Laat me die foto niet zoeken dude, geen zin daarin.quote:Op maandag 21 maart 2016 20:34 schreef McGrath het volgende:
[..]
nee, ik heb gewoon bruin haar, ben dikkig en zit niet in een rolstoel, ga je nog meer dingen verzinnen?
ja heb gehorod dat die fucking goed isquote:Op maandag 21 maart 2016 20:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dan heb je de verkeerde deo... Ik hou van lady speedstick maar sinds ik dat gebruik heb ik witte vlekken in mijn shirts :/
wat bedoel je met 'dat' neem aan dat je je vorige post trollerig bedoeld?quote:Op maandag 21 maart 2016 20:32 schreef Crip het volgende:
[..]
ik cringe echt als dat gebeurt echt ik moet dan bijna kokhalzen
Oké, dan doe je het nietquote:Op maandag 21 maart 2016 20:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Laat me die foto niet zoeken dude, geen zin daarin.
Je hebt ook geen piemel las ik. Wel jammer dat je dik bentquote:Op maandag 21 maart 2016 20:34 schreef McGrath het volgende:
[..]
nee, ik heb gewoon bruin haar, ben dikkig en zit niet in een rolstoel, ga je nog meer dingen verzinnen?
heb goede boobies door mijn overtollige vet hoor.quote:Op maandag 21 maart 2016 20:36 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je hebt ook geen piemel las ik. Wel jammer dat je dik bent
Cowboy magic.quote:Op maandag 21 maart 2016 20:27 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heb gisteren een halve fles cremepsoeling opgemaakt plus een shitload aan kokosolie, was 20 minuten bezig en heb srs bijna gehuild.
Still in search for iets wat meteen goed helpt.
Dat vind ik wel sexy eigenlijkquote:Op maandag 21 maart 2016 20:36 schreef McGrath het volgende:
[..]
heb goede boobies door mijn overtollige vet hoor.
Heb je alweer 50 euro bij elkaar gesprokkeld dan?quote:Op maandag 21 maart 2016 20:37 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dat vind ik wel sexy eigenlijkZullen we weer ff?
Ook wel 's gehad dat ik een lange haar van onder m'n voorhuid pulk. Geen idee hoe die er komt.quote:Op maandag 21 maart 2016 20:36 schreef Crip het volgende:
Mijn vagina verkrampt gewoon nu omdat ik terug denk en alle douchemomenten waar ik haar uit mijn sneedjes moet halen.
Een voorhuid hebbenquote:Op maandag 21 maart 2016 20:38 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ook wel 's gehad dat ik een lange haar van onder m'n voorhuid pulk. Geen idee hoe die er komt.
uohjfa;iouwejf;oiwejf;oiweAJ;Oquote:Op maandag 21 maart 2016 20:38 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ook wel 's gehad dat ik een lange haar van onder m'n voorhuid pulk. Geen idee hoe die er komt.
Denk door de was oid.
Zoveel kost de Mac toch niet? Wat wilde jij doen dan?quote:Op maandag 21 maart 2016 20:37 schreef McGrath het volgende:
[..]
Heb je alweer 50 euro bij elkaar gesprokkeld dan?
Ik heb veel witte overhemden, naar paar keer dragen gaan deovlekken inzitten die ik moeilijk tot niet uitkrijg.quote:Op maandag 21 maart 2016 20:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dan heb je de verkeerde deo... Ik hou van lady speedstick maar sinds ik dat gebruik heb ik witte vlekken in mijn shirts :/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |