Frankrijk is nog actief meen ik. Dit lijkt meer op reactie arrestatie van die Abdesalam (sp?)quote:Op woensdag 23 maart 2016 12:22 schreef jogy het volgende:
Even een 'connect the dots' momentje maar zijn de aanslagen enigszins te correleren met het wel of niet afzijdig houden van een land aan de IS strijd in het midden oosten? België is 8 maanden geleden gestopt met materiële ondersteuning (vliegtuigen) tegen de strijd en nu is het een herhaaldelijk doelwit van aanslagen. Was dat met Frankrijk ook het geval?
Nu weer wel ja maar sinds wanneer? (voor of na de laatste aanslagen? ) Zo bedoel ik het dus. De aanslag in Brussel kan inderdaad ook uitgelegd worden als 'vergelding' of het 'vervroegd uitvoeren' van een al geplande aanslag waar die Abdeldinges misschien vanaf wist.quote:Op woensdag 23 maart 2016 12:23 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Frankrijk is nog actief meen ik. Dit lijkt meer op reactie arrestatie van die Abdesalam (sp?)
Waarom wil je dat zo graag zien dan? Dat is nogal morbide.quote:Op woensdag 23 maart 2016 11:02 schreef Nia het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld met dode lichamen ja. Na de tsunami in Thailand en de overstroming in New Orleans werden we ook ongecensureerd geconfronteerd met lichamen die in verregaande staat van ontbinding verkeerden.
Je kan toch niet een hele bevolkingsgroep over 1 kam scheren omdat extremisten een aanslag in de naam van islam plegen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:14 schreef Ali_boo het volgende:
How many Europeans need to be slaughtered before we acknowledge that Islam is not a "religion of peace"?
Hier een interview met een Belgische vrouw die ter plekke hulp heeft geboden.quote:Op woensdag 23 maart 2016 11:28 schreef Nia het volgende:
[..]
De ene zijn dood.... Dat naasten en familieleden daar vrijwillig aan meewerken vind ik eigenlijk wel opmerkelijk.
Infowars kan dat welquote:Op woensdag 23 maart 2016 12:43 schreef aapnoodmies het volgende:
[..]
Je kan toch niet een hele bevolkingsgroep over 1 kam scheren omdat extremisten een aanslag in de naam van islam plegen.
Al vind ik het wel een 'mainstream' achtige mening van Infowars eigenlijkquote:
Herinner je dat dode jongetje op het strand van Turkije? Het lichaampje is van alle kanten gefilmd/gefotografeerd en nergens gecensureerd. Die beelden zijn jou vast ook niet ontgaan. Dacht jij meteen van "goh wat morbide?quote:Op woensdag 23 maart 2016 12:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Waarom wil je dat zo graag zien dan? Dat is nogal morbide.
ja, ze zijn idd gestopt met de ondersteuning. dus als je niet meedoet kan je dit krijgen. met Frankrijk weet ik even niet.quote:Op woensdag 23 maart 2016 12:22 schreef jogy het volgende:
Even een 'connect the dots' momentje maar zijn de aanslagen enigszins te correleren met het wel of niet afzijdig houden van een land aan de IS strijd in het midden oosten? België is 8 maanden geleden gestopt met materiële ondersteuning (vliegtuigen) tegen de strijd en nu is het een herhaaldelijk doelwit van aanslagen. Was dat met Frankrijk ook het geval?
Dat was toch ook morbide?quote:Op woensdag 23 maart 2016 14:56 schreef Nia het volgende:
[..]
Herinner je dat dode jongetje op het strand van Turkije? Het lichaampje is van alle kanten gefilmd/gefotografeerd en nergens gecensureerd. Die beelden zijn jou vast ook niet ontgaan. Dacht jij meteen van "goh wat morbide?
Het wel of niet censureren van schokkende beelden is een discussie op zich.
Ik vraag me af waar die nieuwsgierigheid naar schokkende beelden vandaan komt. Dat vind ik ziekelijk eerlijk gezegd. Zou jij dat willen als het je familie was?quote:Op woensdag 23 maart 2016 14:56 schreef Nia het volgende:
[..]
Herinner je dat dode jongetje op het strand van Turkije? Het lichaampje is van alle kanten gefilmd/gefotografeerd en nergens gecensureerd. Die beelden zijn jou vast ook niet ontgaan. Dacht jij meteen van "goh wat morbide?
Het wel of niet censureren van schokkende beelden is een discussie op zich.
Er van uitgaande dát het een false flag was natuurlijk.quote:Op woensdag 23 maart 2016 15:28 schreef THEFXR het volgende:
wordt een beetje moe, van de discussie of het wel niet erg is wat ze laten zien en waar dan ook ipv dat het over de false flag gaat.
Mijn moeder is op straat overleden aan een hartstilstand. Terwijl ze werd gereanimeerd, bleven mensen gewoon toekijken. Ik heb een aantal keren zeer verontwaardigd hun kant uit gekeken, maar ze gingen niet weg.quote:Op woensdag 23 maart 2016 15:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vraag me af waar die nieuwsgierigheid naar schokkende beelden vandaan komt. Dat vind ik ziekelijk eerlijk gezegd. Zou jij dat willen als het je familie was?
Vreselijk om te horen dat je je moeder hebt verloren. Dat mensen kijken is een soort vanquote:Op woensdag 23 maart 2016 15:57 schreef Nia het volgende:
[..]
Mijn moeder is op straat overleden aan een hartstilstand. Terwijl ze werd gereanimeerd, bleven mensen gewoon toekijken. Ik heb een aantal keren zeer verontwaardigd hun kant uit gekeken, maar ze gingen niet weg.
Ik denk dat je het lijden van iemand die dichtbij je staat wilt afschermen voor anderen. Betreft het een onbekende, dan raakt het je veel minder. Zo zit de mens nou eenmaal in elkaar.
Zoiets?quote:Op woensdag 23 maart 2016 09:58 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nou, laat ik even zeggen, dat het natuurlijk niet alle foto's betreft, maar meer de persoonlijke drama foto's, je gaat mensen helpen in zo'n situatie en niet rustig scherpstellen voor foto's te nemen.
Rampen oefeningen komen regelmatig voor op zulke plaatsen met nepslachtoffers die erg echt lijken. vandaar mij gedachte dat ze die foto's gebruiken omdat de pers niet bij de echte ramp kan fotograferen.
de ramp zelf is geen oefening hoor, maar bij gebrek aan foto's gebruiken ze die van een eerdere oefening.
twitter:AminFasei twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 21:01:51the classic drill & crisis acting before the Brussels Airport attack. PUBLISHED: 10:07 GMT, 29 February 2016 |... https://t.co/NvVeF7sd3P reageer retweet
quote:Op woensdag 23 maart 2016 11:23 schreef Nia het volgende:
De eerste bio's van slachtoffers zijn inmiddels ook al te lezen. Hoe komen die kranten toch zo snel aan al die informatie?: http://www.theguardian.co(...)s-of-survival-emerge
Een van de gewonden was tevens bij de aanslagen in Parijs en Boston. Over toeval gesproken
Wells had also been in Paris at the time of last year’s attacks, and was standing at the finish line of the Boston Marathon when it was attacked, the NY Daily News reported. “It’s a blessing from God he’s alive,” his father Chad Wells told ABC. “I think the Boston experience helped him to stay calm.”
Hij weet duidelijk waar hij het over heeft.quote:Op woensdag 23 maart 2016 16:36 schreef THEFXR het volgende:
Tim Kennedy Joins Alex Jones to break down the latest attack in Brussels.How it it is all a continuation of the ISIS plan to wage terror on Europe and possibly the US.
Alex Jones covers the suicide bombing at Brussels Airport, which killed 34, and what exactly led us to this point. Watch as EU politicians absolve themselves of blame for opening their borders without vetting who's coming into their countries
Video has surfaced of Ted Cruz blaming Donald Trump for the bombing attacks in Brussels that occurred on March 22nd 2016, a globalist think tank immediately calls for invading Syria, and Senate Democrats are pushing for additional “security measures” at airports in the United States including an expansion of the TSA perimeter. Never let a crisis go to waste.
Wel vet gedaan:quote:Op woensdag 23 maart 2016 16:47 schreef ChrisCarter het volgende:
Herkenbaar met die lanyards met statuskaarten inderdaad.
dit, dus die vlieger gaat niet op.quote:Op woensdag 23 maart 2016 16:47 schreef ChrisCarter het volgende:
Herkenbaar met die lanyards met statuskaarten inderdaad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |