quote:Op maandag 21 maart 2016 20:20 schreef Opsonisatie het volgende:
Groetjes van poezels aan crip, we vinden je makeuploze foto leukHoe is deze foto genomen? Snap er helemaal niks meer van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
dm skklquote:Op maandag 21 maart 2016 20:25 schreef MMGYMCMB het volgende:
gvd pic van Crip gemist blijkbaar I'M NOT WORTHY
Ik voel je pijnquote:Op maandag 21 maart 2016 20:25 schreef MMGYMCMB het volgende:
Lekker voor jequote:Op maandag 21 maart 2016 20:25 schreef MMGYMCMB het volgende:
Zolang ik niet vanaf wortel begin met borstelen, niet heel erg nee.quote:Op maandag 21 maart 2016 20:25 schreef Stimorol- het volgende:
Opso heb jij ook last van klitten of niet?
Ik zei toch dat ik raar zit doordat zij heel raar op mn been zitquote:Op maandag 21 maart 2016 20:25 schreef Montelly het volgende:
[..]
Hoe is deze foto genomen? Snap er helemaal niks meer van.
Wortels, Moussequote:Op maandag 21 maart 2016 20:26 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zolang ik niet vanaf wortel begin met borstelen, niet heel erg nee.
Maar heb nu geen mousse in dus het is best pluizig en alles.
Heb gisteren een halve fles cremepsoeling opgemaakt plus een shitload aan kokosolie, was 20 minuten bezig en heb srs bijna gehuild.quote:Op maandag 21 maart 2016 20:26 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zolang ik niet vanaf wortel begin met borstelen, niet heel erg nee.
Maar heb nu geen mousse in dus het is best pluizig en alles.
elk voordeel heb z'n nadeel.quote:Op maandag 21 maart 2016 20:27 schreef Crip het volgende:
ben echt blij dat ik niet meer die krul presentable maken issues heb
luister 1 dingquote:Op maandag 21 maart 2016 20:27 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heb gisteren een halve fles cremepsoeling opgemaakt plus een shitload aan kokosolie, was 20 minuten bezig en heb srs bijna gehuild.
Still in search for iets wat meteen goed helpt.
Heb je zo'n antiklit middeltje van gliss kur geprobeerd? Hoorde van een vriendin dat die best goed is, heb er zelf geen ervaring meequote:Op maandag 21 maart 2016 20:27 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heb gisteren een halve fles cremepsoeling opgemaakt plus een shitload aan kokosolie, was 20 minuten bezig en heb srs bijna gehuild.
Still in search for iets wat meteen goed helpt.
Het gaat bij mij gewoon helemaal in elkaar zitten en ik moet er aan trekken anders komt het niet losquote:Op maandag 21 maart 2016 20:29 schreef Crip het volgende:
[..]
luister 1 ding
droogshampoo
spray droogshampoo in je haar en je kamt je klitten zo uit. Echt magic, ik klit ook heel erg.
ja bij mij ookquote:Op maandag 21 maart 2016 20:30 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Het gaat bij mij gewoon helemaal in elkaar zitten en ik moet er aan trekken anders komt het niet los
Denk niet dat droogshampoo helpt dan
zit vol met siliconen zie ik helaasquote:Op maandag 21 maart 2016 20:29 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heb je zo'n antiklit middeltje van gliss kur geprobeerd? Hoorde van een vriendin dat die best goed is, heb er zelf geen ervaring mee
Owke, ik ga het volgende keer halen ben benieuwdquote:Op maandag 21 maart 2016 20:31 schreef Crip het volgende:
[..]
ja bij mij ook
doe gwn, gwn goed erop sprayen. Voordat ik de douche in ga doe ik het
dat zijn gwn haarballen die die meisjes uit hun bilnaad vissen.quote:Op maandag 21 maart 2016 20:31 schreef Montelly het volgende:
Haarklitten in de badkuip en op de muur
Post eens foto van je haarquote:Op maandag 21 maart 2016 20:30 schreef Rozevla het volgende:
Poesen klitten alles nat maken jezus wat een SC is dit
Fotos van poezen
Fotos van klitten
WTF
jahahahhaaha nasty hequote:Op maandag 21 maart 2016 20:31 schreef Crip het volgende:
[..]
dat zijn gwn haarballen die die meisjes uit hun bilnaad vissen.
quote:Op maandag 21 maart 2016 20:31 schreef Crip het volgende:
[..]
quote:
neequote:Op maandag 21 maart 2016 20:28 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jij hebt rossig haar toch als ik het mij goed herinner
ik haal het soms uit mijn fucking schaamlippenquote:Op maandag 21 maart 2016 20:32 schreef Crip het volgende:
[..]
ik cringe echt als dat gebeurt echt ik moet dan bijna kokhalzen
PARDON?quote:Op maandag 21 maart 2016 20:31 schreef Crip het volgende:
[..]
Jezus Christus manquote:Op maandag 21 maart 2016 20:33 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
ik haal het soms uit mijn fucking schaamlippen
jawel maar ik gebruik het als ontklit middel voordat ik ga douchenquote:Op maandag 21 maart 2016 20:32 schreef Opsonisatie het volgende:
Krijg je van droogshampoo niet een enorm grijze waas dan in je haren crip?
THANKS BRO.quote:Op maandag 21 maart 2016 20:33 schreef Montelly het volgende:
Ow my gawwd, ik heb een mieuw middel ontdekt tegen gele deo vlekken.
Kristal soda![]()
ergste is als je zo vanuit je bilnaad eruit wilt trekken en je voelt elke individuele haarstreng het door je schaamlippen trekken.quote:Op maandag 21 maart 2016 20:33 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
ik haal het soms uit mijn fucking schaamlippen
nee, ik heb gewoon bruin haar, ben dikkig en zit niet in een rolstoel, ga je nog meer dingen verzinnen?quote:Op maandag 21 maart 2016 20:32 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
jawel man heb je foto gezien, iel dingetje toch
Dan heb je de verkeerde deo... Ik hou van lady speedstick maar sinds ik dat gebruik heb ik witte vlekken in mijn shirts :/quote:Op maandag 21 maart 2016 20:33 schreef Montelly het volgende:
Kristal soda![]()
Of je vaker wassen als 1 keer per maandquote:Op maandag 21 maart 2016 20:33 schreef Montelly het volgende:
Kristal soda![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |