Ja speciaal voor Oberquote:Op maandag 21 maart 2016 19:32 schreef Catkiller het volgende:
Hebben ze op 450 eigenlijk ook een KPD achtig stukje???
Ok cool, zal overwegenquote:
Jij bent welkom, welkom in mijn SC.quote:
Zullen we dat zingen in vocaroo?quote:Op maandag 21 maart 2016 19:35 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jij bent welkom, welkom in mijn SC.
Nu lijken een hoop andere bevolkingsgroepen ineens relatief beschaafd wanneer die op hun onbeleefds zijn.quote:Op maandag 21 maart 2016 19:34 schreef Stimorol- het volgende:
http://www.vkmag.com/maga(...)_gaan_tijdens_buffet
tering ey
Dat kan jij doen Hans, ik doe daar echter niet aan mee.quote:
hahahahahaquote:Op maandag 21 maart 2016 19:38 schreef Rozevla het volgende:
Krijgen we godverdomme een Mac Donalds op Cuba !!!
wat moet ik anders eten tijdens mijn avontuur daar?quote:Op maandag 21 maart 2016 19:38 schreef Rozevla het volgende:
Casa particuliraquote:Op maandag 21 maart 2016 19:40 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
wat moet ik anders eten tijdens mijn avontuur daar?
Racist, wegkijkerquote:Op maandag 21 maart 2016 19:36 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat kan jij doen Hans, ik doe daar echter niet aan mee.
quote:Op maandag 21 maart 2016 19:40 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ben stiekem een vrouw en dat wil ik graag geheim houdenquote:
Zal niet verder typen. Mag ik vragen als jij cup b hebt?quote:Op maandag 21 maart 2016 19:41 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ben stiekem een vrouw en dat wil ik graag geheim houden
Dit mag niet van Dima.quote:Op maandag 21 maart 2016 19:42 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zal niet verder typen. Mag ik vragen als jij cup b hebt?
Heb c cupquote:Op maandag 21 maart 2016 19:42 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zal niet verder typen. Mag ik vragen als jij cup b hebt?
godsamme wat een varkensquote:Op maandag 21 maart 2016 19:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Nu lijken een hoop andere bevolkingsgroepen ineens relatief beschaafd wanneer die op hun onbeleefds zijn.
Met de stok spelenquote:
Jij eerst.quote:
niets, niets zo goor als eten in Cuba. godsamme ey. Overal ook varkensvlees.quote:Op maandag 21 maart 2016 19:40 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Zit er al, net als Shell. Ook is er Coca Cola en WD40 verkrijgbaar (en Harley Davidson's).quote:Op maandag 21 maart 2016 19:38 schreef Rozevla het volgende:
Haha Opso is een mini strijkplankquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |