Het is niet overduidelijk fictief, het is onwaarschijnlijk maar zeker niet onmogelijk. En die onwaarschijnlijkheid maakt het nieuwswaardig. En het is wel irrelevant voor het grotere plaatje, lijkt me.quote:Op woensdag 23 maart 2016 17:44 schreef Geranium_Opa het volgende:
[..]
Waarom is dit - overduidelijk fictieve verhaal - niet relevant ?
Het gaat over een zogenaamd slachtoffer van deze 'aanslag' , dat is niet relevant ?
je bedoeld deze, die gisteren al online stonden?quote:Op woensdag 23 maart 2016 17:13 schreef Geranium_Opa het volgende:
Nog steeds geen bewakingsbeelden , ik betwijfel of ze ooit zullen worden getoond
Ik vermoed een drukgolf. Maar dat kun je misschien beter de onderzoekers vragen.quote:Op woensdag 23 maart 2016 17:48 schreef Nia het volgende:
Waarom is dat systeemplafond naar beneden gekomen? Door de impact van de explosie of door de spijkers?
En nep bleken te zijn. (Aanslag in Rusland volgens mij)quote:Op woensdag 23 maart 2016 17:48 schreef theguyver het volgende:
[..]
je bedoeld deze, die gisteren al online stonden?
Als systeem plafon expert!quote:Op woensdag 23 maart 2016 17:48 schreef Nia het volgende:
Waarom is dat systeemplafond naar beneden gekomen? Door de impact van de explosie of door de spijkers?
Dus een les die vliegveldterminalontwerpers kunnen leren uit deze aanslag is om voortaan bestendigere plafonds te ontwerpen.quote:Op woensdag 23 maart 2016 17:53 schreef theguyver het volgende:
[..]
Als systeem plafon expert!
Combi van..
Het rek hangt aan metalen stangen, waaraan een geraamte van metaal hangt waar op dan weer de platen liggen.
Tip mocht je ooit een trapje hebben, je kan er niet aan hangen zo super stevig is het niet.
Aha zou kunnen.quote:Op woensdag 23 maart 2016 17:52 schreef jogy het volgende:
[..]
En nep bleken te zijn. (Aanslag in Rusland volgens mij)
Met kansberekening kom op op circa 1 op 6 biljoen, dat is echt gigantisch kleinquote:Op woensdag 23 maart 2016 17:47 schreef jogy het volgende:
[..]
Het is niet overduidelijk fictief, het is onwaarschijnlijk maar zeker niet onmogelijk. En die onwaarschijnlijkheid maakt het nieuwswaardig. En het is wel irrelevant voor het grotere plaatje, lijkt me.
Dan blijft de drukgolf juist in een compactere ruimte en is er meer persoonlijk leed.quote:Op woensdag 23 maart 2016 17:57 schreef Nia het volgende:
[..]
Dus een les die vliegveldterminalontwerpers kunnen leren uit deze aanslag is om voortaan bestendigere plafonds te ontwerpen.
Laat me die rekensom maar eens zien dan.quote:Op woensdag 23 maart 2016 17:58 schreef Geranium_Opa het volgende:
[..]
Met kansberekening kom op op circa 1 op 6 biljoen, dat is echt gigantisch klein
Dit is vergelijkbaar met iemand die een vliegtuigongeluk overleeft, duizenden keren achter elkaar.
Een systeemplaat op je hoofd is niet zo pijnlijk hoor. Die dingen zijn juist licht zodat ze geen zware bevestiging nodig hebben.quote:Op woensdag 23 maart 2016 17:57 schreef Nia het volgende:
[..]
Dus een les die vliegveldterminalontwerpers kunnen leren uit deze aanslag is om voortaan bestendigere plafonds te ontwerpen.
Ik heb net William Hill (bookmaker) bekeken en ik kan nog geen odds vinden of hij een volgende aanslag weer overleefd.quote:Op woensdag 23 maart 2016 17:58 schreef Geranium_Opa het volgende:
[..]
Met kansberekening kom op op circa 1 op 6 biljoen, dat is echt gigantisch klein
Dit is vergelijkbaar met iemand die een vliegtuigongeluk overleeft, duizenden keren achter elkaar.
Eh, juist nietquote:Op woensdag 23 maart 2016 17:57 schreef Nia het volgende:
[..]
Welk doel zou het openbaar maken van die beelden dienen?quote:Op woensdag 23 maart 2016 17:13 schreef Geranium_Opa het volgende:
Nog steeds geen bewakingsbeelden , ik betwijfel of ze ooit zullen worden getoond
Wel eens op een trapje gestaan en een tegel er uit gelicht?quote:Op woensdag 23 maart 2016 17:48 schreef Nia het volgende:
Je hebt altijd wel fantasten of personen die om aandacht vragen.quote:Op woensdag 23 maart 2016 17:44 schreef Geranium_Opa het volgende:
[..]
Waarom is dit - overduidelijk fictieve verhaal - niet relevant ?
Het gaat over een zogenaamd slachtoffer van deze 'aanslag' , dat is niet relevant ?
Klopt, verder zat er een propaganda-motief achter.quote:Op woensdag 23 maart 2016 17:43 schreef jogy het volgende:
[..]
Op zich nog wel interessant (en smerig) dat later bleek dat het kindje was verplaatst voor een mooier plaatje.
Hele grote ruimte en toen de grote ruiten sprongen viel de druk weg op de kleinere ruiten en bleven ze heel, gok ik zo maar. Het was wel een relatief grote explosie maar de ruimte zelf was nog veel groter.quote:Op woensdag 23 maart 2016 17:30 schreef Nia het volgende:
[..]
Waarom zijn niet alle ramen gesprongen in de terminal? Het is toch een enorme explosie geweest met 11 doden tot gevolg?
quote:Op woensdag 23 maart 2016 19:32 schreef Geranium_Opa het volgende:
Explosive Accusation: Belgium Had "Advance And Precise" Warning About Terrorist Attacks, Did Nothing
http://www.zerohedge.com/(...)ut-airport-and-subwa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |