schijnheilquote:Op maandag 21 maart 2016 19:45 schreef Catkiller het volgende:
Iemand zijn seksuele voorkeur belachelijk maken.
Was dat maar zo, lekker op je buik liggen zonder geplette titsquote:Op maandag 21 maart 2016 19:44 schreef Catkiller het volgende: [..] Haha Opso is een mini strijkplank
nee gewoon een stel varkensquote:Op maandag 21 maart 2016 19:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Zou het vanwege een of ander van bijgeloof zijn?
quote:Op maandag 21 maart 2016 19:45 schreef Catkiller het volgende:
Iemand zijn seksuele voorkeur belachelijk maken.
Vroeger was alles beter.quote:Op maandag 21 maart 2016 19:46 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Was dat maar zo, lekker op je buik liggen zonder geplette tits
Veel armoede daar ja.quote:Op maandag 21 maart 2016 19:45 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Niet voor de gewone burger mattie.
Waar slaat dit nu weer op?quote:
Geef het nog een jaar of 2 dan kom je huilen om je eerste rimpels ja.quote:Op maandag 21 maart 2016 19:47 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja toen was jij nog een lekker jong ding en nog niet een kaal koppie xD
Ben alweer vergeten wie ik plaatste, volgens mij Lana Lang / Kristen Kreuk toenquote:Op maandag 21 maart 2016 19:47 schreef Crip het volgende:
hplc valt op melkchocolade, was ik even vergeten. Vind je weer cute.
HAHA GLENN GAAT DOODquote:Op maandag 21 maart 2016 19:49 schreef Catkiller het volgende:
Oh ja ik ging serie kijken. Beetje positieve energie kan ik wel gebruiken met al jullie negatievelingen hier.
Heb al botoxafspraakjes gemaaktquote:Op maandag 21 maart 2016 19:48 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Geef het nog een jaar of 2 dan kom je huilen om je eerste rimpels ja.
oke oberquote:Op maandag 21 maart 2016 19:49 schreef Catkiller het volgende:
Oh ja ik ging serie kijken. Beetje positieve energie kan ik wel gebruiken met al jullie negatievelingen hier.
DANKJE!!!quote:
Zou fantastisch zijn. Nu heb ik iets om naar uit te kijken. Bedankt Hans.quote:
weenie ;oquote:Op maandag 21 maart 2016 19:48 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ben alweer vergeten wie ik plaatste, volgens mij Lana Lang / Kristen Kreuk toen
Wel naar Schoemacher gaan in plaats van naar Schumacher.quote:
Heb genoeg haar truthoofdquote:Op maandag 21 maart 2016 19:50 schreef Opsonisatie het volgende:
Zin om door Ck's haar te aaien
Oh wacht
Ha ha ha ha.quote:
die subtiele no makeup make upquote:Op maandag 21 maart 2016 19:52 schreef HPLC het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ben meteen verliefd en weer hetero
o, zou kunnenquote:Op maandag 21 maart 2016 19:51 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Bedoel eigenlijk dat b h zijn initialen zijn
quote:Op maandag 21 maart 2016 19:52 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Vind het spannend als je mij zo noemt
WOOOWWW KIJK DIE LOSSE HAREN BIJ DIE WENKBRAUWEN !!!quote:Op maandag 21 maart 2016 19:52 schreef HPLC het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee, ik heb een piemel en haar, nog even en ik ga ze gvd posten hoor, duw me niet over het randjequote:
Als er maar een gat in zit of niet Hans, hahaquote:Op maandag 21 maart 2016 19:55 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja jeetje, wat moet ik hier mee
Daar let ik als man niet op
Ga nou eens beginnen met je twd, dikke aapquote:Op maandag 21 maart 2016 19:56 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Als er maar een gat in zit of niet Hans, haha
gwn moet altijd denken aan hoeveel producten werkelijk gebruikt worden voor zo'n lookquote:Op maandag 21 maart 2016 19:55 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja jeetje, wat moet ik hier mee
Daar let ik als man niet op
hou ze beter bij je voordat je een dimmatje gaat pullenquote:Op maandag 21 maart 2016 19:55 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee, ik heb een piemel en haar, nog even en ik ga ze gvd posten hoor, duw me niet over het randje
Jullie zijn zo leuk en mijn enige vorm van sociale contacten elke dag.quote:Op maandag 21 maart 2016 19:56 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ga nou eens beginnen met je twd, dikke aap
dat valt in dit geval wel mee hoor lijtk mijquote:Op maandag 21 maart 2016 19:56 schreef Crip het volgende:
[..]
gwn moet altijd denken aan hoeveel producten werkelijk gebruikt worden voor zo'n look
Heb je nou serieus een kuiltje in haar wang geswaffeld?quote:Op maandag 21 maart 2016 19:52 schreef HPLC het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bevestig jij hierbij dat HPLC een kleintje heeft?quote:Op maandag 21 maart 2016 19:57 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Heb je nou serieus een kuiltje in haar wang geswaffeld?
Sorry, daar durf ik niet eens over te dromenquote:Op maandag 21 maart 2016 19:57 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Heb je nou serieus een kuiltje in haar wang geswaffeld?
Volgens mij heeft ze alleen een beetje mascara opquote:Op maandag 21 maart 2016 19:56 schreef Crip het volgende:
[..]
gwn moet altijd denken aan hoeveel producten werkelijk gebruikt worden voor zo'n look
TRquote:Op maandag 21 maart 2016 19:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Bevestig jij hierbij dat HPLC een kleintje heeft?
is vaak deceiving hoor, no make up looks zijn het moeilijkst.quote:Op maandag 21 maart 2016 19:57 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
dat valt in dit geval wel mee hoor lijtk mij
Doe niet zo hypersensitief, het gaat toch om je innerlijk.quote:
Ik bevestig helemaal niks.quote:Op maandag 21 maart 2016 19:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Bevestig jij hierbij dat HPLC een kleintje heeft?
IK BEN 17quote:Op maandag 21 maart 2016 19:59 schreef HPLC het volgende:
[..]
Gefeliciteerd nog, hoorde dat je gisteren 16 werd
meestal wel, maar vind het hier srs mee vallenquote:Op maandag 21 maart 2016 19:58 schreef Crip het volgende:
[..]
is vaak deceiving hoor, no make up looks zijn het moeilijkst.
ik kan al eyeliner, mascara, wenkbrauw, highlighter en bronzer spottenquote:Op maandag 21 maart 2016 19:58 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze alleen een beetje mascara op
hoe bedoel je meevallenquote:Op maandag 21 maart 2016 20:00 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
meestal wel, maar vind het hier srs mee vallen
echt een kennerquote:Op maandag 21 maart 2016 20:00 schreef Crip het volgende:
[..]
ik kan al eyeliner, mascara, wenkbrauw, highlighter en bronzer spotten
ja nou ja jeetje neequote:Op maandag 21 maart 2016 19:59 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Doe niet zo hypersensitief, het gaat toch om je innerlijk.
hoihoiquote:Op maandag 21 maart 2016 20:01 schreef Oberkullie het volgende:
Jullie zitten toch niet te klieren he
Zoomde in op haar hoofd, ik zie alleen mascaraquote:Op maandag 21 maart 2016 20:00 schreef Crip het volgende:
[..]
ik kan al eyeliner, mascara, wenkbrauw, highlighter en bronzer spotten
Ik vind het wel leuk. Eindelijk een post van mij die werd bekekenquote:Op maandag 21 maart 2016 20:03 schreef Crip het volgende:
ik moest lachen omdat we gwn een chick haar gezicht aan het analyseren zijn
Volgens Google Rekenmachine is 10/20 0.5quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 21 maart 2016 20:04 schreef pinman het volgende:
[..]
Volgens Google Rekenmachine is 10/20 0.5Ik snap nu wel waarom je het zo goed met opsonisatie kan vindenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
zal jou eens klierenquote:Op maandag 21 maart 2016 20:01 schreef Oberkullie het volgende:
Jullie zitten toch niet te klieren he
snap de grap nietquote:Op maandag 21 maart 2016 20:03 schreef Crip het volgende:
ik moest lachen omdat we gwn een chick haar gezicht aan het analyseren zijn
Geef hem een klap danquote:Op maandag 21 maart 2016 20:09 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik zit echt heel klote maar heb een superschatig sleepy kitty op mn schoot, smeltsmelt
Kattenquote:Op maandag 21 maart 2016 20:09 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik zit echt heel klote maar heb een superschatig sleepy kitty op mn schoot, smeltsmelt
Kloptquote:Op maandag 21 maart 2016 20:10 schreef Ashqelon het volgende:
iedereen die zegt dat ie niet wel een aan een vrouwe kont heeft geruikt liegt.
Alleen een make-up doekje.quote:Op maandag 21 maart 2016 20:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
Je hebt een graafmachine nodig om natuurlijke huid van Crip te zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 21 maart 2016 20:11 schreef Crip het volgende:
[..]
Alleen een make-up doekje.Woeh niceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Frozen-assassin op 21-03-2016 20:27:13 ]
[..]
Alleen een make-up doekje.wat schattigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Alleen een make-up doekje.Je ogen zijn eng hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hehe snap wel wat je bedoeltquote:Op maandag 21 maart 2016 20:16 schreef Stimorol- het volgende:
Crip, zonder make up lijk je srs een beetje op een Iraanse
beetje Pakistaans ook wel
TR Gemachtquote:Op maandag 21 maart 2016 20:16 schreef Stimorol- het volgende:
vind je dat echt? zie op de wenkbrauwen na niet zoveel dat ik iraans zou noemen.quote:Op maandag 21 maart 2016 20:16 schreef Stimorol- het volgende:
hoe zijn wenkbrauwen ''iraans''quote:Op maandag 21 maart 2016 20:18 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
vind je dat echt? zie op de wenkbrauwen na niet zoveel dat ik iraans zou noemen.
[..]
Alleen een make-up doekje.haal wegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, Crip lijkt niet op een Mocro vind ik.quote:Op maandag 21 maart 2016 20:18 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
vind je dat echt? zie op de wenkbrauwen na niet zoveel dat ik iraans zou noemen.
Bel Patty en Jochemquote:
quote:Op maandag 21 maart 2016 20:20 schreef Opsonisatie het volgende:
Groetjes van poezels aan crip, we vinden je makeuploze foto leukje poes kijkt nogal in shock andersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Groetjes van poezels aan crip, we vinden je makeuploze foto leukZit allemaal schijt op zen neus !! !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dying whore's cancer heater!!!!!!
Groetjes van poezels aan crip, we vinden je makeuploze foto leukwat heeft je poes een hoop haarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Groetjes van poezels aan crip, we vinden je makeuploze foto leukWat doet dat vliegengordijn daar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Groetjes van poezels aan crip, we vinden je makeuploze foto leukwow, 10/20 = 2 gesoptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Groetjes van poezels aan crip, we vinden je makeuploze foto leukMag ik aan je haar ruikenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Groetjes van poezels aan crip, we vinden je makeuploze foto leukHoe is deze foto genomen? Snap er helemaal niks meer van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
dm skklquote:Op maandag 21 maart 2016 20:25 schreef MMGYMCMB het volgende:
gvd pic van Crip gemist blijkbaar I'M NOT WORTHY
Ik voel je pijnquote:Op maandag 21 maart 2016 20:25 schreef MMGYMCMB het volgende:
Lekker voor jequote:Op maandag 21 maart 2016 20:25 schreef MMGYMCMB het volgende:
Zolang ik niet vanaf wortel begin met borstelen, niet heel erg nee.quote:Op maandag 21 maart 2016 20:25 schreef Stimorol- het volgende:
Opso heb jij ook last van klitten of niet?
Ik zei toch dat ik raar zit doordat zij heel raar op mn been zitquote:Op maandag 21 maart 2016 20:25 schreef Montelly het volgende:
[..]
Hoe is deze foto genomen? Snap er helemaal niks meer van.
Wortels, Moussequote:Op maandag 21 maart 2016 20:26 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zolang ik niet vanaf wortel begin met borstelen, niet heel erg nee.
Maar heb nu geen mousse in dus het is best pluizig en alles.
Heb gisteren een halve fles cremepsoeling opgemaakt plus een shitload aan kokosolie, was 20 minuten bezig en heb srs bijna gehuild.quote:Op maandag 21 maart 2016 20:26 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zolang ik niet vanaf wortel begin met borstelen, niet heel erg nee.
Maar heb nu geen mousse in dus het is best pluizig en alles.
elk voordeel heb z'n nadeel.quote:Op maandag 21 maart 2016 20:27 schreef Crip het volgende:
ben echt blij dat ik niet meer die krul presentable maken issues heb
luister 1 dingquote:Op maandag 21 maart 2016 20:27 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heb gisteren een halve fles cremepsoeling opgemaakt plus een shitload aan kokosolie, was 20 minuten bezig en heb srs bijna gehuild.
Still in search for iets wat meteen goed helpt.
Heb je zo'n antiklit middeltje van gliss kur geprobeerd? Hoorde van een vriendin dat die best goed is, heb er zelf geen ervaring meequote:Op maandag 21 maart 2016 20:27 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heb gisteren een halve fles cremepsoeling opgemaakt plus een shitload aan kokosolie, was 20 minuten bezig en heb srs bijna gehuild.
Het gaat bij mij gewoon helemaal in elkaar zitten en ik moet er aan trekken anders komt het niet losquote:Op maandag 21 maart 2016 20:29 schreef Crip het volgende:
[..]
luister 1 ding
droogshampoo
spray droogshampoo in je haar en je kamt je klitten zo uit. Echt magic, ik klit ook heel erg.
ja bij mij ookquote:Op maandag 21 maart 2016 20:30 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Het gaat bij mij gewoon helemaal in elkaar zitten en ik moet er aan trekken anders komt het niet los
Denk niet dat droogshampoo helpt dan
zit vol met siliconen zie ik helaasquote:Op maandag 21 maart 2016 20:29 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heb je zo'n antiklit middeltje van gliss kur geprobeerd? Hoorde van een vriendin dat die best goed is, heb er zelf geen ervaring mee
Owke, ik ga het volgende keer halen ben benieuwdquote:Op maandag 21 maart 2016 20:31 schreef Crip het volgende:
[..]
ja bij mij ook
doe gwn, gwn goed erop sprayen. Voordat ik de douche in ga doe ik het
dat zijn gwn haarballen die die meisjes uit hun bilnaad vissen.quote:Op maandag 21 maart 2016 20:31 schreef Montelly het volgende:
Haarklitten in de badkuip en op de muur
Post eens foto van je haarquote:Op maandag 21 maart 2016 20:30 schreef Rozevla het volgende:
Poesen klitten alles nat maken jezus wat een SC is dit
Fotos van poezen
Fotos van klitten
WTF
jahahahhaaha nasty hequote:Op maandag 21 maart 2016 20:31 schreef Crip het volgende:
[..]
dat zijn gwn haarballen die die meisjes uit hun bilnaad vissen.
quote:Op maandag 21 maart 2016 20:31 schreef Crip het volgende:
[..]
quote:
neequote:Op maandag 21 maart 2016 20:28 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jij hebt rossig haar toch als ik het mij goed herinner
ik haal het soms uit mijn fucking schaamlippenquote:Op maandag 21 maart 2016 20:32 schreef Crip het volgende:
[..]
ik cringe echt als dat gebeurt echt ik moet dan bijna kokhalzen
PARDON?quote:Op maandag 21 maart 2016 20:31 schreef Crip het volgende:
[..]
Jezus Christus manquote:Op maandag 21 maart 2016 20:33 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
ik haal het soms uit mijn fucking schaamlippen
jawel maar ik gebruik het als ontklit middel voordat ik ga douchenquote:Op maandag 21 maart 2016 20:32 schreef Opsonisatie het volgende:
Krijg je van droogshampoo niet een enorm grijze waas dan in je haren crip?
THANKS BRO.quote:Op maandag 21 maart 2016 20:33 schreef Montelly het volgende:
Ow my gawwd, ik heb een mieuw middel ontdekt tegen gele deo vlekken.
Kristal soda![]()
ergste is als je zo vanuit je bilnaad eruit wilt trekken en je voelt elke individuele haarstreng het door je schaamlippen trekken.quote:Op maandag 21 maart 2016 20:33 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
ik haal het soms uit mijn fucking schaamlippen
nee, ik heb gewoon bruin haar, ben dikkig en zit niet in een rolstoel, ga je nog meer dingen verzinnen?quote:Op maandag 21 maart 2016 20:32 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
jawel man heb je foto gezien, iel dingetje toch
Dan heb je de verkeerde deo... Ik hou van lady speedstick maar sinds ik dat gebruik heb ik witte vlekken in mijn shirts :/quote:Op maandag 21 maart 2016 20:33 schreef Montelly het volgende:
Kristal soda![]()
Of je vaker wassen als 1 keer per maandquote:Op maandag 21 maart 2016 20:33 schreef Montelly het volgende:
Kristal soda![]()
Laat me die foto niet zoeken dude, geen zin daarin.quote:Op maandag 21 maart 2016 20:34 schreef McGrath het volgende:
[..]
nee, ik heb gewoon bruin haar, ben dikkig en zit niet in een rolstoel, ga je nog meer dingen verzinnen?
ja heb gehorod dat die fucking goed isquote:Op maandag 21 maart 2016 20:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dan heb je de verkeerde deo... Ik hou van lady speedstick maar sinds ik dat gebruik heb ik witte vlekken in mijn shirts :/
wat bedoel je met 'dat' neem aan dat je je vorige post trollerig bedoeld?quote:Op maandag 21 maart 2016 20:32 schreef Crip het volgende:
[..]
ik cringe echt als dat gebeurt echt ik moet dan bijna kokhalzen
Oké, dan doe je het nietquote:Op maandag 21 maart 2016 20:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Laat me die foto niet zoeken dude, geen zin daarin.
Je hebt ook geen piemel las ik. Wel jammer dat je dik bentquote:Op maandag 21 maart 2016 20:34 schreef McGrath het volgende:
[..]
nee, ik heb gewoon bruin haar, ben dikkig en zit niet in een rolstoel, ga je nog meer dingen verzinnen?
heb goede boobies door mijn overtollige vet hoor.quote:Op maandag 21 maart 2016 20:36 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je hebt ook geen piemel las ik. Wel jammer dat je dik bent
Cowboy magic.quote:Op maandag 21 maart 2016 20:27 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat vind ik wel sexy eigenlijkquote:Op maandag 21 maart 2016 20:36 schreef McGrath het volgende:
[..]
heb goede boobies door mijn overtollige vet hoor.
Heb je alweer 50 euro bij elkaar gesprokkeld dan?quote:Op maandag 21 maart 2016 20:37 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dat vind ik wel sexy eigenlijkZullen we weer ff?
Ook wel 's gehad dat ik een lange haar van onder m'n voorhuid pulk. Geen idee hoe die er komt.quote:Op maandag 21 maart 2016 20:36 schreef Crip het volgende:
Mijn vagina verkrampt gewoon nu omdat ik terug denk en alle douchemomenten waar ik haar uit mijn sneedjes moet halen.
Een voorhuid hebbenquote:Op maandag 21 maart 2016 20:38 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ook wel 's gehad dat ik een lange haar van onder m'n voorhuid pulk. Geen idee hoe die er komt.
uohjfa;iouwejf;oiwejf;oiweAJ;Oquote:Op maandag 21 maart 2016 20:38 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ook wel 's gehad dat ik een lange haar van onder m'n voorhuid pulk. Geen idee hoe die er komt.
Denk door de was oid.
Zoveel kost de Mac toch niet? Wat wilde jij doen dan?quote:Op maandag 21 maart 2016 20:37 schreef McGrath het volgende:
[..]
Heb je alweer 50 euro bij elkaar gesprokkeld dan?
Ik heb veel witte overhemden, naar paar keer dragen gaan deovlekken inzitten die ik moeilijk tot niet uitkrijg.quote:Op maandag 21 maart 2016 20:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dan heb je de verkeerde deo... Ik hou van lady speedstick maar sinds ik dat gebruik heb ik witte vlekken in mijn shirts :/
Kan het iets duidelijker, dat topic ken ik niet.quote:Op maandag 21 maart 2016 20:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
no babe vol met siliconen
[..]
come and get it
Zoveel kost de mac wel als ik mijn figuur moet onderhouden.quote:Op maandag 21 maart 2016 20:38 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zoveel kost de Mac toch niet? Wat wilde jij doen dan?
Hey probeer eens ehmquote:Op maandag 21 maart 2016 20:38 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik heb veel witte overhemden, naar paar keer dragen gaan deovlekken inzitten die ik moeilijk tot niet uitkrijg.
Gisteren even een proefwas gedraait met voorbehandelde hemd...omg![]()
Beste deo trouwens
[ afbeelding ]
heeft krio geen voorhuid?quote:Op maandag 21 maart 2016 20:39 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Geen voorhuid hebben________________!
s/o naar krio (nh)
Dat is toch iets wat je hele huid verstopt?quote:Op maandag 21 maart 2016 20:39 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hey probeer eens ehm
odorex nog iets smeer je erop voor het slapen gaan
Ik gebruik het niet meer, maar vroeger was het wel handigquote:Op maandag 21 maart 2016 20:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat is toch iets wat je hele huid verstopt?
ja boeie heb hem mn nieuwe nummer niet gegeven hoorquote:Op maandag 21 maart 2016 20:40 schreef Crip het volgende:
haha ik heb krio gwn nog gesproken en jullie krijgen geen groetjes x
Juist wel (again, nh), daarom ook de s/oquote:
DM nog gewoon met krio op het forum met de beste smileysquote:Op maandag 21 maart 2016 20:40 schreef Crip het volgende:
haha ik heb krio gwn nog gesproken en jullie krijgen geen groetjes x
jij was dt zeker die die snoop over mij verteldequote:Op maandag 21 maart 2016 20:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Juist wel (again, nh), daarom ook de s/o.
[..]
DM nog gewoon met krio op het forum met de beste smileys.
Snoop?quote:Op maandag 21 maart 2016 20:43 schreef Crip het volgende:
[..]
jij was dt zeker die die snoop over mij vertelde
Niet inademen he.quote:Op maandag 21 maart 2016 20:40 schreef McGrath het volgende:
Ik had dit nooit verwacht, maar ik vind rexona deo wel chill.
quote:Op maandag 21 maart 2016 20:45 schreef Crip het volgende:
[..]
letterlijk nadt ik dat typte ging ik dit opzetten
Al die tijd die je eromheen draait had je ook kunnen gebruiken om jezelf te verduidelijkenquote:Op maandag 21 maart 2016 20:48 schreef Crip het volgende:
[..]
wallah heb echt geen zin om uit te leggen
Black holes en pulsarsquote:
klinkt als BBWquote:Op maandag 21 maart 2016 20:52 schreef Montelly het volgende:
[..]
Black holes en pulsarsgravitational lensing, dark matter en dark energy
zoonquote:
ik heb dat totaal niet met zijn stemquote:Op maandag 21 maart 2016 20:54 schreef Stimorol- het volgende:
Deze meneer heeft echt een super fijne stem, waarom hebben sommigen dat.
Hahaha double slit experiment.quote:
van veerlief ja?quote:Op maandag 21 maart 2016 20:56 schreef Gridlok het volgende:
[..]
hoorde dat je veer tegen bent gekomen
neenquote:
die indruk had ik al jaquote:Op maandag 21 maart 2016 21:02 schreef Gridlok het volgende:
[..]
ye, ze vond jammer dat je d'r niet mee naar huis nam
Wel redelijk, leuk weekend gehad enzo, maar nog wel een beetje kapot van. Jij? al in nederland?quote:
Immer. De harttransplantatie van m'n anus naar m'n wangen is mislukt.quote:
12 kilo afgevallen dus zeker wetenquote:
Frank is that youquote:Op maandag 21 maart 2016 21:06 schreef McGrath het volgende:
[..]
Wel redelijk, leuk weekend gehad enzo, maar nog wel een beetje kapot van. Jij? al in nederland?
nooit nietquote:
Ik snap hoe je je voeltquote:Op maandag 21 maart 2016 21:06 schreef McGrath het volgende:
[..]
Wel redelijk, leuk weekend gehad enzo, maar nog wel een beetje kapot van. Jij? al in nederland?
quote:Op maandag 21 maart 2016 21:08 schreef xcachet het volgende:
Ben naar een stierengevecht geweest.Inb4 zeerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben naar een stierengevecht geweest.heb je genoten van al dat dierenleedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Repscept voor dit plaatje en voor Kriolobiquote:Op maandag 21 maart 2016 21:08 schreef Crip het volgende:
Ik draag dit liedje op aan Krio, mis je xo.
Ben naar een stierengevecht geweest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
je negeert m'n DMs en m'n kloon z'n DMs lulquote:
heeeeerlijkquote:Op maandag 21 maart 2016 21:08 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
heb je genoten van al dat dierenleed
Neequote:
krio is godquote:Op maandag 21 maart 2016 21:09 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Repscept voor dit plaatje en voor Kriolobi
Ben naar een stierengevecht geweest.Hopelijk is die man doodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ga dan gelijk naar sea world of zoquote:Op maandag 21 maart 2016 21:08 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
heb je genoten van al dat dierenleed
goed nummerquote:Op maandag 21 maart 2016 21:08 schreef Crip het volgende:
Ik draag dit liedje op aan Krio, mis je xo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |