dat staat er ook in, dat ik met en met doe updaten.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:58 schreef STING het volgende:
BNW of niet, zou fijn als dat als je je onderbuik gevoel uit met een apart topic, om op z'n minst de OP een beetje te onderbouwen, ook hier is het geen Twitter.
Hmm, een link dump, nog steeds Twitterquote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:01 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat staat er ook in, dat ik met en met doe updaten.
jij ben de nieuwe aanwinst voor BNW?
Dat hele 'alles is een hoax' was dus ook de reden dat er op een gegeven moment een 'time out' kwam op conspiracy topics naar aanleiding van aanslagen/rampen. Juist omdat de omstredenheid heel groot is met een heel geringe onderbouwing.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:31 schreef Stranger het volgende:
Ik heb het stukje op Beyond the Matrix gelezen, en daar hebben ze het niet over een False Flag, maar een complete hoax aan de hand van twee foto's. ESnelle conclusie, maar dit soort sites moet natuurlijk net als de gewone media met een snelle respons komen voor de kliks. Benieuwd of ze nog met meer informatie komen, bijvoorbeeld over de metroaanslagen.
Een hoax lijkt me namelijk erg vergezocht voor zo'n relatief kleine aanslag en ik zou ook niet weten wat het doel zou zijn van een eventuele false flag.
het algemene doel is altijd, privacy vernauwen om terrorisme te bestrijden. de regering die je zogenaamd wel beschermt als je al je rechten opgeeft. Om de weerstand tegen het ontnemen van deze rechten te versoepelen. is een aanslag met veel emotie een middelquote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:31 schreef Stranger het volgende:
Ik heb het stukje op Beyond the Matrix gelezen, en daar hebben ze het niet over een False Flag, maar een complete hoax aan de hand van twee foto's. ESnelle conclusie, maar dit soort sites moet natuurlijk net als de gewone media met een snelle respons komen voor de kliks. Benieuwd of ze nog met meer informatie komen, bijvoorbeeld over de metroaanslagen.
Een hoax lijkt me namelijk erg vergezocht voor zo'n relatief kleine aanslag en ik zou ook niet weten wat het doel zou zijn van een eventuele false flag.
dat geldt toch ook voor de msm, die rapporteert ook direct. en daarna de details. het zou beter zijn voor de emotie dat ze een paar dagen wachten en/of het niet op de voorpagina zetten. Is voor veel mensen te schokkend.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:34 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat hele 'alles is een hoax' was dus ook de reden dat er op een gegeven moment een 'time out' kwam op conspiracy topics naar aanleiding van aanslagen/rampen. Juist omdat de omstredenheid heel groot is met een heel geringe onderbouwing.
Ja maar beweren dat het allemaal nep is maakt het een heel ander beestje. Dan komt 'onnodig kwetsend' om de hoek kijken zeg maar. Anyway; continuequote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:38 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat geldt toch ook voor de msm, die rapporteert ook direct. en daarna de details. het zou beter zijn voor de emotie dat ze een paar dagen wachten en/of het niet op de voorpagina zetten. Is voor veel mensen te schokkend.
nee, ik beweer zeker niet dat het nep is! er zit gewoon een agenda achter.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:41 schreef jogy het volgende:
[..]
Ja maar beweren dat het allemaal nep is maakt het een heel ander beestje. Dan komt 'onnodig kwetsend' om de hoek kijken zeg maar. Anyway; continue.
Dan lijkt me Brussel een slecht doelwit. De relatieve nabijheid van Parijs, wat nog dicht genoeg in het geheugen ligt en bij elke privacy-inperkende wetgeving gequote wordt in het persbericht en het feit dat Abdeslam deze week daar is opgepakt, lijkt het me niet dat Belgie veel weerstand gaat bieden in het privacy-debat.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:36 schreef THEFXR het volgende:
[..]
het algemene doel is altijd, privacy vernauwen om terrorisme te bestrijden. de regering die je zogenaamd wel beschermt als je al je rechten opgeeft. Om de weerstand tegen het ontnemen van deze rechten te versoepelen. is een aanslag met veel emotie een middel
Brussel is toch waar het EU parlement zetelt, lijkt mij toch een belangrijke/strategische plaats. welke plaats zou volgens jou beter zijn?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:48 schreef Stranger het volgende:
[..]
Dan lijkt me Brussel een slecht doelwit. De relatieve nabijheid van Parijs, wat nog dicht genoeg in het geheugen ligt en bij elke privacy-inperkende wetgeving gequote wordt in het persbericht en het feit dat Abdeslam deze week daar is opgepakt, lijkt het me niet dat Belgie veel weerstand gaat bieden in het privacy-debat.
Terroristen hebben geen agenda nodig.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:44 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nee, ik beweer zeker niet dat het nep is! er zit gewoon een agenda achter.
Het zou een prima plaats zijn als de gemiddelde persoon een reet zou geven om het Europees Parlement, maar een gemiddelde inwoner van de EU vertrouwt dat parlement voor geen meter en heeft al helemaal geen interesse in wat ze doen. Dus tenzij de false flag zou zijn gebruikt om direct Europarlementariers te beinvloeden, wat me sterk lijkt, is Brussel niet boeiend.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:52 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Brussel is toch waar het EU parlement zetelt, lijkt mij toch een belangrijke/strategische plaats. welke plaats zou volgens jou beter zijn?
encryptie bestaat niet voor de veiligheidsdiensten.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:53 schreef Stranger het volgende:
Qua privacy ben ik trouwens wel benieuwd naar één ding. Het hele encryptie-debacle, toen bleek dat de aanvallers van Parijs niets van lastige encryptie gebruikten en het dus lastig werd om regels hieromheen te verscherpen. Benieuwd of hier de komende dagen wat informatie tevoorschijn gaat komen over dat deze terroristen wel encryptie gebruikten om berichten te sturen.
dat valt dan mooi onder het mom, van te erg om te laten zien. kinderen kijken naar het journaal. betekent niet dat ze die beelden dan ook echt welk hebben.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:25 schreef Geranium_Opa het volgende:
Waar zijn de beelden van terroristen die zich ook daadwerkelijk opblazen ? Ieder metrostation en vliegveld hangt bomvol met camera's en het enige beeld wat moet duiden op 'zelfmoordterroristen' is één screenshot die op iedere dag en tijdstip kan zijn gemaakt ?
Het is nog vers!!quote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:32 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat valt dan mooi onder het mom, van te erg om te laten zien. kinderen kijken naar het journaal. betekent niet dat ze die beelden dan ook echt welk hebben.
De kinderen liggen inmiddels op bed, ik wacht met smart op de beelden die een explosie d.m.v zelfmoordterroristen aantonen in het extra nacht-journaal. Maar ik gok dat je de overige beelden nooit te zien krijgt.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:32 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat valt dan mooi onder het mom, van te erg om te laten zien. kinderen kijken naar het journaal. betekent niet dat ze die beelden dan ook echt welk hebben.
Agenda van wie?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:44 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nee, ik beweer zeker niet dat het nep is! er zit gewoon een agenda achter.
Uit het algemene complot-topic, werd vanmorgen al gepost en was op halt gezet, maar de liefhebbers hier zullen het wel waarderenquote:
En beweren dat 't allemaal echt is ?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:41 schreef jogy het volgende:
[..]
Ja maar beweren dat het allemaal nep is maakt het een heel ander beestje. Dan komt 'onnodig kwetsend' om de hoek kijken zeg maar. Anyway; continue.
Uiteraardquote:Op woensdag 23 maart 2016 01:11 schreef Tingo het volgende:
[..]
En beweren dat 't allemaal echt is ?
Ik heb maar 'n uurtje of zo vanavond op BBC vanavond gekeken en tijdens de dag radio berichten gehoord Nog niet wat overtuigend gezien/gehoord.
Maar echte terroristen/freedom fighters tenminst 'n agenda wel hebben.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:01 schreef theguyver het volgende:
[..]
Terroristen hebben geen agenda nodig.
nou, het vliegveld zelf bestaat al niet.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:25 schreef Geranium_Opa het volgende:
Waar zijn de beelden van de betreffende explosies ? Ieder metrostation en vliegveld hangt bomvol met camera's en het enige beeld wat moet duiden op 'zelfmoordterroristen' is één screenshot die op iedere dag en tijdstip kan zijn gemaakt ?
Volgens de beelden heel veel stof in de lucht is. edit:Hou het AUB wel respectvol. Zeker de plek waar het gebeurd is maakt het voor veel mensen 'dichtbij', hou er rekening mee.quote:Op woensdag 23 maart 2016 00:01 schreef Geranium_Opa het volgende:
[..]
De kinderen liggen inmiddels op bed, ik wacht met smart op de beelden die een explosie d.m.v zelfmoordterroristen aantonen in het extra nacht-journaal. Maar ik gok dat je de overige beelden nooit te zien krijgt.
Eigenlijk is het best wel ziek dat je dergelijke beelden per se wilt zien.quote:Op woensdag 23 maart 2016 00:01 schreef Geranium_Opa het volgende:
[..]
De kinderen liggen inmiddels op bed, ik wacht met smart op de beelden die een explosie d.m.v zelfmoordterroristen aantonen in het extra nacht-journaal. Maar ik gok dat je de overige beelden nooit te zien krijgt.
Het moet tegenwoordig allemaal harder, heftiger en schokkender in de media, anders verliest men de interesse van het publiek.quote:Op woensdag 23 maart 2016 02:21 schreef Wantie het volgende:
[..]
Eigenlijk is het best wel ziek dat je dergelijke beelden per se wilt zien.
Plaatsen ze geen foto's dan is het een cover up. Plaatsen ze wel foto's dan "zijn ze wel heel snel geplaatst." ...quote:Op woensdag 23 maart 2016 08:40 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Ze hebben wel heel snel foto's geplaatst!!!
Dat is juist goed.quote:Op woensdag 23 maart 2016 08:49 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Plaatsen ze geen foto's dan is het een cover up. Plaatsen ze wel foto's dan "zijn ze wel heel snel geplaatst." ...
Rupsje Nooittevree dus.
Het is een soortvan struisvogelgedrag. Gewoon net doen alsof het allemaal niet echt is.quote:Op woensdag 23 maart 2016 07:57 schreef ChrisCarter het volgende:
Ik snap dat BNW niet de plek is voor bronnen maar dit hele topic is letterlijk alleen maar gestoeld op de onderbuik-spektakel-stand. Een aanslag, dan moet het wel een hoax/false flag/ingestudeerd zijn.
Hoe weet je dat die foto's van de echt explosie zijn en niet van een oefening? het lijkt mij dat het ontruimd is en ook de pers mag er gewoon niet bij. dus waar komen die drama foto's vandaan?quote:Op woensdag 23 maart 2016 07:57 schreef ChrisCarter het volgende:
Er zijn gewoon ook foto's met lijken in die vertrekhal. Anders moet je er vandaag zelf maar even langsgaan, iedereen die vol bravoure roept dat het nep is. Je kunt er zo heen.
Ik snap dat BNW niet de plek is voor bronnen maar dit hele topic is letterlijk alleen maar gestoeld op de onderbuik-spektakel-stand. Een aanslag, dan moet het wel een hoax/false flag/ingestudeerd zijn.
En dat had niet even een dag kunnen wachten?
Liefhebbers? Bah bah bah.quote:Op woensdag 23 maart 2016 01:06 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Uit het algemene complot-topic, werd vanmorgen al gepost en was op halt gezet, maar de liefhebbers hier zullen het wel waarderen
Doodziek ben je dan.quote:Op woensdag 23 maart 2016 02:21 schreef Wantie het volgende:
[..]
Eigenlijk is het best wel ziek dat je dergelijke beelden per se wilt zien.
Omdat ik al eens op Zaventem Airport ben geweest. Kunstwerk op die foto staat ook in die vertrekhal.quote:Op woensdag 23 maart 2016 09:46 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Hoe weet je dat die foto's van de echt explosie zijn en niet van een oefening? het lijkt mij dat het ontruimd is en ook de pers mag er gewoon niet bij. dus waar komen die drama foto's vandaan?
nou, laat ik even zeggen, dat het natuurlijk niet alle foto's betreft, maar meer de persoonlijke drama foto's, je gaat mensen helpen in zo'n situatie en niet rustig scherpstellen voor foto's te nemen.quote:Op woensdag 23 maart 2016 09:51 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Omdat ik al eens op Zaventem Airport ben geweest. Kunstwerk op die foto staat ook in die vertrekhal.
En voor een oefening blazen ze niet de gevel eruit inclusief alle ramen
Bovendien zal de ruimte nog niet vrijgegeven zijn lijkt me. Iets met onderzoek enzo he.
Waarom ga jij ervanuit dat het een oefening zou zijn dan?
Zonder oefening geen false flag he.quote:Op woensdag 23 maart 2016 09:51 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Waarom ga jij ervanuit dat het een oefening zou zijn dan?
Fotos maken en filmpjes maken kan tegenwoordig heel eenvoudig met vrijwel elke mobiele telefoonquote:Op woensdag 23 maart 2016 09:58 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nou, laat ik even zeggen, dat het natuurlijk niet alle foto's betreft, maar meer de persoonlijke drama foto's, je gaat mensen helpen in zo'n situatie en niet rustig scherpstellen voor foto's te nemen.
Rampen oefeningen komen regelmatig voor op zulke plaatsen met nepslachtoffers die erg echt lijken. vandaar mij gedachte dat ze die foto's gebruiken omdat de pers niet bij de echte ramp kan fotograferen.
de ramp zelf is geen oefening hoor, maar bij gebrek aan foto's gebruiken ze die van een eerdere oefening.
Ze hebben de dag ervoor een oefening (soort van) gehouden bij het Sportpaleis. Dat is ook in Belgie...quote:Op woensdag 23 maart 2016 10:06 schreef Wantie het volgende:
[..]
Zonder oefening geen false flag he.
dus please, please, please, laat er ook een oefening gaande geweest zijn
Deze keer een dag van te voren in Antwerpen dus die vlieger gaat niet op volgens mij.quote:Op woensdag 23 maart 2016 10:06 schreef Wantie het volgende:
[..]
Zonder oefening geen false flag he.
dus please, please, please, laat er ook een oefening gaande geweest zijn
nou, er gebeurt wel iets unieks: er wordt toegegeven dat rampoefeningen regelmatig gehouden worden.quote:Op woensdag 23 maart 2016 10:09 schreef Copycat het volgende:
En we zijn alweer aanbeland bij het 'je zou zus en zo moeten reageren, want dan herken ik het gedrag en anders is het niet waar'
Ik gok zelf op een terrorist met wroeging eigenlijk, nou, ja, dat hoop ik stiekem gewoon.quote:Op woensdag 23 maart 2016 10:25 schreef sneakydesert het volgende:
Vliegveld Zaventem:
De terroristen hadden vijf koffers met bommen. Ze bestelden een taxi, maar daar pasten er maar drie in. De andere twee koffers bleven in Schaarbeek achter en zijn gevonden bij een huiszoeking.
Er waren drie terroristen, waarvan twee broers en een ander. De andere had een koffer bij zich die niet explodeerde, zijn bomvest deed hij af. Hij is nu op de vlucht.
Wellicht wat ver gedacht, maar zou het kunnen dat die man heeft geïnfiltreerd in een groep Jihadisten, gezorgt dat er een te kleine taxi kwam en zijn eigen koffer onklaar heeft gemaakt om zo het aantal slachtoffers kleiner te houden?
Ik vind het in ieder geval opmerkelijk. Jihadisten volgens een uitgebreide training in het Midden-Oosten. Het voorbereiden van een actie als deze duurt dagen/weken. Dan lijkt het mij niet waarschijnlijk dat er zomaar iets fout gaat, laat staan dat drie van de vijf koffers gewoonweg niet exploderen.
Brussel? Antwerpenquote:Op woensdag 23 maart 2016 10:27 schreef Nia het volgende:
Er is de avond voor de aanslag (maandag 21 maart) nog een grote rampenoefening gehouden in het Sportpaleis te Brussel.
http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/regio/antwerpen/1.2607654
Hoop ik ook.quote:Op woensdag 23 maart 2016 10:27 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik gok zelf op een terrorist met wroeging eigenlijk, nou, ja, dat hoop ik stiekem gewoon.
Niet hier met onze zwakke magen en lange tenen maar in andere delen van de wereld is het wel normaal. En ook daar ... niks te zien en derhalve afwijkend. Kan me goed voorstellen dat dit achterdocht voedt. En zoals onze premier ons adviseert: we moeten wel alert blijven!quote:Op woensdag 23 maart 2016 00:31 schreef jogy het volgende:
Tja. Dat gedoe met lijken zie je ook niet met grote ongelukken of wat dan ook. Het wordt waarschijnlijk niet echt gezien als 'nieuwswaardig' of wel als te schokkend. Kan ik ook wel inkomen op zich. Maar wie weet komt er hier en dat nog wel wat naar voren op sociale media.
Als we dan de aanslag in Parijs erbij halen zien we dat er daar óók eentje wegliep.quote:Op woensdag 23 maart 2016 10:27 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik gok zelf op een terrorist met wroeging eigenlijk, nou, ja, dat hoop ik stiekem gewoon.
daar hou ik mij niet mee bezig met die datums, dat is gewoon cherrypicking. op elke datum gebeurt er wel iets in welke genootschap dan ook.quote:Op woensdag 23 maart 2016 10:37 schreef schommelstoel het volgende:
Hoe denkt TS over scull and bones 322.
Heb alweer onderlinge verschillen gezien onder de complotters/false flags.
Dus wie spreek er de 'waarheid'?
Denk gewoon iemand die op het laatste moment toch niet durft. Het is nogal wat, jezelf opblazen.quote:Op woensdag 23 maart 2016 10:36 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Als we dan de aanslag in Parijs erbij halen zien we dat er daar óók eentje wegliep.
Twee terroristen met een geweten? Of zit er een groepje infiltranten in de Jihadistische gemeenschap die het aantal slachtoffers zoveel mogelijk wilt beperken?
Mja, als je het zo veel mogelijk wil beperken dan kan je beter een paar draadjes verkeerd aansluiten of iets met de explosieven doen waardoor het niet goed afgaat oid. Toch? Of het van te voren aangeven bij een inlichtingendienst zodat men van te voren opgepakt wordt of worden gedwongen om zichzelf op te blazen op een relatief rustige plek ergens.quote:Op woensdag 23 maart 2016 10:36 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Als we dan de aanslag in Parijs erbij halen zien we dat er daar óók eentje wegliep.
Twee terroristen met een geweten? Of zit er een groepje infiltranten in de Jihadistische gemeenschap die het aantal slachtoffers zoveel mogelijk wilt beperken?
Hoe had de media dan moeten reageren? Met bloederige lichamen in beeld? Of met een berichtje op pagina 15 van de ochtendkrant van woensdag?quote:Op woensdag 23 maart 2016 10:37 schreef Nia het volgende:
Anyway, het was wederom een aanslag uit het aanslagen 'script'; een shock-and-awe gebeuren met een wereldwijde media coverage. Een hoop paniek op de rampplek, maar weinig schokkende beelden.
Klopt, zo zijn ambassades en bijv het pentagon private instellingen.quote:Op woensdag 23 maart 2016 10:57 schreef Nia het volgende:
Opmerkelijk is het ook dat terroristen nooit overheidsgebouwen als doelwit nemen.
Bijvoorbeeld met dode lichamen ja. Na de tsunami in Thailand en de overstroming in New Orleans werden we ook ongecensureerd geconfronteerd met lichamen die in verregaande staat van ontbinding verkeerden.quote:Op woensdag 23 maart 2016 10:59 schreef Wantie het volgende:
[..]
Hoe had de media dan moeten reageren? Met bloederige lichamen in beeld? Of met een berichtje op pagina 15 van de ochtendkrant van woensdag?
En dat terwijl Arnold Karskens het een tijdje geleden er nog over had op televisie.(Niet over scull and bones)quote:Op woensdag 23 maart 2016 10:48 schreef THEFXR het volgende:
[..]
daar hou ik mij niet mee bezig met die datums, dat is gewoon cherrypicking. op elke datum gebeurt er wel iets in welke genootschap dan ook.
Wat vreemd is, omdat de schrijver zelf IS ziet als filiaal van de VS.quote:Op woensdag 23 maart 2016 11:00 schreef THEFXR het volgende:
Nog een visie op de gebeurtenissen, waarbij men denkt dat er sprake si van een false flag operatie
http://gedachtenvoer.nl/page/aanslagen-Brussel-22032016.html
Heb ik niets van gezien destijds.quote:Op woensdag 23 maart 2016 11:02 schreef Nia het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld met dode lichamen ja. Na de tsunami in Thailand en de overstroming in New Orleans werden we ook ongecensureerd geconfronteerd met lichamen die in verregaande staat van ontbinding verkeerden.
Op zich hoeft dat niet raar te zijn, dat daders een datum kiezen die een bepaalde waarde voor ze hebben.quote:Op woensdag 23 maart 2016 11:02 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
En dat terwijl Arnold Karskens het een tijdje geleden er nog over had op televisie.(Niet over scull and bones)
Wat ik totaal niet van hem had verwacht van een persoon als hij.
Door zijn jarenlange kennis is hem opgevallen dat toch de meeste aanslagen op belangrijke datums zijn.
Datums belangrijk voor de daders.
?????quote:Op woensdag 23 maart 2016 11:03 schreef Wantie het volgende:
[..]
Wat vreemd is, omdat de schrijver zelf IS ziet als filiaal van de VS.
Maar om zoiets op televisie te horen is wel nieuw voor mijquote:Op woensdag 23 maart 2016 11:05 schreef Wantie het volgende:
[..]
Op zich hoeft dat niet raar te zijn, dat daders een datum kiezen die een bepaalde waarde voor ze hebben.
Dat vind ik niet heel erg opmerkelijk. 'Vroeger', tijdens hun vorige strategie hadden ze dat waarschijnlijk wel gedaan. Er heeft alleen een verschuiving plaatsgevonden van symbolische doelen naar openbare doelen. Door openbare targets te nemen willen ze de mensen nog meer angst aanjagen door te zeggen dat ze overal en altijd midden in de samenleving kunnen toeslaan. Daarbij zijn openbare plekken minder goed te beveiligen dan symbolische plaatsen. Ook is het zo dat op openbare plekken meer slachtoffers kunnen worden gemaakt dan ergens anders.quote:Op woensdag 23 maart 2016 10:57 schreef Nia het volgende:
Opmerkelijk is het ook dat terroristen nooit overheidsgebouwen als doelwit nemen. In de hoofdstad van de Europese Unie hadden ze een schot voor open doel.
De meeste nederlandse media censureerden dit meen ik. Maakten bepaalde plekken waziger.quote:Op woensdag 23 maart 2016 11:02 schreef Nia het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld met dode lichamen ja. Na de tsunami in Thailand en de overstroming in New Orleans werden we ook ongecensureerd geconfronteerd met lichamen die in verregaande staat van ontbinding verkeerden.
Illuminatie confirmed !quote:Op woensdag 23 maart 2016 11:19 schreef frietenstamp het volgende:
Welke dader gaat er nou voor het raam in een pizzera zitten?
Dat voor het raam heb je er zelf maar ff bijverzonnen?quote:Op woensdag 23 maart 2016 11:19 schreef frietenstamp het volgende:
Omdat social media en internet tegenwoordig. Journalisten zitten er vaak bovenop en benaderen mensen rechtstreeks.quote:Op woensdag 23 maart 2016 11:23 schreef Nia het volgende:
De eerste bio's van slachtoffers zijn inmiddels ook al te lezen. Hoe komen die kranten toch zo snel aan al die informatie?: http://www.theguardian.co(...)s-of-survival-emerge
Een van de gewonden was tevens bij de aanslagen in Parijs en Boston. Over toeval gesproken
Wells had also been in Paris at the time of last year’s attacks, and was standing at the finish line of the Boston Marathon when it was attacked, the NY Daily News reported. “It’s a blessing from God he’s alive,” his father Chad Wells told ABC. “I think the Boston experience helped him to stay calm.”
De ene zijn dood.... Dat naasten en familieleden daar vrijwillig aan meewerken vind ik eigenlijk wel opmerkelijk.quote:Op woensdag 23 maart 2016 11:25 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Omdat social media en internet tegenwoordig. Journalisten zitten er vaak bovenop en benaderen mensen rechtstreeks.
Hoeft niet eens op die manier. Openbare (facebook)profielen, linked in's etc.quote:Op woensdag 23 maart 2016 11:28 schreef Nia het volgende:
[..]
De ene zijn dood.... Dat naasten en familieleden daar vrijwillig aan meewerken vind ik eigenlijk wel opmerkelijk.
Waarom vind je dat opmerkelijk?quote:Op woensdag 23 maart 2016 11:28 schreef Nia het volgende:
[..]
De ene zijn dood.... Dat naasten en familieleden daar vrijwillig aan meewerken vind ik eigenlijk wel opmerkelijk.
Grap is dat bij 911 men het opmerkelijk vindt dat er weinig over de slachtoffers op internet te vinden is. Waarom de familieleden daar niet aan hebben meegewerkt...quote:Op woensdag 23 maart 2016 11:28 schreef Nia het volgende:
[..]
Frankrijk is nog actief meen ik. Dit lijkt meer op reactie arrestatie van die Abdesalam (sp?)quote:Op woensdag 23 maart 2016 12:22 schreef jogy het volgende:
Even een 'connect the dots' momentje maar zijn de aanslagen enigszins te correleren met het wel of niet afzijdig houden van een land aan de IS strijd in het midden oosten? België is 8 maanden geleden gestopt met materiële ondersteuning (vliegtuigen) tegen de strijd en nu is het een herhaaldelijk doelwit van aanslagen. Was dat met Frankrijk ook het geval?
Nu weer wel ja maar sinds wanneer? (voor of na de laatste aanslagen? ) Zo bedoel ik het dus. De aanslag in Brussel kan inderdaad ook uitgelegd worden als 'vergelding' of het 'vervroegd uitvoeren' van een al geplande aanslag waar die Abdeldinges misschien vanaf wist.quote:Op woensdag 23 maart 2016 12:23 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Frankrijk is nog actief meen ik. Dit lijkt meer op reactie arrestatie van die Abdesalam (sp?)
Waarom wil je dat zo graag zien dan? Dat is nogal morbide.quote:Op woensdag 23 maart 2016 11:02 schreef Nia het volgende:
[..]
Je kan toch niet een hele bevolkingsgroep over 1 kam scheren omdat extremisten een aanslag in de naam van islam plegen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:14 schreef Ali_boo het volgende:
How many Europeans need to be slaughtered before we acknowledge that Islam is not a "religion of peace"?
Hier een interview met een Belgische vrouw die ter plekke hulp heeft geboden.quote:Op woensdag 23 maart 2016 11:28 schreef Nia het volgende:
[..]
Infowars kan dat welquote:Op woensdag 23 maart 2016 12:43 schreef aapnoodmies het volgende:
[..]
Je kan toch niet een hele bevolkingsgroep over 1 kam scheren omdat extremisten een aanslag in de naam van islam plegen.
Al vind ik het wel een 'mainstream' achtige mening van Infowars eigenlijkquote:
Herinner je dat dode jongetje op het strand van Turkije? Het lichaampje is van alle kanten gefilmd/gefotografeerd en nergens gecensureerd. Die beelden zijn jou vast ook niet ontgaan. Dacht jij meteen van "goh wat morbide?quote:Op woensdag 23 maart 2016 12:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Waarom wil je dat zo graag zien dan? Dat is nogal morbide.
ja, ze zijn idd gestopt met de ondersteuning. dus als je niet meedoet kan je dit krijgen. met Frankrijk weet ik even niet.quote:Op woensdag 23 maart 2016 12:22 schreef jogy het volgende:
Even een 'connect the dots' momentje maar zijn de aanslagen enigszins te correleren met het wel of niet afzijdig houden van een land aan de IS strijd in het midden oosten? België is 8 maanden geleden gestopt met materiële ondersteuning (vliegtuigen) tegen de strijd en nu is het een herhaaldelijk doelwit van aanslagen. Was dat met Frankrijk ook het geval?
Dat was toch ook morbide?quote:Op woensdag 23 maart 2016 14:56 schreef Nia het volgende:
[..]
Herinner je dat dode jongetje op het strand van Turkije? Het lichaampje is van alle kanten gefilmd/gefotografeerd en nergens gecensureerd. Die beelden zijn jou vast ook niet ontgaan. Dacht jij meteen van "goh wat morbide?
Het wel of niet censureren van schokkende beelden is een discussie op zich.
Ik vraag me af waar die nieuwsgierigheid naar schokkende beelden vandaan komt. Dat vind ik ziekelijk eerlijk gezegd. Zou jij dat willen als het je familie was?quote:Op woensdag 23 maart 2016 14:56 schreef Nia het volgende:
[..]
Herinner je dat dode jongetje op het strand van Turkije? Het lichaampje is van alle kanten gefilmd/gefotografeerd en nergens gecensureerd. Die beelden zijn jou vast ook niet ontgaan. Dacht jij meteen van "goh wat morbide?
Er van uitgaande dát het een false flag was natuurlijk.quote:Op woensdag 23 maart 2016 15:28 schreef THEFXR het volgende:
wordt een beetje moe, van de discussie of het wel niet erg is wat ze laten zien en waar dan ook ipv dat het over de false flag gaat.
Mijn moeder is op straat overleden aan een hartstilstand. Terwijl ze werd gereanimeerd, bleven mensen gewoon toekijken. Ik heb een aantal keren zeer verontwaardigd hun kant uit gekeken, maar ze gingen niet weg.quote:Op woensdag 23 maart 2016 15:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vraag me af waar die nieuwsgierigheid naar schokkende beelden vandaan komt. Dat vind ik ziekelijk eerlijk gezegd. Zou jij dat willen als het je familie was?
Vreselijk om te horen dat je je moeder hebt verloren. Dat mensen kijken is een soort vanquote:Op woensdag 23 maart 2016 15:57 schreef Nia het volgende:
[..]
Mijn moeder is op straat overleden aan een hartstilstand. Terwijl ze werd gereanimeerd, bleven mensen gewoon toekijken. Ik heb een aantal keren zeer verontwaardigd hun kant uit gekeken, maar ze gingen niet weg.
Ik denk dat je het lijden van iemand die dichtbij je staat wilt afschermen voor anderen. Betreft het een onbekende, dan raakt het je veel minder. Zo zit de mens nou eenmaal in elkaar.
Zoiets?quote:Op woensdag 23 maart 2016 09:58 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nou, laat ik even zeggen, dat het natuurlijk niet alle foto's betreft, maar meer de persoonlijke drama foto's, je gaat mensen helpen in zo'n situatie en niet rustig scherpstellen voor foto's te nemen.
Rampen oefeningen komen regelmatig voor op zulke plaatsen met nepslachtoffers die erg echt lijken. vandaar mij gedachte dat ze die foto's gebruiken omdat de pers niet bij de echte ramp kan fotograferen.
de ramp zelf is geen oefening hoor, maar bij gebrek aan foto's gebruiken ze die van een eerdere oefening.
twitter:AminFasei twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 21:01:51the classic drill & crisis acting before the Brussels Airport attack. PUBLISHED: 10:07 GMT, 29 February 2016 |... https://t.co/NvVeF7sd3P reageer retweet
quote:Op woensdag 23 maart 2016 11:23 schreef Nia het volgende:
De eerste bio's van slachtoffers zijn inmiddels ook al te lezen. Hoe komen die kranten toch zo snel aan al die informatie?: http://www.theguardian.co(...)s-of-survival-emerge
Een van de gewonden was tevens bij de aanslagen in Parijs en Boston. Over toeval gesproken
Wells had also been in Paris at the time of last year’s attacks, and was standing at the finish line of the Boston Marathon when it was attacked, the NY Daily News reported. “It’s a blessing from God he’s alive,” his father Chad Wells told ABC. “I think the Boston experience helped him to stay calm.”
Hij weet duidelijk waar hij het over heeft.quote:Op woensdag 23 maart 2016 16:36 schreef THEFXR het volgende:
Tim Kennedy Joins Alex Jones to break down the latest attack in Brussels.How it it is all a continuation of the ISIS plan to wage terror on Europe and possibly the US.
Alex Jones covers the suicide bombing at Brussels Airport, which killed 34, and what exactly led us to this point. Watch as EU politicians absolve themselves of blame for opening their borders without vetting who's coming into their countries
Video has surfaced of Ted Cruz blaming Donald Trump for the bombing attacks in Brussels that occurred on March 22nd 2016, a globalist think tank immediately calls for invading Syria, and Senate Democrats are pushing for additional “security measures” at airports in the United States including an expansion of the TSA perimeter. Never let a crisis go to waste.
Wel vet gedaan:quote:Op woensdag 23 maart 2016 16:47 schreef ChrisCarter het volgende:
Herkenbaar met die lanyards met statuskaarten inderdaad.
dit, dus die vlieger gaat niet op.quote:Op woensdag 23 maart 2016 16:47 schreef ChrisCarter het volgende:
Herkenbaar met die lanyards met statuskaarten inderdaad.
Er heerst nog steeds de illusie ( voornamelijk van de linkse hippies) dat islam een religie van vrede is . Ondanks alle bewijs die het tegendeel beweert blijven ze de leugen in stand houdenquote:Op woensdag 23 maart 2016 12:43 schreef aapnoodmies het volgende:
[..]
Je kan toch niet een hele bevolkingsgroep over 1 kam scheren omdat extremisten een aanslag in de naam van islam plegen.
wat voor baan of school heeft hij dan, dat hij bij al die aanslagen aanwezig was?quote:Op woensdag 23 maart 2016 17:18 schreef Geranium_Opa het volgende:
http://www.mirror.co.uk/n(...)rror-attacks-7611883
Ik denk dat de meeste mensen dit nog geloven ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door jogy op 23-03-2016 17:26:04 ]
De vertrekhal is veel meer beschadigd kijk maar naar de foto's van daarbinnen. Echt behoorlijke klappen geweest.quote:Op woensdag 23 maart 2016 17:12 schreef Nia het volgende:
Hier ter vergelijking een gasexplosie in een flat.
[ afbeelding ]
Waarom zijn niet alle ramen gesprongen in de terminal? Het is toch een enorme explosie geweest met 11 doden tot gevolg?quote:Op woensdag 23 maart 2016 17:25 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
De vertrekhal is veel meer beschadigd kijk maar naar de foto's van daarbinnen. Echt behoorlijke klappen geweest.
Daarvan werd meteen gezegd dat het een false flag betrof.quote:Op woensdag 23 maart 2016 14:56 schreef Nia het volgende:
[..]
Denk dat de hamer op een gegeven moment zoek was.quote:Op woensdag 23 maart 2016 17:30 schreef Nia het volgende:
[..]
Waarom zijn niet alle ramen gesprongen in de terminal? Het is toch een enorme explosie geweest met 11 doden tot gevolg?
het een false flag noemen heeft geen enkel raakpunt met disrespect naar slachtoffers toe, die emo vergelijking slaat weer nergens op.quote:Op woensdag 23 maart 2016 17:34 schreef Wantie het volgende:
[..]
Daarvan werd meteen gezegd dat het een false flag betrof.
Maar dat was ook best morbide en niet bepaald respectvol naar de nabestaanden toe.
Het is verder weinig relevant.quote:Op woensdag 23 maart 2016 17:18 schreef Geranium_Opa het volgende:
Het is een Mormoonse priester.quote:Op woensdag 23 maart 2016 17:20 schreef THEFXR het volgende:
[..]
wat voor baan of school heeft hij dan, dat hij bij al die aanslagen aanwezig was?
Niet vergelijkbaar, in Brussel betrof het een spijkerbom, dus het doel is zoveel mogelijk projectielen rond te slingeren om zoveel mogelijk slachtoffers te maken als gevolg van die projectielen en niet de drukgolf van de explosie.quote:Op woensdag 23 maart 2016 17:12 schreef Nia het volgende:
Hier ter vergelijking een gasexplosie in een flat.
[ afbeelding ]
Mason Wells was one of four Mormon missionariesquote:
Op zich nog wel interessant (en smerig) dat later bleek dat het kindje was verplaatst voor een mooier plaatje.quote:Op woensdag 23 maart 2016 17:34 schreef Wantie het volgende:
[..]
Daarvan werd meteen gezegd dat het een false flag betrof.
Maar dat was ook best morbide en niet bepaald respectvol naar de nabestaanden toe.
Waarom is dit - overduidelijk fictieve verhaal - niet relevant ?quote:
Omdat het spijkerbommen betrof. In een grote open ruimte. Geen compacte flat bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 23 maart 2016 17:30 schreef Nia het volgende:
[..]
Waarom zijn niet alle ramen gesprongen in de terminal? Het is toch een enorme explosie geweest met 11 doden tot gevolg?
Het is niet overduidelijk fictief, het is onwaarschijnlijk maar zeker niet onmogelijk. En die onwaarschijnlijkheid maakt het nieuwswaardig. En het is wel irrelevant voor het grotere plaatje, lijkt me.quote:Op woensdag 23 maart 2016 17:44 schreef Geranium_Opa het volgende:
[..]
Waarom is dit - overduidelijk fictieve verhaal - niet relevant ?
Het gaat over een zogenaamd slachtoffer van deze 'aanslag' , dat is niet relevant ?
je bedoeld deze, die gisteren al online stonden?quote:Op woensdag 23 maart 2016 17:13 schreef Geranium_Opa het volgende:
Nog steeds geen bewakingsbeelden , ik betwijfel of ze ooit zullen worden getoond
Ik vermoed een drukgolf. Maar dat kun je misschien beter de onderzoekers vragen.quote:Op woensdag 23 maart 2016 17:48 schreef Nia het volgende:
Waarom is dat systeemplafond naar beneden gekomen? Door de impact van de explosie of door de spijkers?
En nep bleken te zijn. (Aanslag in Rusland volgens mij)quote:Op woensdag 23 maart 2016 17:48 schreef theguyver het volgende:
[..]
je bedoeld deze, die gisteren al online stonden?
Als systeem plafon expert!quote:Op woensdag 23 maart 2016 17:48 schreef Nia het volgende:
Waarom is dat systeemplafond naar beneden gekomen? Door de impact van de explosie of door de spijkers?
Dus een les die vliegveldterminalontwerpers kunnen leren uit deze aanslag is om voortaan bestendigere plafonds te ontwerpen.quote:Op woensdag 23 maart 2016 17:53 schreef theguyver het volgende:
[..]
Als systeem plafon expert!
Combi van..
Het rek hangt aan metalen stangen, waaraan een geraamte van metaal hangt waar op dan weer de platen liggen.
Tip mocht je ooit een trapje hebben, je kan er niet aan hangen zo super stevig is het niet.
Aha zou kunnen.quote:Op woensdag 23 maart 2016 17:52 schreef jogy het volgende:
[..]
En nep bleken te zijn. (Aanslag in Rusland volgens mij)
Met kansberekening kom op op circa 1 op 6 biljoen, dat is echt gigantisch kleinquote:Op woensdag 23 maart 2016 17:47 schreef jogy het volgende:
[..]
Het is niet overduidelijk fictief, het is onwaarschijnlijk maar zeker niet onmogelijk. En die onwaarschijnlijkheid maakt het nieuwswaardig. En het is wel irrelevant voor het grotere plaatje, lijkt me.
Dan blijft de drukgolf juist in een compactere ruimte en is er meer persoonlijk leed.quote:Op woensdag 23 maart 2016 17:57 schreef Nia het volgende:
[..]
Dus een les die vliegveldterminalontwerpers kunnen leren uit deze aanslag is om voortaan bestendigere plafonds te ontwerpen.
Laat me die rekensom maar eens zien dan.quote:Op woensdag 23 maart 2016 17:58 schreef Geranium_Opa het volgende:
[..]
Met kansberekening kom op op circa 1 op 6 biljoen, dat is echt gigantisch klein
Dit is vergelijkbaar met iemand die een vliegtuigongeluk overleeft, duizenden keren achter elkaar.
Een systeemplaat op je hoofd is niet zo pijnlijk hoor. Die dingen zijn juist licht zodat ze geen zware bevestiging nodig hebben.quote:Op woensdag 23 maart 2016 17:57 schreef Nia het volgende:
[..]
Dus een les die vliegveldterminalontwerpers kunnen leren uit deze aanslag is om voortaan bestendigere plafonds te ontwerpen.
Ik heb net William Hill (bookmaker) bekeken en ik kan nog geen odds vinden of hij een volgende aanslag weer overleefd.quote:Op woensdag 23 maart 2016 17:58 schreef Geranium_Opa het volgende:
[..]
Met kansberekening kom op op circa 1 op 6 biljoen, dat is echt gigantisch klein
Dit is vergelijkbaar met iemand die een vliegtuigongeluk overleeft, duizenden keren achter elkaar.
Eh, juist nietquote:Op woensdag 23 maart 2016 17:57 schreef Nia het volgende:
[..]
Welk doel zou het openbaar maken van die beelden dienen?quote:Op woensdag 23 maart 2016 17:13 schreef Geranium_Opa het volgende:
Nog steeds geen bewakingsbeelden , ik betwijfel of ze ooit zullen worden getoond
Wel eens op een trapje gestaan en een tegel er uit gelicht?quote:Op woensdag 23 maart 2016 17:48 schreef Nia het volgende:
Je hebt altijd wel fantasten of personen die om aandacht vragen.quote:Op woensdag 23 maart 2016 17:44 schreef Geranium_Opa het volgende:
[..]
Waarom is dit - overduidelijk fictieve verhaal - niet relevant ?
Het gaat over een zogenaamd slachtoffer van deze 'aanslag' , dat is niet relevant ?
Klopt, verder zat er een propaganda-motief achter.quote:Op woensdag 23 maart 2016 17:43 schreef jogy het volgende:
[..]
Op zich nog wel interessant (en smerig) dat later bleek dat het kindje was verplaatst voor een mooier plaatje.
Hele grote ruimte en toen de grote ruiten sprongen viel de druk weg op de kleinere ruiten en bleven ze heel, gok ik zo maar. Het was wel een relatief grote explosie maar de ruimte zelf was nog veel groter.quote:Op woensdag 23 maart 2016 17:30 schreef Nia het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 maart 2016 19:32 schreef Geranium_Opa het volgende:
Explosive Accusation: Belgium Had "Advance And Precise" Warning About Terrorist Attacks, Did Nothing
http://www.zerohedge.com/(...)ut-airport-and-subwa
quote:Op woensdag 23 maart 2016 19:31 schreef Wantie het volgende:
[..]
Wel eens op een trapje gestaan en een tegel er uit gelicht?
Systeemplafonds stellen niets voor. Die trek je zo omlaag en in dit geval zal de drukgolg dat hebben verforzaakt.
Ja als ook het dragende gedeelte meekomt is het een ander verhaal. Maar die systeemplaten zelf zijn over het algemeen niks waard qua gewicht. Die zorgen er alleen voor dat het lelijke plafond bedekt blijftquote:Op woensdag 23 maart 2016 21:51 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ja zie hier!
Kan je erg in vergissen hoor!!
dit deed veel pijn aan mijn kop!
Fuck Alex Jones - die lafaarsdige gatekeeper 'n deel van 't hele probleem is.quote:Op woensdag 23 maart 2016 16:36 schreef THEFXR het volgende:
Tim Kennedy Joins Alex Jones to break down the latest attack in Brussels.How it it is all a continuation of the ISIS plan to wage terror on Europe and possibly the US.
Alex Jones covers the suicide bombing at Brussels Airport, which killed 34, and what exactly led us to this point. Watch as EU politicians absolve themselves of blame for opening their borders without vetting who's coming into their countries
Video has surfaced of Ted Cruz blaming Donald Trump for the bombing attacks in Brussels that occurred on March 22nd 2016, a globalist think tank immediately calls for invading Syria, and Senate Democrats are pushing for additional “security measures” at airports in the United States including an expansion of the TSA perimeter. Never let a crisis go to waste.
OK sorry. Maar hoe is dan dat iemand die heeft alles gezien,op de vloer gelegd in zo'n stoffige omgeving,naar zo'n ervaring zo netjes kalm en schoon op TV te zien is?quote:Op woensdag 23 maart 2016 01:31 schreef Tingo het volgende:
[..]
Volgens de beelden heel veel stof in de lucht is. edit:Hou het AUB wel respectvol. Zeker de plek waar het gebeurd is maakt het voor veel mensen 'dichtbij', hou er rekening mee.
graag ontopic.quote:Op woensdag 23 maart 2016 22:17 schreef byah het volgende:
De mensen die posten in dit topic worden actief gerapporteerd toch? Toch? Toch?
WTFquote:Op woensdag 23 maart 2016 22:17 schreef byah het volgende:
De mensen die posten in dit topic worden actief gerapporteerd toch? Toch? Toch?
Beetje zoals het nep-hoofd van een doodgeschoten Bin Laden, een grappenmaker zet het online, iedereen gaat ermee aan de haal, totdat bekend wordt dat het om een nep beeld gaatquote:Op woensdag 23 maart 2016 22:39 schreef Nia het volgende:
Beelden van explosie op Russisch vliegveld in januari 2011 gebruikt als beeldmateriaal Brussel aanslag.
[ afbeelding ]
Paar weken terug was er ook over acid attacks op vrouwen in India te zien. Schokkenden ECHTE beelden. In de jaren 70 was er ook fotos van slachtoffers van ECHTE schrapnel bommen te zien....en veel meer schokkende dan de ' too shocking to show' BS dat we nu krijgen.quote:Op woensdag 23 maart 2016 11:02 schreef Nia het volgende:
[..]
Er was ook 'n amerikaanse gozer die in de arm en been geschoten was bij 't Bataclan gedoe en ook 'n 911 'I saw the planes' survivor was.quote:Op woensdag 23 maart 2016 11:23 schreef Nia het volgende:
De 'onthoofdiing' vids zijn helemaal niet zo 'schokkend' als wat ze je vertellen hoor.quote:Op woensdag 23 maart 2016 15:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vraag me af waar die nieuwsgierigheid naar schokkende beelden vandaan komt. Dat vind ik ziekelijk eerlijk gezegd. Zou jij dat willen als het je familie was?
Er zijn er genoeg waarvan mijn maag gaat draaien!quote:Op woensdag 23 maart 2016 22:57 schreef Tingo het volgende:
[..]
De 'onthoofdiing' vids zijn helemaal niet zo 'schokkend' als wat ze je vertellen hoor.
En als mensen eenmaal zo'n video gezien hebben op een mainstream tv kanaal, dan kan het niet meer 'ongezien' worden gemaakt.quote:Op woensdag 23 maart 2016 22:44 schreef Wantie het volgende:
[..]
totdat bekend wordt dat het om een nep beeld gaat
Het zijn meestal Britse of Amerikaanse kranten die binnen 24 uur al met een uitgebreid overzicht komen van slachtoffers en gewonden. Zelfs van dat Germanwings toestel. Hoe die informatie over de passagiers zo snel op straat is komen te liggen, is mij nog steeds een raadsel.quote:Op woensdag 23 maart 2016 23:22 schreef Szikha2 het volgende:
Dames, in frankrijk bestaat al heel lang (meer dan 40 jaar) een hele strenge wet (la vie privee) met zware boete als die overschreden wordt waardoor bijna alle franse media bedrijven en kranten en tijdschriften daarvan goed op de hoogte zijn. En goed nageleefd wordt
Deze wet garandeerd iedere burger een totaal bescherming voor malafide media groep, tijdschrift , journalist omroep ectera ectera
Die wet houdt in dat voor de verspreiding in de media de persoon zijn toestemming mag en moet geven ( oa film of media) en betekent dat iedere fransman zich daarop makkelijk op kan beroepen en dat zo nodig stappen kan ondernemen als deze wet niet nageleefd wordt.
Deze wet bestaat niet in nederland. Familie van slachtoffers in frankrijk stappen makkelijk naar de rechter indien ze zonder hun toestemming beelden worden getoond van hun familie leden
Het is daarom (!!!!)dat jullie zo weinig slachtoffers zien op tv (en ook social media!)
Want de staat kan moeiteloos zih in wenden. Het is moeilijker dan in nederland.
Je dient voortdurend rekening te houden met wat je toont (beelden je verspreid)
En dat zit im het hoofd van iedere fransman
Dese wet bestaat al 40 jaar en er is geen sprake politiestaat of schending van grondwet. Absoluut niet
MSM faal weer en iedereen trapt erin.quote:Op woensdag 23 maart 2016 22:39 schreef Nia het volgende:
Beelden van explosie op Russisch vliegveld in januari 2011 gebruikt als beeldmateriaal Brussel aanslag.
[ afbeelding ]
Dat is 't ergste.quote:Op woensdag 23 maart 2016 17:18 schreef Geranium_Opa het volgende:
Op de zelfde manier hoe men hier op het NWS werkt, informatie verzamelen,quote:Op woensdag 23 maart 2016 23:30 schreef Nia het volgende:
[..]
Het zijn meestal Britse of Amerikaanse kranten die binnen 24 uur al met een uitgebreid overzicht komen van slachtoffers en gewonden. Zelfs van dat Germanwings toestel. Hoe die informatie over de passagiers zo snel op straat is komen te liggen, is mij nog steeds een raadsel.
Het gaat om symbolisch hart van Europa.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:02 schreef Stranger het volgende:
[..]
Het zou een prima plaats zijn als de gemiddelde persoon een reet zou geven om het Europees Parlement, maar een gemiddelde inwoner van de EU vertrouwt dat parlement voor geen meter en heeft al helemaal geen interesse in wat ze doen. Dus tenzij de false flag zou zijn gebruikt om direct Europarlementariers te beinvloeden, wat me sterk lijkt, is Brussel niet boeiend.
Uiteindelijk lijkt mij de beste uitleg van deze aanslag: Terroristen/bekenden zijn bang dat S. Abdeslam gaat praten -> zetten haastig een plan in elkaar en hebben geen tijd een andere plaats te zoeken dan de plaats die ze al kennen -> Boem.
Maar zoals ik al zei: ik blijf de komende dagen dit topic in de gaten houden.
journaal moet wel kunnen strijden met csi.quote:Op woensdag 23 maart 2016 02:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Het moet tegenwoordig allemaal harder, heftiger en schokkender in de media, anders verliest men de interesse van het publiek.
nee nee nee.quote:Op woensdag 23 maart 2016 10:48 schreef THEFXR het volgende:
[..]
daar hou ik mij niet mee bezig met die datums, dat is gewoon cherrypicking. op elke datum gebeurt er wel iets in welke genootschap dan ook.
en als ze het wel doen. Zoals pentagon dan betreft het leegstaande ruimtes.quote:Op woensdag 23 maart 2016 10:57 schreef Nia het volgende:
Opmerkelijk is het ook dat terroristen nooit overheidsgebouwen als doelwit nemen. In de hoofdstad van de Europese Unie hadden ze een schot voor open doel.
Eens!!quote:Op woensdag 23 maart 2016 23:57 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
en als ze het wel doen. Zoals pentagon dan is het leegstaande ruimtes.
Ergo terroracties zijn ten alle tijden overheid staged
Nee hoor niet als je een Manchurian patsy bentquote:Op woensdag 23 maart 2016 10:56 schreef Wantie het volgende:
[..]
Denk gewoon iemand die op het laatste moment toch niet durft. Het is nogal wat, jezelf opblazen.
zelfde soort snuiters die paspoorten bij zich hebben. En instructiehandleidingen.quote:Op woensdag 23 maart 2016 11:19 schreef frietenstamp het volgende:
dat was wederom een gestagede settingquote:Op woensdag 23 maart 2016 14:56 schreef Nia het volgende:
[..]
Onzin, jij hebt de beelden gezien en je weet nu dus dat ze niet van Brussel zijn.quote:Op woensdag 23 maart 2016 23:10 schreef Nia het volgende:
[..]
En als mensen eenmaal zo'n video gezien hebben op een mainstream tv kanaal, dan kan het niet meer 'ongezien' worden gemaakt.
quote:Op woensdag 23 maart 2016 22:39 schreef Nia het volgende:
[ afbeelding ]
Tja, het jongetje was echt verdronken.quote:Op donderdag 24 maart 2016 00:03 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
dat was wederom een gestagede setting
Waar heb je dat gelezen?quote:Op woensdag 23 maart 2016 17:40 schreef Wantie het volgende:
[..]
Niet vergelijkbaar, in Brussel betrof het een spijkerbom, dus het doel is zoveel mogelijk projectielen rond te slingeren om zoveel mogelijk slachtoffers te maken als gevolg van die projectielen en niet de drukgolf van de explosie.
Verder is deze gasexplosie in een flat met veel kleine ruimtes, waardoor de drukgolf niet gemakkelijk weg kan komen en dus meer schade aanricht dan in een grote open vertrekhal van een luchthaven.
met bin laden is sowieso alles nepquote:Op woensdag 23 maart 2016 22:44 schreef Wantie het volgende:
[..]
Beetje zoals het nep-hoofd van een doodgeschoten Bin Laden, een grappenmaker zet het online, iedereen gaat ermee aan de haal, totdat bekend wordt dat het om een nep beeld gaat
Maar daar zien we niks van.quote:Op woensdag 23 maart 2016 17:45 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Omdat het spijkerbommen betrof. In een grote open ruimte. Geen compacte flat bijvoorbeeld.
De meeste doden en (zwaar) gewonden zijn gevallen door de rondgeslingerde spijkers en bouten.
Ik heb niet gelezen dat het een spijkerbomb betrof, wel dat uit het appartement een koffer vol met spijkers en shrapnel voor bommen gevonden is. Waarbij ze zeiden dat met die materialen er nog 5 van dat soort bommen gemaakt hadden kunnen worden, dus het wordt wel sterk geimpliceerd.quote:
quote:Op woensdag 23 maart 2016 19:08 schreef opgebaarde het volgende:
Ik heb net William Hill (bookmaker) bekeken en ik kan nog geen odds vinden of hij een volgende aanslag weer overleefd.
anno nu zijn blote tieten op prikboord middelbare school al too much.quote:Op woensdag 23 maart 2016 22:49 schreef Tingo het volgende:
[..]
Paar weken terug was er ook over acid attacks op vrouwen in India te zien. Schokkenden ECHTE beelden. In de jaren 70 was er ook fotos van slachtoffers van ECHTE schrapnel bommen te zien....en veel meer schokkende dan de ' too shocking to show' BS dat we nu krijgen.
Nu als je het zo graag wil zien [ak je auto en ga naar ziekenhuis waar de gewonden liggen.quote:
je was me voor.quote:Op donderdag 24 maart 2016 00:20 schreef Wantie het volgende:
[..]
Hier bijvoorbeeld:
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)-doet-een-spijkerbom
En daar hebben ze ook niet goede CCTV beelden van.quote:Op woensdag 23 maart 2016 23:59 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Nee hoor niet als je een Manchurian patsy bent
Bron foto aub.quote:Op donderdag 24 maart 2016 00:28 schreef theguyver het volgende:
[..]
je was me voor.
[ afbeelding ]
Zo simpel kan al zoiets zijn.
Het gaat niet altijd om de kracht van de explosie maar wat het aan kan richten.
In dit geval was het denk ik een wat grotere, als je naar de schade kijkt.
Stof is ook simpel te verklaren, trek een systeem plafon plaat los en je snapt wat ik bedoel
nee het is beschamend dat onze overheden met ons belastingcenten zulke idioterie opzetquote:Op donderdag 24 maart 2016 00:26 schreef Pizzakoppo het volgende:
Beschamend topic. Ik denk dat het verstandig is voor iedereen die hier een false flag inziet om eens bij zichzelf te rade te gaan. Het is simpelweg het schofferen van alle slachtoffers en het bagatelliseren van de huidige maatschappelijke gebeurtenissen door het weg te zetten als complot.
Ik vind jou een geweldige troll, al jaren. Derhalve ga ik niet in discussie.quote:Op donderdag 24 maart 2016 00:34 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
nee het is beschamend dat onze overheden met ons belastingcenten zulke idioterie opzet
ik ben van alles maar absoluut geen troll. Dan snap je volstrekt niet wat er nu speelt met Europaquote:Op donderdag 24 maart 2016 00:35 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik vind jou een geweldige troll, al jaren. Derhalve ga ik niet in discussie.
infowars is vooral desinformatie.quote:Op woensdag 23 maart 2016 13:36 schreef jogy het volgende:
[..]
Al vind ik het wel een 'mainstream' achtige mening van Infowars eigenlijk.
Eens.quote:Op donderdag 24 maart 2016 00:38 schreef aapnoodmies het volgende:
[..]
infowars is vooral desinformatie.
Je houdt geen rekening met de massa van het plafondquote:Op donderdag 24 maart 2016 00:37 schreef theguyver het volgende:
[..]
bron?
serieus?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geld verdienen aan sukkels die cht alles geloven.quote:Op donderdag 24 maart 2016 00:38 schreef aapnoodmies het volgende:
[..]
infowars is vooral desinformatie.
Van waar heb je de fotos gehaald?quote:Op donderdag 24 maart 2016 00:37 schreef theguyver het volgende:
[..]
bron?
serieus?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sorry ik heb er nog nooit zelf 1 gemaakt ben het ook niet van plan!quote:Op donderdag 24 maart 2016 00:44 schreef Wantie het volgende:
[..]
Je houdt geen rekening met de massa van het plafond
google afbeeldingen!quote:
Wat de denken van de naam van de beste knul : 'Mason' ze leggen het er wel erg dicht op allemaal he ? maar dat zal ook wel weer toeval zijnquote:
Maar dat zou je dus wel graag willen, dat het nieuws vergezeld ging met dat soort foto's....quote:Op donderdag 24 maart 2016 00:44 schreef Tingo het volgende:
Hier zijn wat fotos van echte blast injuries.
https://www.google.nl/sea(...)ma+injury+ballistics
Handige zoektermen zijn: Traumatic blast injury. fatal gunshot wounds, wound ballistics.
Vreselijk beelden dat je niet bij een of ander 'questionable' news verhaal zullen zien.
Ach,, als hij kees had geheten had je er vast ook iets achter gezochtquote:Op donderdag 24 maart 2016 01:14 schreef Geranium_Opa het volgende:
[..]
Wat de denken van de naam van de beste knul : 'Mason' ze leggen het er wel erg dicht op allemaal he ? maar dat zal ook wel weer toeval zijn
Hoe krijgen we het dan als het too shocking to show is?quote:Op woensdag 23 maart 2016 22:49 schreef Tingo het volgende:
[..]
.en veel meer schokkende dan de ' too shocking to show' BS dat we nu krijgen.
Welke MSM?quote:Op woensdag 23 maart 2016 23:39 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
MSM faal weer en iedereen trapt erin.
Logisch toch om die acteurs te recyclen.quote:Op woensdag 23 maart 2016 22:53 schreef Tingo het volgende:
[..]
Er was ook 'n amerikaanse gozer die in de arm en been geschoten was bij 't Bataclan gedoe en ook 'n 911 'I saw the planes' survivor was.
Sure.
Vergeet het maar ze gebruiken allen coke en lsd.quote:Op donderdag 24 maart 2016 00:26 schreef Pizzakoppo het volgende:
Beschamend topic. Ik denk dat het verstandig is voor iedereen die hier een false flag inziet om eens bij zichzelf te rade te gaan.
Als het je hier niet bevalt, sla dit subforum dan over. Dan hoef je je ook niet te ergeren.quote:Op donderdag 24 maart 2016 00:26 schreef Pizzakoppo het volgende:
Beschamend topic. Ik denk dat het verstandig is voor iedereen die hier een false flag inziet om eens bij zichzelf te rade te gaan. Het is simpelweg het schofferen van alle slachtoffers en het bagatelliseren van de huidige maatschappelijke gebeurtenissen door het weg te zetten als complot.
Zelfs bij de schimmige crisisacteurs houdt men zich aan de contracten. Toch wel knap. Anyway, ik zou hopen dat het enigszins plausibel zou zijn dat het allemaal aan hoax is, maakt het wat mij betreft een stuk minder erg wat menselijk leed betreft en het geeft me dan wel een 'fijn' gevoel dat the powers that wanna be toch greintjes menselijkheid bezitten en geen slachtoffers op hun geweten willen hebben. Alleen jammer dat deze beweringen nooit enig hout snijden, artifacs zijn zogenaamd tekens van misleiding, mensen lijken allemaal op elkaar, mediafouten zijn allemaal expres en met lijken is het nep want ze laten te veel zien en zonder lijken is het nep want waar zijn de lijken? Ongeacht welke foto's van de schade men laat zien, het is allemaal fake, te veel, te weinig en geen enkele emotie voldoet aan de eisen.quote:Op donderdag 24 maart 2016 07:47 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Logisch toch om die acteurs te recyclen.
Hij zal wel een contract voor onbepaalde tijd hebben hebben
Niet zo generaliseren. Ik heb nog nooit iets van drugs gebruikt.quote:Op donderdag 24 maart 2016 08:30 schreef Szikha2 het volgende:
[..]
Vergeet het maar ze gebruiken allen coke en lsd.
Drugs are bad......
Nee, alternatieve media faalt weer en de MSM heeft het recht gezet.quote:Op woensdag 23 maart 2016 23:39 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
MSM faal weer en iedereen trapt erin.
Pfff, heftig.quote:Op donderdag 24 maart 2016 10:25 schreef J0kkebr0k het volgende:
Aftermath video:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_uit_Zaventem__.html
Word je wel even stil vanquote:Op donderdag 24 maart 2016 10:25 schreef J0kkebr0k het volgende:
Aftermath video:
Nee, om het helemaal goed te zeggen, een 'grappenmaker' maakt een fake video, sommige nieuwssites nemen het voor waar aan en plaatsen het, de fout wordt ontdekt en hersteld. Geen idee welke site de fout als eerste heeft ontdekt trouwens, zou zo maar een alternatieve bron kunnen zijn.quote:Op donderdag 24 maart 2016 10:32 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee, alternatieve media faalt weer en de MSM heeft het recht gezet.
Zie je ook veel op twitter enzo. Al dan niet als grap of maar voor de views een filmpje re-uploaden enzo.quote:Op donderdag 24 maart 2016 10:35 schreef jogy het volgende:
[..]
Nee, om het helemaal goed te zeggen, een 'grappenmaker' maakt een fake video, sommige nieuwssites nemen het voor waar aan en plaatsen het, de fout wordt ontdekt en hersteld. Geen idee welke site de fout als eerste heeft ontdekt trouwens, zou zo maar een alternatieve bron kunnen zijn.
quote:Op woensdag 23 maart 2016 17:02 schreef Nia het volgende:
Er zijn nog aardig wat ramen intact.
[ afbeelding ]
Mijn hemel zeg, dat kindjequote:Op donderdag 24 maart 2016 10:25 schreef J0kkebr0k het volgende:
Aftermath video:
Sociaal media. Mag wel een beperking op. Heerlijk.quote:Op woensdag 23 maart 2016 23:30 schreef Nia het volgende:
[..]
Het zijn meestal Britse of Amerikaanse kranten die binnen 24 uur al met een uitgebreid overzicht komen van slachtoffers en gewonden. Zelfs van dat Germanwings toestel. Hoe die informatie over de passagiers zo snel op straat is komen te liggen, is mij nog steeds een raadsel.
Negeer het dan als het je zo stoort.quote:Op donderdag 24 maart 2016 11:30 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Mijn hemel zeg, dat kindje![]()
En weer is het wachten op filmpjes van mensen die in de pixels van alles en nog wat zien om maar weer aan te geven dat het nep is.
[nee]
Wat een kul argument in een topic en subfora als deze.quote:Op donderdag 24 maart 2016 11:56 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Negeer het dan als het je zo stoort.
Damn zeg.
Nog nooit van de website De Speld gehoord?quote:Op donderdag 24 maart 2016 12:28 schreef Wantie het volgende:
Deze vrouw wist 3 aanslagen te overleven:
http://speld.nl/2016/03/2(...)gens-anders-te-zijn/
Toeval natuurlijk
bang moeten we zijn zodat we vanzelfsprekend onze vrijheid voor de eindeloze war on terror opgeven. Media doet er natuurlijk aan meequote:Op woensdag 23 maart 2016 23:48 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Het gaat om symbolisch hart van Europa.
Vergeet niet. Iedere zogenaamde terroristische actie is een gestagede overheid actie.
En dus kan het linkse ultrafascisme verder uit gebouwd worden.
Ik vind het nog meevallen dat Iran niet in het lijstje met landen is gedroptquote:Op donderdag 24 maart 2016 12:52 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
bang moeten we zijn zodat we vanzelfsprekend onze vrijheid voor de eindeloze war on terror opgeven. Media doet er natuurlijk aan mee
http://www.telegraaf.nl/b(...)_staan_klaar___.html
Lijkt me wel weer duidelijk deze poppenkast
elke moslim kan een IS strijder zijn dat we het maar weten.
De media weet ook heel goed dat de boodschappen leugens zijn. imo.quote:Op donderdag 24 maart 2016 13:14 schreef Lavenderr het volgende:
Men vergeet soms dat de media niet de dader is maar de boodschapper.
Ik ben het met controlaltdelete eens!quote:Op donderdag 24 maart 2016 12:52 schreef controlaltdelete het volgende:
bang moeten we zijn zodat we vanzelfsprekend onze vrijheid voor de eindeloze war on terror opgeven. Media doet er natuurlijk aan mee
http://www.telegraaf.nl/b(...)_staan_klaar___.html
Lijkt me wel weer duidelijk deze poppenkast
elke moslim kan een IS strijder zijn dat we het maar weten.
En dus weer persoonlijke vrijheden gaan beperken? Regels. Wetten. Mag niet. Kan niet.quote:Op donderdag 24 maart 2016 13:23 schreef Nia het volgende:
Metaaldetectoren of scanners, die bij ingangen van luchthavens worden geplaatst, kunnen voorkomen dat in de toekomst opnieuw aanslagen als deze kunnen worden gepleegd. Misschien dan ook maar meteen alleen personen met een geldig vliegticket toegang geven tot de luchthaven.
Van de NS mag je ook al niet meer zonder kaartje naar binnen toch?quote:Op donderdag 24 maart 2016 13:25 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
En dus weer persoonlijke vrijheden gaan beperken? Regels. Wetten. Mag niet. Kan niet.
Het houdt niet op... Niet vanzelf![]()
Eigenlijk hetzelfde idee als vroeger: een perronkaartje.quote:Op donderdag 24 maart 2016 13:26 schreef Nia het volgende:
[..]
Van de NS mag je ook al niet meer zonder kaartje naar binnen toch?
Voorlopig op een aantal stations niet meer. Maar ook dat ging niet zonder commentaarquote:Op donderdag 24 maart 2016 13:26 schreef Nia het volgende:
Van de NS mag je ook al niet meer zonder kaartje naar binnen toch?
Uitzwaaiers en dagjesmensen een tijdelijk kaartje verstrekken, nadat ze volledig gecheckt zijn. Dan beperk je alle mogelijkheden tot terrorisme op de luchthaven tot een minimum.quote:Op donderdag 24 maart 2016 13:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Eigenlijk hetzelfde idee als vroeger: een perronkaartje.
quote:Op donderdag 24 maart 2016 13:24 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik ben het met controlaltdelete eens!![]()
Symptoombestrijding en probleemverlegging.quote:Op donderdag 24 maart 2016 13:30 schreef Nia het volgende:
Uitzwaaiers en dagjesmensen een tijdelijk kaartje verstrekken, nadat ze volledig gecheckt zijn. Dan beperk je alle mogelijkheden tot terrorisme op de luchthaven tot een minimum.
Ik vond het ook even de moeite van het vermelden waard!quote:
Plus inkomstenderving voor de winkeliers die voor de douane zitten. Mensen willen liever niet betalen om ergens te kunnen winkelen.quote:Op donderdag 24 maart 2016 13:32 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Symptoombestrijding en probleemverlegging.
alsof dat helpt, het zijn altijd maatregelen achteraf, als je een vliegtuig in gaat, wordt je gecheckt. dus nu was het de luchthaven en het station, de volgende is dus een schip.quote:Op donderdag 24 maart 2016 13:23 schreef Nia het volgende:
Metaaldetectoren of scanners, die bij ingangen van luchthavens worden geplaatst, kunnen voorkomen dat in de toekomst opnieuw aanslagen als deze kunnen worden gepleegd. Misschien dan ook maar meteen alleen personen met een geldig vliegticket toegang geven tot de luchthaven.
Nu. Direct. Niks. Buiten.quote:Op donderdag 24 maart 2016 13:56 schreef Geranium_Opa het volgende:
Spreekt de Belgische agent op het laatst nou zeer gebrekkig Nederlands/Belgisch ?
En wat is het probleem?quote:Op donderdag 24 maart 2016 13:56 schreef Geranium_Opa het volgende:
Spreekt de Belgische agent op het laatst nou zeer gebrekkig Nederlands/Belgisch ?
Plus het feit dat je de doorstroom zwaar verhindert of anders zo veel mensen in dienst moet nemen of scanners moet plaatsen dat de vliegvelden ten onder gaan aan de kosten of de tickets zodanig kostbaar worden dat mensen niet meer willen vliegen en de vliegvelden en luchtvaartbedrijven ten onder gaan aan de inkomstendalingen. Economisch niet uit te voeren, maatschappelijk niet vol te houden en politiek gezien impopulair.quote:Op donderdag 24 maart 2016 13:44 schreef THEFXR het volgende:
[..]
alsof dat helpt, het zijn altijd maatregelen achteraf, als je een vliegtuig in gaat, wordt je gecheckt. dus nu was het de luchthaven en het station, de volgende is dus een schip.
Een Frans sprekende belg denk ik?quote:Op donderdag 24 maart 2016 13:56 schreef Geranium_Opa het volgende:
Brussel is Franstalig.quote:Op donderdag 24 maart 2016 13:56 schreef Geranium_Opa het volgende:
In musea en bij grote sportevenementen worden bezoekers ook gecheckt en iedere bezoeker accepteert het. Zoiets bedoel ik dus. Neem Schiphol Plaza. Die toegang is best wel een zwakke schakel. Zonder ticket kun je een heel eind lopen zonder gehinderd te worden door controleurs. Je mag op het terras naar de vliegtuigen kijken etc. Een terrorist die kwaad wil aanrichten kan een rugzak vol explosieven meenemen en bij incheckbalies of elders gaan staan. Nu zijn de scanners en bodychecks gericht op het zonder gevaarlijke middelen betreden van toestellen.quote:Op donderdag 24 maart 2016 14:14 schreef jogy het volgende:
[..]
Plus het feit dat je de doorstroom zwaar verhindert of anders zo veel mensen in dienst moet nemen of scanners moet plaatsen dat de vliegvelden ten onder gaan aan de kosten of de tickets zodanig kostbaar worden dat mensen niet meer willen vliegen en de vliegvelden en luchtvaartbedrijven ten onder gaan aan de inkomstendalingen. Economisch niet uit te voeren, maatschappelijk niet vol te houden en politiek gezien impopulair.
Official languages in Belgium: Dutch (57%), French (42%) and German (1%)quote:
In de VS is de kennis van de Engelse taal door het personeel op luchthavens nog beroerder hoor.quote:Op donderdag 24 maart 2016 14:34 schreef Geranium_Opa het volgende:
[..]
Laguages spoken in Brussels. Official languages in Belgium: Dutch (57%), French (42%) and German (1%)
En de politieagenten kunnen niet fatsoenlijk Nederlands spreken ? ongeloofwaardig.
Wat is jouw mogelijke verklaring dan?quote:Op donderdag 24 maart 2016 14:34 schreef Geranium_Opa het volgende:
Official languages in Belgium: Dutch (57%), French (42%) and German (1%)
En de politieagenten kunnen niet fatsoenlijk Nederlands spreken ? ongeloofwaardig.
Moet je de gemiddelde personendoorvoer van een museum eens vergelijken met een internationale luchthaven om te zien waar het één en ander enigszins mank gaatquote:Op donderdag 24 maart 2016 14:32 schreef Nia het volgende:
[..]
In musea en bij grote sportevenementen worden bezoekers ook gecheckt en iedere bezoeker accepteert het. Zoiets bedoel ik dus. Neem Schiphol Plaza. Die toegang is best wel een zwakke schakel. Zonder ticket kun je een heel eind lopen zonder gehinderd te worden door controleurs. Je mag op het terras naar de vliegtuigen kijken etc. Een terrorist die kwaad wil aanrichten kan een rugzak vol explosieven meenemen en bij incheckbalies of elders gaan staan. Nu zijn de scanners en bodychecks gericht op het zonder gevaarlijke middelen betreden van toestellen.
http://www.luchtvaartnieu(...)5-miljoen-passagiersquote:SCHIPHOL - Luchthaven Schiphol heeft 2014 opnieuw een recordaantal van 55 miljoen passagiers verwerkt. Het aantal passagiers steeg daarmee met 4,6 procent ten opzichte van een jaar eerder, zo maakte Schiphol-topman Jos Nijhuis maandag bekend tijdens de nieuwjaarsreceptie van de luchthaven. Nijhuis rekent in 2015 op opnieuw een lichte groei in zowel vracht als reizigers. De samenstelling van de reizigers baart hem wel zorgen. Prijsvechters groeien maar het aantal transferpassagiers stagneert.
Ben je wel eens in Brussel geweest? Leesvoer voor je wat het gebrekkige Nederlands betreft.quote:Op donderdag 24 maart 2016 14:34 schreef Geranium_Opa het volgende:
[..]
De meerderheid van de mensen spreekt Vlaams of zijn meertalig en jij vindt het ongeloofwaardig dat er een Vlaams sprekende agente op het filmpje staat?quote:Op donderdag 24 maart 2016 14:34 schreef Geranium_Opa het volgende:
Heb je de minister daar wel eens horen spreken?quote:Op donderdag 24 maart 2016 14:34 schreef Geranium_Opa het volgende:
[..]
Of de koning.quote:Op donderdag 24 maart 2016 14:45 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Heb je de minister daar wel eens horen spreken?
Dit zijn nou precies van die voorbeelden van complotters die op deze manier onzin de wereld in helpen.
Dan voor je die checks in, kost enorm insane veel geld en levert een enorme boel frustratie op, puur om te voorkomen dat er ipv 20 mensen op een vliegveld dood gaan ze nu in de bijenkorf (of een andere redelijk drukke plek) doodgaan.quote:Op donderdag 24 maart 2016 14:32 schreef Nia het volgende:
[..]
In musea en bij grote sportevenementen worden bezoekers ook gecheckt en iedere bezoeker accepteert het. Zoiets bedoel ik dus. Neem Schiphol Plaza. Die toegang is best wel een zwakke schakel. Zonder ticket kun je een heel eind lopen zonder gehinderd te worden door controleurs. Je mag op het terras naar de vliegtuigen kijken etc. Een terrorist die kwaad wil aanrichten kan een rugzak vol explosieven meenemen en bij incheckbalies of elders gaan staan. Nu zijn de scanners en bodychecks gericht op het zonder gevaarlijke middelen betreden van toestellen.
Plus dat men op drukke tijden mooi bij elkaar in de rij staan, lekker massaal. Bedenk de rest zelf maar.quote:Op donderdag 24 maart 2016 14:48 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Dan voor je die checks in, kost enorm insane veel geld en levert een enorme boel frustratie op, puur om te voorkomen dat er ipv 20 mensen op een vliegveld dood gaan ze nu in de bijenkorf (of een andere redelijk drukke plek) doodgaan.
Zoals bij de starbucks?quote:Op donderdag 24 maart 2016 14:48 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Dan voor je die checks in, kost enorm insane veel geld en levert een enorme boel frustratie op, puur om te voorkomen dat er ipv 20 mensen op een vliegveld dood gaan ze nu in de bijenkorf (of een andere redelijk drukke plek) doodgaan.
Tja, ik kan moeilijk naar ze linken als ik de site niet kenquote:Op donderdag 24 maart 2016 12:51 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Nog nooit van de website De Speld gehoord?
Duidelijk nog nooit in Brussel geweest:)quote:Op donderdag 24 maart 2016 14:34 schreef Geranium_Opa het volgende:
[..]
Leuke site. Maar wel met heel veel korrels zout. Zeg maar een vrachtwagen vol ..quote:Op donderdag 24 maart 2016 15:27 schreef Wantie het volgende:
Tja, ik kan moeilijk naar ze linken als ik de site niet ken
Dat geloof ik ook niet.quote:Op donderdag 24 maart 2016 00:50 schreef theguyver het volgende:
[..]
google afbeeldingen!
is heel makkelijk!
je typt in spijker bom, in google en je gaat naar afbeeldingen.
voor de andere foto's heb ik de volgende zoek opdrachten gebruikt.
- jampot
- spijkers
- rotjes
Dan klik je rechtermuis opp het plaatje link kopieren en dan hier tussen [img] [/[img] zetten!
Ik geef ook computer les aan ouderen elke Maandag avond mocht je meer willen weten.
ze zijn complicit. Allang niet meer de messengerquote:Op donderdag 24 maart 2016 13:14 schreef Lavenderr het volgende:
Men vergeet soms dat de media niet de dader is maar de boodschapper.
het is een nonnieuws site. De setup is kolderiek. Net als de Amerikaanse the onionquote:Op donderdag 24 maart 2016 15:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Leuke site. Maar wel met heel veel korrels zout. Zeg maar een vrachtwagen vol ..
Wat vertel je me nu?quote:Op donderdag 24 maart 2016 19:16 schreef Lambiekje het volgende:
het is een nonnieuws site. De setup is kolderiek. Net als de Amerikaanse the onion
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |