Waarom niet?quote:Op maandag 21 maart 2016 18:41 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
morgen hopelijk contact opnemen met ggz
ze hadden me al 3x gebeld xD niet opgenomen
Je was bezig met een mantrain?quote:Op maandag 21 maart 2016 18:41 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ze hadden me al 3x gebeld xD, niet opgenomen looool
bale da's bale manquote:Op maandag 21 maart 2016 18:42 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nou zal je zien, altijd let ik op maar net die ene keer dus niet. Heb er niet van kunnen slapen vannacht.
waarschijnlijk komen ze je dan gelijk ophalenquote:Op maandag 21 maart 2016 18:41 schreef Dimachaerus het volgende:
heb je mn lif wdjv pic wel es gezien met armbandje ?? echt dikke swek hoorquote:Op maandag 21 maart 2016 18:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat was er met hem dan? Op armbandjes en mantrain na.
link?quote:Op maandag 21 maart 2016 18:43 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
heb je mn lif userpic wel es gezien met armbandje ?? echt dikke swek hoor
Dacht ook wel die DMt ze speciaal naar mij plus wat extra maar niks van dat. Denk je dat je een speciale band (ahaha jostiband) hebt met iemand.quote:
ik heb dit met alle vrouwelijke users maar helaasquote:Op maandag 21 maart 2016 18:44 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dacht ook wel die DMt ze speciaal naar mij plus wat extra maar niks van dat. Denk je dat je een speciale band (ahaha jostiband) hebt met iemand.
lekker toch je altijd awkward voelen totale misère lekker slachtofferenquote:Op maandag 21 maart 2016 18:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Door zo te reageren maak je het alleen maar erger voor jezelf.
Ja, er zijn daarvoor dieren dood gemaakt. Erg raar dat jij dat graag wilt.quote:Op maandag 21 maart 2016 18:46 schreef Oberkullie het volgende:
Heb tonijnsalade gegeten en 2 kroketten is dat raar
Ook als ze het niet had gegeten maar dan waren ze niet verkocht en kwamen ze bij het afval terecht en dan was hun dood voor niks geweest.quote:Op maandag 21 maart 2016 18:47 schreef zeer het volgende:
[..]
Ja, er zijn daarvoor dieren dood gemaakt. Erg raar dat jij dat graag wilt.
quote:Op maandag 21 maart 2016 18:48 schreef Dimachaerus het volgende:
mnculty is gewoon baas hoor ik weet ni
Tonynslade maak je toch gwoon met tonyn uit blik, weenie wat j moeluk doe haha hahaquote:Op maandag 21 maart 2016 18:47 schreef zeer het volgende:
[..]
Ja, er zijn daarvoor dieren dood gemaakt. Erg raar dat jij dat graag wilt.
hij is fakking intelligentquote:
Weet hij goed te verbergen anders.quote:Op maandag 21 maart 2016 18:49 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
hij is fakking intelligent
en hij had me geholpen ook
noelgallagher gaat voortaan aardig tegen je doen, hij zou je moeilijk hard raken en vindt je kledij tofquote:Op maandag 21 maart 2016 18:46 schreef Oberkullie het volgende:
Heb tonijnsalade gegeten en 2 kroketten is dat raar
met een essayquote:Op maandag 21 maart 2016 18:51 schreef HPLC het volgende:
[..]
Weet hij goed te verbergen anders.
En waarmee?
Geen idee wie het is maar leuk.quote:Op maandag 21 maart 2016 18:51 schreef SideEffect het volgende:
[..]
noelgallagher gaat voortaan aardig tegen je doen, hij zou je moeilijk hard raken en vindt je kledij tof
Die ene junk die geen deadprez heet.quote:
Is hij door Aber geband?quote:Op maandag 21 maart 2016 18:51 schreef SideEffect het volgende:
[..]
noelgallagher gaat voortaan aardig tegen je doen, hij zou je moeilijk hard raken en vindt je kledij tof
quote:Op maandag 21 maart 2016 18:53 schreef Che_ het volgende:
http://www.mirror.co.uk/n(...)-penis-after-7598614
Hmm
Ken je sazan Hendrix al?quote:Op maandag 21 maart 2016 18:55 schreef Crip het volgende:
[..]
zehma je durft, oogcontact is al moeilijk.
Mag ik vragen als jij denkt dat je de 'als-jij-gym©' mag gebruikeN??quote:Op vrijdag 18 maart 2016 16:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Mag ik vragen als jij de broer van totozesnegen bent?
kwam mmg dus rond dezelfde tijd als ashqelon? wist niet dat mcnultie neger was btw in the wire was ie juist een van de weinige blanken.quote:Op maandag 21 maart 2016 18:50 schreef Catkiller het volgende:
McNulty moest rip omdat MMG kwam posten en we zijn net Hollywood hier, maar 1 neger per topic.
deze doet ook make-up tutorialsquote:Op maandag 21 maart 2016 19:00 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ze doet leuke make-up tutorials
https://m.youtube.com/user/SazanBarzani
is dit chloroquote:Op maandag 21 maart 2016 19:00 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
deze doet ook make-up tutorials
https://www.youtube.com/channel/UC6sa7vq4zBuS5DxTUCWCchQ/videos
Mag dat dan niet, als ik vragen mag.quote:Op maandag 21 maart 2016 19:00 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Mag ik vragen als jij denkt dat je de 'als-jij-gym©' mag gebruikeN??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |