meestal wel, maar vind het hier srs mee vallenquote:Op maandag 21 maart 2016 19:58 schreef Crip het volgende:
[..]
is vaak deceiving hoor, no make up looks zijn het moeilijkst.
ik kan al eyeliner, mascara, wenkbrauw, highlighter en bronzer spottenquote:Op maandag 21 maart 2016 19:58 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze alleen een beetje mascara op
hoe bedoel je meevallenquote:Op maandag 21 maart 2016 20:00 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
meestal wel, maar vind het hier srs mee vallen
echt een kennerquote:Op maandag 21 maart 2016 20:00 schreef Crip het volgende:
[..]
ik kan al eyeliner, mascara, wenkbrauw, highlighter en bronzer spotten
ja nou ja jeetje neequote:Op maandag 21 maart 2016 19:59 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Doe niet zo hypersensitief, het gaat toch om je innerlijk.
hoihoiquote:Op maandag 21 maart 2016 20:01 schreef Oberkullie het volgende:
Jullie zitten toch niet te klieren he
Zoomde in op haar hoofd, ik zie alleen mascaraquote:Op maandag 21 maart 2016 20:00 schreef Crip het volgende:
[..]
ik kan al eyeliner, mascara, wenkbrauw, highlighter en bronzer spotten
Ik vind het wel leuk. Eindelijk een post van mij die werd bekekenquote:Op maandag 21 maart 2016 20:03 schreef Crip het volgende:
ik moest lachen omdat we gwn een chick haar gezicht aan het analyseren zijn
Volgens Google Rekenmachine is 10/20 0.5quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 21 maart 2016 20:04 schreef pinman het volgende:
[..]
Volgens Google Rekenmachine is 10/20 0.5Ik snap nu wel waarom je het zo goed met opsonisatie kan vindenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
zal jou eens klierenquote:Op maandag 21 maart 2016 20:01 schreef Oberkullie het volgende:
Jullie zitten toch niet te klieren he
snap de grap nietquote:Op maandag 21 maart 2016 20:03 schreef Crip het volgende:
ik moest lachen omdat we gwn een chick haar gezicht aan het analyseren zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |