WOOOWWW KIJK DIE LOSSE HAREN BIJ DIE WENKBRAUWEN !!!quote:Op maandag 21 maart 2016 19:52 schreef HPLC het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ben meteen verliefd en weer hetero
Nee, ik heb een piemel en haar, nog even en ik ga ze gvd posten hoor, duw me niet over het randjequote:
Als er maar een gat in zit of niet Hans, hahaquote:Op maandag 21 maart 2016 19:55 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja jeetje, wat moet ik hier mee
Daar let ik als man niet op
Ga nou eens beginnen met je twd, dikke aapquote:Op maandag 21 maart 2016 19:56 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Als er maar een gat in zit of niet Hans, haha
gwn moet altijd denken aan hoeveel producten werkelijk gebruikt worden voor zo'n lookquote:Op maandag 21 maart 2016 19:55 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja jeetje, wat moet ik hier mee
Daar let ik als man niet op
hou ze beter bij je voordat je een dimmatje gaat pullenquote:Op maandag 21 maart 2016 19:55 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee, ik heb een piemel en haar, nog even en ik ga ze gvd posten hoor, duw me niet over het randje
Jullie zijn zo leuk en mijn enige vorm van sociale contacten elke dag.quote:Op maandag 21 maart 2016 19:56 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ga nou eens beginnen met je twd, dikke aap
dat valt in dit geval wel mee hoor lijtk mijquote:Op maandag 21 maart 2016 19:56 schreef Crip het volgende:
[..]
gwn moet altijd denken aan hoeveel producten werkelijk gebruikt worden voor zo'n look
Heb je nou serieus een kuiltje in haar wang geswaffeld?quote:Op maandag 21 maart 2016 19:52 schreef HPLC het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ben meteen verliefd en weer hetero
Bevestig jij hierbij dat HPLC een kleintje heeft?quote:Op maandag 21 maart 2016 19:57 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Heb je nou serieus een kuiltje in haar wang geswaffeld?
Sorry, daar durf ik niet eens over te dromenquote:Op maandag 21 maart 2016 19:57 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Heb je nou serieus een kuiltje in haar wang geswaffeld?
Volgens mij heeft ze alleen een beetje mascara opquote:Op maandag 21 maart 2016 19:56 schreef Crip het volgende:
[..]
gwn moet altijd denken aan hoeveel producten werkelijk gebruikt worden voor zo'n look
TRquote:Op maandag 21 maart 2016 19:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Bevestig jij hierbij dat HPLC een kleintje heeft?
is vaak deceiving hoor, no make up looks zijn het moeilijkst.quote:Op maandag 21 maart 2016 19:57 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
dat valt in dit geval wel mee hoor lijtk mij
Doe niet zo hypersensitief, het gaat toch om je innerlijk.quote:
Ik bevestig helemaal niks.quote:Op maandag 21 maart 2016 19:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Bevestig jij hierbij dat HPLC een kleintje heeft?
IK BEN 17quote:Op maandag 21 maart 2016 19:59 schreef HPLC het volgende:
[..]
Gefeliciteerd nog, hoorde dat je gisteren 16 werd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |