Hoe had de media dan moeten reageren? Met bloederige lichamen in beeld? Of met een berichtje op pagina 15 van de ochtendkrant van woensdag?quote:Op woensdag 23 maart 2016 10:37 schreef Nia het volgende:
Anyway, het was wederom een aanslag uit het aanslagen 'script'; een shock-and-awe gebeuren met een wereldwijde media coverage. Een hoop paniek op de rampplek, maar weinig schokkende beelden.
Klopt, zo zijn ambassades en bijv het pentagon private instellingen.quote:Op woensdag 23 maart 2016 10:57 schreef Nia het volgende:
Opmerkelijk is het ook dat terroristen nooit overheidsgebouwen als doelwit nemen.
Bijvoorbeeld met dode lichamen ja. Na de tsunami in Thailand en de overstroming in New Orleans werden we ook ongecensureerd geconfronteerd met lichamen die in verregaande staat van ontbinding verkeerden.quote:Op woensdag 23 maart 2016 10:59 schreef Wantie het volgende:
[..]
Hoe had de media dan moeten reageren? Met bloederige lichamen in beeld? Of met een berichtje op pagina 15 van de ochtendkrant van woensdag?
En dat terwijl Arnold Karskens het een tijdje geleden er nog over had op televisie.(Niet over scull and bones)quote:Op woensdag 23 maart 2016 10:48 schreef THEFXR het volgende:
[..]
daar hou ik mij niet mee bezig met die datums, dat is gewoon cherrypicking. op elke datum gebeurt er wel iets in welke genootschap dan ook.
Wat vreemd is, omdat de schrijver zelf IS ziet als filiaal van de VS.quote:Op woensdag 23 maart 2016 11:00 schreef THEFXR het volgende:
Nog een visie op de gebeurtenissen, waarbij men denkt dat er sprake si van een false flag operatie
http://gedachtenvoer.nl/page/aanslagen-Brussel-22032016.html
Heb ik niets van gezien destijds.quote:Op woensdag 23 maart 2016 11:02 schreef Nia het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld met dode lichamen ja. Na de tsunami in Thailand en de overstroming in New Orleans werden we ook ongecensureerd geconfronteerd met lichamen die in verregaande staat van ontbinding verkeerden.
Op zich hoeft dat niet raar te zijn, dat daders een datum kiezen die een bepaalde waarde voor ze hebben.quote:Op woensdag 23 maart 2016 11:02 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
En dat terwijl Arnold Karskens het een tijdje geleden er nog over had op televisie.(Niet over scull and bones)
Wat ik totaal niet van hem had verwacht van een persoon als hij.
Door zijn jarenlange kennis is hem opgevallen dat toch de meeste aanslagen op belangrijke datums zijn.
Datums belangrijk voor de daders.
?????quote:Op woensdag 23 maart 2016 11:03 schreef Wantie het volgende:
[..]
Wat vreemd is, omdat de schrijver zelf IS ziet als filiaal van de VS.
Maar om zoiets op televisie te horen is wel nieuw voor mijquote:Op woensdag 23 maart 2016 11:05 schreef Wantie het volgende:
[..]
Op zich hoeft dat niet raar te zijn, dat daders een datum kiezen die een bepaalde waarde voor ze hebben.
Dat vind ik niet heel erg opmerkelijk. 'Vroeger', tijdens hun vorige strategie hadden ze dat waarschijnlijk wel gedaan. Er heeft alleen een verschuiving plaatsgevonden van symbolische doelen naar openbare doelen. Door openbare targets te nemen willen ze de mensen nog meer angst aanjagen door te zeggen dat ze overal en altijd midden in de samenleving kunnen toeslaan. Daarbij zijn openbare plekken minder goed te beveiligen dan symbolische plaatsen. Ook is het zo dat op openbare plekken meer slachtoffers kunnen worden gemaakt dan ergens anders.quote:Op woensdag 23 maart 2016 10:57 schreef Nia het volgende:
Opmerkelijk is het ook dat terroristen nooit overheidsgebouwen als doelwit nemen. In de hoofdstad van de Europese Unie hadden ze een schot voor open doel.
De meeste nederlandse media censureerden dit meen ik. Maakten bepaalde plekken waziger.quote:Op woensdag 23 maart 2016 11:02 schreef Nia het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld met dode lichamen ja. Na de tsunami in Thailand en de overstroming in New Orleans werden we ook ongecensureerd geconfronteerd met lichamen die in verregaande staat van ontbinding verkeerden.
Illuminatie confirmed !quote:Op woensdag 23 maart 2016 11:19 schreef frietenstamp het volgende:
Welke dader gaat er nou voor het raam in een pizzera zitten?
Dat voor het raam heb je er zelf maar ff bijverzonnen?quote:Op woensdag 23 maart 2016 11:19 schreef frietenstamp het volgende:
Welke dader gaat er nou voor het raam in een pizzera zitten?
Omdat social media en internet tegenwoordig. Journalisten zitten er vaak bovenop en benaderen mensen rechtstreeks.quote:Op woensdag 23 maart 2016 11:23 schreef Nia het volgende:
De eerste bio's van slachtoffers zijn inmiddels ook al te lezen. Hoe komen die kranten toch zo snel aan al die informatie?: http://www.theguardian.co(...)s-of-survival-emerge
Een van de gewonden was tevens bij de aanslagen in Parijs en Boston. Over toeval gesproken
Wells had also been in Paris at the time of last year’s attacks, and was standing at the finish line of the Boston Marathon when it was attacked, the NY Daily News reported. “It’s a blessing from God he’s alive,” his father Chad Wells told ABC. “I think the Boston experience helped him to stay calm.”
De ene zijn dood.... Dat naasten en familieleden daar vrijwillig aan meewerken vind ik eigenlijk wel opmerkelijk.quote:Op woensdag 23 maart 2016 11:25 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Omdat social media en internet tegenwoordig. Journalisten zitten er vaak bovenop en benaderen mensen rechtstreeks.
Lees maar:quote:
Hoeft niet eens op die manier. Openbare (facebook)profielen, linked in's etc.quote:Op woensdag 23 maart 2016 11:28 schreef Nia het volgende:
[..]
De ene zijn dood.... Dat naasten en familieleden daar vrijwillig aan meewerken vind ik eigenlijk wel opmerkelijk.
Waarom vind je dat opmerkelijk?quote:Op woensdag 23 maart 2016 11:28 schreef Nia het volgende:
[..]
De ene zijn dood.... Dat naasten en familieleden daar vrijwillig aan meewerken vind ik eigenlijk wel opmerkelijk.
Grap is dat bij 911 men het opmerkelijk vindt dat er weinig over de slachtoffers op internet te vinden is. Waarom de familieleden daar niet aan hebben meegewerkt...quote:Op woensdag 23 maart 2016 11:28 schreef Nia het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |