Al die tijd die je eromheen draait had je ook kunnen gebruiken om jezelf te verduidelijkenquote:Op maandag 21 maart 2016 20:48 schreef Crip het volgende:
[..]
wallah heb echt geen zin om uit te leggen
Black holes en pulsarsquote:
klinkt als BBWquote:Op maandag 21 maart 2016 20:52 schreef Montelly het volgende:
[..]
Black holes en pulsarsgravitational lensing, dark matter en dark energy
zoonquote:
ik heb dat totaal niet met zijn stemquote:Op maandag 21 maart 2016 20:54 schreef Stimorol- het volgende:
Deze meneer heeft echt een super fijne stem, waarom hebben sommigen dat.
Hahaha double slit experiment.quote:
van veerlief ja?quote:Op maandag 21 maart 2016 20:56 schreef Gridlok het volgende:
[..]
hoorde dat je veer tegen bent gekomen
neenquote:
die indruk had ik al jaquote:Op maandag 21 maart 2016 21:02 schreef Gridlok het volgende:
[..]
ye, ze vond jammer dat je d'r niet mee naar huis nam
Wel redelijk, leuk weekend gehad enzo, maar nog wel een beetje kapot van. Jij? al in nederland?quote:
Immer. De harttransplantatie van m'n anus naar m'n wangen is mislukt.quote:
12 kilo afgevallen dus zeker wetenquote:
Frank is that youquote:Op maandag 21 maart 2016 21:06 schreef McGrath het volgende:
[..]
Wel redelijk, leuk weekend gehad enzo, maar nog wel een beetje kapot van. Jij? al in nederland?
nooit nietquote:
Ik snap hoe je je voeltquote:Op maandag 21 maart 2016 21:06 schreef McGrath het volgende:
[..]
Wel redelijk, leuk weekend gehad enzo, maar nog wel een beetje kapot van. Jij? al in nederland?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 21 maart 2016 21:08 schreef xcachet het volgende:
Ben naar een stierengevecht geweest.Inb4 zeerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben naar een stierengevecht geweest.heb je genoten van al dat dierenleedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Repscept voor dit plaatje en voor Kriolobiquote:Op maandag 21 maart 2016 21:08 schreef Crip het volgende:
Ik draag dit liedje op aan Krio, mis je xo.
Ben naar een stierengevecht geweest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
je negeert m'n DMs en m'n kloon z'n DMs lulquote:
heeeeerlijkquote:Op maandag 21 maart 2016 21:08 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
heb je genoten van al dat dierenleed
Neequote:
krio is godquote:Op maandag 21 maart 2016 21:09 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Repscept voor dit plaatje en voor Kriolobi
Ben naar een stierengevecht geweest.Hopelijk is die man doodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ga dan gelijk naar sea world of zoquote:Op maandag 21 maart 2016 21:08 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
heb je genoten van al dat dierenleed
goed nummerquote:Op maandag 21 maart 2016 21:08 schreef Crip het volgende:
Ik draag dit liedje op aan Krio, mis je xo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |