Heb je een protocol voor totaal fosfaat bepaling in gewas voor me?quote:Op maandag 21 maart 2016 18:08 schreef HPLC het volgende:
[..]
Heb pi aangepast enzo, want nu lijkt het alsof ik niet blij ermee ben.
Nee niet daar
heyquote:Op maandag 21 maart 2016 18:09 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik geil niet op de OP, waar is een arische boy
neequote:Op maandag 21 maart 2016 18:09 schreef zeer het volgende:
[..]
Heb je een protocol voor totaal fosfaat bepaling in gewas voor me?
Ik hoop dat je op hem gaat zitten met je blote kont.quote:Op maandag 21 maart 2016 18:11 schreef Opsonisatie het volgende:
Jongons ik mag voor een dagje voor een egeltje genaamd Frank zorgen
verft ie zijn stekels ook?quote:Op maandag 21 maart 2016 18:11 schreef Opsonisatie het volgende:
Hopelijk prikt ie je lekquote:Op maandag 21 maart 2016 18:11 schreef Opsonisatie het volgende:
Lastig, zat wat te spitten in NEN normen en de meststoffen wet bla bla bla maar ik wil iets kant en klaars want ik kan niet goed inschatten wat nou het verschil is tussen verschillende methodes ;s .quote:Op maandag 21 maart 2016 18:10 schreef HPLC het volgende:
[..]
nee
Kan je daar geen artikel over vinden?
Hij heeft nog zachte stekelsquote:Op maandag 21 maart 2016 18:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik hoop dat je op hem gaat zitten met je blote kont.
Misschien iets voor WCH ditquote:Op maandag 21 maart 2016 18:11 schreef zeer het volgende:
[..]
Lastig, zat wat te spitten in NEN normen en de meststoffen wet bla bla bla maar ik wil iets kant en klaars want ik kan niet goed inschatten wat nou het verschil is tussen verschillende methodes ;s .
sowieso moet je wel uitmaken welk fosfaat je wil weten, totaal, ortho etcquote:Op maandag 21 maart 2016 18:11 schreef zeer het volgende:
[..]
Lastig, zat wat te spitten in NEN normen en de meststoffen wet bla bla bla maar ik wil iets kant en klaars want ik kan niet goed inschatten wat nou het verschil is tussen verschillende methodes ;s .
totaal, dat staat er tochquote:Op maandag 21 maart 2016 18:12 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
sowieso moet je wel uitmaken welk fosfaat je wil weten, totaal, ortho etc
moa ik heb wel wat ervaring met fosfaat bepaling in diverse mtrices, maar je moet goed weten wat je wil weten als opdrachtgever... ik zou toch echt voor een standaard protocol gaanquote:
fuck jouquote:Op maandag 21 maart 2016 18:14 schreef Opsonisatie het volgende:
Wow wch is dus best slim ja had hem ingeschat als zo'n ongeschoolde zwerver
Nee, dat is in water en dan meet je niet totaal fosfaat bruv.quote:Op maandag 21 maart 2016 18:14 schreef Working_Class_Hero het volgende:
voor totaal fosfaat kun je natuurlijk gewoon gebruik maken van snel testkits met cuvetjes enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |