Van de Feyenoord site... Die typen gewoon 2x hetzelfde om maar meer tekst te hebben.quote:JOHAN CRUIJFF 1947-2016
Feyenoord is diep bedroefd door het overlijden van Johan Cruijff, de grootste Nederlandse voetballer aller tijden. Cruijff droeg het Feyenoord-shirt tijdens het seizoen 1983-1984. Mede dankzij de grote inbreng van Nederlands grootste voetballer aller tijden won Feyenoord dat seizoen het landskampioenschap en de KNVB beker. Cruijff speelde tijdens zijn jaar bij Feyenoord 33 competitiewedstrijden, waarin hij elf doelpunten maakte. Feyenoord deelt mee in dit grote verlies en wenst de nabestaanden veel sterkte toe.
Cruijff droeg het Feyenoord-shirt tijdens het seizoen 1983-1984. Mede dankzij de grote inbreng van Nederlands grootste voetballer aller tijden won Feyenoord dat seizoen het landskampioenschap en de KNVB beker. Cruijff speelde tijdens zijn jaar bij Feyenoord 33 competitiewedstrijden, waarin hij elf doelpunten maakte.
Feyenoord deelt mee in dit grote verlies en wenst de nabestaanden veel sterkte toe.
Je kunt ook dit doen:quote:Op donderdag 24 maart 2016 15:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Van de Feyenoord site... Die typen gewoon 2x hetzelfde om maar meer tekst te hebben.
(En toch knap om bij het overlijden van Cruijff niet 1x Ajax te noemen)
quote:Johan Cruijff is in Barcelona op 68-jarige leeftijd overleden. De grootste Ajacied aller tijden leed sinds oktober vorig jaar aan longkanker.
Ajax deelt mee in dit grote verlies en wenst de nabestaanden veel sterkte toe.
Uhm nee... die hebben dezelfde tekst 2x achter elkaar geplakt...quote:Op donderdag 24 maart 2016 14:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Leg de openingspagina's van Feyenoord.nl en Ajax.nl eens naast elkaar.. zelfs de aartsrivaal kan meer respect opbrengen.
Doe eens niet zo haten.quote:Op donderdag 24 maart 2016 15:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Uhm nee... die hebben dezelfde tekst 2x achter elkaar geplakt...
Openingspagina Don, openingspagina.quote:Op donderdag 24 maart 2016 15:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Uhm nee... die hebben dezelfde tekst 2x achter elkaar geplakt...
Je mag wat mij betreft best meer dan drie zinnen wijden aan de beste voetballer die de club had en ooit zal hebbenquote:Op donderdag 24 maart 2016 15:02 schreef tompsv18 het volgende:
Lekker boeiend of er meer tekst op de site van Ajax of Feyenoord staat, tering zeg
Gaat niet om de hoeveelheid tekst, maar de inhoud.quote:Op donderdag 24 maart 2016 15:02 schreef tompsv18 het volgende:
Lekker boeiend of er meer tekst op de site van Ajax of Feyenoord staat, tering zeg
Dat dus. Waar gáát dit over.quote:Op donderdag 24 maart 2016 15:02 schreef tompsv18 het volgende:
Er zal nog wel een uitgebreider bericht komen, lijkt me.quote:Op donderdag 24 maart 2016 15:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je mag wat mij betreft best meer dan drie zinnen wijden aan de beste voetballer die de club had en ooit zal hebben
Ik heb geleerd bij Ajax nergens meer van op te kijkenquote:
Iemand merkte ook scherp: ''Er staat nog net niet 'namens de aandeelhouders'''quote:Op donderdag 24 maart 2016 15:03 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Gaat niet om de hoeveelheid tekst, maar de inhoud.
En wat zegt het je dat niemand binnen Ajax (behalve de vicevoorzitter) gereageerd heeft?quote:Op donderdag 24 maart 2016 15:04 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Er zal nog wel een uitgebreider bericht komen, lijkt me.
Ze zijn te zeer aangedaan om te kunnen reageren.quote:Op donderdag 24 maart 2016 15:04 schreef Tagliano het volgende:
[..]
En wat zegt het je dat niemand binnen Ajax (behalve de vicevoorzitter) gereageerd heeft?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BFF met GGMM
quote:Op donderdag 24 maart 2016 15:04 schreef Tagliano het volgende:
[..]
En wat zegt het je dat niemand binnen Ajax (behalve de vicevoorzitter) gereageerd heeft?
quote:Op donderdag 24 maart 2016 15:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ze zijn te zeer aangedaan om te kunnen reageren.Waarschijnlijk moet er ook nog eentje even poepenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
Ah ja, die (en Ronald) was ik even vergeten. Excuus daarvoorquote:Op donderdag 24 maart 2016 15:07 schreef Gruisman het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Frankgod twitterde deze foto plus wat text
Zal ook nog wel komen. Het gebeurde natuurlijk nogal onverwachts.quote:Op donderdag 24 maart 2016 15:04 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |