Je allergrootste icoon en dan zo'n kort berichtje?quote:Op donderdag 24 maart 2016 14:27 schreef Tagliano het volgende:
[..]
http://www.ajax.nl/stream(...)jff-68-overleden.htm
Soberheidquote:Op donderdag 24 maart 2016 14:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je allergrootste icoon en dan zo'n kort berichtje?
Zo rollen we bij Ajax. Ik heb verder ook alleen een reactie van de vicevoorzitter oid gezienquote:Op donderdag 24 maart 2016 14:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Schoonheid van de soberheid.quote:Op donderdag 24 maart 2016 14:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Echt bizar, vind ik.quote:Op donderdag 24 maart 2016 14:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zo rollen we bij Ajax. Ik heb verder ook alleen een reactie van de vicevoorzitter oid gezien
Eens. Je hoeft van mij heus niet alles uit de kast te halen, maar iets meer dan dit mag wel ja. Wellicht komt het nog, dat kan natuurlijkquote:
Er zal vast nog wel meer komen maar een ieder die hem eruit heeft gewerkt mag lekker z'n kop dichthouden van mijquote:
Het is wachten op de reactie van Steven ten Have, Martin Sturkenboom en LvGquote:Op donderdag 24 maart 2016 14:41 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Er zal vast nog wel meer komen maar een ieder die hem eruit heeft gewerkt mag lekker z'n kop dichthouden van mij
Op het open net zelfs tweet hij nuquote:Op donderdag 24 maart 2016 14:30 schreef Slobeend het volgende:
twitter:KeesJansmaNL twitterde op donderdag 24-03-2016 om 14:25:50Om 19.00 vanavond extra Tafel van Kees #foxsports over Johan Cruijff, eeuwig nr 14... reageer retweet
Dat is dan wel tofquote:Op donderdag 24 maart 2016 14:44 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Op het open net zelfs tweet hij nu
Johan heeft natuurlijk niet alleen maar vrienden gemaakt bij Ajax hèquote:Op donderdag 24 maart 2016 14:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Leg de openingspagina's van Feyenoord.nl en Ajax.nl eens naast elkaar.. zelfs de aartsrivaal kan meer respect opbrengen.quote:Op donderdag 24 maart 2016 14:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Johan heeft natuurlijk niet alleen maar vrienden gemaakt bij Ajax hè
Brok in m'n keel dit dat.quote:Op donderdag 24 maart 2016 14:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Leg de openingspagina's van Feyenoord.nl en Ajax.nl eens naast elkaar.. zelfs de aartsrivaal kan meer respect opbrengen.
Zo rollen de neuzen.quote:Op donderdag 24 maart 2016 14:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Leg de openingspagina's van Feyenoord.nl en Ajax.nl eens naast elkaar.. zelfs de aartsrivaal kan meer respect opbrengen.
Oké.quote:Op donderdag 24 maart 2016 14:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Pijnlijk maar waar.quote:Op donderdag 24 maart 2016 14:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |