oh okquote:Op maandag 21 maart 2016 18:30 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
is niet zo mooi hoor, nu lees ik je posts met een boze frons...
Vertelquote:Op maandag 21 maart 2016 18:26 schreef Crip het volgende:
Deze tt is echt zo toepasselijk atm, heb zo veel Marokkaanse jongens mad gemaakt.
Deze TT is altijd toepasselijk. Ik weet nu al dat ik de verkiezingen aan het eind van het jaar win.quote:Op maandag 21 maart 2016 18:26 schreef Crip het volgende:
Deze tt is echt zo toepasselijk atm, heb zo veel Marokkaanse jongens mad gemaakt.
Jij houdt wel van mannelijke poeperds hequote:Op maandag 21 maart 2016 18:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gatverdamme, zomaar aan Opso's poep willen ruiken
poep als in kont of nederlandse betekenis?quote:Op maandag 21 maart 2016 18:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gatverdamme, zomaar aan Opso's poep willen ruiken
Jij toch ook? Of ben je lesbisch?quote:Op maandag 21 maart 2016 18:31 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jij houdt wel van mannelijke poeperds he
Dat laat ik aan jou over.quote:Op maandag 21 maart 2016 18:31 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
poep als in kont of nederlandse betekenis?
je kan toch af en toe uitstapjes maken ;squote:Op maandag 21 maart 2016 18:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
Neem de tijd, het heeft geen haast. Je zit eraan vast voor de rest van je leven namelijk.
Lekker, ben ze nu als topping van zoete aardappel frietjes aan t eten.quote:Op maandag 21 maart 2016 18:32 schreef zeer het volgende:
[..]
hoe waren de uien?
oh gasserig ben je nu?
wat een toeval wij hebben ook frietjes zo meteenquote:Op maandag 21 maart 2016 18:34 schreef Crip het volgende:
[..]
Lekker, ben ze nu als topping van zoete aardappel frietjes aan t eten.
Huh wat.quote:Op maandag 21 maart 2016 18:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
Neem de tijd, het heeft geen haast. Je zit eraan vast voor de rest van je leven namelijk.
Ik ben je vriendin, plottwist.quote:Op maandag 21 maart 2016 18:36 schreef zeer het volgende:
[..]
wat een toeval wij hebben ook frietjes zo meteen
Hey ouwe zaadlikkerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |