag 24-03-2016 om 13:59:18We'll always love you, Johan. Rest in peace https://t.co/OOKLgPnAyv reageer retweet
Ik verwacht bij de eerstvolgende eredivisiewedstrijden ook een minuutstilte voorafgaand aan alle wedstrijden..quote:Op donderdag 24 maart 2016 14:03 schreef Tagliano het volgende:
Dat worden overigens twee minuten stilte bij de wedstrijden aangezien ook Brussel net geweest is?
Die gaat zo huilen.quote:
Het minste wat je kan doen, jaquote:Op donderdag 24 maart 2016 14:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik verwacht bij de eerstvolgende eredivisiewedstrijden ook een minuutstilte voorafgaand aan alle wedstrijden..
14 minuten stiltequote:Op donderdag 24 maart 2016 14:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik verwacht bij de eerstvolgende eredivisiewedstrijden ook een minuutstilte voorafgaand aan alle wedstrijden..
Een applaus bij het begin van de 15e minuutquote:
Die minuut stiltes volgende week vind ik maar onzin. Iedereen rouwt nu toch al. En na die minuut gaat iedereen toch weer door.quote:
Ik snap je punt goed en af en toe heb ik dat gevoel ook wel ja. Aan de andere kant is het vaak ook wel weer een mooi moment om er even bij stil te staan, vind ikquote:Op donderdag 24 maart 2016 14:09 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die minuut stiltes volgende week vind ik maar onzin. Iedereen rouwt nu toch al. En na die minuut gaat iedereen toch weer door.
twitter:GaryLineker twitterde op donderdag 24-03-2016 om 14:10:57Sad to hear that Johan Cruyff has died. Football has lost a man who did more to make the beautiful game beautiful than anyone in history. reageer retweet
quote:Op donderdag 24 maart 2016 14:14 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Ach ja, misschien staat hij met Pasen gewoon weer op.
Dat denk ik niet. Johan zou het ook niet gewild hebben. Die heeft liever dat iedereen gewoon gaat voetballenquote:Op donderdag 24 maart 2016 14:14 schreef Caland het volgende:
Zou de KNVB al het voetbal eruit gooien? Heb vanavond een inhaalwedstrijd
twitter:NOSBINK twitterde op donderdag 24-03-2016 om 14:16:11Eerste bloemen bij het ouderlijk huis van Cruijff in Betondorp. https://t.co/ev8lh2TEo7 reageer retweet
quote:Op donderdag 24 maart 2016 14:16 schreef MPC60 het volgende:
Ik ben voor klappen als er op de klok 14 staat.
twitter:hendriksmj twitterde op donderdag 24-03-2016 om 14:19:20Tour in Barcelona. Cruijff te gast in Avondetappe. Zijn auto had geen Tour-stickers, maar dienstdoende redacteur mocht overal doorrijden… reageer retweet
Afgaande op wat Johan zelf zei dacht ik eigenlijk gewoon dat hij het wel zou overleven (ja dat komt voor, mensen die longkanker overleven).quote:Op donderdag 24 maart 2016 13:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
idd, ik dacht dat het stukken beter ging en had wel verwacht dat het nog lang zou duren.
Op twitter zelfs ja?quote:Op donderdag 24 maart 2016 14:25 schreef Haaibaaike het volgende:
Op Twitter word terecht geschreven over het overlijden van nummer 1⃣4⃣
twitter:KeesJansmaNL twitterde op donderdag 24-03-2016 om 14:25:50Om 19.00 vanavond extra Tafel van Kees #foxsports over Johan Cruijff, eeuwig nr 14... reageer retweet
Yesquote:Op donderdag 24 maart 2016 14:33 schreef onlogisch het volgende:
Speelt Barça straks haar eerste thuiswedstrijd tegen Real? op 2/4?
jaquote:Op donderdag 24 maart 2016 14:33 schreef onlogisch het volgende:
jazekerquote:Op donderdag 24 maart 2016 14:33 schreef onlogisch het volgende:
Eens. ben benieuwd hoe het nu met guardiola isquote:Op donderdag 24 maart 2016 14:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat zal wel groots uitgepakt worden dan. Beter dan dat ze tegen een Santander spelen of zo.
Je allergrootste icoon en dan zo'n kort berichtje?quote:Op donderdag 24 maart 2016 14:27 schreef Tagliano het volgende:
[..]
http://www.ajax.nl/stream(...)jff-68-overleden.htm
Soberheidquote:Op donderdag 24 maart 2016 14:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je allergrootste icoon en dan zo'n kort berichtje?
Zo rollen we bij Ajax. Ik heb verder ook alleen een reactie van de vicevoorzitter oid gezienquote:Op donderdag 24 maart 2016 14:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Schoonheid van de soberheid.quote:Op donderdag 24 maart 2016 14:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Echt bizar, vind ik.quote:Op donderdag 24 maart 2016 14:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zo rollen we bij Ajax. Ik heb verder ook alleen een reactie van de vicevoorzitter oid gezien
Eens. Je hoeft van mij heus niet alles uit de kast te halen, maar iets meer dan dit mag wel ja. Wellicht komt het nog, dat kan natuurlijkquote:
Er zal vast nog wel meer komen maar een ieder die hem eruit heeft gewerkt mag lekker z'n kop dichthouden van mijquote:
Het is wachten op de reactie van Steven ten Have, Martin Sturkenboom en LvGquote:Op donderdag 24 maart 2016 14:41 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Er zal vast nog wel meer komen maar een ieder die hem eruit heeft gewerkt mag lekker z'n kop dichthouden van mij
Op het open net zelfs tweet hij nuquote:Op donderdag 24 maart 2016 14:30 schreef Slobeend het volgende:
twitter:KeesJansmaNL twitterde op donderdag 24-03-2016 om 14:25:50Om 19.00 vanavond extra Tafel van Kees #foxsports over Johan Cruijff, eeuwig nr 14... reageer retweet
Dat is dan wel tofquote:Op donderdag 24 maart 2016 14:44 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Op het open net zelfs tweet hij nu
Johan heeft natuurlijk niet alleen maar vrienden gemaakt bij Ajax hèquote:Op donderdag 24 maart 2016 14:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Leg de openingspagina's van Feyenoord.nl en Ajax.nl eens naast elkaar.. zelfs de aartsrivaal kan meer respect opbrengen.quote:Op donderdag 24 maart 2016 14:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Johan heeft natuurlijk niet alleen maar vrienden gemaakt bij Ajax hè
Brok in m'n keel dit dat.quote:Op donderdag 24 maart 2016 14:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Leg de openingspagina's van Feyenoord.nl en Ajax.nl eens naast elkaar.. zelfs de aartsrivaal kan meer respect opbrengen.
Zo rollen de neuzen.quote:Op donderdag 24 maart 2016 14:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Leg de openingspagina's van Feyenoord.nl en Ajax.nl eens naast elkaar.. zelfs de aartsrivaal kan meer respect opbrengen.
Oké.quote:Op donderdag 24 maart 2016 14:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Pijnlijk maar waar.quote:Op donderdag 24 maart 2016 14:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Van de Feyenoord site... Die typen gewoon 2x hetzelfde om maar meer tekst te hebben.quote:JOHAN CRUIJFF 1947-2016
Feyenoord is diep bedroefd door het overlijden van Johan Cruijff, de grootste Nederlandse voetballer aller tijden. Cruijff droeg het Feyenoord-shirt tijdens het seizoen 1983-1984. Mede dankzij de grote inbreng van Nederlands grootste voetballer aller tijden won Feyenoord dat seizoen het landskampioenschap en de KNVB beker. Cruijff speelde tijdens zijn jaar bij Feyenoord 33 competitiewedstrijden, waarin hij elf doelpunten maakte. Feyenoord deelt mee in dit grote verlies en wenst de nabestaanden veel sterkte toe.
Cruijff droeg het Feyenoord-shirt tijdens het seizoen 1983-1984. Mede dankzij de grote inbreng van Nederlands grootste voetballer aller tijden won Feyenoord dat seizoen het landskampioenschap en de KNVB beker. Cruijff speelde tijdens zijn jaar bij Feyenoord 33 competitiewedstrijden, waarin hij elf doelpunten maakte.
Feyenoord deelt mee in dit grote verlies en wenst de nabestaanden veel sterkte toe.
Je kunt ook dit doen:quote:Op donderdag 24 maart 2016 15:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Van de Feyenoord site... Die typen gewoon 2x hetzelfde om maar meer tekst te hebben.
(En toch knap om bij het overlijden van Cruijff niet 1x Ajax te noemen)
quote:Johan Cruijff is in Barcelona op 68-jarige leeftijd overleden. De grootste Ajacied aller tijden leed sinds oktober vorig jaar aan longkanker.
Ajax deelt mee in dit grote verlies en wenst de nabestaanden veel sterkte toe.
Uhm nee... die hebben dezelfde tekst 2x achter elkaar geplakt...quote:Op donderdag 24 maart 2016 14:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Doe eens niet zo haten.quote:Op donderdag 24 maart 2016 15:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Uhm nee... die hebben dezelfde tekst 2x achter elkaar geplakt...
Openingspagina Don, openingspagina.quote:Op donderdag 24 maart 2016 15:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Uhm nee... die hebben dezelfde tekst 2x achter elkaar geplakt...
Je mag wat mij betreft best meer dan drie zinnen wijden aan de beste voetballer die de club had en ooit zal hebbenquote:Op donderdag 24 maart 2016 15:02 schreef tompsv18 het volgende:
Lekker boeiend of er meer tekst op de site van Ajax of Feyenoord staat, tering zeg
Gaat niet om de hoeveelheid tekst, maar de inhoud.quote:Op donderdag 24 maart 2016 15:02 schreef tompsv18 het volgende:
Lekker boeiend of er meer tekst op de site van Ajax of Feyenoord staat, tering zeg
Dat dus. Waar gáát dit over.quote:Op donderdag 24 maart 2016 15:02 schreef tompsv18 het volgende:
Er zal nog wel een uitgebreider bericht komen, lijkt me.quote:Op donderdag 24 maart 2016 15:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je mag wat mij betreft best meer dan drie zinnen wijden aan de beste voetballer die de club had en ooit zal hebben
Ik heb geleerd bij Ajax nergens meer van op te kijkenquote:
Iemand merkte ook scherp: ''Er staat nog net niet 'namens de aandeelhouders'''quote:Op donderdag 24 maart 2016 15:03 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Gaat niet om de hoeveelheid tekst, maar de inhoud.
En wat zegt het je dat niemand binnen Ajax (behalve de vicevoorzitter) gereageerd heeft?quote:Op donderdag 24 maart 2016 15:04 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Er zal nog wel een uitgebreider bericht komen, lijkt me.
Ze zijn te zeer aangedaan om te kunnen reageren.quote:Op donderdag 24 maart 2016 15:04 schreef Tagliano het volgende:
[..]
En wat zegt het je dat niemand binnen Ajax (behalve de vicevoorzitter) gereageerd heeft?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BFF met GGMM
quote:Op donderdag 24 maart 2016 15:04 schreef Tagliano het volgende:
[..]
En wat zegt het je dat niemand binnen Ajax (behalve de vicevoorzitter) gereageerd heeft?
quote:Op donderdag 24 maart 2016 15:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ze zijn te zeer aangedaan om te kunnen reageren.Waarschijnlijk moet er ook nog eentje even poepenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
Ah ja, die (en Ronald) was ik even vergeten. Excuus daarvoorquote:Op donderdag 24 maart 2016 15:07 schreef Gruisman het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Frankgod twitterde deze foto plus wat text
Zal ook nog wel komen. Het gebeurde natuurlijk nogal onverwachts.quote:Op donderdag 24 maart 2016 15:04 schreef Tagliano het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 maart 2016 15:07 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Waarschijnlijk moet er ook nog eentje even poepen
Half Nederland heeft gereageerd of dat kunnen doen, maar voor Ajax is het te moeilijk om even een reactie van wie dan ook op de site te gooien of op een andere manier te reagerenquote:Op donderdag 24 maart 2016 15:08 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Zal ook nog wel komen. Het gebeurde natuurlijk nogal onverwachts.
Dat was mij even ontschoten jaquote:Op donderdag 24 maart 2016 15:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]![]()
Frank is aan het revalideren en heeft schijnbaar gereageerd, Ronald was op NPO1
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Met grote droefenis heeft PSV deze middag kennis genomen van het overlijden van Johan Cruijff. De voormalig aanvoerder van het Nederlands elftal en algemeen gekend als één van de beste voetballers aller tijden werd 68 jaar. PSV wenst nabestaanden en vrienden veel sterkte en kracht toe bij het verlies.
Onrechtvaardig verlies
Het management van Cruijff maakte afgelopen najaar bekend dat Johan Cruijff aan longkanker leed. In een verklaring die op zijn website te lezen is, staat dat Cruijff op 24 maart in bijzijn van familie in Barcelona overleden is. Algemeen directeur Toon Gerbrands noemt zijn dood een 'onrechtvaardig verlies'. "Dit komt heel hard aan. Ik dacht eerst: dit kan niet waar zijn. Kort geleden sprak Cruijff nog dat hij met 2-0 voor stond in zijn strijd, maar nu blijkt dat je van deze ziekte niet kan winnen. Daarom voelt dit als een onrechtvaardig verlies. Elke sport heeft boegbeelden die boven alles uitstijgen. Dat is hij in Nederland. Niemand kan tegen hem op."BFF met GGMM
twitter:Johnheitinga twitterde op donderdag 24-03-2016 om 13:57:59Diep geraakt door het overlijden van Johan Cruijff. Bedankt voor al het mooie dat u het vo… https://t.co/z4JMSmtvDg https://t.co/VIUzp1jyTT reageer retweet
twitter:DavyKlaassen twitterde op donderdag 24-03-2016 om 13:39:38RIP Johan Cruyff https://t.co/QzdLoRhqhJ reageer retweet
twitter:arekmilik9 twitterde op donderdag 24-03-2016 om 13:33:32RIP Johan Cruyff • legend https://t.co/VZKBCTz6Fg reageer retweet
quote:Op donderdag 24 maart 2016 15:10 schreef DonRaja het volgende:
PSV heeft een plaatje:PSV heeft nu de langste tekst jongens, met zelfs een reactie!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
http://www.fcbarcelona.co(...)-passes-away-aged-68quote:Op donderdag 24 maart 2016 15:11 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
PSV heeft nu de langste tekst jongens, met zelfs een reactie!!
Ajax bereidt natuurlijk een persconferentie voor.quote:Op donderdag 24 maart 2016 15:09 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Half Nederland heeft gereageerd of dat kunnen doen, maar voor Ajax is het te moeilijk om even een reactie van wie dan ook op de site te gooien of op een andere manier te reageren
[..]
Dat was mij even ontschoten ja
Zij winnen, alleen de KNVB kan er nog overheen.quote:Op donderdag 24 maart 2016 15:12 schreef biertapper het volgende:
[..]
http://www.fcbarcelona.co(...)-passes-away-aged-68
Natuurlijk, die gaat over de Future Cup ofzoquote:Op donderdag 24 maart 2016 15:13 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Ajax bereidt natuurlijk een persconferentie voor.
quote:Op donderdag 24 maart 2016 15:14 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Natuurlijk, die gaat over de Future Cup ofzo
Hij heeft er maandag zelfs nog een column over geschrevenquote:Op donderdag 24 maart 2016 15:17 schreef Coco98 het volgende:
Hij heeft nog wel Ajax kunnen zien/horen winnen van PSV.
twitter:HermanvdZandt twitterde op donderdag 24-03-2016 om 15:06:20Vanavond op NPO2 van 20.30 tot 22 uur een extra uitzending ivm overlijden Johan Cruijff. #14 reageer retweet
Ik mag toch hopen dat dit een documentaire over zijn carriere betreft of iets dergelijks en geen tafel met wat 'deskundigen', 'vrienden' en een lul die op zijn tijd twitter in de gaten houdt en voorleestquote:Op donderdag 24 maart 2016 15:45 schreef golfer het volgende:
twitter:HermanvdZandt twitterde op donderdag 24-03-2016 om 15:06:20Vanavond op NPO2 van 20.30 tot 22 uur een extra uitzending ivm overlijden Johan Cruijff. #14 reageer retweet
We worden weer helemaal doodgegooid met extra uitzendingen. Stiekem is dat wel een beetje vermoeiend.quote:Op donderdag 24 maart 2016 15:45 schreef golfer het volgende:
In Jansma heb ik nog wel vertrouwen, 7 uur op Foxie (open kanaal)quote:Op donderdag 24 maart 2016 15:47 schreef Sked het volgende:
[..]
We worden weer helemaal doodgegooid met extra uitzendingen. Stiekem is dat wel een beetje vermoeiend.
Dan kijk je toch niet, zeikerd.quote:Op donderdag 24 maart 2016 15:47 schreef Sked het volgende:
[..]
We worden weer helemaal doodgegooid met extra uitzendingen. Stiekem is dat wel een beetje vermoeiend.
Anderhalf maand geleden. Dat vond ik toen al een veel te optimistische uitspraak.quote:,Momenteel heb ik het gevoel dat ik in de eerste helft met 2-0 voor sta. Maar de wedstrijd is nog niet voorbij. Toch weet ik zeker dat ik uiteindelijk ga winnen.''
Keesgod doet het altijd goed. Beter dan clowneske figuren als Matthijs.quote:Op donderdag 24 maart 2016 15:48 schreef Tagliano het volgende:
[..]
In Jansma heb ik nog wel vertrouwen, 7 uur op Foxie (open kanaal)
Ga ik grotendeels ook niet doen, maar ze verneuken allemaal reguliere uitzendingen waar ik interesse in hadquote:
Treurig.twitter:markvanrijswijk twitterde op donderdag 24-03-2016 om 15:36:36Mensen die nu hun gesigneerde Cruijff-boeken op marktplaats zetten (voor veel geld). Wat een schofterige treurigheid. reageer retweet
Dat zijn de ergstequote:Op donderdag 24 maart 2016 15:53 schreef Slobeend het volgende:
Treurig.twitter:markvanrijswijk twitterde op donderdag 24-03-2016 om 15:36:36Mensen die nu hun gesigneerde Cruijff-boeken op marktplaats zetten (voor veel geld). Wat een schofterige treurigheid. reageer retweet
Niet meer treurig dan de rest van de lijkenpikkerij die er nu aan komt.quote:Op donderdag 24 maart 2016 15:53 schreef Slobeend het volgende:
Mensen die snel de laatste kaartjes wegkopen om voor de hoofdprijs te verkopen wel maar hier doe je niemand kwaad mee.quote:Op donderdag 24 maart 2016 15:53 schreef Slobeend het volgende:
Ik hou de mijne gewoon lekker zelf.quote:Op donderdag 24 maart 2016 15:53 schreef Slobeend het volgende:
Niet eens op NPO1.quote:Op donderdag 24 maart 2016 15:45 schreef golfer het volgende:
uh, ja.quote:Op donderdag 24 maart 2016 16:07 schreef superniger het volgende:
Hopelijk ook een mooi reportage bij RTL Boulevard vanavond.
Die zullen hem belichten vanuit het standpunt van Estelle.quote:Op donderdag 24 maart 2016 16:07 schreef superniger het volgende:
Hopelijk ook een mooi reportage bij RTL Boulevard vanavond.
Ik heb zon mega dik en groot boek van van Hanegem, gesigneerd. Dat doe ik dus echt nooit weg, als ie zou overlijden.quote:Op donderdag 24 maart 2016 15:53 schreef Slobeend het volgende:
Same here.quote:Op donderdag 24 maart 2016 16:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik heb zon mega dik en groot boek van van Hanegem, gesigneerd. Dat doe ik dus echt nooit weg, als ie zou overlijden.
quote:Op donderdag 24 maart 2016 16:07 schreef DonRaja het volgende:
Ik haat het als mensen Cruijff met God vergelijken. Ik bedoel, hij is goed, maar hij is geen Cruijff.
quote:Op donderdag 24 maart 2016 15:53 schreef Slobeend het volgende:
Mooi Golfer houdt het in eren.quote:Op donderdag 24 maart 2016 16:20 schreef golfer het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Vuile klootzakquote:Op donderdag 24 maart 2016 16:24 schreef Tagliano het volgende:
"Er werd wat kanker geconstateerd"
-Edwin van der Sar
'een dooie'quote:Op donderdag 24 maart 2016 16:28 schreef BadderHaring het volgende:
Sterkte aan de nabestaanden. Verder gewoon een dooie zoals er zoveel gaan.
Laat Badder nou ff de stoere boy spelen.quote:Op donderdag 24 maart 2016 16:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
'een dooie'
Lekker respectloos, henkie.
Een dode meneer dan.quote:Op donderdag 24 maart 2016 16:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
'een dooie'
Lekker respectloos, henkie.
HAHAHAHA kijk meneer de pretentieuze voetbalkenner hier eens hard door de mand vallenquote:Op donderdag 24 maart 2016 16:28 schreef BadderHaring het volgende:
12 jarige peuter.quote:Op donderdag 24 maart 2016 16:28 schreef BadderHaring het volgende:
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=edgyquote:Op donderdag 24 maart 2016 16:28 schreef BadderHaring het volgende:
Ja, die gaat niet de verkoop in.quote:
Ja we weten het, jij was veel beter en hebt Johan nog leren voetballen. Pleur nou maar weer op.quote:Op donderdag 24 maart 2016 16:33 schreef BadderHaring het volgende:
Boehoehoe, iemand die vroeger kon voetballen is dood.
Beter?
Al dat overdreven gehuil. Het is nog net geen dag van nationale rouw. Zwaar overdreven allemaal.
Zucht.quote:Op donderdag 24 maart 2016 16:33 schreef BadderHaring het volgende:
Beter?
Al dat overdreven gehuil. Het is nog net geen dag van nationale rouw. Zwaar overdreven allemaal.
Laat mensen die hier oprecht wat bij voelen lekker hun gevoelens hebben. Als het je zelf geen reet interesseert, prima. Maar laat iedereen er lekker mee omgaan zoals ze zelf willenquote:Op donderdag 24 maart 2016 16:33 schreef BadderHaring het volgende:
Beter?
Cruijff was wel meer dan alleen voetballen. Niks mis mee om even stil te staan bij het overlijden van een persoon die veel voor mensen betekend heeft en nog zal betekenen.quote:Op donderdag 24 maart 2016 16:33 schreef BadderHaring het volgende:
Beter?
Echt zo superstoer dit, rot nou maar weer op.quote:Op donderdag 24 maart 2016 16:33 schreef BadderHaring het volgende:
Beter?
Jij was toch die volwassen vent met drie kinderen?quote:Op donderdag 24 maart 2016 16:33 schreef BadderHaring het volgende:
Beter?
Hij is 10 x zo groot als die hele provincieclub van je achterlijke idiootquote:Op donderdag 24 maart 2016 16:33 schreef BadderHaring het volgende:
Beter?
Verder gewoon geen aandacht aan die debiel geven. Zit die troller alleen maar op te wachten.quote:Op donderdag 24 maart 2016 16:36 schreef MPC60 het volgende:
Jij was toch die volwassen vent met drie kinderen?![]()
Medelijden met je kroost.
Nou nou moet dat nouquote:Op donderdag 24 maart 2016 16:37 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hij is 10 x zo groot als diehele provincieclub van je achterlijke idioot
Bedankt!quote:Op donderdag 24 maart 2016 16:38 schreef Tagliano het volgende:
Overigens werd er verder in dit topic prima gereageerd vanmiddag. Dat mag ook wel eens gezegd
Ik heb zijn berichten ook laten staan om dat te bevestigen.quote:Op donderdag 24 maart 2016 16:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Verder gewoon geen aandacht aan die debiel geven. Zit die troller alleen maar op te wachten.
quote:Op donderdag 24 maart 2016 16:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb zijn berichten ook laten staan om dat te bevestigen.
Precies en ik ga er mee om zoals ik dat wil.quote:Op donderdag 24 maart 2016 16:36 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Laat mensen die hier oprecht wat bij voelen lekker hun gevoelens hebben. Als het je zelf geen reet interesseert, prima. Maar laat iedereen er lekker mee omgaan zoals ze zelf willen
Sorry DP.quote:Op donderdag 24 maart 2016 16:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nou nou moet dat nou
Maar ik denk dat Badder zijn zin heeft gehad
Het boeit je dus geen reet. Snap niet wat je dan in dit topic doet verder en daar laat ik de discussie maar bijquote:Op donderdag 24 maart 2016 16:41 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Precies en ik ga er mee om zoals ik dat wil.
quote:Op donderdag 24 maart 2016 16:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb zijn berichten ook laten staan om dat te bevestigen.
Eens. Het is uiteraard ook voorbereid, maar dan nog zit het wel goed in elkaarquote:Op donderdag 24 maart 2016 16:46 schreef MPC60 het volgende:
Je kan zeggen wat je wil maar ik vind dat de NOS het netjes doet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen idee of het al gepost is, maar damn..![]()
Als je anderen dat dan ook even laat doen. Je reactie was puur om te trollen, triest.quote:Op donderdag 24 maart 2016 16:41 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Precies en ik ga er mee om zoals ik dat wil.
Mee eens.quote:Op donderdag 24 maart 2016 16:46 schreef MPC60 het volgende:
Je kan zeggen wat je wil maar ik vind dat de NOS het netjes doet.
Alles voor de kliksquote:Op donderdag 24 maart 2016 17:05 schreef Caland het volgende:
http://m.telegraaf.nl/tel(...)ampaign=facebookpage
Ondertussen, bij de telegraaf
Hetzelfde zag ik bij Barcelona.quote:Op donderdag 24 maart 2016 17:05 schreef Caland het volgende:
http://m.telegraaf.nl/tel(...)ampaign=facebookpage
Ondertussen, bij de telegraaf
Zou ik prachtig vinden als ze dat zouden doen bij barca.quote:
Dat moet dan echt heel hard gegaan zijnquote:Er is nog geen besluit genomen over de uitvaart van Johan Cruijff, zo meldt zijn manager Carole Thate aan de NOS. "We zijn zeer verrast door deze enorme terugslag. Toen wij naar buiten kwamen met het bericht dat de uitslagen positief waren, was dat ook echt zo. De familie heeft nog geen beslissing genomen over de uitvaart van Cruijff."
Dat pas ik evenquote:Op donderdag 24 maart 2016 17:16 schreef Tagliano het volgende:
Er zou ook ongeveer nu een persco van de KNVB beginnen
Ben benieuwd of er tijdens dit interlandweek nog stil zal worden gestaan bij alle wedstrijden, ik mag hopen van wel.quote:Op donderdag 24 maart 2016 17:16 schreef Tagliano het volgende:
Er zou ook ongeveer nu een persco van de KNVB beginnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |