Kan het iets duidelijker, dat topic ken ik niet.quote:Op maandag 21 maart 2016 20:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
no babe vol met siliconen
[..]
come and get it
Zoveel kost de mac wel als ik mijn figuur moet onderhouden.quote:Op maandag 21 maart 2016 20:38 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zoveel kost de Mac toch niet? Wat wilde jij doen dan?
Hey probeer eens ehmquote:Op maandag 21 maart 2016 20:38 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik heb veel witte overhemden, naar paar keer dragen gaan deovlekken inzitten die ik moeilijk tot niet uitkrijg.
Gisteren even een proefwas gedraait met voorbehandelde hemd...omg![]()
Beste deo trouwens
[ afbeelding ]
heeft krio geen voorhuid?quote:Op maandag 21 maart 2016 20:39 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Geen voorhuid hebben________________!
s/o naar krio (nh)
Dat is toch iets wat je hele huid verstopt?quote:Op maandag 21 maart 2016 20:39 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hey probeer eens ehm
odorex nog iets smeer je erop voor het slapen gaan
Ik gebruik het niet meer, maar vroeger was het wel handigquote:Op maandag 21 maart 2016 20:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat is toch iets wat je hele huid verstopt?
ja boeie heb hem mn nieuwe nummer niet gegeven hoorquote:Op maandag 21 maart 2016 20:40 schreef Crip het volgende:
haha ik heb krio gwn nog gesproken en jullie krijgen geen groetjes x
Juist wel (again, nh), daarom ook de s/oquote:
DM nog gewoon met krio op het forum met de beste smileysquote:Op maandag 21 maart 2016 20:40 schreef Crip het volgende:
haha ik heb krio gwn nog gesproken en jullie krijgen geen groetjes x
jij was dt zeker die die snoop over mij verteldequote:Op maandag 21 maart 2016 20:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Juist wel (again, nh), daarom ook de s/o.
[..]
DM nog gewoon met krio op het forum met de beste smileys.
Snoop?quote:Op maandag 21 maart 2016 20:43 schreef Crip het volgende:
[..]
jij was dt zeker die die snoop over mij vertelde
Niet inademen he.quote:Op maandag 21 maart 2016 20:40 schreef McGrath het volgende:
Ik had dit nooit verwacht, maar ik vind rexona deo wel chill.
quote:Op maandag 21 maart 2016 20:45 schreef Crip het volgende:
[..]
letterlijk nadt ik dat typte ging ik dit opzetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |