Heb je een protocol voor totaal fosfaat bepaling in gewas voor me?quote:Op maandag 21 maart 2016 18:08 schreef HPLC het volgende:
[..]
Heb pi aangepast enzo, want nu lijkt het alsof ik niet blij ermee ben.
Nee niet daar
heyquote:Op maandag 21 maart 2016 18:09 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik geil niet op de OP, waar is een arische boy
neequote:Op maandag 21 maart 2016 18:09 schreef zeer het volgende:
[..]
Heb je een protocol voor totaal fosfaat bepaling in gewas voor me?
Ik hoop dat je op hem gaat zitten met je blote kont.quote:Op maandag 21 maart 2016 18:11 schreef Opsonisatie het volgende:
Jongons ik mag voor een dagje voor een egeltje genaamd Frank zorgen
verft ie zijn stekels ook?quote:Op maandag 21 maart 2016 18:11 schreef Opsonisatie het volgende:
Hopelijk prikt ie je lekquote:Op maandag 21 maart 2016 18:11 schreef Opsonisatie het volgende:
Lastig, zat wat te spitten in NEN normen en de meststoffen wet bla bla bla maar ik wil iets kant en klaars want ik kan niet goed inschatten wat nou het verschil is tussen verschillende methodes ;s .quote:Op maandag 21 maart 2016 18:10 schreef HPLC het volgende:
[..]
nee
Kan je daar geen artikel over vinden?
Hij heeft nog zachte stekelsquote:Op maandag 21 maart 2016 18:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik hoop dat je op hem gaat zitten met je blote kont.
Misschien iets voor WCH ditquote:Op maandag 21 maart 2016 18:11 schreef zeer het volgende:
[..]
Lastig, zat wat te spitten in NEN normen en de meststoffen wet bla bla bla maar ik wil iets kant en klaars want ik kan niet goed inschatten wat nou het verschil is tussen verschillende methodes ;s .
sowieso moet je wel uitmaken welk fosfaat je wil weten, totaal, ortho etcquote:Op maandag 21 maart 2016 18:11 schreef zeer het volgende:
[..]
Lastig, zat wat te spitten in NEN normen en de meststoffen wet bla bla bla maar ik wil iets kant en klaars want ik kan niet goed inschatten wat nou het verschil is tussen verschillende methodes ;s .
totaal, dat staat er tochquote:Op maandag 21 maart 2016 18:12 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
sowieso moet je wel uitmaken welk fosfaat je wil weten, totaal, ortho etc
moa ik heb wel wat ervaring met fosfaat bepaling in diverse mtrices, maar je moet goed weten wat je wil weten als opdrachtgever... ik zou toch echt voor een standaard protocol gaanquote:
fuck jouquote:Op maandag 21 maart 2016 18:14 schreef Opsonisatie het volgende:
Wow wch is dus best slim ja had hem ingeschat als zo'n ongeschoolde zwerver
Nee, dat is in water en dan meet je niet totaal fosfaat bruv.quote:Op maandag 21 maart 2016 18:14 schreef Working_Class_Hero het volgende:
voor totaal fosfaat kun je natuurlijk gewoon gebruik maken van snel testkits met cuvetjes enzo
destrueren eerst hequote:Op maandag 21 maart 2016 18:15 schreef zeer het volgende:
[..]
Nee, dat is in water en dan meet je niet totaal fosfaat bruv.
Hij heeft een stuk of 50 moeilijke woorden geleerd en strooit die altijd rond alsof 'ie weet wat ze inhoudelijk betekenen. Niet op reageren.quote:Op maandag 21 maart 2016 18:14 schreef Opsonisatie het volgende:
Nav mijn vraagje?quote:Op maandag 21 maart 2016 18:11 schreef zeer het volgende:
[..]
53quote:Op maandag 21 maart 2016 18:15 schreef zeer het volgende:
[..]
Hij heeft een stuk of 50 moeilijke woorden geleerd en strooit die altijd rond alsof 'ie weet wat ze inhoudelijk betekenen. Niet op reageren.
quote:Op maandag 21 maart 2016 18:14 schreef Opsonisatie het volgende:
Met wet van Lambert-Beerquote:Op maandag 21 maart 2016 18:14 schreef Working_Class_Hero het volgende:
voor totaal fosfaat kun je natuurlijk gewoon gebruik maken van snel testkits met cuvetjes enzo
Komt door z'n uiterlijkquote:Op maandag 21 maart 2016 18:14 schreef Opsonisatie het volgende:
had hem ingeschat als zo'n ongeschoolde zwerver
Hoi pijnboompitje van mequote:
ja daarom zeg ik, ga voor een standaard protocol voor je vraagstuk, dan heb je ook vergelijkingsmateriaal en historiequote:Op maandag 21 maart 2016 18:17 schreef zeer het volgende:
[..]
Ja, in zoutzuur o.i.d. Kjaldahl a-like maar dan gaat 'ie weer niet in die cuvetjes toch.
Een meer of minder maakt ook niet uitquote:Op maandag 21 maart 2016 18:18 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
je hebt me echt pijn gedaanweer een rimpeltje erbij
Nee valt wel mee. En als het jou veel werk kost moet je het ook gewoon laten zitten.quote:Op maandag 21 maart 2016 18:16 schreef zeer het volgende:
[..]
Nee ;s . Ben er nog niet aan toe gekomen, heeft het haast?
quote:Op maandag 21 maart 2016 18:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Een meer of minder maakt ook niet uit
Ja leuk dit advies, daarom vroeg ik voor een protocol. Er zijn een miljard protocollen voor totaal fosfaat bepalingen en ik kan niet goed beslissen welke ik moet hebben.quote:Op maandag 21 maart 2016 18:18 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja daarom zeg ik, ga voor een standaard protocol voor je vraagstuk, dan heb je ook vergelijkingsmateriaal en historie
Nee nee, kijk er wel naar.quote:Op maandag 21 maart 2016 18:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee valt wel mee. En als het jou veel werk kost moet je het ook gewoon laten zitten.
hoe dat dan... het gaat toch gewoon om een gewas...quote:Op maandag 21 maart 2016 18:19 schreef zeer het volgende:
[..]
Ja leuk dit advies, daarom vroeg ik voor een protocol. Er zijn een miljard protocollen voor totaal fosfaat bepalingen en ik kan niet goed beslissen welke ik moet hebben.
Van de HEMA volgens mij.quote:Op maandag 21 maart 2016 18:19 schreef Opsonisatie het volgende:
Waar zijn de chicks waar is crip
Welke mascara gebruiken jullie
Protocol hangt erg af van het type monster. Heb er een groot aantal gevonden voor mijn soort monsters ;s .quote:Op maandag 21 maart 2016 18:20 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hoe dat dan... het gaat toch gewoon om een gewas...
ik bedoel, de landbouwtechniek staat stijf van dit soort protocollen, het is niet alsof je iets nieuws vraagt
En eurofins e.d. is allemaal NIRS tegenwoordig. Doen bijna geen chemische bepalingen meer.quote:Op maandag 21 maart 2016 18:20 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hoe dat dan... het gaat toch gewoon om een gewas...
ik bedoel, de landbouwtechniek staat stijf van dit soort protocollen, het is niet alsof je iets nieuws vraagt
blauwequote:Op maandag 21 maart 2016 18:21 schreef Opsonisatie het volgende:
Nou mannen welke mascara gebruiken jullie
L'Oréal die met een witte en zwarte kant en een uitgedroogde van Yves rocher om de wimpers uit elkaar te kammenquote:Op maandag 21 maart 2016 18:19 schreef Opsonisatie het volgende:
Zwart en witquote:Op maandag 21 maart 2016 18:21 schreef Opsonisatie het volgende:
Lash architect, duizend andere geprobeerd maar vind deze fijnstequote:Op maandag 21 maart 2016 18:19 schreef Opsonisatie het volgende:
probeer Pattex een keer, echt een aanrader voor jouw teintquote:Op maandag 21 maart 2016 18:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Lash architect, duizend andere geprobeerd maar vind deze fijnste
met glittersquote:Op maandag 21 maart 2016 18:21 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ga zo een nieuwe halen bij de kruidvat ofzo want die van mij zijn opeens alle twee uitgedroogdquote:Op maandag 21 maart 2016 18:23 schreef SideEffect het volgende:
[..]
L'Oréal die met een witte en zwarte kant en een uitgedroogde van Yves rocher om de wimpers uit elkaar te kammen
Wrm wil je dit weten?
Bedanktquote:Op maandag 21 maart 2016 18:26 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Wauw ziet er echt natuurlijk uit, knappe meid ben je zeg
23 maar waarom niet?quote:Op maandag 21 maart 2016 18:26 schreef zeer het volgende:
[..]
huh, jij was toen toch al ver volwassen?
dacht dat je toen al 35 was oidquote:Op maandag 21 maart 2016 18:26 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
23 maar waarom niet?
voor mij was dit rustige muziek destijds
Je hebt ze kapotgeteased met je milkshake?quote:Op maandag 21 maart 2016 18:26 schreef Crip het volgende:
Deze tt is echt zo toepasselijk atm, heb zo veel Marokkaanse jongens mad gemaakt.
referentie naar?quote:Op maandag 21 maart 2016 18:26 schreef Crip het volgende:
Deze tt is echt zo toepasselijk atm, heb zo veel Marokkaanse jongens mad gemaakt.
ik snap hier niets van eigenlijkquote:Op maandag 21 maart 2016 18:27 schreef Ashqelon het volgende:
@hlpc ben je echt chemisch analist? kan me die chemie discussie niet nog wel herinneren dacht dat er iets over bb gezegt zou worden maar het enige dat er was was een nerddiscussie.
ohquote:Op maandag 21 maart 2016 18:28 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ben net een maand 40, aap
Ja het gaat niet vies klonteren op je wimpersquote:Op maandag 21 maart 2016 18:26 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ga zo een nieuwe halen bij de kruidvat ofzo want die van mij zijn opeens alle twee uitgedroogdvergeten dop erop te doen. Dusja wil ook even wat nieuws ipv clarins mascara. Ben je er tevreden mee?
tr racismequote:Op maandag 21 maart 2016 18:29 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
je staat nu op mijn blacklist
Ja vooral op je gebitquote:Op maandag 21 maart 2016 18:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
BedanktSnap wel dat je jaloers bent
okquote:Op maandag 21 maart 2016 18:29 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
je staat nu op mijn blacklist
zou ruiken.quote:Op maandag 21 maart 2016 18:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik hoop dat je op hem gaat zitten met je blote kont.
wacht ik tag jequote:Op maandag 21 maart 2016 18:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Je hebt ze kapotgeteased met je milkshake?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |