ooooooh ja ik ken haar. Maarik ben niet subscribed, check wel eens random vids. Mooie vrouwquote:Op maandag 21 maart 2016 19:00 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ze doet leuke make-up tutorials
https://m.youtube.com/user/SazanBarzani
Ziet er niet leuk uitquote:Op maandag 21 maart 2016 19:00 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
deze doet ook make-up tutorials
https://www.youtube.com/channel/UC6sa7vq4zBuS5DxTUCWCchQ/videos
Dat met treinmeisje is echt heel Deezertje-achtig.quote:Op maandag 21 maart 2016 19:04 schreef Dimachaerus het volgende:
oh mijn god, kom volgende week treinmeisje misschien weer tegen
kan me echt geen houding geven nu sinds onze laatste encounter
Ja klopt, vind haar echt leukquote:Op maandag 21 maart 2016 19:04 schreef Crip het volgende:
[..]
ooooooh ja ik ken haar. Maarik ben niet subscribed, check wel eens random vids. Mooie vrouw
Hahaquote:Op maandag 21 maart 2016 19:00 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ze doet leuke make-up tutorials
https://m.youtube.com/user/SazanBarzani
Gewoon negeren.quote:Op maandag 21 maart 2016 19:04 schreef Dimachaerus het volgende:
oh mijn god, kom volgende week treinmeisje misschien weer tegen
kan me echt geen houding geven nu sinds onze laatste encounter
ik ben geen autistquote:Op maandag 21 maart 2016 19:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat met treinmeisje is echt heel Deezertje-achtig.
ja dat deed ik toen ook maar was echt zo lompquote:
Nee klopt, jij mindfucked jezelf gewoon denk ik. Alleen dat bespieden van treinmeisje is wel van hetzelfde creepgehalte.quote:Op maandag 21 maart 2016 19:10 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik ben geen autisthuisarts vind van niet
Als dat zo is hoop ik dat ze op die account wel aardig is.quote:
Ben je mocro?quote:Op maandag 21 maart 2016 19:16 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Als dat zo is hoop ik dat ze op die account wel aardig is.
Die accountquote:Op maandag 21 maart 2016 19:16 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Als dat zo is hoop ik dat ze op die account wel aardig is.
Nee kon altijd gewoon stageplekken vindenquote:
Ga je nu zitten zeuren? Seizoensfinale aankomend weekend, ik weet je te vinden.quote:
is mcnulty een neger?quote:Op maandag 21 maart 2016 18:50 schreef Catkiller het volgende:
McNulty moest rip omdat MMG kwam posten en we zijn net Hollywood hier, maar 1 neger per topic.
had het over die account xquote:Op maandag 21 maart 2016 19:19 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee kon altijd gewoon stageplekken vinden
Ja vraag Meloewa maar, daar is hij vast in geweest.quote:
Ik ben snotverdomme een weekend wegquote:Op maandag 21 maart 2016 19:20 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ga je nu zitten zeuren? Seizoensfinale aankomend weekend, ik weet je te vinden.![]()
![]()
DAN MOET JE MIJ NIET QUOTEN KUTLIMBURGERquote:
En dan ga jij lopen stoken?quote:Op maandag 21 maart 2016 19:20 schreef Kurovski het volgende:
Wat doet men liev hier tegen elkaar, verdacht.
Ah mooi dan hoef ik mijzelf niet eens te haasten.quote:
quote:Op maandag 21 maart 2016 19:20 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja vraag Meloewa maar, daar is hij vast in geweest.
eh okquote:Op maandag 21 maart 2016 19:21 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ah mooi dan hoef ik mijzelf niet eens te haasten.
hihiquote:Op maandag 21 maart 2016 19:21 schreef Catkiller het volgende:
[..]
DAN MOET JE MIJ NIET QUOTEN KUTLIMBURGER
Zo bedoelde ik het niet.quote:Op maandag 21 maart 2016 19:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik bedoel dat die vraag an sich al stokerig was.
Heel verslag van begin tot eind van die aflevering ga je krijgen van mij voor je het zelf kan zien.quote:
quote:Op maandag 21 maart 2016 19:25 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Sinds er weer wordt geroddeld over catkiller
Prima, dat lees ik toch nietquote:Op maandag 21 maart 2016 19:24 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heel verslag van begin tot eind van die aflevering ga je krijgen van mij voor je het zelf kan zien.
Ga gewoon een verhaal typen en dan ineens 'John verliest zijn andere been!' en 'Jon Snow leeft nog.' en zo.quote:
Bel Poetin op dan Keesquote:Op maandag 21 maart 2016 19:30 schreef Rozevla het volgende:
De Amerikanen gaan Cuba verneuken GODVERDOMME![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |