schijnheilquote:Op maandag 21 maart 2016 19:45 schreef Catkiller het volgende:
Iemand zijn seksuele voorkeur belachelijk maken.
Was dat maar zo, lekker op je buik liggen zonder geplette titsquote:Op maandag 21 maart 2016 19:44 schreef Catkiller het volgende: [..] Haha Opso is een mini strijkplank
nee gewoon een stel varkensquote:Op maandag 21 maart 2016 19:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Zou het vanwege een of ander van bijgeloof zijn?
quote:Op maandag 21 maart 2016 19:45 schreef Catkiller het volgende:
Iemand zijn seksuele voorkeur belachelijk maken.
Vroeger was alles beter.quote:Op maandag 21 maart 2016 19:46 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Was dat maar zo, lekker op je buik liggen zonder geplette tits
Veel armoede daar ja.quote:Op maandag 21 maart 2016 19:45 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Niet voor de gewone burger mattie.
Waar slaat dit nu weer op?quote:
Geef het nog een jaar of 2 dan kom je huilen om je eerste rimpels ja.quote:Op maandag 21 maart 2016 19:47 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja toen was jij nog een lekker jong ding en nog niet een kaal koppie xD
Ben alweer vergeten wie ik plaatste, volgens mij Lana Lang / Kristen Kreuk toenquote:Op maandag 21 maart 2016 19:47 schreef Crip het volgende:
hplc valt op melkchocolade, was ik even vergeten. Vind je weer cute.
HAHA GLENN GAAT DOODquote:Op maandag 21 maart 2016 19:49 schreef Catkiller het volgende:
Oh ja ik ging serie kijken. Beetje positieve energie kan ik wel gebruiken met al jullie negatievelingen hier.
Heb al botoxafspraakjes gemaaktquote:Op maandag 21 maart 2016 19:48 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Geef het nog een jaar of 2 dan kom je huilen om je eerste rimpels ja.
oke oberquote:Op maandag 21 maart 2016 19:49 schreef Catkiller het volgende:
Oh ja ik ging serie kijken. Beetje positieve energie kan ik wel gebruiken met al jullie negatievelingen hier.
DANKJE!!!quote:
Zou fantastisch zijn. Nu heb ik iets om naar uit te kijken. Bedankt Hans.quote:
weenie ;oquote:Op maandag 21 maart 2016 19:48 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ben alweer vergeten wie ik plaatste, volgens mij Lana Lang / Kristen Kreuk toen
Wel naar Schoemacher gaan in plaats van naar Schumacher.quote:
Heb genoeg haar truthoofdquote:Op maandag 21 maart 2016 19:50 schreef Opsonisatie het volgende:
Zin om door Ck's haar te aaien
Oh wacht
Ha ha ha ha.quote:
die subtiele no makeup make upquote:Op maandag 21 maart 2016 19:52 schreef HPLC het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ben meteen verliefd en weer hetero
o, zou kunnenquote:Op maandag 21 maart 2016 19:51 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Bedoel eigenlijk dat b h zijn initialen zijn
quote:Op maandag 21 maart 2016 19:52 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Vind het spannend als je mij zo noemt
WOOOWWW KIJK DIE LOSSE HAREN BIJ DIE WENKBRAUWEN !!!quote:Op maandag 21 maart 2016 19:52 schreef HPLC het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee, ik heb een piemel en haar, nog even en ik ga ze gvd posten hoor, duw me niet over het randjequote:
Als er maar een gat in zit of niet Hans, hahaquote:Op maandag 21 maart 2016 19:55 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja jeetje, wat moet ik hier mee
Daar let ik als man niet op
Ga nou eens beginnen met je twd, dikke aapquote:Op maandag 21 maart 2016 19:56 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Als er maar een gat in zit of niet Hans, haha
gwn moet altijd denken aan hoeveel producten werkelijk gebruikt worden voor zo'n lookquote:Op maandag 21 maart 2016 19:55 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja jeetje, wat moet ik hier mee
Daar let ik als man niet op
hou ze beter bij je voordat je een dimmatje gaat pullenquote:Op maandag 21 maart 2016 19:55 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee, ik heb een piemel en haar, nog even en ik ga ze gvd posten hoor, duw me niet over het randje
Jullie zijn zo leuk en mijn enige vorm van sociale contacten elke dag.quote:Op maandag 21 maart 2016 19:56 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ga nou eens beginnen met je twd, dikke aap
dat valt in dit geval wel mee hoor lijtk mijquote:Op maandag 21 maart 2016 19:56 schreef Crip het volgende:
[..]
gwn moet altijd denken aan hoeveel producten werkelijk gebruikt worden voor zo'n look
Heb je nou serieus een kuiltje in haar wang geswaffeld?quote:Op maandag 21 maart 2016 19:52 schreef HPLC het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bevestig jij hierbij dat HPLC een kleintje heeft?quote:Op maandag 21 maart 2016 19:57 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Heb je nou serieus een kuiltje in haar wang geswaffeld?
Sorry, daar durf ik niet eens over te dromenquote:Op maandag 21 maart 2016 19:57 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Heb je nou serieus een kuiltje in haar wang geswaffeld?
Volgens mij heeft ze alleen een beetje mascara opquote:Op maandag 21 maart 2016 19:56 schreef Crip het volgende:
[..]
gwn moet altijd denken aan hoeveel producten werkelijk gebruikt worden voor zo'n look
TRquote:Op maandag 21 maart 2016 19:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Bevestig jij hierbij dat HPLC een kleintje heeft?
is vaak deceiving hoor, no make up looks zijn het moeilijkst.quote:Op maandag 21 maart 2016 19:57 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
dat valt in dit geval wel mee hoor lijtk mij
Doe niet zo hypersensitief, het gaat toch om je innerlijk.quote:
Ik bevestig helemaal niks.quote:Op maandag 21 maart 2016 19:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Bevestig jij hierbij dat HPLC een kleintje heeft?
IK BEN 17quote:Op maandag 21 maart 2016 19:59 schreef HPLC het volgende:
[..]
Gefeliciteerd nog, hoorde dat je gisteren 16 werd
meestal wel, maar vind het hier srs mee vallenquote:Op maandag 21 maart 2016 19:58 schreef Crip het volgende:
[..]
is vaak deceiving hoor, no make up looks zijn het moeilijkst.
ik kan al eyeliner, mascara, wenkbrauw, highlighter en bronzer spottenquote:Op maandag 21 maart 2016 19:58 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze alleen een beetje mascara op
hoe bedoel je meevallenquote:Op maandag 21 maart 2016 20:00 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
meestal wel, maar vind het hier srs mee vallen
echt een kennerquote:Op maandag 21 maart 2016 20:00 schreef Crip het volgende:
[..]
ik kan al eyeliner, mascara, wenkbrauw, highlighter en bronzer spotten
ja nou ja jeetje neequote:Op maandag 21 maart 2016 19:59 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Doe niet zo hypersensitief, het gaat toch om je innerlijk.
hoihoiquote:Op maandag 21 maart 2016 20:01 schreef Oberkullie het volgende:
Jullie zitten toch niet te klieren he
Zoomde in op haar hoofd, ik zie alleen mascaraquote:Op maandag 21 maart 2016 20:00 schreef Crip het volgende:
[..]
ik kan al eyeliner, mascara, wenkbrauw, highlighter en bronzer spotten
Ik vind het wel leuk. Eindelijk een post van mij die werd bekekenquote:Op maandag 21 maart 2016 20:03 schreef Crip het volgende:
ik moest lachen omdat we gwn een chick haar gezicht aan het analyseren zijn
Volgens Google Rekenmachine is 10/20 0.5quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 21 maart 2016 20:04 schreef pinman het volgende:
[..]
Volgens Google Rekenmachine is 10/20 0.5Ik snap nu wel waarom je het zo goed met opsonisatie kan vindenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
zal jou eens klierenquote:Op maandag 21 maart 2016 20:01 schreef Oberkullie het volgende:
Jullie zitten toch niet te klieren he
snap de grap nietquote:Op maandag 21 maart 2016 20:03 schreef Crip het volgende:
ik moest lachen omdat we gwn een chick haar gezicht aan het analyseren zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |