destrueren eerst hequote:Op maandag 21 maart 2016 18:15 schreef zeer het volgende:
[..]
Nee, dat is in water en dan meet je niet totaal fosfaat bruv.
Hij heeft een stuk of 50 moeilijke woorden geleerd en strooit die altijd rond alsof 'ie weet wat ze inhoudelijk betekenen. Niet op reageren.quote:Op maandag 21 maart 2016 18:14 schreef Opsonisatie het volgende:
Wow wch is dus best slim ja had hem ingeschat als zo'n ongeschoolde zwerver
Nav mijn vraagje?quote:Op maandag 21 maart 2016 18:11 schreef zeer het volgende:
[..]
Lastig, zat wat te spitten in NEN normen en de meststoffen wet bla bla bla maar ik wil iets kant en klaars want ik kan niet goed inschatten wat nou het verschil is tussen verschillende methodes ;s .
53quote:Op maandag 21 maart 2016 18:15 schreef zeer het volgende:
[..]
Hij heeft een stuk of 50 moeilijke woorden geleerd en strooit die altijd rond alsof 'ie weet wat ze inhoudelijk betekenen. Niet op reageren.
quote:Op maandag 21 maart 2016 18:14 schreef Opsonisatie het volgende:
Wow wch is dus best slim ja had hem ingeschat als zo'n ongeschoolde zwerver
Met wet van Lambert-Beerquote:Op maandag 21 maart 2016 18:14 schreef Working_Class_Hero het volgende:
voor totaal fosfaat kun je natuurlijk gewoon gebruik maken van snel testkits met cuvetjes enzo
Komt door z'n uiterlijkquote:Op maandag 21 maart 2016 18:14 schreef Opsonisatie het volgende:
had hem ingeschat als zo'n ongeschoolde zwerver
Hoi pijnboompitje van mequote:
ja daarom zeg ik, ga voor een standaard protocol voor je vraagstuk, dan heb je ook vergelijkingsmateriaal en historiequote:Op maandag 21 maart 2016 18:17 schreef zeer het volgende:
[..]
Ja, in zoutzuur o.i.d. Kjaldahl a-like maar dan gaat 'ie weer niet in die cuvetjes toch.
Een meer of minder maakt ook niet uitquote:Op maandag 21 maart 2016 18:18 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
je hebt me echt pijn gedaanweer een rimpeltje erbij
Nee valt wel mee. En als het jou veel werk kost moet je het ook gewoon laten zitten.quote:Op maandag 21 maart 2016 18:16 schreef zeer het volgende:
[..]
Nee ;s . Ben er nog niet aan toe gekomen, heeft het haast?
quote:Op maandag 21 maart 2016 18:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Een meer of minder maakt ook niet uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |