Heb je een protocol voor totaal fosfaat bepaling in gewas voor me?quote:Op maandag 21 maart 2016 18:08 schreef HPLC het volgende:
[..]
Heb pi aangepast enzo, want nu lijkt het alsof ik niet blij ermee ben.
Nee niet daar
heyquote:Op maandag 21 maart 2016 18:09 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik geil niet op de OP, waar is een arische boy
neequote:Op maandag 21 maart 2016 18:09 schreef zeer het volgende:
[..]
Heb je een protocol voor totaal fosfaat bepaling in gewas voor me?
Ik hoop dat je op hem gaat zitten met je blote kont.quote:Op maandag 21 maart 2016 18:11 schreef Opsonisatie het volgende:
Jongons ik mag voor een dagje voor een egeltje genaamd Frank zorgen
verft ie zijn stekels ook?quote:Op maandag 21 maart 2016 18:11 schreef Opsonisatie het volgende:
Hopelijk prikt ie je lekquote:Op maandag 21 maart 2016 18:11 schreef Opsonisatie het volgende:
Lastig, zat wat te spitten in NEN normen en de meststoffen wet bla bla bla maar ik wil iets kant en klaars want ik kan niet goed inschatten wat nou het verschil is tussen verschillende methodes ;s .quote:Op maandag 21 maart 2016 18:10 schreef HPLC het volgende:
[..]
nee
Kan je daar geen artikel over vinden?
Hij heeft nog zachte stekelsquote:Op maandag 21 maart 2016 18:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik hoop dat je op hem gaat zitten met je blote kont.
Misschien iets voor WCH ditquote:Op maandag 21 maart 2016 18:11 schreef zeer het volgende:
[..]
Lastig, zat wat te spitten in NEN normen en de meststoffen wet bla bla bla maar ik wil iets kant en klaars want ik kan niet goed inschatten wat nou het verschil is tussen verschillende methodes ;s .
sowieso moet je wel uitmaken welk fosfaat je wil weten, totaal, ortho etcquote:Op maandag 21 maart 2016 18:11 schreef zeer het volgende:
[..]
Lastig, zat wat te spitten in NEN normen en de meststoffen wet bla bla bla maar ik wil iets kant en klaars want ik kan niet goed inschatten wat nou het verschil is tussen verschillende methodes ;s .
totaal, dat staat er tochquote:Op maandag 21 maart 2016 18:12 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
sowieso moet je wel uitmaken welk fosfaat je wil weten, totaal, ortho etc
moa ik heb wel wat ervaring met fosfaat bepaling in diverse mtrices, maar je moet goed weten wat je wil weten als opdrachtgever... ik zou toch echt voor een standaard protocol gaanquote:
fuck jouquote:Op maandag 21 maart 2016 18:14 schreef Opsonisatie het volgende:
Wow wch is dus best slim ja had hem ingeschat als zo'n ongeschoolde zwerver
Nee, dat is in water en dan meet je niet totaal fosfaat bruv.quote:Op maandag 21 maart 2016 18:14 schreef Working_Class_Hero het volgende:
voor totaal fosfaat kun je natuurlijk gewoon gebruik maken van snel testkits met cuvetjes enzo
destrueren eerst hequote:Op maandag 21 maart 2016 18:15 schreef zeer het volgende:
[..]
Nee, dat is in water en dan meet je niet totaal fosfaat bruv.
Hij heeft een stuk of 50 moeilijke woorden geleerd en strooit die altijd rond alsof 'ie weet wat ze inhoudelijk betekenen. Niet op reageren.quote:Op maandag 21 maart 2016 18:14 schreef Opsonisatie het volgende:
Nav mijn vraagje?quote:Op maandag 21 maart 2016 18:11 schreef zeer het volgende:
[..]
53quote:Op maandag 21 maart 2016 18:15 schreef zeer het volgende:
[..]
Hij heeft een stuk of 50 moeilijke woorden geleerd en strooit die altijd rond alsof 'ie weet wat ze inhoudelijk betekenen. Niet op reageren.
quote:Op maandag 21 maart 2016 18:14 schreef Opsonisatie het volgende:
Met wet van Lambert-Beerquote:Op maandag 21 maart 2016 18:14 schreef Working_Class_Hero het volgende:
voor totaal fosfaat kun je natuurlijk gewoon gebruik maken van snel testkits met cuvetjes enzo
Komt door z'n uiterlijkquote:Op maandag 21 maart 2016 18:14 schreef Opsonisatie het volgende:
had hem ingeschat als zo'n ongeschoolde zwerver
Hoi pijnboompitje van mequote:
ja daarom zeg ik, ga voor een standaard protocol voor je vraagstuk, dan heb je ook vergelijkingsmateriaal en historiequote:Op maandag 21 maart 2016 18:17 schreef zeer het volgende:
[..]
Ja, in zoutzuur o.i.d. Kjaldahl a-like maar dan gaat 'ie weer niet in die cuvetjes toch.
Een meer of minder maakt ook niet uitquote:Op maandag 21 maart 2016 18:18 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
je hebt me echt pijn gedaanweer een rimpeltje erbij
Nee valt wel mee. En als het jou veel werk kost moet je het ook gewoon laten zitten.quote:Op maandag 21 maart 2016 18:16 schreef zeer het volgende:
[..]
Nee ;s . Ben er nog niet aan toe gekomen, heeft het haast?
quote:Op maandag 21 maart 2016 18:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Een meer of minder maakt ook niet uit
Ja leuk dit advies, daarom vroeg ik voor een protocol. Er zijn een miljard protocollen voor totaal fosfaat bepalingen en ik kan niet goed beslissen welke ik moet hebben.quote:Op maandag 21 maart 2016 18:18 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja daarom zeg ik, ga voor een standaard protocol voor je vraagstuk, dan heb je ook vergelijkingsmateriaal en historie
Nee nee, kijk er wel naar.quote:Op maandag 21 maart 2016 18:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee valt wel mee. En als het jou veel werk kost moet je het ook gewoon laten zitten.
hoe dat dan... het gaat toch gewoon om een gewas...quote:Op maandag 21 maart 2016 18:19 schreef zeer het volgende:
[..]
Ja leuk dit advies, daarom vroeg ik voor een protocol. Er zijn een miljard protocollen voor totaal fosfaat bepalingen en ik kan niet goed beslissen welke ik moet hebben.
Van de HEMA volgens mij.quote:Op maandag 21 maart 2016 18:19 schreef Opsonisatie het volgende:
Waar zijn de chicks waar is crip
Welke mascara gebruiken jullie
Protocol hangt erg af van het type monster. Heb er een groot aantal gevonden voor mijn soort monsters ;s .quote:Op maandag 21 maart 2016 18:20 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hoe dat dan... het gaat toch gewoon om een gewas...
ik bedoel, de landbouwtechniek staat stijf van dit soort protocollen, het is niet alsof je iets nieuws vraagt
En eurofins e.d. is allemaal NIRS tegenwoordig. Doen bijna geen chemische bepalingen meer.quote:Op maandag 21 maart 2016 18:20 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hoe dat dan... het gaat toch gewoon om een gewas...
ik bedoel, de landbouwtechniek staat stijf van dit soort protocollen, het is niet alsof je iets nieuws vraagt
blauwequote:Op maandag 21 maart 2016 18:21 schreef Opsonisatie het volgende:
Nou mannen welke mascara gebruiken jullie
L'Oréal die met een witte en zwarte kant en een uitgedroogde van Yves rocher om de wimpers uit elkaar te kammenquote:Op maandag 21 maart 2016 18:19 schreef Opsonisatie het volgende:
Zwart en witquote:Op maandag 21 maart 2016 18:21 schreef Opsonisatie het volgende:
Lash architect, duizend andere geprobeerd maar vind deze fijnstequote:Op maandag 21 maart 2016 18:19 schreef Opsonisatie het volgende:
probeer Pattex een keer, echt een aanrader voor jouw teintquote:Op maandag 21 maart 2016 18:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Lash architect, duizend andere geprobeerd maar vind deze fijnste
met glittersquote:Op maandag 21 maart 2016 18:21 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ga zo een nieuwe halen bij de kruidvat ofzo want die van mij zijn opeens alle twee uitgedroogdquote:Op maandag 21 maart 2016 18:23 schreef SideEffect het volgende:
[..]
L'Oréal die met een witte en zwarte kant en een uitgedroogde van Yves rocher om de wimpers uit elkaar te kammen
Wrm wil je dit weten?
Bedanktquote:Op maandag 21 maart 2016 18:26 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Wauw ziet er echt natuurlijk uit, knappe meid ben je zeg
23 maar waarom niet?quote:Op maandag 21 maart 2016 18:26 schreef zeer het volgende:
[..]
huh, jij was toen toch al ver volwassen?
dacht dat je toen al 35 was oidquote:Op maandag 21 maart 2016 18:26 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
23 maar waarom niet?
voor mij was dit rustige muziek destijds
Je hebt ze kapotgeteased met je milkshake?quote:Op maandag 21 maart 2016 18:26 schreef Crip het volgende:
Deze tt is echt zo toepasselijk atm, heb zo veel Marokkaanse jongens mad gemaakt.
referentie naar?quote:Op maandag 21 maart 2016 18:26 schreef Crip het volgende:
Deze tt is echt zo toepasselijk atm, heb zo veel Marokkaanse jongens mad gemaakt.
ik snap hier niets van eigenlijkquote:Op maandag 21 maart 2016 18:27 schreef Ashqelon het volgende:
@hlpc ben je echt chemisch analist? kan me die chemie discussie niet nog wel herinneren dacht dat er iets over bb gezegt zou worden maar het enige dat er was was een nerddiscussie.
ohquote:Op maandag 21 maart 2016 18:28 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ben net een maand 40, aap
Ja het gaat niet vies klonteren op je wimpersquote:Op maandag 21 maart 2016 18:26 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ga zo een nieuwe halen bij de kruidvat ofzo want die van mij zijn opeens alle twee uitgedroogdvergeten dop erop te doen. Dusja wil ook even wat nieuws ipv clarins mascara. Ben je er tevreden mee?
tr racismequote:Op maandag 21 maart 2016 18:29 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
je staat nu op mijn blacklist
Ja vooral op je gebitquote:Op maandag 21 maart 2016 18:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
BedanktSnap wel dat je jaloers bent
okquote:Op maandag 21 maart 2016 18:29 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
je staat nu op mijn blacklist
zou ruiken.quote:Op maandag 21 maart 2016 18:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik hoop dat je op hem gaat zitten met je blote kont.
wacht ik tag jequote:Op maandag 21 maart 2016 18:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Je hebt ze kapotgeteased met je milkshake?
oh okquote:Op maandag 21 maart 2016 18:30 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
is niet zo mooi hoor, nu lees ik je posts met een boze frons...
Vertelquote:Op maandag 21 maart 2016 18:26 schreef Crip het volgende:
Deze TT is altijd toepasselijk. Ik weet nu al dat ik de verkiezingen aan het eind van het jaar win.quote:Op maandag 21 maart 2016 18:26 schreef Crip het volgende:
Jij houdt wel van mannelijke poeperds hequote:Op maandag 21 maart 2016 18:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gatverdamme, zomaar aan Opso's poep willen ruiken
poep als in kont of nederlandse betekenis?quote:Op maandag 21 maart 2016 18:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gatverdamme, zomaar aan Opso's poep willen ruiken
Jij toch ook? Of ben je lesbisch?quote:Op maandag 21 maart 2016 18:31 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jij houdt wel van mannelijke poeperds he
Dat laat ik aan jou over.quote:Op maandag 21 maart 2016 18:31 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
poep als in kont of nederlandse betekenis?
je kan toch af en toe uitstapjes maken ;squote:Op maandag 21 maart 2016 18:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
Neem de tijd, het heeft geen haast. Je zit eraan vast voor de rest van je leven namelijk.
Lekker, ben ze nu als topping van zoete aardappel frietjes aan t eten.quote:Op maandag 21 maart 2016 18:32 schreef zeer het volgende:
[..]
hoe waren de uien?
oh gasserig ben je nu?
wat een toeval wij hebben ook frietjes zo meteenquote:Op maandag 21 maart 2016 18:34 schreef Crip het volgende:
[..]
Lekker, ben ze nu als topping van zoete aardappel frietjes aan t eten.
Huh wat.quote:Op maandag 21 maart 2016 18:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
Neem de tijd, het heeft geen haast. Je zit eraan vast voor de rest van je leven namelijk.
Ik ben je vriendin, plottwist.quote:Op maandag 21 maart 2016 18:36 schreef zeer het volgende:
[..]
wat een toeval wij hebben ook frietjes zo meteen
Hey ouwe zaadlikkerquote:
Opso niet, die is gebonden aan haar keuze.quote:Op maandag 21 maart 2016 18:34 schreef zeer het volgende:
[..]
je kan toch af en toe uitstapjes maken ;s
blijkt dat gender seksual fluid niet echt aangekomen is bij de gay community, lekker kortzichtig weerquote:Op maandag 21 maart 2016 18:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Opso niet, die is gebonden aan haar keuze.
Goed hoor, met jou ook alles weer goed?quote:
Nee nog lang niet joh.quote:Op maandag 21 maart 2016 18:39 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Goed hoor, met jou ook alles weer goed?
Wow zit gewoon te blozen hier.quote:
doe je dat ja?quote:Op maandag 21 maart 2016 18:39 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wow zit gewoon te blozen hier.![]()
Ik jou niet want ja ik ben al heel de dag aan het meelezen.
Opschieten dan, het leven is niet eeuwig.quote:
Wat was er met hem dan? Op armbandjes en mantrain na.quote:Op maandag 21 maart 2016 18:39 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Goed hoor, met jou ook alles weer goed?
Ja beetje fobo's en US checken en nieuwe foto's opslaan in mapjes.quote:
Wowowww jou laten blozen is echt een levensdoelquote:Op maandag 21 maart 2016 18:39 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wow zit gewoon te blozen hier.![]()
Ik jou niet want ja ik ben al heel de dag aan het meelezen.
Hij ging naar een psycholoog toch? Volgens mij heeft hij ook een hele lijst gepost daarna van waar hij last van heeft.quote:Op maandag 21 maart 2016 18:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat was er met hem dan? Op armbandjes en mantrain na.
kun je mij die foto's van opsonisatie doorsturen dan?quote:Op maandag 21 maart 2016 18:40 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja beetje fobo's en US checken en nieuwe foto's opslaan in mapjes.
M'n vriendin is vet jaloers nu op jou.quote:Op maandag 21 maart 2016 18:41 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wowowww jou laten blozen is echt een levensdoel![]()
morgen hopelijk contact opnemen met ggzquote:Op maandag 21 maart 2016 18:40 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Opschieten dan, het leven is niet eeuwig.
Nou zal je zien, altijd let ik op maar net die ene keer dus niet. Heb er niet van kunnen slapen vannacht.quote:Op maandag 21 maart 2016 18:41 schreef zeer het volgende:
[..]
kun je mij die foto's van opsonisatie doorsturen dan?
quote:Op maandag 21 maart 2016 18:39 schreef zeer het volgende:
[..]
blijkt dat gender seksual fluid niet echt aangekomen is bij de gay community, lekker kortzichtig weer
Waarom niet?quote:Op maandag 21 maart 2016 18:41 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
morgen hopelijk contact opnemen met ggz
ze hadden me al 3x gebeld xD niet opgenomen
Je was bezig met een mantrain?quote:Op maandag 21 maart 2016 18:41 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ze hadden me al 3x gebeld xD, niet opgenomen looool
bale da's bale manquote:Op maandag 21 maart 2016 18:42 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nou zal je zien, altijd let ik op maar net die ene keer dus niet. Heb er niet van kunnen slapen vannacht.
waarschijnlijk komen ze je dan gelijk ophalenquote:Op maandag 21 maart 2016 18:41 schreef Dimachaerus het volgende:
heb je mn lif wdjv pic wel es gezien met armbandje ?? echt dikke swek hoorquote:Op maandag 21 maart 2016 18:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat was er met hem dan? Op armbandjes en mantrain na.
link?quote:Op maandag 21 maart 2016 18:43 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
heb je mn lif userpic wel es gezien met armbandje ?? echt dikke swek hoor
Dacht ook wel die DMt ze speciaal naar mij plus wat extra maar niks van dat. Denk je dat je een speciale band (ahaha jostiband) hebt met iemand.quote:
ik heb dit met alle vrouwelijke users maar helaasquote:Op maandag 21 maart 2016 18:44 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dacht ook wel die DMt ze speciaal naar mij plus wat extra maar niks van dat. Denk je dat je een speciale band (ahaha jostiband) hebt met iemand.
lekker toch je altijd awkward voelen totale misère lekker slachtofferenquote:Op maandag 21 maart 2016 18:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Door zo te reageren maak je het alleen maar erger voor jezelf.
Ja, er zijn daarvoor dieren dood gemaakt. Erg raar dat jij dat graag wilt.quote:Op maandag 21 maart 2016 18:46 schreef Oberkullie het volgende:
Heb tonijnsalade gegeten en 2 kroketten is dat raar
Ook als ze het niet had gegeten maar dan waren ze niet verkocht en kwamen ze bij het afval terecht en dan was hun dood voor niks geweest.quote:Op maandag 21 maart 2016 18:47 schreef zeer het volgende:
[..]
Ja, er zijn daarvoor dieren dood gemaakt. Erg raar dat jij dat graag wilt.
quote:Op maandag 21 maart 2016 18:48 schreef Dimachaerus het volgende:
mnculty is gewoon baas hoor ik weet ni
Tonynslade maak je toch gwoon met tonyn uit blik, weenie wat j moeluk doe haha hahaquote:Op maandag 21 maart 2016 18:47 schreef zeer het volgende:
[..]
Ja, er zijn daarvoor dieren dood gemaakt. Erg raar dat jij dat graag wilt.
hij is fakking intelligentquote:
Weet hij goed te verbergen anders.quote:Op maandag 21 maart 2016 18:49 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
hij is fakking intelligent
en hij had me geholpen ook
noelgallagher gaat voortaan aardig tegen je doen, hij zou je moeilijk hard raken en vindt je kledij tofquote:Op maandag 21 maart 2016 18:46 schreef Oberkullie het volgende:
Heb tonijnsalade gegeten en 2 kroketten is dat raar
met een essayquote:Op maandag 21 maart 2016 18:51 schreef HPLC het volgende:
[..]
Weet hij goed te verbergen anders.
En waarmee?
Geen idee wie het is maar leuk.quote:Op maandag 21 maart 2016 18:51 schreef SideEffect het volgende:
[..]
noelgallagher gaat voortaan aardig tegen je doen, hij zou je moeilijk hard raken en vindt je kledij tof
Die ene junk die geen deadprez heet.quote:
Is hij door Aber geband?quote:Op maandag 21 maart 2016 18:51 schreef SideEffect het volgende:
[..]
noelgallagher gaat voortaan aardig tegen je doen, hij zou je moeilijk hard raken en vindt je kledij tof
quote:Op maandag 21 maart 2016 18:53 schreef Che_ het volgende:
http://www.mirror.co.uk/n(...)-penis-after-7598614
Hmm
Ken je sazan Hendrix al?quote:Op maandag 21 maart 2016 18:55 schreef Crip het volgende:
[..]
zehma je durft, oogcontact is al moeilijk.
Mag ik vragen als jij denkt dat je de 'als-jij-gym©' mag gebruikeN??quote:Op vrijdag 18 maart 2016 16:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Mag ik vragen als jij de broer van totozesnegen bent?
kwam mmg dus rond dezelfde tijd als ashqelon? wist niet dat mcnultie neger was btw in the wire was ie juist een van de weinige blanken.quote:Op maandag 21 maart 2016 18:50 schreef Catkiller het volgende:
McNulty moest rip omdat MMG kwam posten en we zijn net Hollywood hier, maar 1 neger per topic.
deze doet ook make-up tutorialsquote:Op maandag 21 maart 2016 19:00 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ze doet leuke make-up tutorials
https://m.youtube.com/user/SazanBarzani
is dit chloroquote:Op maandag 21 maart 2016 19:00 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
deze doet ook make-up tutorials
https://www.youtube.com/channel/UC6sa7vq4zBuS5DxTUCWCchQ/videos
Mag dat dan niet, als ik vragen mag.quote:Op maandag 21 maart 2016 19:00 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Mag ik vragen als jij denkt dat je de 'als-jij-gym©' mag gebruikeN??
ooooooh ja ik ken haar. Maarik ben niet subscribed, check wel eens random vids. Mooie vrouwquote:Op maandag 21 maart 2016 19:00 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ziet er niet leuk uitquote:Op maandag 21 maart 2016 19:00 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
deze doet ook make-up tutorials
https://www.youtube.com/channel/UC6sa7vq4zBuS5DxTUCWCchQ/videos
Dat met treinmeisje is echt heel Deezertje-achtig.quote:Op maandag 21 maart 2016 19:04 schreef Dimachaerus het volgende:
oh mijn god, kom volgende week treinmeisje misschien weer tegen
kan me echt geen houding geven nu sinds onze laatste encounter
Ja klopt, vind haar echt leukquote:Op maandag 21 maart 2016 19:04 schreef Crip het volgende:
[..]
ooooooh ja ik ken haar. Maarik ben niet subscribed, check wel eens random vids. Mooie vrouw
Hahaquote:Op maandag 21 maart 2016 19:00 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Gewoon negeren.quote:Op maandag 21 maart 2016 19:04 schreef Dimachaerus het volgende:
oh mijn god, kom volgende week treinmeisje misschien weer tegen
kan me echt geen houding geven nu sinds onze laatste encounter
ik ben geen autistquote:Op maandag 21 maart 2016 19:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat met treinmeisje is echt heel Deezertje-achtig.
ja dat deed ik toen ook maar was echt zo lompquote:
Nee klopt, jij mindfucked jezelf gewoon denk ik. Alleen dat bespieden van treinmeisje is wel van hetzelfde creepgehalte.quote:Op maandag 21 maart 2016 19:10 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik ben geen autisthuisarts vind van niet
Als dat zo is hoop ik dat ze op die account wel aardig is.quote:
Ben je mocro?quote:Op maandag 21 maart 2016 19:16 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Als dat zo is hoop ik dat ze op die account wel aardig is.
Die accountquote:Op maandag 21 maart 2016 19:16 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Als dat zo is hoop ik dat ze op die account wel aardig is.
Nee kon altijd gewoon stageplekken vindenquote:
Ga je nu zitten zeuren? Seizoensfinale aankomend weekend, ik weet je te vinden.quote:
is mcnulty een neger?quote:Op maandag 21 maart 2016 18:50 schreef Catkiller het volgende:
McNulty moest rip omdat MMG kwam posten en we zijn net Hollywood hier, maar 1 neger per topic.
had het over die account xquote:Op maandag 21 maart 2016 19:19 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee kon altijd gewoon stageplekken vinden
Ja vraag Meloewa maar, daar is hij vast in geweest.quote:
Ik ben snotverdomme een weekend wegquote:Op maandag 21 maart 2016 19:20 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ga je nu zitten zeuren? Seizoensfinale aankomend weekend, ik weet je te vinden.![]()
![]()
DAN MOET JE MIJ NIET QUOTEN KUTLIMBURGERquote:
En dan ga jij lopen stoken?quote:Op maandag 21 maart 2016 19:20 schreef Kurovski het volgende:
Wat doet men liev hier tegen elkaar, verdacht.
Ah mooi dan hoef ik mijzelf niet eens te haasten.quote:
quote:Op maandag 21 maart 2016 19:20 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja vraag Meloewa maar, daar is hij vast in geweest.
eh okquote:Op maandag 21 maart 2016 19:21 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ah mooi dan hoef ik mijzelf niet eens te haasten.
hihiquote:Op maandag 21 maart 2016 19:21 schreef Catkiller het volgende:
[..]
DAN MOET JE MIJ NIET QUOTEN KUTLIMBURGER
Zo bedoelde ik het niet.quote:Op maandag 21 maart 2016 19:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik bedoel dat die vraag an sich al stokerig was.
Heel verslag van begin tot eind van die aflevering ga je krijgen van mij voor je het zelf kan zien.quote:
quote:Op maandag 21 maart 2016 19:25 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Sinds er weer wordt geroddeld over catkiller
Prima, dat lees ik toch nietquote:Op maandag 21 maart 2016 19:24 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heel verslag van begin tot eind van die aflevering ga je krijgen van mij voor je het zelf kan zien.
Ga gewoon een verhaal typen en dan ineens 'John verliest zijn andere been!' en 'Jon Snow leeft nog.' en zo.quote:
Bel Poetin op dan Keesquote:Op maandag 21 maart 2016 19:30 schreef Rozevla het volgende:
De Amerikanen gaan Cuba verneuken GODVERDOMME![]()
Ja speciaal voor Oberquote:Op maandag 21 maart 2016 19:32 schreef Catkiller het volgende:
Hebben ze op 450 eigenlijk ook een KPD achtig stukje???
Ok cool, zal overwegenquote:
Jij bent welkom, welkom in mijn SC.quote:
Zullen we dat zingen in vocaroo?quote:Op maandag 21 maart 2016 19:35 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jij bent welkom, welkom in mijn SC.
Nu lijken een hoop andere bevolkingsgroepen ineens relatief beschaafd wanneer die op hun onbeleefds zijn.quote:Op maandag 21 maart 2016 19:34 schreef Stimorol- het volgende:
http://www.vkmag.com/maga(...)_gaan_tijdens_buffet
tering ey
Dat kan jij doen Hans, ik doe daar echter niet aan mee.quote:
hahahahahaquote:Op maandag 21 maart 2016 19:38 schreef Rozevla het volgende:
Krijgen we godverdomme een Mac Donalds op Cuba !!!
wat moet ik anders eten tijdens mijn avontuur daar?quote:Op maandag 21 maart 2016 19:38 schreef Rozevla het volgende:
Casa particuliraquote:Op maandag 21 maart 2016 19:40 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
wat moet ik anders eten tijdens mijn avontuur daar?
Racist, wegkijkerquote:Op maandag 21 maart 2016 19:36 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat kan jij doen Hans, ik doe daar echter niet aan mee.
quote:Op maandag 21 maart 2016 19:40 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ben stiekem een vrouw en dat wil ik graag geheim houdenquote:
Zal niet verder typen. Mag ik vragen als jij cup b hebt?quote:Op maandag 21 maart 2016 19:41 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ben stiekem een vrouw en dat wil ik graag geheim houden
Dit mag niet van Dima.quote:Op maandag 21 maart 2016 19:42 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zal niet verder typen. Mag ik vragen als jij cup b hebt?
Heb c cupquote:Op maandag 21 maart 2016 19:42 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zal niet verder typen. Mag ik vragen als jij cup b hebt?
godsamme wat een varkensquote:Op maandag 21 maart 2016 19:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Nu lijken een hoop andere bevolkingsgroepen ineens relatief beschaafd wanneer die op hun onbeleefds zijn.
Met de stok spelenquote:
Jij eerst.quote:
niets, niets zo goor als eten in Cuba. godsamme ey. Overal ook varkensvlees.quote:Op maandag 21 maart 2016 19:40 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Zit er al, net als Shell. Ook is er Coca Cola en WD40 verkrijgbaar (en Harley Davidson's).quote:Op maandag 21 maart 2016 19:38 schreef Rozevla het volgende:
Haha Opso is een mini strijkplankquote:
Niet voor de gewone burger mattie.quote:Op maandag 21 maart 2016 19:44 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Zit er al, net als Shell. Ook is er Coca Cola en WD40 verkrijgbaar (en Harley Davidson's).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |