idd, ik dacht dat het stukken beter ging en had wel verwacht dat het nog lang zou duren.quote:Op donderdag 24 maart 2016 13:31 schreef Bolasie het volgende:
Bevestigd door o.a. het Parool, AD en de Telegraaf.
Dit zag ik niet aankomen, zeker niet na de laatste positieve berichten.
Zeker niet na dit bericht: http://www.ad.nl/ad/nl/37(...)en-mijn-ziekte.dhtmlquote:Op donderdag 24 maart 2016 13:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
idd, ik dacht dat het stukken beter ging en had wel verwacht dat het nog lang zou duren.
quote:Johan Cruyff 1947-2016
On March 24 2016 Johan Cruyff (68) died peacefully in Barcelona, surrounded by his family after a hard fought battle with cancer. It’s with great sadness that we ask you to respect the family’s privacy during their time of grief.
quote:On March 24 2016 Johan Cruyff (68) died peacefully in Barcelona, surrounded by his family after a hard fought battle with cancer. It’s with great sadness that we ask you to respect the family’s privacy during their time of grief.
Zo op het oog zag hij er begin van de maand met Max Verstappen gewoon fit uit inderdaad.quote:
Ik ook Paul.quote:
Klopt, is altijd zo bij de media. Alles staat klaar.quote:Op donderdag 24 maart 2016 13:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
NOS had al een verhaal klaar staan. Die waren voorbereid
Prima ook, de kans is vrij reëel dat het een keer gebeurt natuurlijkquote:Op donderdag 24 maart 2016 13:43 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Klopt, is altijd zo bij de media. Alles staat klaar.
Gelijk parasiet Henny erbij? Walgelijk.quote:Op donderdag 24 maart 2016 13:42 schreef bluemoon23 het volgende:
Net op RTLZ interview met zijn broer Henny
Bild Zeitung.quote:Der größte holländische Fußballer aller Zeiten starb am heutigen Donnerstag im Alter von 68 Jahren an Krebs.
Seine größte Niederlage erlebte er bei der Fußball-Weltmeisterschaft 1974, als er mit der holländischen Nationalmannschaft das Finale gegen Deutschland in München mit 1:2 verlor.
Auf seiner Website heißt es: „Am 24. März starb Johan Cruyff friedlich in Barcelona umgeben von seiner Familie nach einem harten Kampf gegen den Krebs.“
Die hoort de kassa al rinkelen.quote:Op donderdag 24 maart 2016 13:45 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Gelijk parasiet Henny erbij? Walgelijk.
Dat doen ze bij alle beroemde mensen hoor.quote:Op donderdag 24 maart 2016 13:49 schreef Tagliano het volgende:
Dit moet toch ook raar zijn geweest voor bijvoorbeeld Egbers. Om dit in te spreken terwijl die man nog springlevend was![]()
Ik snap natuurlijk wel dat het logisch is, maar dat moet toch vreemd zijn
Zal niet de enige zijn die over de rug van een dode Cruijff zijn geld gaat verdienen. Walgelijk.quote:
Dat snap ik ook wel, maar ik probeer me een beetje in te leven in Egbers daar. Moet toch een vreemde gewaarwording zijnquote:Op donderdag 24 maart 2016 13:50 schreef MCH het volgende:
[..]
Dat doen ze bij alle beroemde mensen hoor.
Wat een smeerlapquote:
Bij Egbers moet ook brood op de plank komen.quote:Op donderdag 24 maart 2016 13:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel, maar ik probeer me een beetje in te leven in Egbers daar. Moet toch een vreemde gewaarwording zijn
Vanaf een bepaalde leeftijd wordt er sowieso al een "levensverhaal" voorbereidquote:Op donderdag 24 maart 2016 13:50 schreef MCH het volgende:
Dat doen ze bij alle beroemde mensen hoor.
Wellicht een soort volharding/ontkenningsfase, op het goede woord kom ik even nietquote:Op donderdag 24 maart 2016 13:56 schreef Caland het volgende:
Zag laatst een foto voorbijkomen met Max Verstappen. Daar zag hij er al meer dood dan levend uit. Benieuwd waarom hij dan riep dat het zo goed ging, wellicht nog iedereen voor een laatste keer op het verkeerde been zetten.
Ik zie die foto. Dat is gewoon een typisch kankerkoppie dus zal wel complicaties zijn.quote:Op donderdag 24 maart 2016 13:57 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wellicht een soort volharding/ontkenningsfase, op het goede woord kom ik even niet
wow..quote:Op donderdag 24 maart 2016 13:58 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik zie die foto. Dat is gewoon een typisch kankerkoppie dus zal wel complicaties zijn.
nou nou nouquote:Op donderdag 24 maart 2016 13:58 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik zie die foto. Dat is gewoon een typisch kankerkoppie dus zal wel complicaties zijn.
twitter:FCBarcelona twitterde op donderdag 24-03-2016 om 13:59:18We'll always love you, Johan. Rest in peace https://t.co/OOKLgPnAyv reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |