Ik verwacht bij de eerstvolgende eredivisiewedstrijden ook een minuutstilte voorafgaand aan alle wedstrijden..quote:Op donderdag 24 maart 2016 14:03 schreef Tagliano het volgende:
Dat worden overigens twee minuten stilte bij de wedstrijden aangezien ook Brussel net geweest is?
Die gaat zo huilen.quote:
Het minste wat je kan doen, jaquote:Op donderdag 24 maart 2016 14:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik verwacht bij de eerstvolgende eredivisiewedstrijden ook een minuutstilte voorafgaand aan alle wedstrijden..
14 minuten stiltequote:Op donderdag 24 maart 2016 14:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik verwacht bij de eerstvolgende eredivisiewedstrijden ook een minuutstilte voorafgaand aan alle wedstrijden..
Een applaus bij het begin van de 15e minuutquote:
Die minuut stiltes volgende week vind ik maar onzin. Iedereen rouwt nu toch al. En na die minuut gaat iedereen toch weer door.quote:
Ik snap je punt goed en af en toe heb ik dat gevoel ook wel ja. Aan de andere kant is het vaak ook wel weer een mooi moment om er even bij stil te staan, vind ikquote:Op donderdag 24 maart 2016 14:09 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die minuut stiltes volgende week vind ik maar onzin. Iedereen rouwt nu toch al. En na die minuut gaat iedereen toch weer door.
twitter:GaryLineker twitterde op donderdag 24-03-2016 om 14:10:57Sad to hear that Johan Cruyff has died. Football has lost a man who did more to make the beautiful game beautiful than anyone in history. reageer retweet
quote:Op donderdag 24 maart 2016 14:14 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Ach ja, misschien staat hij met Pasen gewoon weer op.
Dat denk ik niet. Johan zou het ook niet gewild hebben. Die heeft liever dat iedereen gewoon gaat voetballenquote:Op donderdag 24 maart 2016 14:14 schreef Caland het volgende:
Zou de KNVB al het voetbal eruit gooien? Heb vanavond een inhaalwedstrijd
twitter:NOSBINK twitterde op donderdag 24-03-2016 om 14:16:11Eerste bloemen bij het ouderlijk huis van Cruijff in Betondorp. https://t.co/ev8lh2TEo7 reageer retweet
quote:Op donderdag 24 maart 2016 14:16 schreef MPC60 het volgende:
Ik ben voor klappen als er op de klok 14 staat.
twitter:hendriksmj twitterde op donderdag 24-03-2016 om 14:19:20Tour in Barcelona. Cruijff te gast in Avondetappe. Zijn auto had geen Tour-stickers, maar dienstdoende redacteur mocht overal doorrijden… reageer retweet
Afgaande op wat Johan zelf zei dacht ik eigenlijk gewoon dat hij het wel zou overleven (ja dat komt voor, mensen die longkanker overleven).quote:Op donderdag 24 maart 2016 13:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
idd, ik dacht dat het stukken beter ging en had wel verwacht dat het nog lang zou duren.
Op twitter zelfs ja?quote:Op donderdag 24 maart 2016 14:25 schreef Haaibaaike het volgende:
Op Twitter word terecht geschreven over het overlijden van nummer 1⃣4⃣
twitter:KeesJansmaNL twitterde op donderdag 24-03-2016 om 14:25:50Om 19.00 vanavond extra Tafel van Kees #foxsports over Johan Cruijff, eeuwig nr 14... reageer retweet
Yesquote:Op donderdag 24 maart 2016 14:33 schreef onlogisch het volgende:
Speelt Barça straks haar eerste thuiswedstrijd tegen Real? op 2/4?
jaquote:Op donderdag 24 maart 2016 14:33 schreef onlogisch het volgende:
jazekerquote:Op donderdag 24 maart 2016 14:33 schreef onlogisch het volgende:
Eens. ben benieuwd hoe het nu met guardiola isquote:Op donderdag 24 maart 2016 14:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat zal wel groots uitgepakt worden dan. Beter dan dat ze tegen een Santander spelen of zo.
Je allergrootste icoon en dan zo'n kort berichtje?quote:Op donderdag 24 maart 2016 14:27 schreef Tagliano het volgende:
[..]
http://www.ajax.nl/stream(...)jff-68-overleden.htm
Soberheidquote:Op donderdag 24 maart 2016 14:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je allergrootste icoon en dan zo'n kort berichtje?
Zo rollen we bij Ajax. Ik heb verder ook alleen een reactie van de vicevoorzitter oid gezienquote:Op donderdag 24 maart 2016 14:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Schoonheid van de soberheid.quote:Op donderdag 24 maart 2016 14:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Echt bizar, vind ik.quote:Op donderdag 24 maart 2016 14:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zo rollen we bij Ajax. Ik heb verder ook alleen een reactie van de vicevoorzitter oid gezien
Eens. Je hoeft van mij heus niet alles uit de kast te halen, maar iets meer dan dit mag wel ja. Wellicht komt het nog, dat kan natuurlijkquote:
Er zal vast nog wel meer komen maar een ieder die hem eruit heeft gewerkt mag lekker z'n kop dichthouden van mijquote:
Het is wachten op de reactie van Steven ten Have, Martin Sturkenboom en LvGquote:Op donderdag 24 maart 2016 14:41 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Er zal vast nog wel meer komen maar een ieder die hem eruit heeft gewerkt mag lekker z'n kop dichthouden van mij
Op het open net zelfs tweet hij nuquote:Op donderdag 24 maart 2016 14:30 schreef Slobeend het volgende:
twitter:KeesJansmaNL twitterde op donderdag 24-03-2016 om 14:25:50Om 19.00 vanavond extra Tafel van Kees #foxsports over Johan Cruijff, eeuwig nr 14... reageer retweet
Dat is dan wel tofquote:Op donderdag 24 maart 2016 14:44 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Op het open net zelfs tweet hij nu
Johan heeft natuurlijk niet alleen maar vrienden gemaakt bij Ajax hèquote:Op donderdag 24 maart 2016 14:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Leg de openingspagina's van Feyenoord.nl en Ajax.nl eens naast elkaar.. zelfs de aartsrivaal kan meer respect opbrengen.quote:Op donderdag 24 maart 2016 14:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Johan heeft natuurlijk niet alleen maar vrienden gemaakt bij Ajax hè
Brok in m'n keel dit dat.quote:Op donderdag 24 maart 2016 14:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Leg de openingspagina's van Feyenoord.nl en Ajax.nl eens naast elkaar.. zelfs de aartsrivaal kan meer respect opbrengen.
Zo rollen de neuzen.quote:Op donderdag 24 maart 2016 14:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Leg de openingspagina's van Feyenoord.nl en Ajax.nl eens naast elkaar.. zelfs de aartsrivaal kan meer respect opbrengen.
Oké.quote:Op donderdag 24 maart 2016 14:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Pijnlijk maar waar.quote:Op donderdag 24 maart 2016 14:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Van de Feyenoord site... Die typen gewoon 2x hetzelfde om maar meer tekst te hebben.quote:JOHAN CRUIJFF 1947-2016
Feyenoord is diep bedroefd door het overlijden van Johan Cruijff, de grootste Nederlandse voetballer aller tijden. Cruijff droeg het Feyenoord-shirt tijdens het seizoen 1983-1984. Mede dankzij de grote inbreng van Nederlands grootste voetballer aller tijden won Feyenoord dat seizoen het landskampioenschap en de KNVB beker. Cruijff speelde tijdens zijn jaar bij Feyenoord 33 competitiewedstrijden, waarin hij elf doelpunten maakte. Feyenoord deelt mee in dit grote verlies en wenst de nabestaanden veel sterkte toe.
Cruijff droeg het Feyenoord-shirt tijdens het seizoen 1983-1984. Mede dankzij de grote inbreng van Nederlands grootste voetballer aller tijden won Feyenoord dat seizoen het landskampioenschap en de KNVB beker. Cruijff speelde tijdens zijn jaar bij Feyenoord 33 competitiewedstrijden, waarin hij elf doelpunten maakte.
Feyenoord deelt mee in dit grote verlies en wenst de nabestaanden veel sterkte toe.
Je kunt ook dit doen:quote:Op donderdag 24 maart 2016 15:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Van de Feyenoord site... Die typen gewoon 2x hetzelfde om maar meer tekst te hebben.
(En toch knap om bij het overlijden van Cruijff niet 1x Ajax te noemen)
quote:Johan Cruijff is in Barcelona op 68-jarige leeftijd overleden. De grootste Ajacied aller tijden leed sinds oktober vorig jaar aan longkanker.
Ajax deelt mee in dit grote verlies en wenst de nabestaanden veel sterkte toe.
Uhm nee... die hebben dezelfde tekst 2x achter elkaar geplakt...quote:Op donderdag 24 maart 2016 14:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Doe eens niet zo haten.quote:Op donderdag 24 maart 2016 15:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Uhm nee... die hebben dezelfde tekst 2x achter elkaar geplakt...
Openingspagina Don, openingspagina.quote:Op donderdag 24 maart 2016 15:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Uhm nee... die hebben dezelfde tekst 2x achter elkaar geplakt...
Je mag wat mij betreft best meer dan drie zinnen wijden aan de beste voetballer die de club had en ooit zal hebbenquote:Op donderdag 24 maart 2016 15:02 schreef tompsv18 het volgende:
Lekker boeiend of er meer tekst op de site van Ajax of Feyenoord staat, tering zeg
Gaat niet om de hoeveelheid tekst, maar de inhoud.quote:Op donderdag 24 maart 2016 15:02 schreef tompsv18 het volgende:
Lekker boeiend of er meer tekst op de site van Ajax of Feyenoord staat, tering zeg
Dat dus. Waar gáát dit over.quote:Op donderdag 24 maart 2016 15:02 schreef tompsv18 het volgende:
Er zal nog wel een uitgebreider bericht komen, lijkt me.quote:Op donderdag 24 maart 2016 15:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je mag wat mij betreft best meer dan drie zinnen wijden aan de beste voetballer die de club had en ooit zal hebben
Ik heb geleerd bij Ajax nergens meer van op te kijkenquote:
Iemand merkte ook scherp: ''Er staat nog net niet 'namens de aandeelhouders'''quote:Op donderdag 24 maart 2016 15:03 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Gaat niet om de hoeveelheid tekst, maar de inhoud.
En wat zegt het je dat niemand binnen Ajax (behalve de vicevoorzitter) gereageerd heeft?quote:Op donderdag 24 maart 2016 15:04 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Er zal nog wel een uitgebreider bericht komen, lijkt me.
Ze zijn te zeer aangedaan om te kunnen reageren.quote:Op donderdag 24 maart 2016 15:04 schreef Tagliano het volgende:
[..]
En wat zegt het je dat niemand binnen Ajax (behalve de vicevoorzitter) gereageerd heeft?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BFF met GGMM
quote:Op donderdag 24 maart 2016 15:04 schreef Tagliano het volgende:
[..]
En wat zegt het je dat niemand binnen Ajax (behalve de vicevoorzitter) gereageerd heeft?
quote:Op donderdag 24 maart 2016 15:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ze zijn te zeer aangedaan om te kunnen reageren.Waarschijnlijk moet er ook nog eentje even poepenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
Ah ja, die (en Ronald) was ik even vergeten. Excuus daarvoorquote:Op donderdag 24 maart 2016 15:07 schreef Gruisman het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Frankgod twitterde deze foto plus wat text
Zal ook nog wel komen. Het gebeurde natuurlijk nogal onverwachts.quote:Op donderdag 24 maart 2016 15:04 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |